• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #193 In Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
Hoe verklaar je dan de afwezigheid van de lunch als er geen bengels is? Of beweer jij bengel te zijn?
Moest toch wat verzinnen xD

Btw was de afwezigheid van lunches niet omdat je goed beschermde x)

Ik heb 2 nachten achter elkaar 21:00 gewoon niet gehaald met mn actie

Had eigenlijk 2 nachten terug al moeten winnen dmv infectie of 1 dl terug met lunch (had nissassa ingestuurd 3 minuten te laat).

Maar thnx to Nissassa is het op een belachelijke manier alsnog goedgekomen xD

Toch blijf ik de lynchkeuze van Nissassa vreemd vinden.

Mijn geluk was dat hij in een infectie geloofde (die er had moeten zijn maar niet was)

[18-11-2016 13:04:36] Jaspenia: Rabbid én dasios wolf dan i think?
Door infectie.
Maar omdat ik bm ben leven we nog
[18-11-2016 13:05:50 | 13:06:01 bewerkt] Jaspenia: Je weet iig zeker dat ik niet wolf ben want dan hadden wolven bm gehad en al gewonnen
[18-11-2016 17:44:25] Didier | Relax .: Wat is je rol?
[18-11-2016 18:47:15] Jaspenia: burger
[18-11-2016 21:04:37] Didier | Relax .: Had jij al gestemd? Ik ging op rabbid
[18-11-2016 21:06:56] Jaspenia: Doe ik nu
 

DeletedUser18363

Gast
Even mijn complimenten aan Yde dat ie uiteindelijk helemaal zelf het potje heeft geleid, fijn dat je de deadlines keurig op tijd hebt gepost. Had zeker niet gehoeven als ik kijk naar hoe de verhouding tussen jou en Graecus was. Ik zal dan ook meteen maar mijn mening geven over hoe @Graecus 001 (omdat je zo van die tagfunctie houdt) het potje heeft 'geleid'.

Goed dat je om hulp hebt gevraagd van Yde, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij letterlijk het hele potje gaat leiden. Van wat ik heb gezien heb jij 1x een deadline gepost, om 7 uur 's ochtends (als ik kan rekenen, en dat kan ik normaal niet, is dat 9 uur te laat). Yde heeft voor de rest elke dag binnen redelijke tijd de deadlines gepost. Als ik kijk naar wat jij feitelijk hebt gedaan is dat heel erg weinig. Je hebt de rollen verdeeld en daarbij een kansloze goed-slecht verdeling gebruikt, ik neem aan dat Yde hier ook geen inspraak op heeft gehad, geen idee eigenlijk, maar ik neem aan dat Yde dit wel had aangekaart. Je hebt het formele werk gedaan en Yde mocht het vuile werk opknappen, in mijn ogen echt heel smerig. Je mag Yde echt heel dankbaar zijn dat ie je potje heeft gered, had ie zeker niet hoeven doen. Ik heb je het voordeel van de twijfel gegeven, wat mij betreft hoef je nooit meer te leiden, want dit was gewoon een rotstreek naar Yde. Jij hebt niks geleid, je hebt laten zien dat je niet weet hoe je een potje moet balancen en je had kennelijk betere dingen te doen dan actief mee te leiden. Schandalig.
 

DeletedUser23442

Gast
Ohja, inderdaad thnx to Yde voor het leiden en redden van het potje, ondanks dat waar je mee kon/moest werken best wel een belemmering was wss.

Dit is idd niet wat een potje leiden inhoudt Graecus.
 

DeletedUser22926

Gast
Graecus doe anders eens de dl om 7 uur sochtends, kan iedereen ook niet huilen om het feit dat jij om 22:00 er niet bent. Daarnaast wist iedereen van tevoren al dat graecus om 22:00 vaak niet meer online is, dus kon iedereen weten waar die en yde aan begon.
Ik vind deze haat dan ook volkomen onlogisch, want jullie zijn diegenen die wat vragen van Graecus, namelijk een snelle reactie na de dl die hij onmogelijk zelf kan uitvoeren. Het is eigenlijk gewoon jullie ongeduldigheid die yde dl slaafje maakt en als je wat over de dls te klagen zou hebben had dat dan voor het potje gedaan en niet nu....
Besef daarnaast ook dat niet elk potje supervloeiend hoeft te lopen qua spelleiding en dat graecus als 13 jarige het nog aan het leren is en al best goed op weg is.
Zielig vind ik dit haast.
 

DeletedUser23442

Gast
Als Graecus er om 22:00 niet meer is moet die geen deadline doen om 22:00
Dat heeft niets te maken met ongeduligheid, maar gewoon met wat noodzakelijk is voor het spel.
Bijvoorbeeld dat de "dagen" lang genoeg duren, wat niet zo is bij een uitslag s ochtends en dl s avonds. (Als rabbid wel eens een dagje niets avonds de dl kan doen maar s ochtends is de volgende dl ook nooit de zelfde avond nog)

Vooral als er bv nog een bm of jager keuze weer nodig is na de dl werkt dat echt niet.

En ook voor andere acties moet een spelleider (het liefst/zo vaak als kan) rond de dl actief kunnen zijn om bv een beul actie net voor de dl te verwerken.

Een keer dan niet kunnen kan gebeuren, maar er standaard niet zijn rond je dl maar pas 9-uur later gaat niet.

Als je dan toch perse een potje wil leiden, prima doe de deadline om 19:00 of 7:00 en vermeldt dit in je inschrijftopic.
Dan kan iedereen van te voren kiezen of dat voor hem haalbaar is of niet en zich wel of niet inschrijven.

(Maar verwacht met dat soort deadline tijden wel een stuk minder animo. ik zal me iig nooit inschrijven voor een potje met ochtend deadlines)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik vind het langs de ene kant eveneens schandalig dat er zo hard wordt gehaat op iemand die gewoon zijn best doet en wilt leiden. Als je nu zou kunnen bewijzen dat Graecus het potje opzettelijk zo in de steek laat en er expres geen moeite in steekt, is het een ander geval. Maar zoals Heart het al aanhaalt, hij doet wel zijn best en doet zoals het volgens hem mogelijk is. Waar zijn jullie idd mee bezig, een spelleider die zijn best doet vol te bashen x). Van iemand zoals Neus verwacht ik dat nog wel, maar de rest.

Daarnaast ben ik het er wel mee eens dat deze pot geen volledig succes was. Graecus heeft niet volledig de spelleidersrol op zich genomen en ik vrees dat hij niet helemaal beseft wat die rol juist inhoudt. Daarom eens de vraag, @Graecus 001 , wat houdt de rol van spelleider voor jou precies in?

Waar ik persoonlijk vind dat Graecus te kort heeft geschoten of nuja mensen ontevreden over zijn.
- Graecus postte zelf nooit de deadline, tenzij om 7 uur.
Een van de belangrijkste taken van een spelleider tijdens het potje is het in het oog houden van de acties. De stemmen tellen en de uitslag posten. Dit werk heeft Yde gedaan. Met andere woorden, jij hebt al het werk voor het spel gedaan en Ydeger heeft al het werk tijdens het potje gedaan. Met alle respect. Maar in dat geval is Ydeger niet 'jouw hulpje'. Hij is op z'n minst jouw medespelleider. Ik zou zelfs zeggen dat jij hem eerder hebt geholpen dan andersom. Dit is op zich niet erg Graecus. Maar als jij zegt 'Ik leid het spel', dan verwachten we dat ook tijdens het spel te zien. Nu had jij weinig tijd tijdens het spel en zagen wij jou amper. Dat was jammer.
Wat zou je kunnen doen hiertegen?
* Het op z'n minst aankondigen bij de inschrijvingen. Nu kwam het uit de lucht vallen toen Ydeger de uitslag begon te posten.
* De deadline op een tijdstip zetten waarop jij online kan zijn. Of toch waarop jij de helft van de tijd online kan zijn, dan kan de ander de andere helft doen.
* De deadline 's morgens/op middernacht zetten. Dan post je 's morgens de uitslag (wel duidelijk op voorhand aangeven) en is alles op zich ook oké. Dan zien wij duidelijk dat jij de spelleider bent en kom je genoeg in het zicht.
* Genoegen nemen met het hulpje te zijn van iemand anders en je zo te gedragen. Het kan perfect dat jij meehelpt met het uitdenken van de pot. Met het idee achter een spel en daarbij meehelpt. En dat de ander het leiden van het spel zelf op zich neemt. Dat kan, maar dat ben jij wel echt het hulpje en moet je de ander ook de eer en de titel van de spelleider gunnen.

- Je behandelde Ydeger als een stuk vuil dat slechts jouw hulpje was en jou hielp
Dit schoot in het verkeerde keelgat van velen. We zagen jou tijdens het potje weinig doen. Het kan zeker dat jij er de tijd niet voor kan vrijmaken. Maar als iemand jou dan helpt met zoveel tijdens het potje, moet je die persoon gewoon niet gaan uitjakkeren in het topic. Ik heb je hem geen enkel moment horen bedanken en betwijfel of dat achter de schermen is gebeurd. Ik weet niet of je het beseft, maar Ydeger heeft je potje wel vrij hard gered door 's avonds de deadlines te doen waardoor we niet tot 's morgens moesten wachten.
Wat zou je kunnen doen hiertegen?
* Heb respect voor de mensen die jou helpen met het leiden van deze pot. Ik snap niet dat ik dit zelfs moet zeggen.

Kleinere puntjes;
- De spelerslijst was RIP. Je verwijderde alle spelers die dood waren van de lijst. Ik had geen overzicht meer wie er meedeed, wie welke rol als dode had ofzo. Ik zag enkel de namen van de overlevenden x)
- 2 verschillende deadlines zijn achterlijk, just saying.
- Rolverdeling was vrij ruk. Laat die eens door iemand nalezen. Mocht Yde dat hebben gedaan (ik betwijfel het), foei! Zoniet, dat is denk ik 3 keer op voorhand gezegd geweest. We praten niet zomaar dingen. Soms worden er hier nuttige dingen gezegd, eerlijk waar.
- Je geeft nog steeds te veel commentaar. In het topic moet de spelleider enkel posten om de uitslag weer te geven of om algemene mededelingen te plaatsen. Niet elke ditdat of elke opmerking moet jij in het topic zetten. Je beïnvloed het spel meer dan je zelf beseft denk ik.
 

DeletedUser26399

Gast
Als Graecus er om 22:00 niet meer is moet die geen deadline doen om 22:00
Dat heeft niets te maken met ongeduligheid, maar gewoon met wat noodzakelijk is voor het spel.
Bijvoorbeeld dat de "dagen" lang genoeg duren, wat niet zo is bij een uitslag s ochtends en dl s avonds. (Als rabbid wel eens een dagje niets avonds de dl kan doen maar s ochtends is de volgende dl ook nooit de zelfde avond nog)

Vooral als er bv nog een bm of jager keuze weer nodig is na de dl werkt dat echt niet.

En ook voor andere acties moet een spelleider (het liefst/zo vaak als kan) rond de dl actief kunnen zijn om bv een beul actie net voor de dl te verwerken.

Een keer dan niet kunnen kan gebeuren, maar er standaard niet zijn rond je dl maar pas 9-uur later gaat niet.

Als je dan toch perse een potje wil leiden, prima doe de deadline om 19:00 of 7:00 en vermeldt dit in je inschrijftopic.
Dan kan iedereen van te voren kiezen of dat voor hem haalbaar is of niet en zich wel of niet inschrijven.

(Maar verwacht met dat soort deadline tijden wel een stuk minder animo. ik zal me iig nooit inschrijven voor een potje met ochtend deadlines)
Je kan nog altijd met je mede spelers 's avonds al stemmen


@RabbidRobin bedankt voor de tips, yde heeft de rollen die ik voorstelde wel degelijk gecontroleerd, ik ging er eerst een ziener insteken, yde heeft die veranderd naar een muizenval en die heb ik dan opgesplitst in even en oneven om hem nog zwakker te maken
 

DeletedUser22926

Gast
Als Graecus er om 22:00 niet meer is moet die geen deadline doen om 22:00
Dat heeft niets te maken met ongeduligheid, maar gewoon met wat noodzakelijk is voor het spel.
Bijvoorbeeld dat de "dagen" lang genoeg duren, wat niet zo is bij een uitslag s ochtends en dl s avonds. (Als rabbid wel eens een dagje niets avonds de dl kan doen maar s ochtends is de volgende dl ook nooit de zelfde avond nog)

Vooral als er bv nog een bm of jager keuze weer nodig is na de dl werkt dat echt niet.

En ook voor andere acties moet een spelleider (het liefst/zo vaak als kan) rond de dl actief kunnen zijn om bv een beul actie net voor de dl te verwerken.

Een keer dan niet kunnen kan gebeuren, maar er standaard niet zijn rond je dl maar pas 9-uur later gaat niet.

Als je dan toch perse een potje wil leiden, prima doe de deadline om 19:00 of 7:00 en vermeldt dit in je inschrijftopic.
Dan kan iedereen van te voren kiezen of dat voor hem haalbaar is of niet en zich wel of niet inschrijven.

(Maar verwacht met dat soort deadline tijden wel een stuk minder animo. ik zal me iig nooit inschrijven voor een potje met ochtend deadlines)
Ja natuurlijk is dit niet de beste dl voor Graecus, maar, als hij zelf niet beseft dat hij de dls eerder of later moet plaatsen om zelf een snelle reactie te kunnen geven, is haten zeker niet een goede oplossing. Je zou hem bijvoorbeeld kunnen vragen of de dl de volgende dagen wat eerder mag, of van tevoren vragen of hij de dls gaat halen, maar niet achteraf haten op iets wat hij nog niet wist/besefte. Dus zet het eens in een vorm van een tip, zoals rabbid doet en niet gewoon als vaag commentaar waar Graecus niet veel mee kan.
Jullie spelers kunnen er meer aan doen dan Graecus zelf, want jullie beseffen wat hij fout doet.
 

DeletedUser20542

Gast
Graecus.

Ik apprecieer dat je probeert moeite te doen om het forum een beetje in leven te houden door mee te doen met WvW, en het is helemaal prima als je dan ook eens een kom leidt. Maar alsjeblieft, doe het nooit meer op deze manier.

Ik heb je vrijwillig mijn hulp aangeboden omdat ik wist dat je in je eentje nou eenmaal fouten gaat maken (kijk maar naar het eerste potje dat ik alleen leidde, daar ging ook een heleboel mis (oh, gelukkig is het spellenforum grotendeels weggevaagd, dus mijn eerste kom zal wel verdwenen zijn)). Dat is allemaal leuk. Ik dacht: ik kijk eens naar de verdeling en ik grijp in als je rare dingen begint te doen.

Dat is ook precies wat ik in het begin heb gedaan. Het is normaal dat de balans niet van de eerste keer goed is, en daar heb ik ook helemaal geen problemen mee. Wat ik niet snap, is dat je er uiteindelijk in geslaagd bent om bij 2 wolven nog een infectiewolf te zetten, terwijl ik had voorgesteld om wolf + infectiewolf of wolf + wolf + lieveling te doen. Dat heeft gelijk de hele balans gekilld, en het is enkel door toeval dat het nog zo spannend is geworden op het eind.

Maar waar ik je echt om haat, is dat je de deadline op 22u hebt gezet. Ik heb nog gezegd: doe 20.30 of 21.00 want ik ga het niet voor je doen. Want ik ben ook niet gek en ik weet dat jij na negenen never productief ga zijn. En wat krijg ik ineens door wanneer het spel begint? Je zet de deadline om ******* 22u! En dat is het enige wat in deze kom écht fout is gegaan. Je hebt mij elke dag aan mijn lot overgelaten met al jouw problemen (en ik blijf expres zwijgen over je geblunder met Ilja de Muizenval). Toen je op de eerste avond bleek te Halma'en, had ik er nog wel vertrouwen in dat het de volgende dag goed ging komen. Maar toen ging je uit eten!? Ik heb dus alweer alles gedaan (en toen wist ik ook wel dat in het zou doen tot het eind) en de spelers hebben dus moeten delen in mijn on-enthousiasme, wat de sfeer van de pot nog verder naar beneden heeft gebracht. Aangezien ik niet de motivatie had om op de hoogte te zijn van een spel dat niet het mijne was, heb ik maar wat aangerommeld.
Het ergste is dat je me daarvoor niet dankbaar bent. Dat je toegeeft dat ik je slaaf ben, en dat je geen care hebt over wat er eigenlijk met jouw spel gebeurt. Ik doe het morgenochtend wel, zeg je dan. Nee natuurlijk doe jij dat morgenochtend niet! Je geeft de mensen een deadline om 22u, dus je zult om 22u een uitslag posten. Ik was gedwongen om mijn tijd te verspillen aan dit spel en het doet je allemaal niks. Maar je moet heel goed weten dat het weinige dat normaal en gestructureerd was aan deze kom, allemaal van mij is gekomen.

Bedankt.

E: Omg, hoe durf jij gisteravond om 22u nummers te roepen? Je moet je echt zo diep schamen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Ik vind het langs de ene kant eveneens schandalig dat er zo hard wordt gehaat op iemand die gewoon zijn best doet en wilt leiden. Als je nu zou kunnen bewijzen dat Graecus het potje opzettelijk zo in de steek laat en er expres geen moeite in steekt, is het een ander geval. Maar zoals Heart het al aanhaalt, hij doet wel zijn best en doet zoals het volgens hem mogelijk is. Waar zijn jullie idd mee bezig, een spelleider die zijn best doet vol te bashen x). Van iemand zoals Neus verwacht ik dat nog wel, maar de rest.

Daarnaast ben ik het er wel mee eens dat deze pot geen volledig succes was. Graecus heeft niet volledig de spelleidersrol op zich genomen en ik vrees dat hij niet helemaal beseft wat die rol juist inhoudt. Daarom eens de vraag, @Graecus 001 , wat houdt de rol van spelleider voor jou precies in?

Waar ik persoonlijk vind dat Graecus te kort heeft geschoten of nuja mensen ontevreden over zijn.
- Graecus postte zelf nooit de deadline, tenzij om 7 uur.
Een van de belangrijkste taken van een spelleider tijdens het potje is het in het oog houden van de acties. De stemmen tellen en de uitslag posten. Dit werk heeft Yde gedaan. Met andere woorden, jij hebt al het werk voor het spel gedaan en Ydeger heeft al het werk tijdens het potje gedaan. Met alle respect. Maar in dat geval is Ydeger niet 'jouw hulpje'. Hij is op z'n minst jouw medespelleider. Ik zou zelfs zeggen dat jij hem eerder hebt geholpen dan andersom. Dit is op zich niet erg Graecus. Maar als jij zegt 'Ik leid het spel', dan verwachten we dat ook tijdens het spel te zien. Nu had jij weinig tijd tijdens het spel en zagen wij jou amper. Dat was jammer.
Wat zou je kunnen doen hiertegen?
* Het op z'n minst aankondigen bij de inschrijvingen. Nu kwam het uit de lucht vallen toen Ydeger de uitslag begon te posten.
* De deadline op een tijdstip zetten waarop jij online kan zijn. Of toch waarop jij de helft van de tijd online kan zijn, dan kan de ander de andere helft doen.
* De deadline 's morgens/op middernacht zetten. Dan post je 's morgens de uitslag (wel duidelijk op voorhand aangeven) en is alles op zich ook oké. Dan zien wij duidelijk dat jij de spelleider bent en kom je genoeg in het zicht.
* Genoegen nemen met het hulpje te zijn van iemand anders en je zo te gedragen. Het kan perfect dat jij meehelpt met het uitdenken van de pot. Met het idee achter een spel en daarbij meehelpt. En dat de ander het leiden van het spel zelf op zich neemt. Dat kan, maar dat ben jij wel echt het hulpje en moet je de ander ook de eer en de titel van de spelleider gunnen.

- Je behandelde Ydeger als een stuk vuil dat slechts jouw hulpje was en jou hielp
Dit schoot in het verkeerde keelgat van velen. We zagen jou tijdens het potje weinig doen. Het kan zeker dat jij er de tijd niet voor kan vrijmaken. Maar als iemand jou dan helpt met zoveel tijdens het potje, moet je die persoon gewoon niet gaan uitjakkeren in het topic. Ik heb je hem geen enkel moment horen bedanken en betwijfel of dat achter de schermen is gebeurd. Ik weet niet of je het beseft, maar Ydeger heeft je potje wel vrij hard gered door 's avonds de deadlines te doen waardoor we niet tot 's morgens moesten wachten.
Wat zou je kunnen doen hiertegen?
* Heb respect voor de mensen die jou helpen met het leiden van deze pot. Ik snap niet dat ik dit zelfs moet zeggen.

Kleinere puntjes;
- De spelerslijst was RIP. Je verwijderde alle spelers die dood waren van de lijst. Ik had geen overzicht meer wie er meedeed, wie welke rol als dode had ofzo. Ik zag enkel de namen van de overlevenden x)
- 2 verschillende deadlines zijn achterlijk, just saying.
- Rolverdeling was vrij ruk. Laat die eens door iemand nalezen. Mocht Yde dat hebben gedaan (ik betwijfel het), foei! Zoniet, dat is denk ik 3 keer op voorhand gezegd geweest. We praten niet zomaar dingen. Soms worden er hier nuttige dingen gezegd, eerlijk waar.
- Je geeft nog steeds te veel commentaar. In het topic moet de spelleider enkel posten om de uitslag weer te geven of om algemene mededelingen te plaatsen. Niet elke ditdat of elke opmerking moet jij in het topic zetten. Je beïnvloed het spel meer dan je zelf beseft denk ik.

Als mijn post heel hatend is overgekomen
ipv als iets minder letterlijk verpakte verbeterpunten sorry.

Was snel tussendoor getypt op mn mobiel zonder terug te lezen ofzo

Graecus laat vast niet opzettelijk het potje in de steek nee, maar het is toch echt de schuld van z'n eigenwijsheid en arrogantie dat het zo gelopen is.

Hij werd vooraf gewaarschuwd, en gelukkig heeft Yde toen hulp aangeboden
Maar dan moet je wel bereid zijn om wat met die tips te doen. Als je dan toch die tips negeert en je eigen plan doorzet dan is het imo toch echt zijn schuld dat hij dat "opzettelijk" zo gedaan heeft.

Verder eens met Rabbids uitgebreide tips!

Doe er aub wat nuttigs mee Graecus en zet die eigenwijsheid opzij

Je kan nog altijd met je mede spelers 's avonds al stemmen


@RabbidRobin bedankt voor de tips, yde heeft de rollen die ik voorstelde wel degelijk gecontroleerd, ik ging er eerst een ziener insteken, yde heeft die veranderd naar een muizenval en die heb ik dan opgesplitst in even en oneven om hem nog zwakker te maken

[Quote van yde]

Kijk, dat is dus een beetje het probleem.
Je hebt die hulp echt gewoon nog heel hard nodig Graecus, en dat is helemaal niet erg of raar, maar maak er dan dankbaar gebruik van.
Als iemand je rolverdeling checkt, ga dan niet daarna nog dingen wijzigen die het weer verpesten.
Als Yde aangeeft niet alle dl's te willen gaan doen, doe dan een tijd die je zelf kan.
En het aller belangrijkste, als Yde dan tegen zn zin in toch de deadlines doet, en überhaupt wat Yde ook doet, wees hem dankbaar dat hij dit voor je wil doen.

Want als ik bovenstaande lees krijg ik zo het idee dat Yde dit zo niet snel nog eens gaat willen doen voor je. Toch niet handig om het aantal mensen dat je wil helpen zo snel kleiner te maken
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Graecus, mocht je ooit nog eens een pot willen leiden, wil ik gerust helpen. Op voorwaarde dat je me niet behandelt zoals je Yde hebt behandeld x)
 

DeletedUser18363

Gast
He Rabbid en Heart.

De haat was gewoon terecht, misschien moeten jullie even wachten met moraalriddertje spelen als jullie de feiten niet weten.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
He Rabbid en Heart.

De haat was gewoon terecht, misschien moeten jullie even wachten met moraalriddertje spelen als jullie de feiten niet weten.

Welke feiten niet weten? Ik heb net zoals jij het potje meegespeeld. En als je het over feiten hebt die niet over het potje gaan, dan mag je die gerust gebruiken maar moet je er niet vanuit gaan dat wij die kennen x).

Daarnaast geef ik je nergens ongelijk en zeg ik ook niet dat er geen enkele reden is om boos te zijn? Maar er is weinig reden om iemand helemaal de grond in te boren. Zelfs al fuckt ie het 2 keer op. Magoed, dat is dan mijn levensvisie en houding, moet jij het niet per se mee eens zijn.
 

DeletedUser18363

Gast
Ik heb hem niet de grond in geboord, ik heb hem aangesproken op dingen die gewoon smerig en onaanvaardbaar zijn.
Misschien dat jullie in België geen fatsoen hebben, maar dat is jullie probleem.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
De grond inboren, iemand of iets totaal of helemaal afkraken.

Dat is nochtans wat jij doet hoor. Je hebt hem aangesproken enkel op de dingen die smerig en onaarvaardbaar waren. Die dingen eruit gepakt (nuja, dat was nu niet echt moeilijk want ze lagen voor het rapen). Maar je vertelt niets positief, zegt niet wat hij met de feedback moet doen, vermeld niets over de dingen die uberhaupt oké liepen (daar moest je wel voor gaan zoeken). Het is niet wat je post maar vooral de manier waarop je het post neus.
 

DeletedUser18363

Gast
De grond inboren, iemand of iets totaal of helemaal afkraken.

Dat is nochtans wat jij doet hoor. Je hebt hem aangesproken enkel op de dingen die smerig en onaarvaardbaar waren. Die dingen eruit gepakt (nuja, dat was nu niet echt moeilijk want ze lagen voor het rapen). Maar je vertelt niets positief, zegt niet wat hij met de feedback moet doen, vermeld niets over de dingen die uberhaupt oké liepen (daar moest je wel voor gaan zoeken). Het is niet wat je post maar vooral de manier waarop je het post neus.

Er waren geen positieve dingen, het enige positieve was Yde en daar heb ik ook aandacht aan besteed.
In mijn ogen was mijn kritiek volledig gegrond.
 

DeletedUser26399

Gast
E: Omg, hoe durf jij gisteravond om 22u nummers te roepen? Je moet je echt zo diep schamen.

Omdat jij het al gepost had en ik zei dat ik het wel kon doen, de eerste dag kwam mijn broer er mee af dat ie halma eens wou spelen en moest ik meedoen van mijn ma, de volgende dag gingen we uit eten omdat mijn pa nieuw werk had, de volgende twee dagen was ik wel on, maar ja. Dan was het al zover en ik ga eens wat open zetten, wie wil de converstaie tussen ik en yde zien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan