• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #178 Kies je rol zelf

DeletedUser21204

Gast
Wel, als hij er niets over zegt dan vraag ik het maar x)
Sowieso moet de heks levensdrankjes gebruiken, dan krijgt hij te horen wie hij heeft gered. Dat is OP, vooral als je t 2x kan doen x)
Ik hoop wel dat er een heks in zit tho...
 

DeletedUser26399

Gast
Hoezo is dit ongepast gedrag? :/

Was eerder sarcasme op jouw sarcasme, zal volgende keer [sarcasm][/sarcasm] gebruiken

Hij had het ook over de bengel bij zijn antwoorden stond onderaan: "PS:Wolven stuur niet om 19u precies in, want dan kan ik de heks(en)/bengel(s) niet meer inlichten". Vandaar dus Kyra's vraag neem ik aan.

Heb ik al uitgelegd

Is dat niet iets dat die heks zelf moet bedenken? Of ga je de wolven ook helpen?

zal ze dan oo een keer een beetje helpen

Dan ben ik nu BM, neem ik aan, als volgende op de lijst na Tristan? idd, jij bent BM

:p

Mijn excuses voor het niet stemmen.
Ik zal het je vergeven wegens eerste dag, vanaf morgen trek ik streepjes, drie streepjes dood, twee keer streepjes achter elkaar dood, tenzij ik vervangers heb
Ik raad de heks aan de volgende lunch sowieso te stoppen met haar drankje btw. Ga ik nu eens niets overzeggen

Wel, als hij er niets over zegt dan vraag ik het maar x)
Sowieso moet de heks levensdrankjes gebruiken, dan krijgt hij te horen wie hij heeft gered. Dat is OP, vooral als je t 2x kan doen x)
Ik hoop wel dat er een heks in zit tho...Je vindt het dus niet kunnen, maar hoopt dat ie er in zit, ik ga geen regels over een heks schrijven als er geen heks in zit, volgende keer maak ik 5 nieuwe rollen en stop ik er geen één in. Als je toch denkt dat ik nutteloos werk doe :);):rolleyes:

Volgende deadline is wegens vele tegenstanders een halfuurtje later, dan content

Volgende deadline op 7 juli 2016 om 19.30u
 

DeletedUser21204

Gast
Graecus, stop met fucking reageren op alles!!!

Je bent spelleider, geen speler! Houd je er dan ook buiten, echt waar.
Je loopt hier letterlijk alles te verraden over je eigen potje, en hebt volgens mij ondertussen meer posts dan wij allemaal bij elkaar.
En dat is niet hoe het hoort.

Je hebt nu al gespoild dat er geen bengels in zitten, en dat er wel een heks in zit. Dat hoort niet, dus stop ermee. Gewoon 1 post maken bij de deadline met de lynch, lunch, volgende deadline, en eventuele andere BELANGRIJKE zaken, en daarna het topic aan ons overlaten.
 

DeletedUser

Gast
Ik vermoed dat Graecus er 3 wolven in heeft gestopt, want dat gebeurt ook vaak op 10 spelers als je het spel 'in het echt' speelt. Dat zou inhouden dat 3 van de 8 nog levende spelers wolf zijn.

Vandaar ook dat de heks maar beter even haar levensdrankje kan inzetten vannacht.

Kyra, defuck de manier hoe je BM bent geworden. :p
 

DeletedUser21204

Gast
Ik vermoed dat Graecus er 3 wolven in heeft gestopt, want dat gebeurt ook vaak op 10 spelers als je het spel 'in het echt' speelt. Dat zou inhouden dat 3 van de 8 nog levende spelers wolf zijn.

Vandaar ook dat de heks maar beter even haar levensdrankje kan inzetten vannacht.

Kyra, defuck de manier hoe je BM bent geworden. :p

3? Zou dat niet heel overdreven zijn? 2 is normaal voor 10 spelers. Ook irl, voor mij iig.

Ja, geinig he? Zo mag t van mij wel vaker.
 

DeletedUser21204

Gast
Mja, ik ben het met Genade eens. Heks, stuur nu vast in dat je de lunch gaat redden van vannacht.
En dan als je het 2x gedaan hebt, beter gewoon nu 2x na elkaar, claimen en zeggen wie bewezen zijn.
Dan zouden we echt een heel eind moeten komen.
 

DeletedUser10470

Gast
Mja, ik ben het met Genade eens. Heks, stuur nu vast in dat je de lunch gaat redden van vannacht.
En dan als je het 2x gedaan hebt, beter gewoon nu 2x na elkaar, claimen en zeggen wie bewezen zijn.
Dan zouden we echt een heel eind moeten komen.

Dit lijkt mij inderdaad de slimste manier.

Daarnaast, indien ik tijd heb zorg ik wel voor een potje hierna, waar ik niet zal reageren op elke post.

E: Ik zie net dat Yde dat wil, prima :)
 

DeletedUser21575

Gast
Eens. Enige suggesties over een nieuwe lynch? (ik denk begin alvast.. voordat we weer de DL missen. )
 

DeletedUser21204

Gast
De volgende lynch gaat ook nogal een probleem worden vrees ik...
Normaal kan je dingen afleiden uit de stemmen die mensen uitbrengen, maar met zo weinig, en gewoon 100% random...
Er valt echt gewoon niets over te zeggen, behalve mss dat er nogal wat mensen volgden na de deadline.

