• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Secret Hitler

DeletedUser

Gast
Than, stem tegen. Dan word ik president en kies ik jou ook als kanselier.
 

DeletedUser21575

Gast
Okay, lange post. Ik hoop dat men ook de moeite neemt om bij te lezen. Ik heb het net ook moeten doen x)

Bekijk bijlage 756

Nou, slechte manier om mijn eerste post in dit spel te beginnen, maar helaas. Ik kreeg twee Fas kaarten van Graecus.

Ik had dit spel al een beetje gevolgd en ik moet zeggen dat ik op het begin dacht dat RabbidRobin en Kyraco waarschijnlijk fascisten waren; dit omdat ik de kans erg klein achtte dat ze allebei drie fascistische kaarten kregen toebedeeld en ik Rabbid ook enigszins verdacht vond posten (hij zei bijvoorbeeld dat Nissassa slecht was voordat hij hem kon hebben gezien, dat leek me een fout van hem). Maar toen Nissassa ook beweerde drie fascistische kaarten te hebben gekregen en nu Graecus, de persoon die hem het meeste volgt, me twee fascistische kaarten in mijn handen stopt, ben ik wel ernstig gaan twijfelen en vrees ik ervoor dat RabbidRobin en Kyraco gelijk hadden.

Het erge is dat als Nissassa en Graecus inderdaad fascisten zijn, zoals Kyraco beweert, de liberalen bijna niet meer kunnen winnen omdat we dan straks nog maar de helft van de spelers vormen (want in dat geval was Rabbid liberaal en doodt Graecus straks nog een liberaal). Maar ik ga uiteraard mijn best doen en zal de oude posts nog eens doorspitten en kijken of me daarbij nog dingen opvallen. En hard hopen dat Nissassa en Graecus gewoon goed zijn.

Ik ben vooral ook erg benieuwd naar de mening van de andere spelers in deze kwestie.

Allereerst welkom Genade, leuk om te zien dat jij invalt, zeker omdat je zo'n beetje de enige persoon was die het topic volgde die niet meedeed. (Waarschijnlijk zelfs meer dan sommige echte spelers)

Hehe, een speler die wel kan nadenken en aanwezig is. Dat werd wel tijd, zeg. Alleen jammer dat het zo lang duurde.
Ik weet niet of jullie het doorhebben, maar alles wat ik zeg komt uit hoor.
Nissassa gooide een F neer, en schoot een liberaal af.
Graecus zorgt nu voor een F, en gaat direct mij, de 2e actieve liberaal, afschieten.
Dusja, dit is gelijk een soort van afscheidsbrief van mij.

En inderdaad, we vormen maar net een meerderheid. Dus wil dit een beetje succes hebben, moet elke liberaal goed stemmen (bijv tegen op deze die net voorbij is). En alle liberalen zijn strontinactief, en ik lig er zo uit, dus dat gaat hem nooit meer worden. Fijn dat je ons nu joint, Genade, maar de game is allang over. En ik weet 1 ding zeker; ik ben niet de schuldige. Ik heb echt ALLES geprobeerd, maar ik kan hier niets tegen beginnen. Geen enkele liberaal is actief, of leest volgens mij uberhaupt wat ik zeg. Dit heeft gewoon echt totaal geen zin. Je had net zo goed niet kunnen vervangen, Genade.

Het is game over, en dat is niet mijn schuld. Ik ben er klaar mee, letterlijk en figuurlijk. Ik heb alles geprobeerd wat ik kon, maar dit heeft echt totaal geen zin. Ik word keihard genegeerd, en letterlijk elke liberaal op mij na geeft de overwinning aan de fascisten op een presenteerblaadje.

Ik neem aan dat ik het niet echt aan hoef te halen, maar ook aan Genade, let op Kyra's posts, ze pent vaker haar meningen neer als feiten. Terwijl dit uiteraard twee verschillende dingen zijn. Ik schoot een voor mij bewezen fascist af. Ik ben immers zelf 100% zeker van mijn eigen liberale status, Rabbid moest dus wel liegen. De enige reden waardoor dit kon gebeuren was omdat ik helaas 3 F kaarten kreeg. Iets wat mijn 'tegenstanders', Kyra en Rabbid ook claimden, dus als ze echt realistisch zou doen weet ze dat het een mogelijkheid is. Zeker met een pas-geschud deck.

Kyra heeft hier een lange tijd erg vocaal gepost over haar liberaalheid, terwijl ze gedurende het spel voor meer fascistische acties zorgde dan voor liberale. Ze zei altijd het ene, en orchestreerde het andere. Ik ga je niet vertellen wat je wel of niet moet geloven, dat is aan jou, maar ik wil je wel meegeven dat je al haar uitspraken met een paar korrels zout mag nemen. Maar die van mij ook natuurlijk. Echter presenteer ik alles vanuit een mijn mening standpunt, en probeer ik niet voortdurend mensen mijn mening op te dringen als feiten, want daar gaat het naar mijn mening fout in dit spel.

Idd, ik knal je af en nu kan ik lekker zorgen dat enkel twee lib op de troon komen

Kwestie comedie verder te spelen, er kan niemand meer gedood worden, dus je mag het gerust weten, ik ben Hitler en voor de rest, #MakeGermanyGreatAgain

Toch voor vier jaar, spel ging idd traag vooruit, en de lib hebben massaal afgehaakt, nu is het dus gedaan ermee

Moest je het willen weten, ik kreeg 1lib en 2 fas, weet je wel wat ik door geef, wou geen risico lopen dat ik je niet kon uitschakelen.

Weet je hoe ik doorhad wie in de discussie wie slecht was de fas kon er uithalen, ik snapte niet waarom Rabbid zou liegen, dus jullie hadden gelijk, zeker toen Kyra kon zien en Rabbid bevestigde., dus Nissassa was een bondgenoot, Donfrank viel haar bij, dus nog een mede-fascist(vermoed ik toch, van Nissassa ben ik zekerder), wie van de actievelingen schoot er dan nog over, Rabbid niet, die was al gestorven, dus schoten jij en Lat nu Genade nog over, jij was echter gevaarlijker en dus besloot ik jou uit te schakelen.

Vervloek mij maar allemaal, maar ik ben Hitler en er is geen kill a player meer over, dus probleem opgelost

Dit verbaasde mij nogal. Ik zat al een tijd te dubben, maar Graecus kwam op mij eerder als een noob over die gewoon erg vocaal was over dezelfde theorie die ik deelde. Die van mij en Kyra / Rabbid stonden immers lijnrecht tegen over elkaar en er waren niet echt veel andere kampen / theorieën.

Maar nu blijkt dat Graecus dus toch fascist is, lijkt het me inderdaad logisch dat hij Hitler is. Hij heeft immers geen idee wie zijn medefascisten zijn. En is ontzettend de fout in gegaan door Kyra / Rabbid als liberaal te zien. Hij speelde letterlijk tegen zijn eigen team als hitler, wat ons nu zo ver in dit spel nog een kans geeft als liberaal zijnde.

Momenteel hebben we een overmacht qua spelers. Er zit dus nog 1 Hitler (Graecus) en 1 fascist in. De rest is liberaal. Bij de meeste mogelijkheden moet het dan ook wel te doen zijn om liberale plays te maken.


Je geeft letterlijk toe Hitler te zijn? Wauw.

Nu zijn er een aantal verschillende mogelijkheden.
Hij kan Hitler zijn en fout zitten, maar dat denk ik niet; als hij fout had gezeten, dan betekent dat dat Kyraco een fascist was, en ik denk niet dat Kyraco, als ze fascist was geweest, zich openlijk zo anti-Graecus had gedragen.
Hij kan Hitler zijn en goed zitten, in welk geval de goedjes behoorlijk fucked zijn. Dat is een optie. Het blijft dan wel vreemd dat hij gewoon Hitler claimt, maar misschien voelt hij zich gewoon zeker van zijn zaak.
Hij kan ook helemaal geen Hitler zijn, maar wel een fascist, en hij probeert verwarring te zaaien en andere mensen te framen als fascist. Dat zou tenminste verklaren waarom hij opeens gaat posten Hitler te zijn, want dat is normaal nogal idioot om te doen. Maar als hij andere mensen kan framen, heeft hij er wel voordeel mee.

Ik acht de laatste twee opties het waarschijnlijkste, en voor het geval Graecus mensen probeert te framen probeer ik me niet te veel laten leiden door zijn uitspraken.

Dat is ook niet nodig, want als we willen winnen, moeten we gewoon mensen in de regering hebben waarvan we denken dat het liberals zijn, ongeacht wat Graecus nu precies is. Ik heb het topic doorgekeken en Than en HoC hebben tot nu toe de meeste goede dingen gedaan. Ze hebben tenminste allebei liberal gespeeld. Beide spelers lijken mij mede-liberals. Als ik moet kiezen tussen één van de twee, zou ik echter eerder voor Than gaan, omdat ik heb gezien dat HoC in het verleden een aantal pro-Nissassa en anti-Kyra opmerkingen heeft gedaan. Dus is Than voor mij een wat zekerder optie.

Dus ik stel voor dat de volgende president Than of HoC meeneemt, het liefste Than. Iemand op tegen?

Aangezien mijn eerdere uitspraak over de onwetendheid van Graecus over zijn mede-fascisten ga ik voor de 2e optie. Aangezien ik er zelf 99% zeker van ben dat Rabbid fascist is. (Zie eerdere post over mogelijkheid van liberale rabbid die een verkeerde uitspraak deed maar daarna niet terug wilde komen op zijn woorden om een verdenking tegen te gaan. Maar dat is redelijk onwaarschijnlijk.) Moet Graecus onwetend zijn over de status van enkele spelers. Denkende dat ik zo hard tegen hun in ging moest ik wel fascist zijn in zijn ogen, iets wat ik zeker niet ben. Ik denk persoonlijk dat hij hier een inschattingsfout heeft gemaakt.

Ja, ik heb liever Nissassa en waarom zou ik niet zeggen Hitler te zijn, kan ons toch niets meer gebeuren of niet Nederland(Genade), sta morgen aan je grens om jullie te veroveren

Zoals je hier ook ziet.

Gaat nog iemand iets bijdragen, Polen en Oostenrijk heb ik al uitgeschakeld, schiet nog over Denemarken, Hongarije,Nederland en België

Nu begint hij echt gewoon overmoedig te doen, wat dit spel nog interessant gaat maken.

Dat is mooi dat je het met me eens bent, maar ik vind Ydeger momenteel geen veilige keus als president. Ik heb gewacht met posten waarom ik Ydeger liever niet als president zie omdat ik benieuwd was naar zijn keuze voor kanselier. Maar hier is het (liberalen, lees aub de hele post door):

Gezien Graecus slecht is, lijkt me dat Kyra en Rabbid dan liberalen waren. Hoewel Ydeger voorstander was om iedereen in het conflict Kyra + Rabbid + Nissassa uit te sluiten, koos hij duidelijk tegen de kant van Kyra zonder dat goed te snappen was waarom. Een quote:


Daarnaast was Ydeger voorstander van het benoemen van Graecus als kanselier, dezelfde persoon die nu Hitler heeft geclaimd:Als Graecus Hitler is, is het verdacht dat Ydeger hem naar voren schoof als kanselier. Als Graecus fascist is, spreekt dit ook tegen Ydeger. Want als Graecus fascist is, gaat hij echt niet al zijn mede-fascisten opnoemen; dan probeert hij eerder andere mensen te framen als fascist. En hij noemde alleen Nissassa en DonFrank als '(mede-)fascisten', niet Ydeger:
Het is dan weer wel zo dat Ydeger ooit eerder president was en er toen een liberal policy is gespeeld. Maar daarbij gaf hij zelf toe drie liberale artikelen te hebben gekregen, waardoor hij geen keus had:





Ik zeg niet dat ik zeker weet dat Ydeger fascist is, maar ik vind het risico te groot om hem in de komende regering te laten. Als we hem bovendien overslaan, dan wordt het presidentschap doorgeschoven naar... mij! :eek: En ik vertrouw mezelf wel.

Als ik president word, kies ik voor dezelfde kanselier (Than). Redenen om mij te vertrouwen? Wel, Latdekat, de persoon die ik verving, heeft eerder al in de regering gezeten en een liberal policy doorgevoerd.

Verder wil ik dat jullie hier goed over nadenken. Waarschijnlijk is inmiddels de helft van de spelers fascist. Dat betekent dat de fascisten een regering met een fascist al door kunnen laten gaan als er maar één liberaal doorgaat. Dus als je liberaal bent en je vertrouwt het niet helemaal, stem dan tegen. Ik stem zelf uiteraard ook tegen.

Ik ben het met je eens over Ydeger, ik vroeg me al een tijd af wie de 4e fascist zou zijn, naast Kyra en Rabbid. En ik heb in een eerdere post al eens mijn verdenkingen over Ydeger uitgesproken. Ik denk dat hierin een keuze voor een betrouwbaardere regering inderdaad aan te raden is.
Inderdaad, ik vond Kyra verdachter dan Nissassa.

In mijn ogen probeert ydeger hier zijn band met Kyra een beetje te breken door afstand te nemen. Ook al kan ik hem geen ongelijk geven in zijn uitspraak, is de timing wat mij betreft een beetje verdacht.
En je was voorstander van een regering met Graecus.

En dat was inderdaad ook een interessante keuze in mijn boekje, wat zijn fascistische trekjes bevestigde.

Ik ga ook tegenstemmen, ik ben enkel te vinden voor een regering met mij, don en nissassa

Regeringen zonder Graecus zijn prima.

Omdat er dan twee mensen zitten waarvan ik denk dat het fas zijn en er dus meer kans op een fas kaart en eindzege

Dan moet je mij vooral eens kiezen! Dan zullen we zien wie die eindzege krijgt.




Dus, samenvattend; Welkom Genade, wtf Graecus, ik 'DENK' dat Kyra Rabbid Graecus en Ydeger de fascisten zijn, en laten we er iets actiefs mee doen nu in de afsluitende fase.
 

DeletedUser20542

Gast
In mijn ogen probeert ydeger hier zijn band met Kyra een beetje te breken door afstand te nemen. Ook al kan ik hem geen ongelijk geven in zijn uitspraak, is de timing wat mij betreft een beetje verdacht.
Omdat ik gewoon reageer op wat Genade even van tevoren zegt, is míjn timing verdacht? En je geeft toe dat ik de waarheid spreek. Je probeert Genade nu gewoon een beetje naar de mond te praten. Ja, nou begin ik het spel ook wel zo'n beetje door te krijgen.
 

DeletedUser26399

Gast
Okay, lange post. Ik hoop dat men ook de moeite neemt om bij te lezen. Ik heb het net ook moeten doen x)

Gedaan

Allereerst welkom Genade, leuk om te zien dat jij invalt, zeker omdat je zo'n beetje de enige persoon was die het topic volgde die niet meedeed. (Waarschijnlijk zelfs meer dan sommige echte spelers)

Kan ik je weinig ongelijk in geven

Ik neem aan dat ik het niet echt aan hoef te halen, maar ook aan Genade, let op Kyra's posts, ze pent vaker haar meningen neer als feiten. Dit is de reden dat ik haar verdenk liberaal te zijn, waar ik dus nu denkende minder zeker van ben. Terwijl dit uiteraard twee verschillende dingen zijn. Klopt Ik schoot een voor mij bewezen fascist af. Vrees dat je gelijk hebt Ik ben immers zelf 100% zeker van mijn eigen liberale status, Hoop dat je liegt Rabbid moest dus wel liegen. Hoop dat ie loog De enige reden waardoor dit kon gebeuren was omdat ik helaas 3 F kaarten kreeg. Hoop dat dit een leugen is Iets wat mijn 'tegenstanders', Kyra en Rabbid ook claimden, hoop dat je tegenstanders liberalen zijn dus als ze echt realistisch zou doen weet ze dat het een mogelijkheid is. Zeker met een pas-geschud deck.

Kyra heeft hier een lange tijd erg vocaal gepost over haar liberaalheid, terwijl ze gedurende het spel voor meer fascistische acties zorgde dan voor liberale. Ze zei altijd het ene, en orchestreerde het andere. Heb helaas nooit de acties nageteld Ik ga je niet vertellen wat je wel of niet moet geloven, dat is aan jou, maar ik wil je wel meegeven dat je al haar uitspraken met een paar korrels zout mag nemen. Maar die van mij ook natuurlijk. Echter presenteer ik alles vanuit een mijn mening standpunt, en probeer ik niet voortdurend mensen mijn mening op te dringen als feiten, want daar gaat het naar mijn mening fout in dit spel. is da ook fout



Dit verbaasde mij nogal. Ik zat al een tijd te dubben, maar Graecus kwam op mij eerder als een noob over die gewoon erg vocaal was over dezelfde theorie die ik deelde. Die van mij en Kyra / Rabbid stonden immers lijnrecht tegen over elkaar en er waren niet echt veel andere kampen / theorieën.

Maar nu blijkt dat Graecus dus toch fascist is, lijkt het me inderdaad logisch dat hij Hitler is. Hij heeft immers geen idee wie zijn medefascisten zijn. En is ontzettend de fout in gegaan door Kyra / Rabbid als liberaal te zien. Hij speelde letterlijk tegen zijn eigen team als hitler, wat ons nu zo ver in dit spel nog een kans geeft als liberaal zijnde.Vrees ik dus ook

Momenteel hebben we een overmacht qua spelers. Er zit dus nog 1 Hitler (Graecus) en 1 fascist in. De rest is liberaal. Bij de meeste mogelijkheden moet het dan ook wel te doen zijn om liberale plays te maken.Helaas




Aangezien mijn eerdere uitspraak over de onwetendheid van Graecus over zijn mede-fascisten ga ik voor de 2e optie. Aangezien ik er zelf 99% zeker van ben dat Rabbid fascist is. (Zie eerdere post over mogelijkheid van liberale rabbid die een verkeerde uitspraak deed maar daarna niet terug wilde komen op zijn woorden om een verdenking tegen te gaan. Maar dat is redelijk onwaarschijnlijk.) Moet Graecus onwetend zijn over de status van enkele spelers. Denkende dat ik zo hard tegen hun in ging moest ik wel fascist zijn in zijn ogen, iets wat ik zeker niet ben. Ik denk persoonlijk dat hij hier een inschattingsfout heeft gemaakt.



Zoals je hier ook ziet.



Nu begint hij echt gewoon overmoedig te doen, wat dit spel nog interessant gaat maken.

Ik ben niet overmoedig, als ik gelijk heb winnen we, maar het feit dat ik fout kan zij is vreselijk

Ik ben het met je eens over Ydeger, ik vroeg me al een tijd af wie de 4e fascist zou zijn, naast Kyra en Rabbid. En ik heb in een eerdere post al eens mijn verdenkingen over Ydeger uitgesproken. Ik denk dat hierin een keuze voor een betrouwbaardere regering inderdaad aan te raden is.Hoop dat de drie spelers die ik niet zijn iberaal zijn of ik liberaal ben, want dan zit ik aan de kant die helaas ms nog gaat winnen


In mijn ogen probeert ydeger hier zijn band met Kyra een beetje te breken door afstand te nemen. Ook al kan ik hem geen ongelijk geven in zijn uitspraak, is de timing wat mij betreft een beetje verdacht.

Wie wil ook een band met Kyra

En dat was inderdaad ook een interessante keuze in mijn boekje, wat zijn fascistische trekjes bevestigde.



Regeringen zonder Graecus zijn prima.

Dus echt niet

Dan moet je mij vooral eens kiezen! Dan zullen we zien wie die eindzege krijgt.

Maakt mij niet uit wie hem krijgt, zolang het de fascisten maar zijn


Dus, samenvattend; Welkom Genade, wtf Graecus,je weet toch wat dat wil zeggen (wtf) ik 'DENK' dat Kyra Rabbid Graecus en Ydeger de fascisten zijn laten we hopen dat ze dat niet zijn, en laten we er iets actiefs mee doen nu in de afsluitende fase. Actieviteit is verboden zeg ik je stuk liberaal, ik jullie dictator zeg je wees inactief, tenzij je fascist bent
 

DeletedUser20542

Gast
Graecus, fijn dat je je mening geeft over de situatie. Kleine opmerkingen: hier hebben we helemaal niks aan, want wat je zegt is niet echt nieuw. Voor de rest snap ik echt niet wat je wilt bereiken. Je hoopt van iedereen dat het een fascist is. Maar dan begin je ineens te zeggen dat je misschien zelf liberaal bent? (ik weet het niet echt, want ik snap echt helemaal niks van die zin)
Hoop dat de drie spelers die ik niet zijn iberaal zijn of ik liberaal ben, want dan zit ik aan de kant die helaas ms nog gaat winnen
Die dus.

En op het eind hoop je dat ik geen fascist ben, en ook dat Nissassa het niet is, en dan word je agressief?

However, ik ga ook niet met jou in discussie verder.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik bedoel dat als jullie drie liberaal zijn ik mijn rol willen blijven(Hitler) en als jullie fas zijn ik liberaal wil worden
 

DeletedUser20542

Gast
Kan jij zomaar liberaal worden?

E: Oh, ik zou niet meer met jou in discussie gaan. Nou ja :O
 

DeletedUser26399

Gast
Idd, was Jas niet weg voor een tijdje en van Heir weet ik het niet
 

DeletedUser

Gast
Ik mis nog stemmen van Lat, Heir, Jas en Nisassa.
Lat is er niet meer.
Inderdaad. Ik vervang Lat en ik heb al lang gestemd.
Idd, was Jas niet weg voor een tijdje en van Heir weet ik het niet
Jaspenia is inderdaad op vakantie. :p

Ik weet niet goed wat ik van Nissassa's post moet denken. Maar zoveel maakt het ook niet uit. Als hij liberaal is, betekent dat dat bijna iedereen liberaal is en dat hij het er dus mee eens zal zijn om niet zelf in een regering te gaan; dat hoeft dan namelijk ook helemaal niet om te winnen.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik weet niet goed wat ik van Nissassa's post moet denken. Maar zoveel maakt het ook niet uit. Als hij liberaal is, betekent dat dat bijna iedereen liberaal is en dat hij het er dus mee eens zal zijn om niet zelf in een regering te gaan; dat hoeft dan namelijk ook helemaal niet om te winnen.

Laat ik het zo stellen. Als ik fascist was dan was rabbid en kyra liberaal. Waardoor het 4-4 was, dan zou ik me geen moeite meer doen om uitgebreide posts te schrijven en gewoon met alle andere 'fascisten' lekker dwars gaan liggen, overal nee op stemmen voor kabinetten waarin geen fascisten in zitten en zo stalematen totdat er getopdeck'd word. Er zitten meer F kaarten in dan L en F moet er nog maar 1, L 2.

Dus, aangezien ik wel die moeite doe, zegt dat denk ik wel genoeg over mijn rol of niet?
 

DeletedUser21575

Gast
Als ik een fas zou zijn, won ik praktisch automatisch als ik dat toe zou geven. Dusja.
 

DeletedUser26399

Gast
Rare post en ben nu forum van dag aan het verwerken, ook niet makkelijk
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat hier wel is gezegd wat gezegd moet worden. Ik vraag me alleen af of Alice van plan is te wachten tot HoC en Jaspenia van vakantie terugkomen of niet. x)
 

DeletedUser21575

Gast
Ik denk dat als we moeten stemmen het wel relevant is dat alle spelers aanwezig / vervangen zijn?
 

DeletedUser

Gast
Gaat niet door, volgende in de reeks wordt presi.

En mijn excuses, heb een drukke week achter de rug.
 
Bovenaan