• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #169 De Ijsbarbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Ik mis 50% van de BM-stemmen.
Goed, ik verleng de deadline naar morgen 21.30 uur.

Vanaf nu valt iedereen die een stem niet zet inactiefdood.

En wat als jij nu ff je post terugkijkt.
Als jij om 00:02 post "morgen", dan is het voor mij toch morgen en niet vandaag.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 1​

- Latdekat wordt BM
- Hutten zijn verdeeld.
- Heartlion sterft aan inactiviteit. Hij bleek Itha, de waterdrager.

- De iglo van het eten is vernietigd.

Woensdag 23/3 21.30 uur - Deadline 2 - Lynch + Lunch + Nacht + Zooi.

Als je van hut wilt veranderen, stuur je dat gewoon door als een nachtactie, ook tegen de deadline.
 

DeletedUser21204

Gast
Lightpolis.
Vanwege netwerken. Iedereen heeft info gehad over een iglo in het begin, behalve Lightpolis. Die beweert de info van allemaal andere, verschillende mensen ook gehad te hebben.
 

DeletedUser23442

Gast
Huh vuur, nee hé wijsheid huh wat info? nee wolf! geen info pas later nee huh wijsheid nee vuur

Lightpolis :p
 

latdekat

Harpij
Vanwaar die plotse stemmen op Lightpolis? Jullie mogen dan contact hebben gehad, maar is hij echt zo verdacht?

En Lightpolis, waarom die plotse stem op labr?
 

DeletedUser23468

Gast
Vanwaar die plotse stemmen op Lightpolis? Jullie mogen dan contact hebben gehad, maar is hij echt zo verdacht?

En Lightpolis, waarom die plotse stem op labr?

lightpolis eerst inactief en vervolgens stemmen zonder argumentatie. verder geloof ik jas en kyra nu.
 

DeletedUser23442

Gast
Vanwaar die plotse stemmen op Lightpolis? Jullie mogen dan contact hebben gehad, maar is hij echt zo verdacht?

En Lightpolis, waarom die plotse stem op labr?

Het zijn geen 'plotse stemmen'. Er staat gewoon uitleg bij.
 

DeletedUser23701

Gast
Lightpolis.
Vanwege netwerken. Iedereen heeft info gehad over een iglo in het begin, behalve Lightpolis. Die beweert de info van allemaal andere, verschillende mensen ook gehad te hebben.

waneer heb ik beweerd de info van alle anderen te hebben gehad?

Huh vuur, nee hé wijsheid huh wat info? nee wolf! geen info pas later nee huh wijsheid nee vuur

Lightpolis :p

wel ik nam gewoon aan dat alle iglos een positief effect hadden. verder geef ik idd geen al te doordachte antwoorden als ik met iets anders bezig ben :p

lightpolis eerst inactief en vervolgens stemmen zonder argumentatie. verder geloof ik jas en kyra nu.

mij inactief noemen en zelf bijna niet op het forum verschijnen?
verder staat mijn stem op je omdat je zelf zegt info over de iglo van het vuur te hebben die niet klopt.
en dan zeg je ook nog eens aan kyra dat je contact met me had wat helemaal niet klopt, je spreekt jezelf zowaar tegen door hier dan te zeggen dat ik inactief ben. want dat zou betekenen dat je geen contact met me had wat je wel mooi tegen kyra verteld.

Na contact met hem: Lightpolis
hier kan ik maar 1 ding op antwoorden
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser23468

Gast
waneer heb ik beweerd de info van alle anderen te hebben gehad?



wel ik nam gewoon aan dat alle iglos een positief effect hadden. verder geef ik idd geen al te doordachte antwoorden als ik met iets anders bezig ben :p



mij inactief noemen en zelf bijna niet op het forum verschijnen?
verder staat mijn stem op je omdat je zelf zegt info over de iglo van het vuur te hebben die niet klopt.
en dan zeg je ook nog eens aan kyra dat je contact met me had wat helemaal niet klopt, je spreekt jezelf zowaar tegen door hier dan te zeggen dat ik inactief ben. want dat zou betekenen dat je geen contact met me had wat je wel mooi tegen kyra verteld.


hier kan ik maar 1 ding op antwoorden
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

1. ik ben actief
2. ik heb idd info over iglo van het vuur
3. ik heb idd contact met kyra gehad
4. ik heb nooit gezegd dat ik met jou heb gesproken. dat is namelijk niet zo
5. of jij klets uit je nek of kyra. stuur mij dat gesprek van jou en kyra anders eens
 

DeletedUser21204

Gast
Ik heb nooit tegen Lightpolis gezegd dat jij (Labr) tegen mij zei dat light en jij contact hadden.
Hij had opeens de info van de iglo van het vuur, en daaruit concludeerde ik dat jullie contact hadden gehad. Zou een beetje vreemd zijn als 2 mensen dezelfde info hadden. Daarbij zei hij iemand anders dat hij info had over Wijsheid. En hij gaf 2x een andere info-omschrijving van vuur.

Maar je zegt nu dat Light de info over Vuur niet van jou had?
 

DeletedUser23468

Gast
Ik heb nooit tegen Lightpolis gezegd dat jij (Labr) tegen mij zei dat light en jij contact hadden.
Hij had opeens de info van de iglo van het vuur, en daaruit concludeerde ik dat jullie contact hadden gehad. Zou een beetje vreemd zijn als 2 mensen dezelfde info hadden. Daarbij zei hij iemand anders dat hij info had over Wijsheid. En hij gaf 2x een andere info-omschrijving van vuur.

Maar je zegt nu dat Light de info over Vuur niet van jou had?

hij had die info niet van mij. misschien woont hij ook in vuur (ik noem het maar ff wonen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan