• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #191 - De slaapziekte

DeletedUser

Gast
ik ben geen wolf maar ik zou deze uitspraak ook wel willen zeggen als ik weerwolf was geweest.
ik blijf bij mijn standpunt en aangezien ik vanaf nu niet meer kan reageren heartlion
 

DeletedUser22926

Gast
Maar Heartlion, waarom stemde je daarna dan op mij?
Ik vond het op dat moment wel grappig en daarnaast ging gekko toch niet meer winnen. Ik heb naar mijn gevoel meer vertrouwen in jou dan in nissassa. Ik vind hem niet te peilen, heeft minder controle over de stemming en dat is ook in geen netwerk potjes zeer belangrijk als bm.
 

DeletedUser22926

Gast
ik ben geen wolf maar ik zou deze uitspraak ook wel willen zeggen als ik weerwolf was geweest.
ik blijf bij mijn standpunt en aangezien ik vanaf nu niet meer kan reageren heartlion
Oke ik vertrouw op jouw goedheid smoepje, meer kan ik niet doen. Ik ga dan ook verder niet reageren op deze stem want zoals we hebben geleerd is dat zinloos.
 

latdekat

Harpij
Oke ik vertrouw op jouw goedheid smoepje, meer kan ik niet doen. Ik ga dan ook verder niet reageren op deze stem want zoals we hebben geleerd is dat zinloos.

Geen idee waarom er meteen twee stemmen op Heart staan, maar goed.

Ik wou wel even zeggen dat het een beetje bizar is om niets te gaan zeggen, want zelfs al verandert dat niet veel aan de stem van Smoepje, je voorkomt eventuele acties van bv. Graecus.

Heartlion vind ik ook wel verdacht


over and out

En heb je nog enige reden of ga je gewoon lekker meelopen?
 

DeletedUser22926

Gast
Geen idee waarom er meteen twee stemmen op Heart staan, maar goed.

Ik wou wel even zeggen dat het een beetje bizar is om niets te gaan zeggen, want zelfs al verandert dat niet veel aan de stem van Smoepje, je voorkomt eventuele acties van bv. Graecus.



En heb je nog enige reden of ga je gewoon lekker meelopen?
Wat wil je dan dat ik doe? Er keihard op in gaan omdat zij zegt wat ze denkt? Nee lat, dan krijg je van die situaties zoals jivi ook had. Of een ragequit of ze negeert alles en er onstaat chaos, wat wolfjes erg fijn vinden.

Daarnaast denk ik dat graecus denkt dat hij nu makkelijk kan meelopen. Typisch graecus als wolf. Beseft niet hoe slecht zijn stem is.
daarom: Graecus(is veranderd), tot een fatsoenlijke redenatie komt opduiken die ik zou kunnen begrijpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21356

Gast
Euhm... Heartlion, dat "Typisch Graecus als Wolf. Beseft niet hoe slecht zijn stem is." lijkt me eerder op toepassing van jou. Graecus' stem lijkt me eerder een van z'n domme Goedjes-stemmen dan een Wolvenstem. Dat je daar dan meteen op doorgaat met een Lynchstem (counter-alert!), maakt jou eerder verdacht dan Graecus.
 

DeletedUser13353

Gast
Het is op dit moment sowieso lastig te zeggen wie er goed is en wie er slecht is.

Het enige waar we dat aan kunnen weten is een zienering en daar hebben we dus nog niks van gehoord.

Wat ik inderdaad wel zo vind is dat Heart erg snel en agressief reageert terwijl hij een paar posts daarvoor aangeeft dat hij ongeveer wel weet hoe de mensen hier spelen.
 

latdekat

Harpij
Iedereen weet dat Graecus redelijk eigenzinnig is en doet wat ie wil doen. Ik verwacht nog altijd uitleg van Graecus, maar dat betekent niet dat je zomaar Graecus moet lynchen hé. Graecus is vaak dag 1 lynch en is daardoor gemakkelijk slachtoffer. Het perfecte redmiddel om twijfelaars dan toch op iemand anders te doen stemmen. Net als Gekko hierboven vind ik het vrij speciaal om hier meteen op in te gaan met een lynchstem.
 

DeletedUser21575

Gast
Uhm, de meest inactieve speler van gisteren is BM geworden?
Kyra was relatief actief gisteren.
Tsjaa zijn jullie zelf bij door op me te stemmen ^^ maar het was meer een vergeten stem dan inactieve stem tbh.

Ik vond het op dat moment wel grappig en daarnaast ging gekko toch niet meer winnen. Ik heb naar mijn gevoel meer vertrouwen in jou dan in nissassa. Ik vind hem niet te peilen, heeft minder controle over de stemming en dat is ook in geen netwerk potjes zeer belangrijk als bm.

Het is ook niet de bedoeling dat je me kunt peilen adhv dingen die ik typ.. als je dat wel kon was ik geen goede wvw speler geweest? x) Dus dat vind ik een beeeetje een aparte opmerking.


Ik moet trouwens even vermelden dat ik in een andere tijdzone zit nu, dus excuses als ik deze week op een raar tijdstip post.
 

DeletedUser21575

Gast
Het is op dit moment sowieso lastig te zeggen wie er goed is en wie er slecht is.

Het enige waar we dat aan kunnen weten is een zienering en daar hebben we dus nog niks van gehoord.

Wat ik inderdaad wel zo vind is dat Heart erg snel en agressief reageert terwijl hij een paar posts daarvoor aangeeft dat hij ongeveer wel weet hoe de mensen hier spelen.
Ja dat viel me inderdaad ook op. Het spreekt wat mij betreft wel wel voor hem dat ie niet vol countert vandaag..

Iedereen weet dat Graecus redelijk eigenzinnig is en doet wat ie wil doen. Ik verwacht nog altijd uitleg van Graecus, maar dat betekent niet dat je zomaar Graecus moet lynchen hé. Graecus is vaak dag 1 lynch en is daardoor gemakkelijk slachtoffer. Het perfecte redmiddel om twijfelaars dan toch op iemand anders te doen stemmen. Net als Gekko hierboven vind ik het vrij speciaal om hier meteen op in te gaan met een lynchstem.
Graecus doet altijd exentriek en tot dusver bleek hij bijna altijd een goedje. Daarmee wil ik hem uiteraard niet vrijspreken, maar wat ik er mee wil zeggen is dat je niet uit moet gaan van zijn bizarre gedrag als je een wolf zoekt.

Het lijkt me niet dat een Ziener/Muizenval even in 't topic gaat posten wat-ie gezien heeft. :/

Nee meestal niet. Een ziener zal eerst enkele zieneringen voor zichzelf houden. Zeker omdat je in deze potjes altijd de kans hebt op een infectie rond dag 2 of 3. Of een welp.. zeker in situaties waar mensen wel kunnen claimen en niet netwerken.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik vond het op dat moment wel grappig en daarnaast ging gekko toch niet meer winnen. Ik heb naar mijn gevoel meer vertrouwen in jou dan in nissassa. Ik vind hem niet te peilen, heeft minder controle over de stemming en dat is ook in geen netwerk potjes zeer belangrijk als bm.

Wacht dus nu is het opeens goed als ik controle heb over de stemming?
 

DeletedUser22926

Gast
Euhm... Heartlion, dat "Typisch Graecus als Wolf. Beseft niet hoe slecht zijn stem is." lijkt me eerder op toepassing van jou. Graecus' stem lijkt me eerder een van z'n domme Goedjes-stemmen dan een Wolvenstem. Dat je daar dan meteen op doorgaat met een Lynchstem (counter-alert!), maakt jou eerder verdacht dan Graecus.

Ik weet op wie ik counter en ik zou me goed kunnen plaatsen in graecus nu, daarom heb ik ook niet op smoepje gecounterd. Zijn stem is gewoon zeer verdacht, ik kan niet begrijpen waarom jullie dit niet inzien.
Deze stem is anders dan hoe graecus normaal stemt. Als graecus slecht was zou


Het is op dit moment sowieso lastig te zeggen wie er goed is en wie er slecht is.

Het enige waar we dat aan kunnen weten is een zienering en daar hebben we dus nog niks van gehoord.

Wat ik inderdaad wel zo vind is dat Heart erg snel en agressief reageert terwijl hij een paar posts daarvoor aangeeft dat hij ongeveer wel weet hoe de mensen hier spelen.
Ik weet hoe de mensen hier spelen daarom ga ik ook er zo aggressief op in.

Iedereen weet dat Graecus redelijk eigenzinnig is en doet wat ie wil doen. Ik verwacht nog altijd uitleg van Graecus, maar dat betekent niet dat je zomaar Graecus moet lynchen hé. Graecus is vaak dag 1 lynch en is daardoor gemakkelijk slachtoffer. Het perfecte redmiddel om twijfelaars dan toch op iemand anders te doen stemmen. Net als Gekko hierboven vind ik het vrij speciaal om hier meteen op in te gaan met een lynchstem.

Grappig dat je dit nu zegt. Maar als graecus nou echt slecht is dan zou je hem nu wel heel simpel kunnen verdedigen als mede wolf.

Anyways ik zie wel welke kant dit weer op gaat. Ik redeneer naar mijn gevoel en door goed in te plaatsen, dit roept reacties op. Ik reageer gewoon logischerwijs, waarna mijn initiatief en activiteit keihard wordt afgestraft.

Ben iig blij dat er een discussie op gang is gekomen.
 

DeletedUser22926

Gast
Wacht dus nu is het opeens goed als ik controle heb over de stemming?
Nou wel en niet. Het is natuurlijk niet zo handig voor andere spelers die niet bij jou partij horen en het is ook niet echt stimulerend voor de game. Maar de kans is groter dat jij goed bent dan slecht, dus is zo iemand op zich wel fijn om te hebben als goedje.
 

DeletedUser22926

Gast
Tsjaa zijn jullie zelf bij door op me te stemmen ^^ maar het was meer een vergeten stem dan inactieve stem tbh.



Het is ook niet de bedoeling dat je me kunt peilen adhv dingen die ik typ.. als je dat wel kon was ik geen goede wvw speler geweest? x) Dus dat vind ik een beeeetje een aparte opmerking.


Ik moet trouwens even vermelden dat ik in een andere tijdzone zit nu, dus excuses als ik deze week op een raar tijdstip post.
Oke miss was mn redenatie hier niet echt on fleek, maar ik vind jou gewoon vaak echt best vaag x)
 

DeletedUser20542

Gast
Heartlion vind ik ook wel verdacht

over and out
Ben je in de puberteit? Sinds een paar potjes ben je compleet veranderd, en het is raar.

Wat wil je dan dat ik doe? Er keihard op in gaan omdat zij zegt wat ze denkt? Nee lat, dan krijg je van die situaties zoals jivi ook had. Of een ragequit of ze negeert alles en er onstaat chaos, wat wolfjes erg fijn vinden.

Daarnaast denk ik dat graecus denkt dat hij nu makkelijk kan meelopen. Typisch graecus als wolf. Beseft niet hoe slecht zijn stem is.
daarom: Graecus, tot een fatsoenlijke redenatie komt opduiken die ik zou kunnen begrijpen.
Is Graecus al eens wolf geweest dan? Ik kan het me niet herinneren. In ieder geval vind ik deze argumenten nergens op slaan.

Wacht dus nu is het opeens goed als ik controle heb over de stemming?
Dat viel mij ook op x)
 

DeletedUser20542

Gast
Nou wel en niet. Het is natuurlijk niet zo handig voor andere spelers die niet bij jou partij horen en het is ook niet echt stimulerend voor de game. Maar de kans is groter dat jij goed bent dan slecht, dus is zo iemand op zich wel fijn om te hebben als goedje.
Van elke speler hier is de kans op goed groter dan die op slecht, dus we doen geen lynch vandaag?

...
 

latdekat

Harpij
Langs de ene kant is het een heel gemakkelijke counter van Heart, langs de andere kant meen ik me te herinneren dat hij dit wel vaker doet, en dat hij al onterecht is gelyncht daarvoor.
 

DeletedUser22926

Gast
Wacht dus nu is het opeens goed als ik controle heb over de stemming?
Daarnaast was ik gewoon een beetje salty dat iedereen zo wack meeliep vorig potje. Dat was in de situatie van ik ben goed jij slecht. En nu besefte ik me dat jij als goedje nog best een hulp zou kunnen zijn

Van elke speler hier is de kans op goed groter dan die op slecht, dus we doen geen lynch vandaag?

...
Wat? x) het gaat over de bm stemming. Lynch is heel anders, daarbij moet je tactisch nadenken en weten op wie je stemt. Wordt bijna geen kans bij toegepast, als men normaal redeneert.
 
Bovenaan