• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #193 In Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Hmm
Daar ben ik nog niet echt over uit.
Aangezien ik bm ben en er best een infectie kan zijn geweest kan beide vgm ook nog

Het lijkt mij nu essentieel te zoeken naar een wolf, niet naar een infectie.
Er zit sws nog en wolf in, gezien Ijzer niet gestorven is als infectiewolf.
Zoeken naar een infectie is dus niet effectief, omdat deze er niet sws niet in zit.

Stemmen op Nissassa lijkt mij dan ook helemaal zinloos.
 

DeletedUser21575

Gast
Als jullie er toch van uit gaan dat er geen infectie was, mogen ullie best bij mij als bewezen goedje claimen?
 

DeletedUser27427

Gast
Als jullie er toch van uit gaan dat er geen infectie was, mogen ullie best bij mij als bewezen goedje claimen?
Ik ga er niet van uit dat er geen infectie was, ik ben er alleen lang niet zeker van dat er wel een was. Ik lees ook nergens dat Rabbid ervan uitgaat dat er geen infectie was. Hij zegt alleen dat er nog geen infectiewolf dood is, dus dat er hoe dan ook nog een wolf onder ons is die voor de derde nacht ook al wolf was. Dat moet dan Jaspenia, Rabbid of ik zijn, maar dan kun jij nog steeds geïnfecteerd zijn.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Burger, weinig te claimen helaas.

Ik ga voor Jas, ben binnen 15 min. weg. Mochten jullie nog iets belangrijk te melden hebben, doe het dan voor dat tijdstip.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Oké, ik ben laat maar wil dit toch nog even kwijt.

Er zijn 2 wolven dood, we speelden denk ik met 10 spelers. Ik denk niet dat er een infectie in het spel zit, met andere woorden dat we gewoon met 3 wolven zijn begonnen.

Ik ga ervanuit dat er dus nog een wolf inzit die dood moet. Dasios of Jaspenia. Ik zou voor Jaspenia kiezen omdat hij ook BM is. Als hij de laatste wolf is, dan wint hij als we iemand anders lynchen. Is Dasios de laatste wolf? Wel, dan hangt het van de keuze van Jas af. Hij beslist dan over het lot.

Mocht er toch een infectie inzitten, wat ik betwijfel, is dit zo goed als lost I think. Maar ik denk niet dat Graecus er 2 wolven en een infectie gaat insteken op 11 spelers (of hoeveel het er ook waren, hij heeft de hele spelerslijst weggehaald)
 

DeletedUser23442

Gast
Oké, ik ben laat maar wil dit toch nog even kwijt.

Er zijn 2 wolven dood, we speelden denk ik met 10 spelers. Ik denk niet dat er een infectie in het spel zit, met andere woorden dat we gewoon met 3 wolven zijn begonnen.

Ik ga ervanuit dat er dus nog een wolf inzit die dood moet. Dasios of Jaspenia. Ik zou voor Jaspenia kiezen omdat hij ook BM is. Als hij de laatste wolf is, dan wint hij als we iemand anders lynchen. Is Dasios de laatste wolf? Wel, dan hangt het van de keuze van Jas af. Hij beslist dan over het lot.

Mocht er toch een infectie inzitten, wat ik betwijfel, is dit zo goed als lost I think. Maar ik denk niet dat Graecus er 2 wolven en een infectie gaat insteken op 11 spelers (of hoeveel het er ook waren, hij heeft de hele spelerslijst weggehaald)

Dat klinkt als een leuk verhaal. De enige optie die een beetje mist is dat jij wolf bent en dat er dus meer keuze's zijn/dingen fout kunnen gaan bij verkeerde keuzes.

Verder ben ik benieuwd hoe jij dan denkt dat er afgelopen deadline geen lunch was als het niet door een infectie kwam. Want met de huidige claims/rollen heb ik daar nog geen andere verklaring voor gevonden?
 

DeletedUser27427

Gast
Dat klinkt als een leuk verhaal. De enige optie die een beetje mist is dat jij wolf bent en dat er dus meer keuze's zijn/dingen fout kunnen gaan bij verkeerde keuzes.

Verder ben ik benieuwd hoe jij dan denkt dat er afgelopen deadline geen lunch was als het niet door een infectie kwam. Want met de huidige claims/rollen heb ik daar nog geen andere verklaring voor gevonden?
Jaspenia, ik ben het met jou eens dat ook Rabbid wel eens wolf zou kunnen zijn. Het lijkt mij echter wel vrij onwaarschijnlijk. Rabbid heeft op Ijzer gestemd voor lynch. Kun jij verklaren waarom hij dat als wolf gedaan zou hebben? Bovendien durft hij blijkbaar wel te claimen. Hoewel het wel een makkelijke claim is.
 

DeletedUser27427

Gast
Ik ben trouwens bengel. De eerste nacht beschermde ik niemand, omdat ik weg was, de tweede nacht Nissassa en de derde nacht Ilja. Ik wilde met haar samenwerken, ik was voor haar bewezen goed, maar toen werd ze gebeuld.
 

DeletedUser21575

Gast
Okay ik stem op rabbid. Ik ga uit van infectiewolf + geinfecteerde. 4 spelers. Ik ben bewezen, jasper is bm dus als hij wolf was hadden ze al gewonnen. Dus ik gok dat rabbid en dasios slecht zijn.
 

DeletedUser23442

Gast
Rabbid

@Dasios
Ijzer zou sws doodvallen. dus op m stemmen maakt je wel nooi minder verdacht zonder dat het verkeerd is
 

DeletedUser27427

Gast
Blijkbaar was er dus geen infectie, anders hadden de wolven al gewonnen. Jaspenia is dus de enige wolf. Ik beschermde mezelf, dus ik denk dat hij mij probeerde te lunchen en er daardoor geen lunch is.
 

DeletedUser27427

Gast
Jaspenia. Ik ga ervan uit dat er nog een gewone wolf in zit en Nissassa is het niet.
 

DeletedUser20542

Gast
Dasios is gelyncht, Bengel.

Nissassa was Beul.

De slechtjes met Jaspenia (infectiewolf) winnen.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik was eerst burger.
Toen zei Graecus dat ie per ongeluk met 12 mensen ipv 11 mensen had gerekend, en toen werd ik wolf ipv burger.
Dus 12 spelers = 2 wolven
En 11 spelers = 3 wolven ?
x)
 

DeletedUser26399

Gast
Nee, maar de wolven werden laatst getrokken, heb begonnen met verdelen van de niet burger goedjes, nummertje trekken,die is de rol, op het einde dan als laatste de wolven, waarvan voorlaatste infectie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan