• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #191 - De slaapziekte

DeletedUser22926

Gast
Langs de ene kant is het een heel gemakkelijke counter van Heart, langs de andere kant meen ik me te herinneren dat hij dit wel vaker doet, en dat hij al onterecht is gelyncht daarvoor.
Het is geen gemakkelijke counter. Ja, op het eerste gezicht. Maar ik denk na voordat ik op iemand counter en niemand ziet dat blijkbaar ooit in, omdat de oplossing vaak simpeler is dan men denkt.
 

DeletedUser21356

Gast
Ik weet op wie ik counter en ik zou me goed kunnen plaatsen in graecus nu, daarom heb ik ook niet op smoepje gecounterd. Zijn stem is gewoon zeer verdacht, ik kan niet begrijpen waarom jullie dit niet inzien.
Wacht, wacht, wacht. Lees ik hier nu de kromste redenering ooit? "Ik zou me goed kunnen plaatsen in graecus nu, daarom heb ik ook niet op smoepje gecounterd" Ik snap precies de coherentie in de zin niet. Je spreekt jezelf eigenlijk vierkant tegen: "Ik snap Graecus nu [met z'n stem op mij?], dus stem ik maar op hem en niet wie op hem gestemd heeft?"
 

DeletedUser22926

Gast
Wacht, wacht, wacht. Lees ik hier nu de kromste redenering ooit? "Ik zou me goed kunnen plaatsen in graecus nu, daarom heb ik ook niet op smoepje gecounterd" Ik snap precies de coherentie in de zin niet. Je spreekt jezelf eigenlijk vierkant tegen: "Ik snap Graecus nu [met z'n stem op mij?], dus stem ik maar op hem en niet wie op hem gestemd heeft?"
Nee blijkbaar heb jij een leesbril nodig x)
1. Smoepje stemde op mij
2. Ik zie in wat graecus zou doen als wolf, precies dit. Slecht meelopen terwijl hij zelf denkt een goede stem neergezet te hebben.
 

DeletedUser21356

Gast
Sorry, ik had het idee dat Smoepje op Graecus stemde. Geen idee waarom. x) Excuseer.
Maar nog altijd: Graecus' stem lijkt me oprecht.
Heartlion.
 

DeletedUser20542

Gast
Er is eigenlijk niemand die echt wolfs op me over komt. Kom op nou, Graecus en Heartlion? Wie gelooft dat nou? Ik in ieder geval niet.

Een beetje ongegrond deduceren leidt me tot IJzervreter
 

DeletedUser21204

Gast
Ik ga voor Gekko.
Ik zeg niet dat Heartlion nu totaal niet verdacht is ofzo, maar in mijn ogen is Gekko gewoon aan het zoeken naar redenen om op hem te stemmen, waarbij alles expres fout geïnterpreteerd wordt. Kom op, we weten allemaal wel wat hij bedoelt met wat hij zegt, maar jij wil het gewoon niet goed zien, en reageert er dan op alsof er niets van klopt om zo een stem op hem te kunnen zetten, in de hoop nog meer meelopers te verkrijgen door alles verkeerd neer te zetten. Zo komt het in ieder geval op mij over.
 

DeletedUser27427

Gast
Wat wil je dan dat ik doe? Er keihard op in gaan omdat zij zegt wat ze denkt? Nee lat, dan krijg je van die situaties zoals jivi ook had. Of een ragequit of ze negeert alles en er onstaat chaos, wat wolfjes erg fijn vinden.

Daarnaast denk ik dat graecus denkt dat hij nu makkelijk kan meelopen. Typisch graecus als wolf. Beseft niet hoe slecht zijn stem is.
daarom: Graecus, tot een fatsoenlijke redenatie komt opduiken die ik zou kunnen begrijpen.

Geen idee waarom er meteen twee stemmen op Heart staan, maar goed.

Ik wou wel even zeggen dat het een beetje bizar is om niets te gaan zeggen, want zelfs al verandert dat niet veel aan de stem van Smoepje, je voorkomt eventuele acties van bv. Graecus.



En heb je nog enige reden of ga je gewoon lekker meelopen?

Ik begrijp de stemmen op heartlion wel, gezien zijn counter op Graecus die niet erg goed onderbouwd lijkt. Ik denk echter dat dat wel meevalt. Met Graecus' stem op Heartlion lijkt namelijk toch ook iets niet helemaal in orde. Natuurlijk zijn we weinig(of niet) onderbouwde lynch stemmen van Graecus wel gewend en ik wil er nu niet te veel achter zoeken. Heartlion heeft heeft vaker 'agressief' gereageert en toen bleek hij ook een goedje, dus dat hoeft niet per se iets te zeggen. Ik denk dat we een moeten uitkijken en niet automatisch heartlion of Graecus moeten lynchen. Zoals Latdekat al zei is Graecus wel vaak een makkelijk doelwit voor twijfelaars.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21575

Gast
Sorry, ik had het idee dat Smoepje op Graecus stemde. Geen idee waarom. x) Excuseer.
Maar nog altijd: Graecus' stem lijkt me oprecht.
Heartlion.

Gekko is voor mij vandaag lynchkandidaat #1. Naar mijn gevoel looot hij iedereen wat mee te praten en komt hij vervolgens met een makkelijke meeloopstem. Daarnaast heb ik er een redelijk gutfeeling blij dat er iets niet in de haak is.

E: ik werd geninja'd door deze stem..

Wil je deze summiere post nog toelichten Jas? Of zullen we hem gewoon direct al niet serieus nemen?
 

DeletedUser23442

Gast
En sorry voor het late vage dat ik ermee kom, leg later wel uit waarom
 

DeletedUser21575

Gast
We zijn meer van Jas gewend ja, maar misschien is het een placeholder en komt zijn betoog na de dl?
 

DeletedUser27427

Gast
Euhm... Heartlion, dat "Typisch Graecus als Wolf. Beseft niet hoe slecht zijn stem is." lijkt me eerder op toepassing van jou. Graecus' stem lijkt me eerder een van z'n domme Goedjes-stemmen dan een Wolvenstem. Dat je daar dan meteen op doorgaat met een Lynchstem (counter-alert!), maakt jou eerder verdacht dan Graecus.

Sorry, ik had het idee dat Smoepje op Graecus stemde. Geen idee waarom. x) Excuseer.
Maar nog altijd: Graecus' stem lijkt me oprecht.
Heartlion.

Ik ga voor Gekko.
Ik zeg niet dat Heartlion nu totaal niet verdacht is ofzo, maar in mijn ogen is Gekko gewoon aan het zoeken naar redenen om op hem te stemmen, waarbij alles expres fout geïnterpreteerd wordt. Kom op, we weten allemaal wel wat hij bedoelt met wat hij zegt, maar jij wil het gewoon niet goed zien, en reageert er dan op alsof er niets van klopt om zo een stem op hem te kunnen zetten, in de hoop nog meer meelopers te verkrijgen door alles verkeerd neer te zetten. Zo komt het in ieder geval op mij over.

Gekko's eerste post vind ik eigenlijk vrij begrijpelijk en later houdt hij geloof ik alleen maar voet bij stuk.
Wacht, wacht, wacht. Lees ik hier nu de kromste redenering ooit? "Ik zou me goed kunnen plaatsen in graecus nu, daarom heb ik ook niet op smoepje gecounterd" Ik snap precies de coherentie in de zin niet. Je spreekt jezelf eigenlijk vierkant tegen: "Ik snap Graecus nu [met z'n stem op mij?], dus stem ik maar op hem en niet wie op hem gestemd heeft?"

De verwarring met de lynch stem vind ik ook nog wel begrijpelijk. Het wordt echter wel heel erg verkeerd door gekko geïnterpreteerd als Heartlion zegt dat hij Graecus begrijpt. Die redenatie lijkt mij daarom onoprecht en misschien zelfs leugenachtig. Hoewel ik enigszins twijfel toch Gekko.
 
Bovenaan