• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #196 -Wish Granted!

DeletedUser22926

Gast
No shit arti ilja was ook totaal niet slecht jas wel mn stem was optijd geweest als mn internet niet zo shit was om 5 sec te laden x)
 

DeletedUser23442

Gast
Godver. Ik ben waarschijnlijk te laat, maar ik beul Jasper

Zucht... Als je dat nou op iemand anders gedaan had had ik je kunnen laten leven zonder mezelf te hoeven vermoorden :/

BM-keuze: Kiest bij gelijkspel, ongeacht zijn/haar stem.

Verder sws een beetje vreemd/typisch dat zowel Heart als Ilja opeens roepen dat ik slecht ben omdat ik op Ilja stem?

Waarom mag je zelf wel op een random iemand stemmen die niet echt iets verdachts gedaan heeft (@Heart),
Mag je wel op random iemand stemmen die helemaal niets (verdachts) gedaan heeft (@ilja)
Maar ben ik meteen wolf als ik op iemand stem die totaal onterecht een lynchstem plaatst?
 

DeletedUser9104

Gast
Ik weet niet wat heart doet, maar gezien ik geen contact met hem heb gehad (want ben geen wolf en netwerken mag niet) is mijn naam haas. Dat klinkt misschien heel makkelijk, maar wel de waarheid.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik weet niet wat heart doet, maar gezien ik geen contact met hem heb gehad (want ben geen wolf en netwerken mag niet) is mijn naam haas. Dat klinkt misschien heel makkelijk, maar wel de waarheid.
Niet mogen netwerken ofzo en wat heart doet doet er ook weinig toe.
Ik vraag waarom ik niet op jou mag stemmen en meteen slecht genoemd wordt/counter beuling op mn kop krijg terwijl je eigen stem op veel minder slaat
 

DeletedUser22926

Gast
Zucht... Als je dat nou op iemand anders gedaan had had ik je kunnen laten leven zonder mezelf te hoeven vermoorden :/

BM-keuze: Kiest bij gelijkspel, ongeacht zijn/haar stem.

Verder sws een beetje vreemd/typisch dat zowel Heart als Ilja opeens roepen dat ik slecht ben omdat ik op Ilja stem?

Waarom mag je zelf wel op een random iemand stemmen die niet echt iets verdachts gedaan heeft (@Heart),
Mag je wel op random iemand stemmen die helemaal niets (verdachts) gedaan heeft (@ilja)
Maar ben ik meteen wolf als ik op iemand stem die totaal onterecht een lynchstem plaatst?
Touché.

Ik zag echter deze last minute allesbepalende stem als verdacht. In the moment maakte ik zonder na te denken een aanval richting jou. Beuling van ilja telt niet eens dat weet je toch
 

DeletedUser23442

Gast
Als ik kies dat zij dood gaat telt die niet nee.

Maar ik kan dr nogsteeds laten leven, echter zou dat ten koste gaan van mezelf doordat ze op mij is gaan beulen ipv een ander
 

DeletedUser23442

Gast
Hmm, opzich zou ik me eventueel kunnen opofferen voor een bewezen goedje?
Hoewel dat in een niet netwerk potje minder OP is en er naast mezelf nog iemand zich zou moeten opofferen van de mensen Heart/Arti/Graecus

Wat denken julie daarover?
 

DeletedUser9104

Gast
Jas, je zult moeten kiezen wat je goed dunkt. Als je denkt dat je zelf belangrijker bent dan moet je mij offeren. Of dat verstandig is, is een tweede.
 

DeletedUser21204

Gast
Bewezen goedje > jij.
Want Ilja is voor iedereen goed, en jij voor niemand.
Daarbij kan je dan een bewezen goedje BM maken.
 
Bovenaan