• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #193 In Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser18363

Gast
Omdat jij het al gepost had en ik zei dat ik het wel kon doen, de eerste dag kwam mijn broer er mee af dat ie halma eens wou spelen en moest ik meedoen van mijn ma, de volgende dag gingen we uit eten omdat mijn pa nieuw werk had, de volgende twee dagen was ik wel on, maar ja. Dan was het al zover en ik ga eens wat open zetten, wie wil de converstaie tussen ik en yde zien

Als je geen tijd hebt om te leiden moet je niet gaan leiden.
Verder ben ik wel geïnteresseerd in de logs.
 

DeletedUser26399

Gast
Hoi,

Ik heb niet zo veel zin om weer WvW te spelen (dat zag je vorige kom al aan mijn activiteit) dus ik wil je wel helpen met leiden!


ydeger, 8. nov 2016 Meld
Reageer

  1. Zeg maar wat ik moet doen (als je het goed vindt natuurlijk)


    ydeger, 8. nov 2016 Meld
    Reageer

  2. Heb alvast topic gestart, dacht van er eventueel een zwarte dood potje van te maken, maar weet niet of dat een goed idee is. Wat denk jij, alvast aanvaard ik je als Co-Leider. Moet ik het er in het topic bijzetten of wil je dat liever niet, deadline weet ik ook niet, zou die 20u of 20u30 doen, maar weet niet of dat haalbaar is, anders zal de uitslag door jou gedaan moeten worden. Ik lig om 22u al lang in mijn bed.
    smiley_emoticons_sleep.gif


    Graecus 001, 8. nov 2016 Meld
    Reageer

  3. Ik zou geen zwarte dood doen, dat is te extreem (en dat is ook nog nooit gebeurd).

    Ik denk dat een deadline van 21u het best is, anders idd 20.30. Ik heb niet genoeg tijd om elke dag uitslagen te posten.


    ydeger, 8. nov 2016 Meld
    Reageer


  4. Graecus 001, 8. nov 2016 Meld
    Reageer

  5. Ja, dan kan ik het wel doen. Maar niet elke dag.


    ydeger, 8. nov 2016 Meld
    Reageer

  6. Ms ook de verhaaltjes al klaarzetten, dan is het gewoon naam invullen en rol toevoegen

    Graecus 001, 8. nov 2016 Meld
    Reageer

  7. Ik vind het goed.

    ydeger, 8. nov 2016 Meld
    Reageer

  8. Onze geliefde BM was vermoord. Dus heeft het volk een nieuwe BM gekozen ... niet iedereen heeft er vertrouwen in, maar hij/zij is toch verkozen in een nipte stemming. Helaas moet hij/zij al een nieuw slachtoffer betreuren ... is degene wiens naam bovenaan het rouwregister prijkt.


    Graecus 001, 9. nov 2016 Meld
    Reageer

  9. Heb een paar spelers gevraagd mee te doen in PM, dan geraken we hopelijk aan 10 spelers

    Graecus 001, 11. nov 2016 Meld
    Reageer

  10. Zitten al aan acht, kun je even helpen met balans, ik zou iets doen van

    2burgers
    heks
    2ziener(even en oneven)
    2wolven
    beul
    jager
    1/2speciaaltje(s)(weet nog niet welke, daar zou ik graag je hulp voor hebben, liefst een goedje en een slechtje)

    10/11 spelers, 2 minstens dus

    Graecus 001, 11. nov 2016 Meld
    Reageer

  11. Wil je echt ziener doen? Volgens mij is Muizenval beter.

    Ik denk dat 1 gewone wolf en 1 infectiewolf / 2 gewone wolven met Lieveling het best is voor de balans.

    Als er 10 spelers zijn kom ik op zoiets uit:
    Muizenval x2 (even + oneven)
    Heks 1x
    Beul 1x
    Jager 1x
    Burger 3x

    Wolf 1x
    Infectiewolf 2x
    OF
    Wolf 2x
    Lieveling 1x

    En dan nog nadenken over de versies van de rollen.


    ydeger, 11. nov 2016 Meld
    Reageer

  12. Als er 10 spelers zijn kom ik op zoiets uit:
    Muizenval x2 (even + oneven)
    Heks 1x 1dood onmiddellijk bij reactie een van de spelleiders+1leven tussen lunch en uitslag, kunnen wolven uurtje vroeger laten doen om dan hekst tijd te geven drankje te gebruiken
    Beul 1x 1dood in topic
    Jager 1x Bij overlijden in topic
    Burger 3x Kan enkel lynchen

    Wolf 1x
    Infectiewolf 2x kan deze niet een andere speler slecht maken maar met behoud van krachten
    OF
    Wolf 2x
    Lieveling 1x ken ik niet echt

    En dan nog nadenken over de versies van de rollen.


    Graecus 001, 11. nov 2016 Meld
    Reageer

  13. Wat je bij Infectiewolf zegt, dat is Lieveling. Infectiewolf maakt iemand helemaal wolf.

    Voor de rest moeten we dus even versienummers opzoeken.

    ydeger, 11. nov 2016 Meld
    Reageer

  14. Oké, heb echter nu niet veel tijd

    Graecus 001, 12. nov 2016 Meld
    Reageer

  15. Ms bengel ook gebruiken


    Graecus 001, 12. nov 2016 Meld
    Reageer

  16. Bengel ipv Heks misschien.

    ydeger, 12. nov 2016 Meld
    Reageer

  17. Ik zou burger minder doen


    Graecus 001, 13. nov 2016 Meld
    Reageer

  18. 1XbengelV1
    1XBeulv2
    1Xheksv1a(moeten we zelf duidelijker maken)
    1Xjager v1
    2Xmuizenval
    2Xburger
    wat betreft de goedjes denk ik zo, doe jij nog even de slechtjes

    Graecus 001, 13. nov 2016 Meld
    Reageer

  19. We gaan muizenval reduceren naar 1 op alle dagen, anders hebben we elf spelers


    Graecus 001, 13. nov 2016 Meld
    Reageer



Info over Conversatie
Deelnemers:
2
Reacties:
35
Datum Laatste Reactie:
vrijdag om 20:10
Laatste Reactie Van:
Graecus 001



Je wordt op je wenken bediend, pagina 2 komt zo, max 15 000 tekens, dus splits even en verwijder handtekeningen en foto's(avatars)
 

DeletedUser26399

Gast
Van boven te beginnen, enige dat ik verwijder heb zijn de handtekeningen en de overzichten wie het is, dus avatar aantal berichten aantal leuk bevonden en ook de smileys die niet tot de berichten behoren(die die eronder staan bij een nieuwe post, die heb ik weggedaan
 

DeletedUser22926

Gast
Er waren geen positieve dingen, het enige positieve was Yde en daar heb ik ook aandacht aan besteed.
In mijn ogen was mijn kritiek volledig gegrond.
Volledig gegrond ja man. Vooral die "schandalig" op het eind vind ik echt ongelooflijk. Graecus doet zn best om ons te entertainen met een potje en jij levert commentaar en noemt Graecus schandalig. Je kraakt hem gewoon af en je wilt niet dat hij er iets van leert, maar dat hij nooit meer spelleider wordt. Dat is jouw doel van je post. Geef hem dan tips ofzo maar dit commentaar kan echt niet, zeker niet tegen iemand van 13 jaar. Hij heeft de gedachte van leuk een potje doen en mensen plezier laten hebben in het potje en wat krijgt hij terug, commentaar op al zijn fouten. Het hoeft niet altijd perfect gaan dit potje.
Het suggesteert gewoon dat je Graecus gewoon weg wilt hebben van WvW door potje na potje op hem te bashen. Als je dat al zou willen, heb dan niet het lef om dit te zeggen, want het feit dat jij terug wilt naar de tijd wanneer potjes nog legendarisch waren zonder mensen die niet echt super goed en actief waren hoeft niet nadelig op ons en zeker niet op Graecus te vallen. Sommige mensen moeten nog veel leren in dit spel en zeker als je 13 jaar bent zal je niet altijd voldoen aan de norm die jij schetst. Laat die jongen toch gewoon leren hoe hij het wel moet doen.
 

DeletedUser18363

Gast
Volledig gegrond ja man. Vooral die "schandalig" op het eind vind ik echt ongelooflijk. Graecus doet zn best om ons te entertainen met een potje en jij levert commentaar en noemt Graecus schandalig. Je kraakt hem gewoon af en je wilt niet dat hij er iets van leert, maar dat hij nooit meer spelleider wordt. Dat is jouw doel van je post. Geef hem dan tips ofzo maar dit commentaar kan echt niet, zeker niet tegen iemand van 13 jaar. Hij heeft de gedachte van leuk een potje doen en mensen plezier laten hebben in het potje en wat krijgt hij terug, commentaar op al zijn fouten. Het hoeft niet altijd perfect gaan dit potje.
Het suggesteert gewoon dat je Graecus gewoon weg wilt hebben van WvW door potje na potje op hem te bashen. Als je dat al zou willen, heb dan niet het lef om dit te zeggen, want het feit dat jij terug wilt naar de tijd wanneer potjes nog legendarisch waren zonder mensen die niet echt super goed en actief waren hoeft niet nadelig op ons en zeker niet op Graecus te vallen. Sommige mensen moeten nog veel leren in dit spel en zeker als je 13 jaar bent zal je niet altijd voldoen aan de norm die jij schetst. Laat die jongen toch gewoon leren hoe hij het wel moet doen.

Je leert niet een potje leiden als je balance advies van een ervaren speler in de wind slaat en alle deadlines maar gewoon aan de ander overlaat. Jullie doen allemaal alsof Graecus iets gedaan heeft, maar dat is gewoon onwaar. Hij heeft de rollen verdeeld en verder niks gedaan, dat is niet leiden, zo leer je er inderdaad ook niks van en zo heeft het ook geen zin. Als hij daadwerkelijk zijn best had gedaan was ik bereid om milder te zijn, maar wat Graecus geflikt heeft valt gewoon onder schandalig.
 

DeletedUser26399

Gast
  1. Graecus 001 Winnaar Personage Rollenspel

    Lid sinds:
    29. jan 2016

    Berichten:
    540

    Leuk Bevonden:
    59








    Toch niet, we zijn met elf, heb inschrijvingen gesloten





    Beste mensen hier op het forum die mij beschuldigen van dubbelaccounten, dit is ten gehele onwaar. Is iemand die ik vrij goed ken en als wij tezamen online zijn. Is dat omdat we dezelfde regels omtrent computergebruik hebben. Niet omdat we dubbels zijn.



    Graecus 001, 13. nov 2016 Meld

    Reageer
    Graecus 001 Winnaar Personage Rollenspel
    Lid sinds:
    29. jan 2016
    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    59
    1XbengelV1
    1XBeulv2
    1Xheksv1a(moeten we zelf duidelijker maken)
    1Xjager v1
    2Xmuizenval
    2Xburger

    2Xwolf
    1Xinfectie wolf(andere speler wolf maken)

    Beste mensen hier op het forum die mij beschuldigen van dubbelaccounten, dit is ten gehele onwaar. Is iemand die ik vrij goed ken en als wij tezamen online zijn. Is dat omdat we dezelfde regels omtrent computergebruik hebben. Niet omdat we dubbels zijn.
    Graecus 001, 13. nov 2016 Meld
    Reageer
    Graecus 001 Winnaar Personage Rollenspel
    Lid sinds:
    29. jan 2016
    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    59
    Gewoon van boven naar beneden ingeven of Rng

    Beste mensen hier op het forum die mij beschuldigen van dubbelaccounten, dit is ten gehele onwaar. Is iemand die ik vrij goed ken en als wij tezamen online zijn. Is dat omdat we dezelfde regels omtrent computergebruik hebben. Niet omdat we dubbels zijn.
    Graecus 001, maandag om 07:31 Meld
    Reageer
    Graecus 001 Winnaar Personage Rollenspel
    Lid sinds:
    29. jan 2016
    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    59
    rollen verdeel ik nu

    Beste mensen hier op het forum die mij beschuldigen van dubbelaccounten, dit is ten gehele onwaar. Is iemand die ik vrij goed ken en als wij tezamen online zijn. Is dat omdat we dezelfde regels omtrent computergebruik hebben. Niet omdat we dubbels zijn.
    Graecus 001, maandag om 16:33 Meld
    Reageer
    Graecus 001 Winnaar Personage Rollenspel
    Lid sinds:
    29. jan 2016
    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    59
    Rollen verdeeld, potje loopt en wrm hoor ik niets meer van je

    Beste mensen hier op het forum die mij beschuldigen van dubbelaccounten, dit is ten gehele onwaar. Is iemand die ik vrij goed ken en als wij tezamen online zijn. Is dat omdat we dezelfde regels omtrent computergebruik hebben. Niet omdat we dubbels zijn.
    Graecus 001, maandag om 19:49 Meld
    Reageer
    ydeger Grepolis Times
    Lid sinds:
    11. feb 2013
    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    23
    Wat wil je dat ik zeg? Gisteren was ik er niet.

    ~Je moet het alleen willen, hard willen, lang genoeg willen. En dan handelen.~

    FEAR THE MIGHTY KRAKEN!
    ydeger, maandag om
    ydeger Grepolis Times
    Lid sinds:
    11. feb 2013
    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    23
    Je bent er zeker niet meer? Dit is een beetje nutteloos.

    ~Je moet het alleen willen, hard willen, lang genoeg willen. En dan handelen.~

    FEAR THE MIGHTY KRAKEN!
    ydeger, dinsdag om 22:21 Meld
    Reageer
    Graecus 001 Winnaar Personage Rollenspel
    Lid sinds:
    29. jan 2016
    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    59
    je eerste bericht had ik gezien, maar ik moest Halma gaan spelen, gezelschapspel dat redelijk lang kan duren

    Beste mensen hier op het forum die mij beschuldigen van dubbelaccounten, dit is ten gehele onwaar. Is iemand die ik vrij goed ken en als wij tezamen online zijn. Is dat omdat we dezelfde regels omtrent computergebruik hebben. Niet omdat we dubbels zijn.
    Graecus 001, woensdag om 06:43 Meld
    Reageer
    ydeger Grepolis Times
    Lid sinds:
    11. feb 2013
    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    23
    Ben je er zo meteen voor de deadline? Ik heb namelijk belangrijkere taken.

    ~Je moet het alleen willen, hard willen, lang genoeg willen. En dan handelen.~

    FEAR THE MIGHTY KRAKEN!
    ydeger, woensdag om 21:45 Meld
    Reageer
    Graecus 001 Winnaar Personage Rollenspel
    Lid sinds:
    29. jan 2016
    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    59
    ik ben gaan uiteten, hadden iets te vieren

    Beste mensen hier op het forum die mij beschuldigen van dubbelaccounten, dit is ten gehele onwaar. Is iemand die ik vrij goed ken en als wij tezamen online zijn. Is dat omdat we dezelfde regels omtrent computergebruik hebben. Niet omdat we dubbels zijn.
    Graecus 001, donderdag om 06:30 Meld
    Reageer

    Wat heb je vanavond? Dan kan ik me er alvast op voorbereiden.


    ydeger, donderdag om 07:42 Meld
    Reageer

    Normaal niets, maar kan zijn dat jij het moet doen, de deadlines doen is nu eenmaal de taak van een assistent-spelleider


    Graecus 001, donderdag om 16:45 Meld
    Reageer

    Nee Graecus, zo laat ik me niet behandelen. Als je er een klein beetje bent, zul je het doen ook.


    ydeger, donderdag om 17:25 Meld
    Reageer

    Zat je maar te plagen, momenteel ben ik er, maar weet niet of ik tot 10 u mag opblijven, maar ik ging uitslagen 's ochtends pas geven


    Graecus 001, donderdag om 20:37 Meld
    Reageer

    moet weg, 22u haal ik ws nooit, enkel ijzer kan vandaag doodvallen indien ie niet stemt en is infectie vannacht btw


    Graecus 001, donderdag om 21:36 Meld
    Reageer


    zeg het maar



Dus zoals iedereen ziet, yde reageerde niet meer, ie liet weten dat ie me na het potje nog even wilde spreken, niets gehoord.
 

DeletedUser26399

Gast
Voor alle duidelijkheid, dit zijn de dingen die ik voor het geval ik nog een potje l(ei/ij)d (dat moet je zelf maar invullen)


1.
Ik verander mijn DL tijd naar een ander tijdstip.

2.
Ik neem een speler die doet wat je vraagt en waar je mee kan samenwerken en niet de hele tijd zegt dat je het slecht doet.

3.
Vraag advies aan een ervaren speler, maar die l(ei/ij)d niet mee, ik doe dus zelf de DL's

4.
Zorg dat ik alle verhaaltjes heb klaar staan

5.
Zorg dat ik een adviseur heb die niet liegt tegen de spelers

6.
Ik houd alles bij dat mijn helper zegt bij als bewijs tegen hem indie ie ook zou beginnen zwarte pieten.
 

DeletedUser18363

Gast
Normaal niets, maar kan zijn dat jij het moet doen, de deadlines doen is nu eenmaal de taak van een assistent-spelleider
Voor alle duidelijkheid, dit zijn de dingen die ik voor het geval ik nog een potje l(ei/ij)d (dat moet je zelf maar invullen)


1.
Ik verander mijn DL tijd naar een ander tijdstip.

2.
Ik neem een speler die doet wat je vraagt en waar je mee kan samenwerken en niet de hele tijd zegt dat je het slecht doet.

3.
Vraag advies aan een ervaren speler, maar die l(ei/ij)d niet mee, ik doe dus zelf de DL's

4.
Zorg dat ik alle verhaaltjes heb klaar staan

5.
Zorg dat ik een adviseur heb die niet liegt tegen de spelers

6.
Ik houd alles bij dat mijn helper zegt bij als bewijs tegen hem indie ie ook zou beginnen zwarte pieten.

Zeg je nou dat Yde niet heeft gedaan wat je hebt gevraagd? Wees blij dat ie je potje draaiende heeft gehouden.
Ik heb je nog nergens Yde zien bedanken voor zijn hulp.
 

DeletedUser22926

Gast
Je leert niet een potje leiden als je balance advies van een ervaren speler in de wind slaat en alle deadlines maar gewoon aan de ander overlaat. Jullie doen allemaal alsof Graecus iets gedaan heeft, maar dat is gewoon onwaar. Hij heeft de rollen verdeeld en verder niks gedaan, dat is niet leiden, zo leer je er inderdaad ook niks van en zo heeft het ook geen zin. Als hij daadwerkelijk zijn best had gedaan was ik bereid om milder te zijn, maar wat Graecus geflikt heeft valt gewoon onder schandalig.
Graecus heeft wel degelijk wat gedaan hoor, het is gewoon wat stroef verlopen, omdat graecus dacht tijd te hebben die hij niet had. Dat was de kern van alle problemen. Maar je hebt zeker een punt, alleen vind ik niet dat je alleen negatieviteit naar Graecus moet werpen, want dat verdient hij niet. Schandalig gaat wel wat ver, maar ik zie wel waarom je het gebruikt

Graecus, ik kan je wel blijven verdedigen, maar dit slaat nu echt nergens op. Je hebt absoluut geen respect voor Yde doordat hij te laat reageerde, terwijl jij vaker afwezig was dan Yde. Doe eens niet zo puberaal man, je doet nu alsof jij het wel goed deed en de rest niet met deze frustraties op de rest. JIJ hebt ook fouten gemaakt, besef dat eens en pas dan kan je er wat van leren. Zeg sorry tegen Yde en heb niet zon grote bek tegen hem. Mensen willen je echt wel helpen hoor, waaronder ik, maar dan moet je niet alleen nemen maar ook geven. Stop dat eens goed in je hoofd.
 

DeletedUser23442

Gast
Normaal niets, maar kan zijn dat jij het moet doen, de deadlines doen is nu eenmaal de taak van een assistent-spelleider
Kijk dat bedoel ik dus.
Doe eens normaal en dankbaar.


Voor alle duidelijkheid, dit zijn de dingen die ik voor het geval ik nog een potje l(ei/ij)d (dat moet je zelf maar invullen)

1.
Ik verander mijn DL tijd naar een ander tijdstip.

Goed plan. Afhankelijk van wat voor tijdstip dat wordt zou je wel minder animo kunnen verwachten bij hele rotte tijden.

2.
Ik neem een speler die doet wat je vraagt en waar je mee kan samenwerken en niet de hele tijd zegt dat je het slecht doet.
Doe normaal.
Iemand die zo lief is om jou te helpen hoeft niet 'te doen wat je vraagt'.
Die moet je helpen en adviseren/corrigeren.

Yde die bv je rolverdeling corrigeert 'zegt niet dat je het slecht doet', die probeert je te helpen en vervolgens maak je er zelf toch weer wat anders van.

3.
Vraag advies aan een ervaren speler, maar die l(ei/ij)d niet mee, ik doe dus zelf de DL's
Dat is idd beter dan de huidige constructie.
Of juist iemand die wel volledig mee lijdt en dus een 'evenwaardige' leider is.
Maar niet iemand als grof vuil behandelen zoals je bij Yde doet/deed

4.
Zorg dat ik alle verhaaltjes heb klaar staan
Goed plan

5.
Zorg dat ik een adviseur heb die niet liegt tegen de spelers
Doe normaal.

Echt, als dit soort idioot gedrag is wat Yde als dank krijgt voor zijn hulp zou ik niet verwachten dat er nog veel mensen staan te springen om je ook nog eens te helpen.

Echt, wat ben jij ondankbaar en eigenwijs...

6.
Ik houd alles bij dat mijn helper zegt bij als bewijs tegen hem indie ie ook zou beginnen zwarte pieten.
Doe normaal, zie bovenstaande
 

DeletedUser26399

Gast
Graecus heeft wel degelijk wat gedaan hoor, het is gewoon wat stroef verlopen, omdat graecus dacht tijd te hebben die hij niet had. Dat was de kern van alle problemen. Maar je hebt zeker een punt, alleen vind ik niet dat je alleen negatieviteit naar Graecus moet werpen, want dat verdient hij niet. Schandalig gaat wel wat ver, maar ik zie wel waarom je het gebruikt

Graecus, ik kan je wel blijven verdedigen, maar dit slaat nu echt nergens op. Je hebt absoluut geen respect voor Yde doordat hij te laat reageerde, terwijl jij vaker afwezig was dan Yde. Doe eens niet zo puberaal man, je doet nu alsof jij het wel goed deed en de rest niet met deze frustraties op de rest. JIJ hebt ook fouten gemaakt, besef dat eens en pas dan kan je er wat van leren. Zeg sorry tegen Yde en heb niet zon grote bek tegen hem. Mensen willen je echt wel helpen hoor, waaronder ik, maar dan moet je niet alleen nemen maar ook geven. Stop dat eens goed in je hoofd.
Was mijn argumentatie nog aan het halen
Hier ben ik met de uitslag namens Graecus!

Dag 1 (soort van 0)
Onze geliefde BM was vermoord. Dus heeft het volk een nieuwe BM gekozen Jaspenia niet iedereen heeft er vertrouwen in, maar hij is toch verkozen in een nipte stemming.

Er had ook lynch moeten zijn geloof ik, maar dat doen we dus even niet.

Dus geen lunch? Dit potje is even wazig als ik op een maandagmorgen.
Ah, nu je het zegt!

Heartlion is geluncht en was Jager V1.

Kom maar door met je geweer!

(sorry voor het ongemak, ik zit er niet echt in)

Gekko gelyncht Heks V1a

Latdekat geluncht Even Muizenval

Tot morgen!

E: Graecus heeft er helemaal niet bij gezet wat voor heks het is, maar in mijn autoriteit als deadlineslaaf beslis ik dat het zo moet zijn.
Heb ik dus wel, als je leest wat ik je stuur weet je dat
Lynch

Neus was burger

Dat was het voor vandaag.

Oh, valt er iemand dood? Nou, dat doet actieve Graecus dan maar.
Dit vind ik helemaal irritant, meld speciaal dat ijzer kan doodvallen en dat ik die dag niet ga kunnen. Dag 1 wist ik niet op voorhand dag 2 wist ik het een paar u op voorhand en heb ik het gemeld
Ik spreek je nog na deze kom.
Waar blijf je, ik wil gerust met je spreken
Graecus doe anders eens de dl om 7 uur sochtends, kan iedereen ook niet huilen om het feit dat jij om 22:00 er niet bent. Daarnaast wist iedereen van tevoren al dat graecus om 22:00 vaak niet meer online is, dus kon iedereen weten waar die en yde aan begon.
Ik vind deze haat dan ook volkomen onlogisch, want jullie zijn diegenen die wat vragen van Graecus, namelijk een snelle reactie na de dl die hij onmogelijk zelf kan uitvoeren. Het is eigenlijk gewoon jullie ongeduldigheid die yde dl slaafje maakt en als je wat over de dls te klagen zou hebben had dat dan voor het potje gedaan en niet nu....
Besef daarnaast ook dat niet elk potje supervloeiend hoeft te lopen qua spelleiding en dat graecus als 13 jarige het nog aan het leren is en al best goed op weg is.
Zielig vind ik dit haast.
Ik kan normaal wel, maar de eerste twee dagen had ik toevallig geen kans. Daarna wel, dus wou ik het doen, maar was Yde mij voor en continu negativiteit aan het slingeren naar mij dat ik het beu was en opzettelijk niet gereageerd had.
Ik vind het langs de ene kant eveneens schandalig dat er zo hard wordt gehaat op iemand die gewoon zijn best doet en wilt leiden. Als je nu zou kunnen bewijzen dat Graecus het potje opzettelijk zo in de steek laat en er expres geen moeite in steekt, is het een ander geval. Maar zoals Heart het al aanhaalt, hij doet wel zijn best en doet zoals het volgens hem mogelijk is. Waar zijn jullie idd mee bezig, een spelleider die zijn best doet vol te bashen x). Van iemand zoals Neus verwacht ik dat nog wel, maar de rest.

Daarnaast ben ik het er wel mee eens dat deze pot geen volledig succes was. Graecus heeft niet volledig de spelleidersrol op zich genomen en ik vrees dat hij niet helemaal beseft wat die rol juist inhoudt. Daarom eens de vraag, @Graecus 001 , wat houdt de rol van spelleider voor jou precies in?

Waar ik persoonlijk vind dat Graecus te kort heeft geschoten of nuja mensen ontevreden over zijn.
- Graecus postte zelf nooit de deadline, tenzij om 7 uur.
Een van de belangrijkste taken van een spelleider tijdens het potje is het in het oog houden van de acties. De stemmen tellen en de uitslag posten. Dit werk heeft Yde gedaan. Met andere woorden, jij hebt al het werk voor het spel gedaan en Ydeger heeft al het werk tijdens het potje gedaan. Met alle respect. Maar in dat geval is Ydeger niet 'jouw hulpje'. Hij is op z'n minst jouw medespelleider. Ik zou zelfs zeggen dat jij hem eerder hebt geholpen dan andersom. Dit is op zich niet erg Graecus. Maar als jij zegt 'Ik leid het spel', dan verwachten we dat ook tijdens het spel te zien. Nu had jij weinig tijd tijdens het spel en zagen wij jou amper. Dat was jammer.
Wat zou je kunnen doen hiertegen?
* Het op z'n minst aankondigen bij de inschrijvingen. Nu kwam het uit de lucht vallen toen Ydeger de uitslag begon te posten.
* De deadline op een tijdstip zetten waarop jij online kan zijn. Of toch waarop jij de helft van de tijd online kan zijn, dan kan de ander de andere helft doen.
* De deadline 's morgens/op middernacht zetten. Dan post je 's morgens de uitslag (wel duidelijk op voorhand aangeven) en is alles op zich ook oké. Dan zien wij duidelijk dat jij de spelleider bent en kom je genoeg in het zicht.
* Genoegen nemen met het hulpje te zijn van iemand anders en je zo te gedragen. Het kan perfect dat jij meehelpt met het uitdenken van de pot. Met het idee achter een spel en daarbij meehelpt. En dat de ander het leiden van het spel zelf op zich neemt. Dat kan, maar dat ben jij wel echt het hulpje en moet je de ander ook de eer en de titel van de spelleider gunnen.

- Je behandelde Ydeger als een stuk vuil dat slechts jouw hulpje was en jou hielp
Dit schoot in het verkeerde keelgat van velen. We zagen jou tijdens het potje weinig doen. Het kan zeker dat jij er de tijd niet voor kan vrijmaken. Maar als iemand jou dan helpt met zoveel tijdens het potje, moet je die persoon gewoon niet gaan uitjakkeren in het topic. Ik heb je hem geen enkel moment horen bedanken en betwijfel of dat achter de schermen is gebeurd. Ik weet niet of je het beseft, maar Ydeger heeft je potje wel vrij hard gered door 's avonds de deadlines te doen waardoor we niet tot 's morgens moesten wachten.
Wat zou je kunnen doen hiertegen?
* Heb respect voor de mensen die jou helpen met het leiden van deze pot. Ik snap niet dat ik dit zelfs moet zeggen.

Kleinere puntjes;
- De spelerslijst was RIP. Je verwijderde alle spelers die dood waren van de lijst. Ik had geen overzicht meer wie er meedeed, wie welke rol als dode had ofzo. Ik zag enkel de namen van de overlevenden x)
- 2 verschillende deadlines zijn achterlijk, just saying.
- Rolverdeling was vrij ruk. Laat die eens door iemand nalezen. Mocht Yde dat hebben gedaan (ik betwijfel het), foei! Zoniet, dat is denk ik 3 keer op voorhand gezegd geweest. We praten niet zomaar dingen. Soms worden er hier nuttige dingen gezegd, eerlijk waar.
- Je geeft nog steeds te veel commentaar. In het topic moet de spelleider enkel posten om de uitslag weer te geven of om algemene mededelingen te plaatsen. Niet elke ditdat of elke opmerking moet jij in het topic zetten. Je beïnvloed het spel meer dan je zelf beseft denk ik.
Rolverdeling was van mij, maar yde heeft die aangepast en ik heb die gevolgd en toevallig is Yde die nu moppert dat ik niet geluisterd heb en 2wolven+infectie gedaan heb terwijl hij zei 2wolf+lieveling of 1wolf+1infectie, maar er staat wel in zijn lijstje met rollen 2wolf+lieveling of 1wolf+2infectie, wat ik zelf niet kunnen vond en zonder te melden veranderd heb in 2wolf 1infectie, moet yde achteraf niet komen mopperen over verdeling die hij zelf heeft gecontroleerd en aangepast en dan beweren dat je iets anders hebt gezegd.
Graecus.

Ik apprecieer dat je probeert moeite te doen om het forum een beetje in leven te houden door mee te doen met WvW, en het is helemaal prima als je dan ook eens een kom leidt. Maar alsjeblieft, doe het nooit meer op deze manier.

