• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Nieuwe god: Deinos

DeletedUser10470

Gast
Lijkt me leuk! Maar dus Artemis verdwijnt?

Artemis verdwijnt niet, op werelden waar Artemis actief is zullen de goden in 2 rijen komen te staan, 4 goden boven en 3 goden onder.

Die spreuken zijn echt wel OP. Denk maar eens na, een mythische eenheden clear, tegenhouden van aanvallen, aanval door wezens, is dat niet OP?
De kosten zijn hoog en ten opzichte van andere spreuken die op een aanval kunnen worden ingezet juist gebalanceerd. Wanneer je op de juiste manier aanvalt zal je tegenstander geen schijn van kans hebben!

Anders hadden ze deze God toch wel getest op de Beta-werelden zeker?
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif

Dat is niet het geval.. dus is dit dan ook gewoon een 1 april grap.. en zelfs niet eens een geloofwaardige
smiley_emoticons_oh-no2.gif
De god zal binnenkort getest worden op de beta-werelden. De god is intern getest en we vragen eerst om jullie feedback voordat het definitieve concept op de beta komt. We willen jullie immers niet teleurstellen!

In de loop van de week maken we een overzicht van alle opmerkingen en zullen deze doorgeven aan InnoGames. Uiteindelijk ligt de beslissing van enige aanpassingen bij hun. Dankzij jullie reacties kunnen we een toffe, nieuwe god toevoegen aan Grepolis, daarvoor onze dank!
 

DeletedUser19259

Gast
Ik hoop dat het geen 1 april grap is, kan best wat hulp gebruiken om mythische eenheden te doden voor ze aankomen :O
 

DeletedUser26265

Gast
het is geen 1 april grap
nou is het klaar met die discussie en dan gaan we echte feedback geven.
 

DeletedUser19577

Gast
Hopelijk een 1 april grap...want wie heeft in godsnaam bedacht om de prehistorie hierbij te halen? We gaan toch ook geen Willem van Oranje hier neerzetten die met geweren aan komt zetten. Houd het aub bij de Oudheid.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind die god veel te sterk. 30% kans om de mythische eenheden te vernietigen? Stel je voor dat je 70 manti's in 1 klap vernietigd! Die vogels mogen ook niet té sterk zijn. Anders hebben ook die enorm veel kracht. En dan nog niet over het omkeren gesproken... Als er een kolo afkomt, omkeren maar! Nee, een herziening zou mooi zijn.

Pff helemaal mee eens, de meeste powers zijn gewoon te lomp. Maar 30% kans op een myth clear is gewoon belachelijk. heb ik 40 hydra's in de haven liggen, poef.. weg.. stuk.. naar de kl*ten.. en de kolo vaart zo binnen.

En.... toen las ik dat het 1 april was... :O ik had mij nog zo voorgesteld om nergens in te trappen.
 

DeletedUser17330

Gast
Leuke grap inderdaad, pas na lezen van reacties gerealiseerd dat het 1 april is vandaag
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser26265

Gast
Dit is geen grap
Er word hier ook gewoon over gediscussieerd op andere servers. Ook op de Engelse servers en daar hebben ze dit 28 maart open gezet...
Het was gewoon dom van het Nederlands community team
Om het nu te plaatsen
 

DeletedUser

Gast
stel hé mensen het is geen 1 april grap
wat dan?
dan zijn jullie allemaal van baa nee dat is dom want het is op 1 april gepost
de god heeft zo zijn voordelen en nadelen
maar geloven doe ik het nog niet totdat het door is
overigens met niets gedaan
 

DeletedUser17245

Gast
Stel dit is geen 1 april grap,

Dat zou betekenen dat een Ankylosaurus conventionele landdeff totaal overbodig maakt, gezien het per inwoner sterker is dan de conventionele zwaardvechters, boogschutters en hoplieden. Kost natuurlijk wel gunst, maar op werelden met snelheid 4 hoeft daar niet meer naar omgekeken te worden natuurlijk ;).

Dat zou een leuke toevoeging aan het spel zijn, al ben ik minder over de gunsten te spreken.

Maar, wat we ook willen, dit wordt wel doorgezet. Net als het eindspel, zal dit ook erdoor komen (indien het geen 1 april grap is).
Wel jammer, Grepolis verliest zo wel de gedachte achter het spel, namelijk dat het een spel is dat zich afspeelt in het Griekenland van de oudheid. Dino's waren allang uitgestorven toen volgens mij ;).

Indien het wel een 1 april grap is, stel ik voor dat we de bedenker met die dino's in een arena zetten en lekker gaan kijken ^^
 

DeletedUser26569

Gast
Als extra kracht stel ik voor de mogelijkheid om een aanval te kunnen vertragen met 10-15% van de total aanvalstijd.
 
Bovenaan