• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #193 In Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9104

Gast
Jammer Nissassa, ik wilde bij je claimen. Wat mij betreft hoeven jullie niet te wachten (ik weet dat ik niet mag posten), maar ik ben de andere muizenval.
 

DeletedUser23442

Gast
Sorry maar thuiskomst liep uit.
Heel snel topic gelezen en zie een bewezen goedje die op neus stemt.

Sorry voor de bagger reden maar nog geen tijd verder
 

DeletedUser20542

Gast
Lynch

Neus was burger

Dat was het voor vandaag.

Oh, valt er iemand dood? Nou, dat doet actieve Graecus dan maar.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik snap niet waarom je aangeeft te willen claimen bij iemand en dan op ze stemt.. ik moest je stem teniet doen om een meeloop te voorkomen helaas. Daarnaast twijfelde ik tussen jou en neus. Anyways. Als neus goed blijkt, hebben we nu toch verloren.
 

DeletedUser27427

Gast
Ik snap niet waarom je aangeeft te willen claimen bij iemand en dan op ze stemt.. ik moest je stem teniet doen om een meeloop te voorkomen helaas. Daarnaast twijfelde ik tussen jou en neus. Anyways. Als neus goed blijkt, hebben we nu toch verloren.
Is dat zo? Het zou nu dan toch twee goed tegen twee slecht zijn, maar misschien zit er nog een bengel en/of een jager in, zoals Graecus suggereert. Er moet morgen dan wel sowieso een wolf worden gelyncht. Sorry dat ik niet stemde trouwens. Ik dacht dat ik ruim op tijd thuis zou zijn, maar dat was dus niet zo.
 

DeletedUser23442

Gast
Is dat zo? Het zou nu dan toch twee goed tegen twee slecht zijn, maar misschien zit er nog een bengel en/of een jager in, zoals Graecus suggereert. Er moet morgen dan wel sowieso een wolf worden gelyncht. Sorry dat ik niet stemde trouwens. Ik dacht dat ik ruim op tijd thuis zou zijn, maar dat was dus niet zo.
Tenzij de niet-lunch kwam vanwege een infectie?

Hoewel potje nog doorloopt, dus t is sws nog niet gedaan lijkt me, of Yde moet eerst de inactiviteitsdoden van Graecus willen afwachten
 

DeletedUser26399

Gast
Inactiviteit lijst bijgewerkt

@ijzervreter heeft 3 streepjes en sterft dus, hij was gewone wolf


Lynch

Neus was burger

Dat was het voor vandaag.[/COLOR]

Oh, valt er iemand dood? Nou, dat doet actieve Graecus dan maar.

Voor zover ik weet de jij alleen je deadlines wat ik je niet eens had gevraagd. Dus je hebt geen reden om te vitten op me
 

DeletedUser23442

Gast
Graecus 001 zei:
Voor zover ik weet de jij alleen je deadlines wat ik je niet eens had gevraagd. Dus je hebt geen reden om te vitten op me

Aardig he, dat Yde je helpt omdat je er zelf niet in slaagt tijdig de deadlines te verwerken?
 

DeletedUser23442

Gast
Hmm
Daar ben ik nog niet echt over uit.
Aangezien ik bm ben en er best een infectie kan zijn geweest kan beide vgm ook nog
 

DeletedUser27427

Gast
Mijn verontschuldigingen voor mijn inactiviteit van de afgelopen dagen,
helaas wat problemen in RL..

Ik zal me nu even snel inlezen in het potje (gaat al snel, niet echt heel veel posts) :p

Sorry maar thuiskomst liep uit.
Heel snel topic gelezen en zie een bewezen goedje die op neus stemt.

Sorry voor de bagger reden maar nog geen tijd verder

Kyra is dood, Ijzer was vrij inactief. Het zou dus zomaar kunnen dat er geen infectie was, maar dat Ijzer vergeten was lunch in te sturen. Het zou dan kunnen dat Japenia gewone wolf is en te laat thuis was om nog een lunch in te kunnen sturen. Hij was ook de eerste die van een infectie uitging.


Oeps, tijd ging weer wat te snel :x

Maargoed, tsja

Kiezen tussen 2 inactieven...

Doe maar Gekko omdat Ijzer de laatste tijd op skype redelijk actief is en wss het beste bereikbaar vd 2 (hier hebben ze beide niets toegevoegd)

Ook dat lijkt me een beetje vergezocht. Mag je dan oprecht niet meer zeggen dat het fijn is dat er een wolf uit ligt?

Gekko; voor het toevoegen van welgeteld één woord.

Rabbid was de enige die Ijzer wilde lynchen. Ik ga er dus van uit dat hij in ieder geval voor afgelopen nacht geen wolf was. Nissassa was sowieso geen wolf, maar kan geïnfecteerd zijn, dus dan blijft Jaspenia over.
 

DeletedUser27427

Gast
Ok. Obvious dus xD
Dasios wolfje en rabbid infectie xD
Alleen omdat we allebei op jou stemmen en ik meedeel dat er niet per se een infectie hoeft te zijn? Dat laatste is toch ook gewoon zo? En waarom zou Rabbid op een medewolf (Ijzer) stemmen wanneer dat niet nodig is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan