• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Secret Hitler

DeletedUser26399

Gast
Ja, ik heb liever Nissassa en waarom zou ik niet zeggen Hitler te zijn, kan ons toch niets meer gebeuren of niet Nederland(Genade), sta morgen aan je grens om jullie te veroveren
 

DeletedUser26399

Gast
ifyLq7Y.png


Dit is dus de gespeelde kaart. Ydeger is de volgende president en dient een kanselier door te geven.
Genade krijgt een geweer waarmee hij 1 speler naar keuze mag doden.

Vanaf nu kan VETO aangevraagd worden. Dit houdt in dat de kanselier zijn toebedeelde kaarten mag weigeren. Als ook de president hiermee instemt gaan de 3 kaarten weg. Dit telt als een gefaalde regering, en zorgt voor een vooruitgang van 1 op de electie-tracker.

Er staat nog altijd president must kill a player
 

DeletedUser21204

Gast
Lijkt me ook dat ik dood ben ja, maar Claya hoe komt Genade aan een geweer?
 

DeletedUser26399

Gast
Gaat nog iemand iets bijdragen, Polen en Oostenrijk heb ik al uitgeschakeld, schiet nog over Denemarken, Hongarije,Nederland en België
 

DeletedUser

Gast
Gaat nog iemand iets bijdragen, Polen en Oostenrijk heb ik al uitgeschakeld, schiet nog over Denemarken, Hongarije,Nederland en België
1) Niet opscheppen, Oostenrijk heeft zich vrijwillig bij je aangesloten. :eek:
2) Geen interesse in Tsjechië?
3) Het is pas 1930. x)

Ydeger moet trouwens een kanselier kiezen. Vanaf dan ga ik weer meer dingen bijdragen. Andere mensen mogen ondertussen ook wel hun mening geven ja.
 

DeletedUser

Gast
Dat is mooi dat je het met me eens bent, maar ik vind Ydeger momenteel geen veilige keus als president. Ik heb gewacht met posten waarom ik Ydeger liever niet als president zie omdat ik benieuwd was naar zijn keuze voor kanselier. Maar hier is het (liberalen, lees aub de hele post door):

Gezien Graecus slecht is, lijkt me dat Kyra en Rabbid dan liberalen waren. Hoewel Ydeger voorstander was om iedereen in het conflict Kyra + Rabbid + Nissassa uit te sluiten, koos hij duidelijk tegen de kant van Kyra zonder dat goed te snappen was waarom. Een quote:
Kyra, niemand gelooft je nog hoor. Dit is sws ook te toevallig. Je probeert zoals Nissassa zegt weer op de oude manier iedereen mee te krijgen in jouw manipulatieve info, maar daar trap ik echt niet meer in.

Daarnaast was Ydeger voorstander van het benoemen van Graecus als kanselier, dezelfde persoon die nu Hitler heeft geclaimd:
Ik vind Graecus wel een goeie keus.
Als Graecus Hitler is, is het verdacht dat Ydeger hem naar voren schoof als kanselier. Als Graecus fascist is, spreekt dit ook tegen Ydeger. Want als Graecus fascist is, gaat hij echt niet al zijn mede-fascisten opnoemen; dan probeert hij eerder andere mensen te framen als fascist. En hij noemde alleen Nissassa en DonFrank als '(mede-)fascisten', niet Ydeger:
dus Nissassa was een bondgenoot, Donfrank viel haar bij, dus nog een mede-fascist(vermoed ik toch, van Nissassa ben ik zekerder)
Het is dan weer wel zo dat Ydeger ooit eerder president was en er toen een liberal policy is gespeeld. Maar daarbij gaf hij zelf toe drie liberale artikelen te hebben gekregen, waardoor hij geen keus had:
Ik kreeg 3 Liberale Artikelen toegestuurd. Dat was wel mooi.




Ik zeg niet dat ik zeker weet dat Ydeger fascist is, maar ik vind het risico te groot om hem in de komende regering te laten. Als we hem bovendien overslaan, dan wordt het presidentschap doorgeschoven naar... mij! :eek: En ik vertrouw mezelf wel.

Als ik president word, kies ik voor dezelfde kanselier (Than). Redenen om mij te vertrouwen? Wel, Latdekat, de persoon die ik verving, heeft eerder al in de regering gezeten en een liberal policy doorgevoerd.

Verder wil ik dat jullie hier goed over nadenken. Waarschijnlijk is inmiddels de helft van de spelers fascist. Dat betekent dat de fascisten een regering met een fascist al door kunnen laten gaan als er maar één liberaal doorgaat. Dus als je liberaal bent en je vertrouwt het niet helemaal, stem dan tegen. Ik stem zelf uiteraard ook tegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Zeg, zijn er inmiddels niet een aantal deelnemers gewoon op vakantie?
 

DeletedUser26399

Gast
Ik ga ook tegenstemmen, ik ben enkel te vinden voor een regering met mij, don en nissassa
 

DeletedUser26399

Gast
Omdat er dan twee mensen zitten waarvan ik denk dat het fas zijn en er dus meer kans op een fas kaart en eindzege
 
Bovenaan