Ik heb je vrijwillig mijn hulp aangeboden omdat ik wist dat je in je eentje nou eenmaal fouten gaat maken (kijk maar naar het eerste potje dat ik alleen leidde, daar ging ook een heleboel mis (oh, gelukkig is het spellenforum grotendeels weggevaagd, dus mijn eerste kom zal wel verdwenen zijn)). Dat is allemaal leuk. Ik dacht: ik kijk eens naar de verdeling en ik grijp in als je rare dingen begint te doen.

Dat is ook precies wat ik in het begin heb gedaan. Het is normaal dat de balans niet van de eerste keer goed is, en daar heb ik ook helemaal geen problemen mee. Wat ik niet snap, is dat je er uiteindelijk in geslaagd bent om bij 2 wolven nog een infectiewolf te zetten, terwijl ik had voorgesteld om wolf + infectiewolf of wolf + wolf + lieveling te doen. Dat heeft gelijk de hele balans gekilld, en het is enkel door toeval dat het nog zo spannend is geworden op het eind.

Maar waar ik je echt om haat, is dat je de deadline op 22u hebt gezet. Ik heb nog gezegd: doe 20.30 of 21.00 want ik ga het niet voor je doen. Want ik ben ook niet gek en ik weet dat jij na negenen never productief ga zijn. En wat krijg ik ineens door wanneer het spel begint? Je zet de deadline om ******* 22u! En dat is het enige wat in deze kom écht fout is gegaan. Je hebt mij elke dag aan mijn lot overgelaten met al jouw problemen (en ik blijf expres zwijgen over je geblunder met Ilja de Muizenval). Toen je op de eerste avond bleek te Halma'en, had ik er nog wel vertrouwen in dat het de volgende dag goed ging komen. Maar toen ging je uit eten!? Ik heb dus alweer alles gedaan (en toen wist ik ook wel dat in het zou doen tot het eind) en de spelers hebben dus moeten delen in mijn on-enthousiasme, wat de sfeer van de pot nog verder naar beneden heeft gebracht. Aangezien ik niet de motivatie had om op de hoogte te zijn van een spel dat niet het mijne was, heb ik maar wat aangerommeld.
Het ergste is dat je me daarvoor niet dankbaar bent. Dat je toegeeft dat ik je slaaf ben, en dat je geen care hebt over wat er eigenlijk met jouw spel gebeurt. Ik doe het morgenochtend wel, zeg je dan. Nee natuurlijk doe jij dat morgenochtend niet! Je geeft de mensen een deadline om 22u, dus je zult om 22u een uitslag posten. Ik was gedwongen om mijn tijd te verspillen aan dit spel en het doet je allemaal niks. Maar je moet heel goed weten dat het weinige dat normaal en gestructureerd was aan deze kom, allemaal van mij is gekomen.

Bedankt.

E: Omg, hoe durf jij gisteravond om 22u nummers te roepen? Je moet je echt zo diep schamen.
Vet1:Zie boven

Vet2: Jij had al gepost, dus had geen zin en iemand die doet alsof ie alles doet terwijl het duidelijk niet zo is, de enige die iets heeft bijgedragen achter de schermen is ik en in het begin vroeg ik overal je goedkeuring voor
Als mijn post heel hatend is overgekomen
ipv als iets minder letterlijk verpakte verbeterpunten sorry.

Was snel tussendoor getypt op mn mobiel zonder terug te lezen ofzo


Graecus laat vast niet opzettelijk het potje in de steek nee, maar het is toch echt de schuld van z'n eigenwijsheid en arrogantie dat het zo gelopen is.

Hij werd vooraf gewaarschuwd, en gelukkig heeft Yde toen hulp aangeboden
Maar dan moet je wel bereid zijn om wat met die tips te doen. Als je dan toch die tips negeert en je eigen plan doorzet dan is het imo toch echt zijn schuld dat hij dat "opzettelijk" zo gedaan heeft.


Verder eens met Rabbids uitgebreide tips!

Doe er aub wat nuttigs mee Graecus en zet die eigenwijsheid opzij



[Quote van yde]

Kijk, dat is dus een beetje het probleem.
Je hebt die hulp echt gewoon nog heel hard nodig Graecus, en dat is helemaal niet erg of raar, maar maak er dan dankbaar gebruik van.
Als iemand je rolverdeling checkt, ga dan niet daarna nog dingen wijzigen die het weer verpesten.
Als Yde aangeeft niet alle dl's te willen gaan doen, doe dan een tijd die je zelf kan.
En het aller belangrijkste, als Yde dan tegen zn zin in toch de deadlines doet, en überhaupt wat Yde ook doet, wees hem dankbaar dat hij dit voor je wil doen.

Want als ik bovenstaande lees krijg ik zo het idee dat Yde dit zo niet snel nog eens gaat willen doen voor je. Toch niet handig om het aantal mensen dat je wil helpen zo snel kleiner te maken
Vet:Geen probleem, ik kan omgaan met kritiek

Cursief:Ik wilde het doen, maar als ik dan on was was dit niet klokslag 22u en was iedereen me voor.

Onderlijnt:Ik heb wat ie zei ook toegepast, zie PM's hierboven
Graecus, mocht je ooit nog eens een pot willen leiden, wil ik gerust helpen. Op voorwaarde dat je me niet behandelt zoals je Yde hebt behandeld x)
Geen probleem, ik behandel mensen zoals ik me behandel voel door hen.
Omdat jij het al gepost had en ik zei dat ik het wel kon doen, de eerste dag kwam mijn broer er mee af dat ie halma eens wou spelen en moest ik meedoen van mijn ma, de volgende dag gingen we uit eten omdat mijn pa nieuw werk had, de volgende twee dagen was ik wel on, maar ja. Dan was het al zover en ik ga eens wat open zetten, wie wil de converstatie tussen ik en yde zien
Verklaring waarom ik niet kon de eerste twee dagen


Indien iemand zich gekwetst voelt mijn excuses.
 

DeletedUser26399

Gast
Kijk dat bedoel ik dus.
Doe eens normaal en dankbaar.




Goed plan. Afhankelijk van wat voor tijdstip dat wordt zou je wel minder animo kunnen verwachten bij hele rotte tijden.

Weet ik, daarom dat ik nu wel 22u gedaan heb, nu ik zie dat dat volkomen verkeerd gaat, zal ik dit niet doen.
Doe normaal.
Iemand die zo lief is om jou te helpen hoeft niet 'te doen wat je vraagt'.
Die moet je helpen en adviseren/corrigeren.
Is ook hetgene ik vraag, als ik vraag wat hij ervan vindt
Yde die bv je rolverdeling corrigeert 'zegt niet dat je het slecht doet', die probeert je te helpen en vervolgens maak je er zelf toch weer wat anders van.
Had ik het gevoel niet van, als ie al mijn beslissingen wil veranderen in de zijne, moet ie alles maar zelf doen

Dat is idd beter dan de huidige constructie.
Of juist iemand die wel volledig mee lijdt en dus een 'evenwaardige' leider is.
Maar niet iemand als grof vuil behandelen zoals je bij Yde doet/deed
Ik was dat ook niet van plan, kun je uit het begin afleiden.

Goed plan


Doe normaal.

Echt, als dit soort idioot gedrag is wat Yde als dank krijgt voor zijn hulp zou ik niet verwachten dat er nog veel mensen staan te springen om je ook nog eens te helpen.
Zie één van mijn vorige posts waar je duidelijk ziet dat Yde zegt dat ik nergens meld wat voor heks het is, ik heb toevallig wel de versienummers opgezocht en erbij geplaatst in PM
Echt, wat ben jij ondankbaar en eigenwijs...
Geen probleem,

Doe normaal, zie bovenstaande
 

DeletedUser23442

Gast
Nee, nog steeds geen:

"Sorry Yde, ik ben echt totaal idioot bezig geweest net doordat je niet letterlijk deed wat ik van een goed opgevoedde deadlineslaaf verwacht had en blijkbaar is het de bedoeling dat ik bepaalde dingen zelf doe en kan/wil de deadline slaaf niet alles voor me doen.

Echt nog ontzettend bedankt voor alle moeite die je wel hebt willen steken in mijn potje want zonder je hulp was het echt helemaal in de soep gelopen"
?

Wat ben jij erg zeg...
 

DeletedUser22926

Gast
Graecus, ik kan je wel blijven verdedigen, maar dit slaat nu echt nergens op. Je hebt absoluut geen respect voor Yde doordat hij te laat reageerde, terwijl jij vaker afwezig was dan Yde. Doe eens niet zo puberaal man, je doet nu alsof jij het wel goed deed en de rest niet met deze frustraties op de rest. JIJ hebt ook fouten gemaakt, besef dat eens en pas dan kan je er wat van leren. Zeg sorry tegen Yde en heb niet zon grote bek tegen hem. Mensen willen je echt wel helpen hoor, waaronder ik, maar dan moet je niet alleen nemen maar ook geven. Stop dat eens goed in je hoofd.
Lees dit aub nog een keer Graecus. Gedraag je eens dankbaar en niet zo arrogant, je argumentatie maakt niks goed.
 

DeletedUser26399

Gast
Dan ben ik erg, eigenlijk ik lat me nooit doen door groepsdruk, ik doe dit niet. Ik vind dat Yde dat dan gewoon had moeten zeggen en als ik zeg dat ik de dl kan doen, laat me die dan doen.
 

DeletedUser22926

Gast
Dan ben ik erg, eigenlijk ik lat me nooit doen door groepsdruk, ik doe dit niet. Ik vind dat Yde dat dan gewoon had moeten zeggen en als ik zeg dat ik de dl kan doen, laat me die dan doen.
Dit is geen groepsdruk we hebben het beste met je voor. Als je niet wilt dat niemand je de komende tijd mag moet je gewoon eens toegeven dat jij fout zat. We doen dit niet omdat groepsdruk maar omdat we het forum leuk willen houden voor iedereen. Leer dat eens.
 

DeletedUser23442

Gast
Als je volgende keer nou zoveel moeite zou doen en woorden besteden aan mensen beschuldigen of jezelf verdedigen in een wvw potje dan zou je daar een keer wat bijdragen.

Hier en nu heeft het namelijk totaal geen zin en is het volledig onterecht om je zo idioot en ondankbaar te gedragen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan