• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Nieuwe god: Deinos

DeletedUser26081

Gast
als het idd geen 1 april grap is dan zou ik zeggen:

omslag: - 450 gunst voor een periode durend van 3 uur om overdag de nachtbonus aan te zetten ivm verdedigen en in de nacht de nachtbonus op te heffen ivm aanvallen.


of

450 gunst om de looptijd van een komende kolo te kunnen vertragen met 2 uur


of


per 100 gunst een katapult
 

latdekat

Harpij
als het idd geen 1 april grap is dan zou ik zeggen:

omslag: - 450 gunst voor een periode durend van 3 uur om overdag de nachtbonus aan te zetten ivm verdedigen en in de nacht de nachtbonus op te heffen ivm aanvallen.


of

450 gunst om de looptijd van een komende kolo te kunnen vertragen met 2 uur


of


per 100 gunst een katapult

Je eerste voorstel is een beetje onredelijk, technisch niet haalbaar wss, maar bovenal OP voor de verdediger. Eenheden met 100% extra kracht... En als je nog een muur (lvl 25), toren, falanx, gewone verbeterde verdediging, en Tyches verbeterde verdediging aan hebt, kan je als aanvaller bijna niets meer uithalen...

Je tweede idee haalt timen voor kolo's (clears voor een kolo) en ondersteuning na kolo's(bij het oude systeem) weg.

Het derde is niet slecht, maar weet wel dat onze 1-aprilgod dinosauriërs leidt, geen kata's.

Maar denk eens na. Zou Kroenuh niet geschreven hebben dat het geen grap was, indien het dat niet was?
 

Zeus en Jupiter

Boogschutter
Is het niet DeiMos? Of is het bewust met een N geschreven? :s
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Deimos_(deity)
30% is idd wel krachtig, maar mythische eenheden zijn dan ook wat overpowerd aan het worden zeker met al die events die myth. eenheden bevatten.


Ja ik vind 30% ook echt te sterk dat zou tussen de 5% en de 10% moeten liggen.

En inderdaad zijn mythische eenheden sterk maar moet je eens kijken hoe lang het duurt voor je een stad vol hebt en dan af en toe zo'n event veranderd niet heel veel want zo'n event zorgt vooral dat ze tijdelijk meer mythische eenheden hebben. In een actieve wereld zijn die eenheden zo weer weg.
 

Zeus en Jupiter

Boogschutter
Nee? Waarom zou dit 1 april zijn? Het is een vrij realistische God. Ik snap niet waarom je dit zou denken?
Het ziet er goed, gebalanceerd en fantastisch uit. Ik kan niet wachten tot hij op de servers komt :O

Op zich zie ik wel iets in 1 april want zie die eenheden de ene is in de aanval echt ver weg het sterkste van allemaal en de andere in verdedigen het beste en die spreuken zijn echt veel te sterk. Ik vind het te mooi om waar te zijn deze god zou echt te sterk worden.
 

DeletedUser23503

Gast
vierde goddelijke bv extra grondstofproductie zoals steen.
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser

Gast
Op zich zie ik wel iets in 1 april want zie die eenheden de ene is in de aanval echt ver weg het sterkste van allemaal en de andere in verdedigen het beste en die spreuken zijn echt veel te sterk. Ik vind het te mooi om waar te zijn deze god zou echt te sterk worden.

Ik heb het ook al vaker gezegd, 1 april... Als het niet zo is, mogen ze morgen gewoon een nieuw feedbackforum maken :p MAAR:

- erinyen zijn sterker dan de trex met aanval/pop
- cerbs zijn sterker dan de defdino met def tot/pop
- lt zijn goedkoper met aanval/gs en def tot/gs

Enige dingen zijn die spreuken. Die zijn veelste sterk.
 

DeletedUser25516

Gast
Deze god bevalt mij niet zo:

-De mythische eenheden zijn ontzettend sterk tegenover hun soortgenoten. Op een snelle wereld en met beloningen van gunst zoals met deze pasen, is zo'n t-rexstadje zo gemaakt.
-De spreuken zijn te krachtig: de meteorieten slaan echt alles: als je er twee kunt kopen en je hebt twee keer geluk als je ze op 70 manti's inzet, is je tegenstander in één klap 140 manti's en 0 gp rijker.

Daarnaast heeft het thema ook niets met grepolis te maken of met mythologie. Het zijn geen mythische beesten, Deinos is geen echte godheid zoals de Olympiërs, etc.

Maar laat dit alsjeblieft een 1-aprilgrap zijn! Dan kunnen we er morgen denk ik wel om lachen.
 

DeletedUser19428

Gast
kan niet anders dan een 1 april grap zijn!!
smiley_emoticons_saufen.gif
maar wel een geslaagde.
Vorig jaar zouden we immers een nieuwe eenheid krijgen Het trjoaanse paard die ook oppermachtig was dit bleek achteraf ook een grap te zijn.
 

DeletedUser24427

Gast
Niet dankzij een grap. Eerder dankzij 100 goud voor iedereen die even op die link klikt x)

Heb deze ochtend geklikt, en deze namiddag nog eens het bericht gekregen. Terug geklikt, maar géén goud. Dat komt mschn op één april 2017.
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser26636

Gast
duidelijk 1 april grap, echter hoop ik dat dit wel een hint is dat er serieus een nieuwe god komt.
 

DeletedUser26884

Gast
Of dit was om te kijken hoe we reageerden en als er veel slechte reacties zijn zeggen ze gewoon 1 april
 

DeletedUser13371

Gast
zullen we de 4e gedwongen loyaliteit doen die beesten hebben veel voer nodig de boeren moeten maar iets harder werken :D
 

DeletedUser26399

Gast
zullen we de 4e gedwongen loyaliteit doen die beesten hebben veel voer nodig de boeren moeten maar iets harder werken :D

Toffe, maar met het nieuwe boerendorpen systeem is er geen gedwongen loyaliteit meer
 
Bovenaan