• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Secret Hitler

DeletedUser26399

Gast
Latdekat is een liberaal, maar voor deze situatie geldt hetzelfde als voor Nissassa.

Quote Origineel geplaatst door Kyraco Bekijk berichten
Verder, als je nu niet TEGEN stemt en je naam is geen Nissassa/Graecus/Don, dan kan je na dit spel echt een flink vervelende en kwaaie Kyr in je prive verwachten.

(Wie er ook kanselier is. Hij gaat nu sws een goede kanselier kiezen want dan stemmen mensen voor, maar vergeet niet dat Graecus op het begin er een L uit kan knikkeren he. Om het erdoor te krijgen met de goede kanselier moeten er dan al 2L getrokken worden en die kans is gewoon klein.)

Die kans is niet overdreven, want zijn al hoop fas uit, ik heb geen zin om te rekenen in de vakantie, dus als iemand anders het eens wil tellen en liefst de pagina's waar je de informatie vandaa haalde erbij, kan ik controleren, wat bepaalde hier zouden durven liegen
 

DeletedUser21204

Gast
Ik weet niet hoor, maar er zijn er net 2 of 3 liberals uitgegaan al, de vorige ronde.
 

DeletedUser20542

Gast
Waarom is Graecus + Lat slecht? Kom op nou, die gaan allebei dit spel niet kloten met fascistische boel lijkt me zo. Volgens mij is het een hele goede optie.
 

DeletedUser26399

Gast
Toch nog iemand die me vertrouwd, bedankt, ik denk niet dat Lat fas is en als ik kan geef ik hem gewoon twee Lib
 

DeletedUser26399

Gast
#MakeGermanyGreatAgain zal uitgevoerd worden en zal Duitsland vrede brengen
 

DeletedUser21204

Gast
Waarom is Graecus + Lat slecht? Kom op nou, die gaan allebei dit spel niet kloten met fascistische boel lijkt me zo. Volgens mij is het een hele goede optie.

Lat is goed hoor.
Alleen Graecus is slecht.
En met 1 fascist erin moet je al 2 Liberals trekken om het erdoor te krijgen, en die kans is gewoon te klein.
We zijn keihard aan het verliezen, dit is niet het moment om risico's te nemen en genoegen te nemen met 1 goede en 1 slechte speler.
 

DeletedUser26399

Gast
Lat is goed hoor.
Alleen Graecus is slecht.
Ik ben goed
En met 1 fascist erin moet je al 2 Liberals trekken om het erdoor te krijgen, en die kans is gewoon te klein.
Die kans is niet zo overdreven klein
We zijn keihard aan het verliezen, dit is niet het moment om risico's te nemen en genoegen te nemen met 1 goede en 1 slechte speler.
2 goede dus waar is er een risico, 3 fas
 

DeletedUser

Gast
Iedereen stemt voor behalve Kyra (die uiteraard tegen stemt)
De kaarten worden naar Graecus doorgestuurd
Ik wil jullie er even aan herinneren dat iedereen die na de rode zone als kanselier verkozen werd niet Hitler is


Genade vervangt Latdekat
 

DeletedUser21204

Gast
Wat de fuck mensen?!?!?!
Is het nu oprecht nóg niet duidelijk genoeg?!?!?!
God, ik ben hier ondertussen wel zo klaar mee...
Jullie doen gewoon maar wat :/
Ben ik dan echt de enige hier die bereid is zich actief in te zetten voor een Liberal overwinning???
 

DeletedUser

Gast
ifyLq7Y.png


Nou, slechte manier om mijn eerste post in dit spel te beginnen, maar helaas. Ik kreeg twee Fas kaarten van Graecus.

Ik had dit spel al een beetje gevolgd en ik moet zeggen dat ik op het begin dacht dat RabbidRobin en Kyraco waarschijnlijk fascisten waren; dit omdat ik de kans erg klein achtte dat ze allebei drie fascistische kaarten kregen toebedeeld en ik Rabbid ook enigszins verdacht vond posten (hij zei bijvoorbeeld dat Nissassa slecht was voordat hij hem kon hebben gezien, dat leek me een fout van hem). Maar toen Nissassa ook beweerde drie fascistische kaarten te hebben gekregen en nu Graecus, de persoon die hem het meeste volgt, me twee fascistische kaarten in mijn handen stopt, ben ik wel ernstig gaan twijfelen en vrees ik ervoor dat RabbidRobin en Kyraco gelijk hadden.

Het erge is dat als Nissassa en Graecus inderdaad fascisten zijn, zoals Kyraco beweert, de liberalen bijna niet meer kunnen winnen omdat we dan straks nog maar de helft van de spelers vormen (want in dat geval was Rabbid liberaal en doodt Graecus straks nog een liberaal). Maar ik ga uiteraard mijn best doen en zal de oude posts nog eens doorspitten en kijken of me daarbij nog dingen opvallen. En hard hopen dat Nissassa en Graecus gewoon goed zijn.

Ik ben vooral ook erg benieuwd naar de mening van de andere spelers in deze kwestie.
 

DeletedUser21204

Gast
Hehe, een speler die wel kan nadenken en aanwezig is. Dat werd wel tijd, zeg. Alleen jammer dat het zo lang duurde.
Ik weet niet of jullie het doorhebben, maar alles wat ik zeg komt uit hoor.
Nissassa gooide een F neer, en schoot een liberaal af.
Graecus zorgt nu voor een F, en gaat direct mij, de 2e actieve liberaal, afschieten.
Dusja, dit is gelijk een soort van afscheidsbrief van mij.

En inderdaad, we vormen maar net een meerderheid. Dus wil dit een beetje succes hebben, moet elke liberaal goed stemmen (bijv tegen op deze die net voorbij is). En alle liberalen zijn strontinactief, en ik lig er zo uit, dus dat gaat hem nooit meer worden. Fijn dat je ons nu joint, Genade, maar de game is allang over. En ik weet 1 ding zeker; ik ben niet de schuldige. Ik heb echt ALLES geprobeerd, maar ik kan hier niets tegen beginnen. Geen enkele liberaal is actief, of leest volgens mij uberhaupt wat ik zeg. Dit heeft gewoon echt totaal geen zin. Je had net zo goed niet kunnen vervangen, Genade.

Het is game over, en dat is niet mijn schuld. Ik ben er klaar mee, letterlijk en figuurlijk. Ik heb alles geprobeerd wat ik kon, maar dit heeft echt totaal geen zin. Ik word keihard genegeerd, en letterlijk elke liberaal op mij na geeft de overwinning aan de fascisten op een presenteerblaadje.
 

DeletedUser26399

Gast
Idd, ik knal je af en nu kan ik lekker zorgen dat enkel twee lib op de troon komen

Kwestie comedie verder te spelen, er kan niemand meer gedood worden, dus je mag het gerust weten, ik ben Hitler en voor de rest, #MakeGermanyGreatAgain

Toch voor vier jaar, spel ging idd traag vooruit, en de lib hebben massaal afgehaakt, nu is het dus gedaan ermee

Moest je het willen weten, ik kreeg 1lib en 2 fas, weet je wel wat ik door geef, wou geen risico lopen dat ik je niet kon uitschakelen.

Weet je hoe ik doorhad wie in de discussie wie slecht was de fas kon er uithalen, ik snapte niet waarom Rabbid zou liegen, dus jullie hadden gelijk, zeker toen Kyra kon zien en Rabbid bevestigde., dus Nissassa was een bondgenoot, Donfrank viel haar bij, dus nog een mede-fascist(vermoed ik toch, van Nissassa ben ik zekerder), wie van de actievelingen schoot er dan nog over, Rabbid niet, die was al gestorven, dus schoten jij en Lat nu Genade nog over, jij was echter gevaarlijker en dus besloot ik jou uit te schakelen.

Vervloek mij maar allemaal, maar ik ben Hitler en er is geen kill a player meer over, dus probleem opgelost
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Je geeft letterlijk toe Hitler te zijn? Wauw.

Nu zijn er een aantal verschillende mogelijkheden.
Hij kan Hitler zijn en fout zitten, maar dat denk ik niet; als hij fout had gezeten, dan betekent dat dat Kyraco een fascist was, en ik denk niet dat Kyraco, als ze fascist was geweest, zich openlijk zo anti-Graecus had gedragen.
Hij kan Hitler zijn en goed zitten, in welk geval de goedjes behoorlijk fucked zijn. Dat is een optie. Het blijft dan wel vreemd dat hij gewoon Hitler claimt, maar misschien voelt hij zich gewoon zeker van zijn zaak.
Hij kan ook helemaal geen Hitler zijn, maar wel een fascist, en hij probeert verwarring te zaaien en andere mensen te framen als fascist. Dat zou tenminste verklaren waarom hij opeens gaat posten Hitler te zijn, want dat is normaal nogal idioot om te doen. Maar als hij andere mensen kan framen, heeft hij er wel voordeel mee.

Ik acht de laatste twee opties het waarschijnlijkste, en voor het geval Graecus mensen probeert te framen probeer ik me niet te veel laten leiden door zijn uitspraken.

Dat is ook niet nodig, want als we willen winnen, moeten we gewoon mensen in de regering hebben waarvan we denken dat het liberals zijn, ongeacht wat Graecus nu precies is. Ik heb het topic doorgekeken en Than en HoC hebben tot nu toe de meeste goede dingen gedaan. Ze hebben tenminste allebei liberal gespeeld. Beide spelers lijken mij mede-liberals. Als ik moet kiezen tussen één van de twee, zou ik echter eerder voor Than gaan, omdat ik heb gezien dat HoC in het verleden een aantal pro-Nissassa en anti-Kyra opmerkingen heeft gedaan. Dus is Than voor mij een wat zekerder optie.

Dus ik stel voor dat de volgende president Than of HoC meeneemt, het liefste Than. Iemand op tegen?
 

DeletedUser

Gast
ifyLq7Y.png


Dit is dus de gespeelde kaart. Ydeger is de volgende president en dient een kanselier door te geven.
Genade krijgt een geweer waarmee hij 1 speler naar keuze mag doden.

Vanaf nu kan VETO aangevraagd worden. Dit houdt in dat de kanselier zijn toebedeelde kaarten mag weigeren. Als ook de president hiermee instemt gaan de 3 kaarten weg. Dit telt als een gefaalde regering, en zorgt voor een vooruitgang van 1 op de electie-tracker.
 
Bovenaan