E: Dat laatste is Imra en Shoving. Shoving stemde eerder ook al op hem, dus hem valt qua meelopen niet veel te verwijten. Vraag me wel af waarom Imra het na de deadline nog nodig vond om mee te lopen op hem. Zonder Imra's stem zou het gelijkstand zijn geweest, en was Tristan als BM blijven leven, en was Donfrank dood geweest (crimson stemde op hem, verder was er niemand anders). Toch nog even na de deadline proberen Donfrank te redden / Tristan de BM dood te krijgen?
 

DeletedUser

Gast
Maar Kyra, als Imrahil wolf was, had je hem dan niet al eerder gewoon doorgehad, zoals altijd wanneer hij geen goedje is en jullie samen zijn? :p
 

DeletedUser

Gast
Oh wacht wacht wacht als we toch lunches gaan blokkeren, mag de ziener ook wel even claimen btw. Als hij wat gezien heeft en niet inactief is, tenminste. :O
 

DeletedUser21575

Gast
Eens, aangenomen dat de heks de komende 2 lunches blokkeert, is de ziener ook voorlopig veilig genoeg om naar buiten te stappen.

8 spelers
-1 zienerclaim
-1 heksclaim

6 over
hopelijk -1 speler bevestigd door de ziener

Zou moeten leiden tot een makkelijke lynching over 2 dagen
 

DeletedUser26004

Gast
Ik vermoed dat Graecus er 3 wolven in heeft gestopt, want dat gebeurt ook vaak op 10 spelers als je het spel 'in het echt' speelt. Dat zou inhouden dat 3 van de 8 nog levende spelers wolf zijn.

Vandaar ook dat de heks maar beter even haar levensdrankje kan inzetten vannacht.

Kyra, defuck de manier hoe je BM bent geworden. :p

3 wolfjes is veel te OP toch? Lijkt mij sterk dat er 3 inzitten ;)

daarnaast, indien ik tijd heb zorg ik wel voor een potje hierna, waar ik niet zal reageren op elke post

+1 Lets go Donfrank.
 

DeletedUser26004

Gast
Vraag me wel af waarom Imra het na de deadline nog nodig vond om mee te lopen op hem. Zonder Imra's stem zou het gelijkstand zijn geweest, en was Tristan als BM blijven leven, en was Donfrank dood geweest (crimson stemde op hem, verder was er niemand anders). Toch nog even na de deadline proberen Donfrank te redden / Tristan de BM dood te krijgen?

Dit is wel interessant overigens, was mij nog niet eens opgevallen. Dat zou dan dus wijzen op Donfrank en Imrahil als wolf, hmmm.
 

DeletedUser

Gast
E: Dat laatste is Imra en Shoving. Shoving stemde eerder ook al op hem, dus hem valt qua meelopen niet veel te verwijten. Vraag me wel af waarom Imra het na de deadline nog nodig vond om mee te lopen op hem. Zonder Imra's stem zou het gelijkstand zijn geweest, en was Tristan als BM blijven leven, en was Donfrank dood geweest (crimson stemde op hem, verder was er niemand anders). Toch nog even na de deadline proberen Donfrank te redden / Tristan de BM dood te krijgen?
Laat ik het zo zeggen. Ik was net te laat voor de deadline, dus ik wilde nog snel een stem neerzetten omdat ik niet zeker weet in hoeverre ik de komende dagen op tijd ga kunnen stemmen. Deze dag wilde ik dus niet al een eerste inactiviteitspuntje pakken.
Vervolgens was dus de keuze tussen Don en Tris. Don zegt in elk geval iets, en het lijkt mij duidelijk dat Tristan gewoon als troll meedeed om BM te worden. We hebben letterlijk niets van hem gezien. Dus ja, als ik die keuze moet maken is het snel bekeken.
 

DeletedUser21204

Gast
Maar Kyra, als Imrahil wolf was, had je hem dan niet al eerder gewoon doorgehad, zoals altijd wanneer hij geen goedje is en jullie samen zijn? :p

Nee, want netwerken staat uit, en daarbij zag ik hem nog niet irl.
Eerder kwam ik daar irl altijd achter als ik zijn rol vroeg, hoe hij dan reageerde.
 

DeletedUser21204

Gast
Dit is wel interessant overigens, was mij nog niet eens opgevallen. Dat zou dan dus wijzen op Donfrank en Imrahil als wolf, hmmm.

Ho, dat is niet meteen het geval.
Het waren enkel mijn gedachten erover, wat eventueel een theorie zou kunnen worden (als we meer info hadden gehad), en dus zeker alles behalve een solid theorie. Dat moet je ook wel zien.

Imra's reactie erop hierboven vind ik best legit namelijk. Ik kan namelijk confirmen dat hij de komende dagen niet veel stem-tijd gehad zou hebben. En als je het zag als een keuze tussen Don en Tristan had ik denk ik hetzelfde gedaan.
 

DeletedUser21204

Gast
Nog 1 vraag voor Graecus.
Doet Ilja nog mee?
Want ze schreef zich voor het speeltopic er stond al uit, en post niet, maar staat wel in de spelerslijst.
 

DeletedUser26004

Gast
Ho, dat is niet meteen het geval.
Het waren enkel mijn gedachten erover, wat eventueel een theorie zou kunnen worden (als we meer info hadden gehad), en dus zeker alles behalve een solid theorie. Dat moet je ook wel zien.

Ik was enkel een reactie aan het uitlokken Kyra. Want ondanks dat ik niet veel WvW ervaring heb, ben ik er vorig potje achter gekomen dat ik niet moet gaan tunnelen :p

Plus het spel is nog vroeg en weinig gebeurd. Dus het zou gek zijn als ik nu al volledig ga inzetten op die twee ;)
 
Bovenaan