• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #169 De Ijsbarbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

latdekat

Harpij
Ik weet uit goede bron in welke iglo Light gezeten had. En dat is niet vuur. Dus ook op die manier is hij niet aan de info gekomen.

Nu moeten we afwachten wat Rabbid ons gaat brengen als nieuws.
 

DeletedUser21204

Gast
Laten we gewoon even afwachten wat Lightpolis blijkt te zijn.
 

DeletedUser23468

Gast
kyra, je weet dat in de verhaaltjes de rollen anders zijn dan daadwerkelijk toch, in ieder geval bij mij zo. dus ik weet niet of de rol die we krijgen als die dood is ook daadwerkelijk zijn rol is.

lat, jij zegt dat hij er niet in is geweest, ik heb hem niets verteld, kyra zegt dat ze hem niets heeft verteld, dus is dat de enige andere oplossing
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Julie niveau is echt om van te huilen x)
Kyraco en Latdekat zitten in de hut van vuur wanneer Lightpolis gelynched wordt.
Ze grijpen hun kans en vallen de overige overlevers aan. Jaspenia en Labr, verkleumd door de koude hebben geen schijn van kans.

Kyraco en Latdekat winnen.

Fun facts: Zowel lightpolis en labr wisten wat de iglo van vuur deed. Lightpolis had de iglo kapot kunnen maken. Jaspenia had de iglo buiten werking kunnen stellen. Labr had iemand kunnen doden. Nuja, beetje teleurstellend.
 

DeletedUser21204

Gast
Sorry Light, heel mss wist ik van je hele plannetje af omdat Lat en ik samenwerkten vanaf het begin x)
 

latdekat

Harpij
Mss even een bekentenis aan Light:

1) Ik wist al langer wat vuur deed
2) Ik was er al samen met Kyra in, ik heb jou de eerste dag eruit moeten gooien (Dat je daar niet op bent gekomen)
3) Toevallig werden 'sommige' gesprekken naar Kyra doorgestuurd

Overigens Jas, wijsheid zit in jezelf.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Labr

RabbidRobin zei:
GoedGoed, bij deze jouw rol. Vragen, stel ze. Wees actief. De rest vind je wel in topic. Succes!

Jij bent Baba, de dorpsgek
Alliantie: Neutraal
Krachten: Spoken, demonen. Dat zijn ze. Ze zijn allemaal zot. Gestoord. Ze moeten allemaal dood, allemaal. Je moet ze allemaal uit de weg ruimen, dan alleen kan er terug vrede zijn.

Je kan twee eenmalige acties uitvoeren. Je kan enerzijds een priesteractie(enkel op slechtjes werkende) uitvoeren. Door middel van pm naar mij. Jouw naam + Priesteractie wordt vermeld.

Daarnaast heb je ook nog een anti-priester-actie. Deze kan je ook eenmalig inzetten. Deze dood enkel goedjes (geen neutraaltjes). Ziet er ook uit als een priesteractie, vreemd genoeg. Door middel van pm naar mij. Jouw naam + Priesteractie wordt vermeld.

Bij beide acties wordt de rol van het slachtoffer, mocht het sterven, niet bekend gemaakt. Je kan beide drankjes ook niet over dezelfde persoon kappen.

Jij wint als: Alle andere spelers dood zijn.

Jij krijgt informatie over de Igloo van het Vuur
In deze igloo is het altijd lekker warm. De warmte vervult je hele lichaam en geeft je een ongekende kracht.
Wanneer de helft van de levende spelers in deze igloo zit, zullen de inuit in deze igloo winnen, ongeacht hun partij of rol.

Light

RabbidRobin zei:
GoedGoed, bij deze jouw rol. Vragen, stel ze. Wees actief. De rest vind je wel in topic. Succes!

Jij bent Bob, de onschuldige
Alliantie: Slechte Partij #1
Krachten: Je was in een vorig leven een ijsbeer. De woede en haat tegenover de Inuit is gebleven. Je wint dus eigenlijk iedereen kapot maken.

Je kan elke dag iemand + een hut insturen. Als die persoon in die hut zit, wordt ie gelunched. Zit ie daar niet, dan zal je die hut vernietigen. De hut zal voor de rest van het spel niet meer gebruikt worden.

Jij wint als: Er enkel nog mensen van de slechtje partij #1 in het spel zitten.

Jij krijgt informatie over de Igloo van het Vuur
In deze igloo is het altijd lekker warm. De warmte vervult je hele lichaam en geeft je een ongekende kracht.
Wanneer de helft van de levende spelers in deze igloo zit, zullen de inuit in deze igloo winnen, ongeacht hun partij of rol.

Heart

RabbidRobin zei:
GoedGoed, bij deze jouw rol. Vragen, stel ze. Wees actief. De rest vind je wel in topic. Succes!

Jij bent Itha, de waterdrager
Alliantie: Slechte partij #3
Krachten: Je bent een klein schattig meisje, maar je hebt toch suïcidale neigingen. Je moet proberen jezelf gelynched te krijgen op de eerste dag. Als dit lukt, gaat de lynch niet door, door je schattigheid en mag je meteen iemand infecteren die op jou stemde die dag.

Lukt dat niet? Dan so be it, dan ga je gewoon verder in het spel als slechtje. Je kan echter niet lunchen. Dus, doe je best maar.

Jij wint als: Als er alleen maar spelers van Slechte partij #3 in leven zijn.

Jij krijgt informatie over de Igloo van Wijsheid
Een echte Inuit weet dat wijsheid in jezelf zit.
Geen nut voor deze igloo dus.

Jijzelf kan niet in de igloo zitten.

Lat

RabbidRobin zei:
GoedGoed, bij deze jouw rol. Vragen, stel ze. Wees actief. De rest vind je wel in topic. Succes!

Jij bent Kanja, de jager
Alliantie: Neutraal
Krachten: Jij bent eigenlijk tegen de rest. Iedereen bekijkt je maar vuil omdat jij de jager bent van het dorp. Je mag hun vuil werk opknappen. Als het zo zit, moeten zij er voor jou niet meer zijn. Je kan prima op jezelf overleven. Je mag eenmalig in het spel aankondigen dat je het dorp verlaat. Dit doe je door pm naar mij, ik kondig het ook aan.

Hierop moeten de andere spelers reageren of ze je laten gaan of ze je gaan halen. Mocht de helft van de spelers binnen de 24 uur niet reageren dat ze je terug willen halen, dan vlucht je weg en win je het spel. Doet de helft dat wel, dan word je teruggehaald naar het dorp en word je een gewone burger. In dat geval verlies je ook je igloo.

Jij wint als: Je alleen kan ontsnappen of wint wanneer alle slechtjes dood zijn.

Jij krijgt informatie over de Igloo van Eten
In deze Igloo ligt al het eten. Jullie gaan goed kunnen eten en zijn goed doorvoed. Jullie lynchstemmen zullen dubbel tellen.

Jijzelf kan niet in de igloo zitten.

Jas

RabbidRobin zei:
GoedGoed, bij deze jouw rol. Vragen, stel ze. Wees actief. De rest vind je wel in topic. Succes!

Jij bent Winok, de heks
Alliantie: Goed
Krachten: Je mag elke deadline een igloo vervloeken. Deze igloo zal zijn krachten verliezen. Daarnaast zullen de personen die in deze igloo zitten hun krachten niet kunnen gebruiken.
Jij wint als: Alle slechtjes dood zijn.

Jij krijgt informatie over de Igloo van Rust
Acties niet inzetbaar voor de mensen in de Igloo van Rust
In ruil daarvoor krijgen jullie wijsheid tijdens het bezinnen. Als alle leden uit de zweethut dezelfde ja-neevraag aan mij stellen, dan wordt de vraag beantwoord.

Jijzelf kan niet in de igloo zitten.

Kyra

RabbidRobin zei:
GoedGoed, bij deze jouw rol. Vragen, stel ze. Wees actief. De rest vind je wel in topic. Succes!

Jij bent Gaya, het stamhoofd
Alliantie: Goed/Neutraal
Krachten: Je wilt eigenlijk de stam achter je laten. Maar je bent aan je voorouders verplicht om voor de stam te zorgen. Je bent een gewoon goedje, maar mocht je er in slagen om alleen over te blijven als laatste, dan win je op je eentje, want **** de stam.

Daarnaast mag je dagelijks een prins- of dorpoudste-actie aan iemand geven. Je stuurt naar mij op welk moment je deze actie wilt geven, en ik post zo dicht mogelijk bij dat moment(zie mijn planning enzo) de volgende dag in het topic dat de eerste die mij pm't een verrassing krijgt. De eerste die dan pm't krijgt de actie die jij koos. Mocht een wolf deze gave krijgen, kan het echter zijn dat ie nog een extraatje krijgt. Je kan zelf geen pakjes ontvangen en je mag niet communiceren over je tijdstip.

Jij wint als: Alle slechtjes dood zijn of als je als enige overblijft.

Jij krijgt informatie over de Igloo van het Water
In deze igloo wordt het water opgeslagen.
Je kan dagelijks binnen de igloo stemmen op iemand(pm)
Alle personen met de meeste waterstemmen zullen geen lynchstem kunnen uitvoeren.

Jijzelf kan niet in de igloo zitten.
 

DeletedUser23468

Gast
Julie niveau is echt om van te huilen x)
Kyraco en Latdekat zitten in de hut van vuur wanneer Lightpolis gelynched wordt.
Ze grijpen hun kans en vallen de overige overlevers aan. Jaspenia en Labr, verkleumd door de koude hebben geen schijn van kans.

Kyraco en Latdekat winnen.

Fun facts: Zowel lightpolis en labr wisten wat de iglo van vuur deed. Lightpolis had de iglo kapot kunnen maken. Jaspenia had de iglo buiten werking kunnen stellen. Labr had iemand kunnen doden. Nuja, beetje teleurstellend.

ik zei dat ik wou verhuizen naar vuur. hzo zit ik daar dan niet?
 

latdekat

Harpij
Heeft er iemand eigenlijk tijd/zin om tijdens de vakantie (ik weet niet of ze in Nederland ook volgende week en de week erna vakantie hebben) een potje te doen? Ik wil wel leiden, maar de eerste week zal al niet gaan, dan ben ik weg. De tweede helft ben ik wel beschikbaar om te leiden.
 

DeletedUser21204

Gast
Mijn vakantie duurt geloof ik toch nog minstens 3 weken... En direct daarna eindexamens..
 

DeletedUser23442

Gast
Heeft er iemand eigenlijk tijd/zin om tijdens de vakantie (ik weet niet of ze in Nederland ook volgende week en de week erna vakantie hebben) een potje te doen? Ik wil wel leiden, maar de eerste week zal al niet gaan, dan ben ik weg. De tweede helft ben ik wel beschikbaar om te leiden.

Geen vakantie nee, dus tijd :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan