• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Secret Hitler

DeletedUser

Gast
Gaat niet door, volgende in de reeks wordt presi.

En mijn excuses, heb een drukke week achter de rug.
Ik ben wel benieuwd wat er precies is gestemd? Hoewel ik het wel kan raden denk ik.

Enfin, de volgende in de reeks ben ik. En ik zeg: Than244Chancellor.
 

DeletedUser

Gast
Wat dan wel weer fijn is, is dat Graecus gewoon in het topic zet wat hij stemt. Ik verwacht van de anderen hetzelfde. Het is namelijk verdacht om in het topic inactief te zijn en alleen maar te stemmen.
 

DeletedUser26399

Gast
Ze willen dat ik hun vertrouw, zodat ze als liberaal op de troon komen
 

DeletedUser

Gast
Ik ben eigenlijk niet heel erg benieuwd naar wat jij stemt.

Ydeger, Heir of Carthago en DonFrank, jullie hebben alledrie ruim de tijd gehad om te stemmen. Wat hebben jullie gestemd en waarom?
 

DeletedUser20542

Gast
Ik heb nog niet gestemd, maar ik ga nu voor stemmen, ondanks dat de manier waarop ik ben afgewezen een beetje simpel was.
 

DeletedUser10470

Gast
Ik ben eigenlijk niet heel erg benieuwd naar wat jij stemt.

Ydeger, Heir of Carthago en DonFrank, jullie hebben alledrie ruim de tijd gehad om te stemmen. Wat hebben jullie gestemd en waarom?

Die tijd heb ik dan niet echt benut :x

Ik zal nu gaan stemmen. Ik stem voor, omdat mijn onderbuikgevoel zegt dat het goed zit. Maarja, wat is mijn onderbuikgevoel?
 

DeletedUser21575

Gast
Ik zou graag het lijstje met stemmen zien voordat er opnieuw gestemd moet worden.
 

DeletedUser10470

Gast
Mijn onderbuikgevoel zegt toch dat het fout zit dus ik stem tegen.
 

DeletedUser

Gast
Misschien voor jou idd handig, DonFrank.

Als dit wordt afgewezen, word jij sowieso de volgende president.
 

DeletedUser20542

Gast
M-hmm

Dan ben ik ook tegen. Ik heb alle vertrouwen in DonFrank.
 

DeletedUser21204

Gast
Uhm, is het wel helemaal eerlijk om dit nu gewoon verder af te spelen en helemaal niets te zeggen?
Behoorlijk wat mensen weten wat ik bedoel...
 

DeletedUser

Gast
Waar hebben jullie het over?

Ik merk dat Jaspenia gewoon met vakantie is, heeft het daarmee te maken?
 

DeletedUser21204

Gast
Goed, voor iedereen:
De liberalen kennen elkaar, op 1 na. Door het nieuwe forum zitten ze allemaal in zo'n PM-groep waarin ze elkaar kunnen zien.
 

DeletedUser

Gast
Goed, voor iedereen:
De liberalen kennen elkaar, op 1 na. Door het nieuwe forum zitten ze allemaal in zo'n PM-groep waarin ze elkaar kunnen zien.
En dat hebben ze dus niet aangegeven.

Die vieze, slinkse liberalen. Ik stel voor dat we ze allemaal executeren.

Sieg heil!
 

DeletedUser

Gast
We kunnen wel gewoon stellen dat de fascisten winnen omdat de liberalen op het punt stonden om me tot president te benoemen en er nauwelijks meer liberale kaarten in het pakje konden zitten.

Ik zou graag aan Hitler vragen of ik onder zijn nieuwe regime minister van propaganda mag worden??

(Eerlijk, had je me door? x) )
 
Bovenaan