• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #125 - Sphere

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22651

Gast
Misschien deed ik die lynchstem wel expres? :confused:

Kap er toch mee, dit is totaal zinloos
 

Araluen

Manticore
Oeh, veel uitleg hier ook weer.

En sorry heilige Marco, ik zal u nu altijd geloven.

Kijk Aran, je begint er bij mij dus wel over en geeft zelfs een lynchstem ervoor, maar de rest dan die dit doen?

Stel je niet aan, wat voor uitleg heb je nodig bij een bmstem?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Aran, ik vind je verdacht nu hoor. Je gaat wouter lychen omdat hij een ongeargumenteerde bmstem heeft, vervolgens doet potg het en je verdedigt t? Volgens mij wil jij nu gewoon mensen op een makkelijke manier op wouter krijgen, sorry hoor, maar je bent nu echt aan het wolven hoor.
 

DeletedUser

Gast
Veel logische redenaties, duidelijke stemmen. En Initia die weer met claims loopt te gooien, mag ik dat ook doen?

Initia wil zich als wolf bewijzen en is Engel.

EDIT: Foutje gemaakt x)
 

DeletedUser23442

Gast
Hallo...
Het is begonnen zo te zien :p

Ik heb dit potje best wel interesse om bm te worden. Waarom?
Omdat ik denk dat ik de goedjes kan helpen met de juiste persoon lynchen.
En zal ook geen enkele deadline gaan missen, wat voor een bm ook wel handig is
 

DeletedUser23053

Gast
Veel logische redenaties, duidelijke stemmen. En Initia die weer met claims loopt te gooien, mag ik dat ook doen?

Initia wil zich als wolf bewijzen en is Engel, hij is in ieder geval geen wolf!

Niemand weet zeker of Ini wolf is of niet, behalve een wolf zelf.
Hoe ben jij er zo van overtuigd dat ini geen wolf is?
 

Araluen

Manticore
Dus je wilt een discussie afkappen met degene op wie je stemde?
Geef je me ook weinig kans om mezelf te verdedigen :(



Geen, dat is mijn hele punt :)

Echt waar? cool! :O
Ik ben voorstander van jouw punt.

ik vind Initia vervelend. Wat voor rol hij ook heeft, hij speelt het verkeerd.
 

DeletedUser

Gast
Veel logische redenaties, duidelijke stemmen. En Initia die weer met claims loopt te gooien, mag ik dat ook doen?

Initia wil zich als wolf bewijzen en is Engel, hij is in ieder geval geen wolf!
Nee, hij is niet in ieder geval wolf. Dat kan hij net zo goed nog wel zijn, omdat ini zo raar bezig is dat het niets over zijn rol zegt, ookal doet ie juist alsof ie obvious wolf is, hij is niet te pijlen met zlke onzin. Dat jij hem hier nu verdedigt dat ie geen wolf is, en dus geen gevaar meer na dag 1 vind ik vreemd, lekker Initia verdedigen maar niet superobvious omdat je zegt dat ie engel kan zijn. In ieder geval Ini NIET lynchen op dag 1, daarna kunnen we wel zien.
 

DeletedUser

Gast
Aran, ik vind je verdacht nu hoor. Je gaat wouter lychen omdat hij een ongeargumenteerde bmstem heeft, vervolgens doet potg het en je verdedigt t? Volgens mij wil jij nu gewoon mensen op een makkelijke manier op wouter krijgen, sorry hoor, maar je bent nu echt aan het wolven hoor.

Wat Aran zegt, hij kapt het met Wouter toch af. En overigens... ik was het ook oneens met wouter. Oa zijn waardeloze stem, maar ook het feit dat hij zo hamerde op Kyra. Dat snap ik nog altijd niet.
 

DeletedUser16774

Gast
Veel logische redenaties, duidelijke stemmen. En Initia die weer met claims loopt te gooien, mag ik dat ook doen?

Initia wil zich als wolf bewijzen en is Engel.

EDIT: Foutje gemaakt x)
Waar claim ik wolf? De enige die wolf is is Bezem.
 

DeletedUser

Gast
Hallo...
Het is begonnen zo te zien :p

Ik heb dit potje best wel interesse om bm te worden. Waarom?
Omdat ik denk dat ik de goedjes kan helpen met de juiste persoon lynchen.
En zal ook geen enkele deadline gaan missen, wat voor een bm ook wel handig is

Het is zelfs al heel druk :O
 

DeletedUser23053

Gast
Wat Aran zegt, hij kapt het met Wouter toch af. En overigens... ik was het ook oneens met wouter. Oa zijn waardeloze stem, maar ook het feit dat hij zo hamerde op Kyra. Dat snap ik nog altijd niet.

Maar je bent nog steeds van overtuiging dat ik de enige met zo'n BM-stem ben?
En wat Kyra betreft, tsja ik blijf dat vreemd vinden!
 

DeletedUser

Gast
Maar je bent nog steeds van overtuiging dat ik de enige met zo'n BM-stem ben?
En wat Kyra betreft, tsja ik blijf dat vreemd vinden!

Nee die stemmen dat is, wederom normaal voor de eerste DL.. ben ik het nog niet mee eens. Verder.. ik blijf het vreemd vinden dat jij over Kyra door blijft gaan.. zelfs als er helemaal niets te halen valt. I.i.g. lijkt mij van niet, het was namelijk gewoon een voorbeeld!
 

DeletedUser23053

Gast
Nee die stemmen dat is, wederom normaal voor de eerste DL.. ben ik het nog niet mee eens. Verder.. ik blijf het vreemd vinden dat jij over Kyra door blijft gaan.. zelfs als er helemaal niets te halen valt. I.i.g. lijkt mij van niet, het was namelijk gewoon een voorbeeld!

Hoe onschuldig een voorbeeld is in jouw ogen, hoe schuldiger het is in mijn ogen.
De wegen van een wolf (en een ini) zijn ondoorgrondelijk.
 

DeletedUser

Gast
Denk niet dat hij wolf of engel is perse....

Hij speelde vorige potje hetzelfde aan het begin, dus hem lynchen is net zo willekeurig als ieder ander

Bezem speelde vorig potje helemaal niet zo toch? Of heb je het nu over Initia, het is best onduidelijk namelijk:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan