• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #169 De Ijsbarbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23468

Gast
Heeft er iemand eigenlijk tijd/zin om tijdens de vakantie (ik weet niet of ze in Nederland ook volgende week en de week erna vakantie hebben) een potje te doen? Ik wil wel leiden, maar de eerste week zal al niet gaan, dan ben ik weg. De tweede helft ben ik wel beschikbaar om te leiden.

als het maar na pasen is
 

DeletedUser23442

Gast
Wauw we hebben bijna meer posts als 'nabrespreking' van het potje dan het potje zelf :O
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Heeft er iemand eigenlijk tijd/zin om tijdens de vakantie (ik weet niet of ze in Nederland ook volgende week en de week erna vakantie hebben) een potje te doen? Ik wil wel leiden, maar de eerste week zal al niet gaan, dan ben ik weg. De tweede helft ben ik wel beschikbaar om te leiden.

Als je veel werk in het potje hebt gestoken zou ik het voor de zekerheid bewaren tot na de vakantie ;)
 

DeletedUser21204

Gast
Als je veel werk in het potje hebt gestoken zou ik het voor de zekerheid bewaren tot na de vakantie ;)

Welke vakantie? Want ik geloof dat die van de Nederlanders aansluit op die van de Belgen.. En daarna heb ik iig mijn eindexamen, mss meer mensen. En daarna ga ik kamperen met vrienden, om te vieren dat ze voorbij zijn. Dusja x)
 

DeletedUser

Gast
Welke vakantie? Want ik geloof dat die van de Nederlanders aansluit op die van de Belgen.. En daarna heb ik iig mijn eindexamen, mss meer mensen. En daarna ga ik kamperen met vrienden, om te vieren dat ze voorbij zijn. Dusja x)

Belgen hebben nu 2 weken vakantie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan