• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #125 - Sphere

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Heb ik nooit gezegd, maar als je zo graag gelyncht wilt worden, misschien engel?

Hoe kom je erop dat ini gelyncht wil worden? Dit is standaard wvw ini gedrag, kijk er niet te veel naar, hij trollt vaker en kloot maar wat aan, je kan nooit iets uit ini halen op de eerste dag dus beter focus je je totaal niet op initia.
 

DeletedUser22651

Gast
Wat ik niet slim is, is dat jij nu mij om volgens jou slecht lynchen, aan te vallen, en Initia vervolgens niet daarop aanspreekt. Dat is echt niet zo slim. Zie je soms niet dat lynchen meer is dan zomaar zeggen wie je dood wilt?
 

DeletedUser23053

Gast
Dus, het is fkin initia. Focus je niet op hem in probeer in plaats daarvan iets nuttigs te zoeken over anderen, uit ini haal je toch niks, en dat eromheendraaien met aran ook niet.

Waar draai ik omheen dan? Daarnaast, Ini kan vast wel iets nuttigs zeggen, daar ga ik voor.
 

DeletedUser23053

Gast
Ik heb al iets nuttigs gezegd. Lynch Bezem, ik weet 100% zeker dat hij slecht is.

Hoe, zeker omdat je hem gezien hebt voor de eerste deadline?
Nee Ini, of je bent zijn medewolf, dat is de enige optie dat je het weet.
 

DeletedUser16774

Gast
Hoe, zeker omdat je hem gezien hebt voor de eerste deadline?
Nee Ini, of je bent zijn medewolf, dat is de enige optie dat je het weet.

Ja, misschien ben ik wel zijn medewolf. Ik kan je alleen zeggen dat hij wolf is en je hem moet lynchen. Wat wil je meer dan een dode wolf?
 

DeletedUser23053

Gast
Ja, misschien ben ik wel zijn medewolf. Ik kan je alleen zeggen dat hij wolf is en je hem moet lynchen. Wat wil je meer dan een dode wolf?

Meerdere dode wolven, maar ik begin Marco te geloven, er valt echt niets nuttigs uit te halen.
 

DeletedUser23053

Gast
Succes iedereen! Imrahil

Oeh, veel uitleg hier ook weer.

En sorry heilige Marco, ik zal u nu altijd geloven.

Kijk Aran, je begint er bij mij dus wel over en geeft zelfs een lynchstem ervoor, maar de rest dan die dit doen?
 

DeletedUser

Gast
Ik heb een conclusie getrokken: wij zijn allemaal grote sukkels
Nogal, dat had je kunnen verwachten, niemand is supersnugger op dit forum tijdens een potje wvw hoor x)
Het heeft toch niet veel zin om geargumenteerde stemmen te vragen voor bms, omdat het vaak random is of op een goede speler, niets anders waar je het echt op kan baseren meestal, dus beter gaan we der niet te veel over zeiken btw x)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan