• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #196 -Wish Granted!

DeletedUser23442

Gast
Bewezen goedje > jij.
Want Ilja is voor iedereen goed, en jij voor niemand.
Daarbij kan je dan een bewezen goedje BM maken.
Ik weet het :) Sterker nog ik weet nog meer :p

Maar was ff benieuwd naar reacties van mensen, helaas hebben de juiste mensen niet meer gereageerd.

Maar komt goed Ilja :)
 

DeletedUser26399

Gast
Sinds wanneer is het verdacht om zonder echte reden een bm-stem te plaatsen? Naja. Het zal wel. Excuses voor mijn inactiviteit vandaag, maar had vandaag een mama-dochterdagje en daarna een etentje met mijn collega's (mocht mijn typen een een beetje prut zijn, blame de 5 flessen wijn die besteld zijn)

Maar bon. Een lynch. Over dat hameren op bm-stemmen van Dasios en Artifex na is er weinig zinnigs gezegd. Ik kan wel op basis daarvan gaan stemmen maar dat is net zo lullig als op Heart stemmen, omdat hij mijn ava cute vindt.

Ik denk dat ik maar ga op Greacus. Heb niet echt een reden, maar om nu op Dasios, Artifex of Heart te stemmen vanwege bovengenoemde redenen is bulshit. Daarnaast is zoals Lat al zei is er weinig gebeurt.
Toch leuk hé, als mensen niet weten op wie te stemmen, dan stemmen ze op mij.
Miss lynchen we m terwijl hij lunch is :eek:
Ms wel ja, hoop dat je beseft dat je je lynch dan verliest
Red hem van de lunch!
Ja met bengel of martelaar zou dat nu hebben, maar met Lynch verspil je die gewoon
Waar is je argumentatie, wacht, ik zal die even posten.

"Ik stem op Graecus, omdat ik wolf ben en zo mijn lunch nog kan wijzigen op iemand anders en dat nuttiger is, zo kunnen we twee doden maken per nacht. Graecus eruit ook al is ie goed daar geeft toch niemand om"
 

DeletedUser22926

Gast
Nee. Mn argumentatie was: beter gaat een redelijk goedje als ilja er niet uit want zij leek me gewoon goed. Dan offer ik liever iemand op die minder goed meedenkt.
 

DeletedUser21204

Gast
Psst, als jij lynch én lunch bent verliezen we de lynch niet, maar is er juist geen lunch :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Lynch + Lunch 1

Heartlion: Dasios
Artifex: Heartlion, +1
Graecus: Ilja
Ilja: Jaspenia
Latdekat: Neusje

Artifex was lynch. Hij blijft echter leven. Hij is
Prinses Jasmine
Prinses
Goed

Je overleeft de eerste lynchaanslag. Maar omdat je een vrouw bent krijg je elke lynch wel automatisch 1 extra stem.
(Whoops, eigenlijk had hij sws lynch moeten zijn. Mijn fout).



Jaspenia was lunch. Hij was
Razoul, hoofd van de wacht
Wolf in schaapskleren/Ijzeren Hein
Slecht

Wanneer Jasmine / De Sultan sterven verlies jij een deel van je krachten en macht.
Bij de eerste dode (van bovenstaanden), verlies je je ijzeren-heinkrachten.
Bij de tweede dode, verlies je je schaapskleren.

Volgende deadline wordt verzet naar morgenavond 22.00 uur.
 

DeletedUser21575

Gast
Sorry voor de inactiviteit vandaag, lange drukke dag gehad.

Jasper, Kyra en Lat, zouden jullie willen uitleggen waarom jullie op Heart/Nissassa stemde?

Nissassa, waarom heb je niet op iemand anders gestemd?

E: De activiteit is werkelijk weer om te huilen momenteel.
Omdat ik mezelf een betere BM vond? Ik ken mijn eigen rol, ik weet dat ik een prima speler ben. Ik zie een meerwaarde in de combi.

Neusje

Voor het toevoegen van nog geen enkel woord.

E: Een klein beetje laat... :confused:
Beetje beter opletten Lat x)

Zucht... Als je dat nou op iemand anders gedaan had had ik je kunnen laten leven zonder mezelf te hoeven vermoorden :/

BM-keuze: Kiest bij gelijkspel, ongeacht zijn/haar stem.

Verder sws een beetje vreemd/typisch dat zowel Heart als Ilja opeens roepen dat ik slecht ben omdat ik op Ilja stem?

Waarom mag je zelf wel op een random iemand stemmen die niet echt iets verdachts gedaan heeft (@Heart),
Mag je wel op random iemand stemmen die helemaal niets (verdachts) gedaan heeft (@ilja)
Maar ben ik meteen wolf als ik op iemand stem die totaal onterecht een lynchstem plaatst?

Misschien zag Ilja jou aan voor slechtje? En koos ze daarom voor jou. We gaan het waarschijnlijk morgen pas horen ofc.

Bewezen goedje > jij.
Want Ilja is voor iedereen goed, en jij voor niemand.
Daarbij kan je dan een bewezen goedje BM maken.

Eens.



E: schijnbaar ging er iets fout gisteren. Ik probeerde dit rond 1 uur te plaatsen x) anyways ik was moe en gaar. Dus nu alsnog
 

DeletedUser25006

Gast
Wel, bewezen goed dus. Dank u.

E: Wel mooi dat de wolven er een slechtje uit hebben gehaald :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21575

Gast
Leuk Artifex. Dat is jij + Ilja nu dus. Wel raar dat wolven hun eigen OP wolfje lunchte?
 

DeletedUser27427

Gast
Leuk Artifex. Dat is jij + Ilja nu dus. Wel raar dat wolven hun eigen OP wolfje lunchte?
Op tien spelers zullen er denk ik niet meer dan drie slechtjes zijn. Met twee spelers eruit en twee bewezen kunnen alleen Nissassa, Latdekat, Kyra, Heartlion, Graecus en ik nog slecht zijn.
 

DeletedUser21575

Gast
Op tien spelers zullen er denk ik niet meer dan drie slechtjes zijn. Met twee spelers eruit en twee bewezen kunnen alleen Nissassa, Latdekat, Kyra, Heartlion, Graecus en ik nog slecht zijn.
Nou, ik claim bij deze
Sultan van Agrabah
Dorpoudste

Vandaar dat ik mezelf ook als prima BM zag, ik ben niet direct lunchbaar.
 

DeletedUser25006

Gast
Wel, ik denk dat er 2 wolven zijn, de verhouding is namelijk 1 op 4 dat betekend als je logisch nadenkt 2 wolven en op die andere 2 is er dus 1 slechtje (jasper).

Hoewel Ilja's beulactie nog niet bewezen is omdat er nog geen beulactie is geweest.
 

DeletedUser21575

Gast
Op tien spelers zullen er denk ik niet meer dan drie slechtjes zijn. Met twee spelers eruit en twee bewezen kunnen alleen Nissassa, Latdekat, Kyra, Heartlion, Graecus en ik nog slecht zijn.
Misschien even erbij halen dat Graecus en Dasios op Jaspenia als BM stemde? Misschien hadden zij al voorkennis over zijn rol?
Wel, ik denk dat er 2 wolven zijn, de verhouding is namelijk 1 op 4 dat betekend als je logisch nadenkt 2 wolven en op die andere 2 is er dus 1 slechtje (jasper).

Hoewel Ilja's beulactie nog niet bewezen is omdat er nog geen beulactie is geweest.
Dat is zo verholpen. Ilja kan zodra ze online komt gewoon nog een keer beulen. Als ze dat niet doet kunnen we haar lynchen. Easy peasy.
 

DeletedUser27427

Gast
Wel, ik denk dat er 2 wolven zijn, de verhouding is namelijk 1 op 4 dat betekend als je logisch nadenkt 2 wolven en op die andere 2 is er dus 1 slechtje (jasper).

Hoewel Ilja's beulactie nog niet bewezen is omdat er nog geen beulactie is geweest.

Misschien even erbij halen dat Graecus en Dasios op Jaspenia als BM stemde? Misschien hadden zij al voorkennis over zijn rol?

Dat is zo verholpen. Ilja kan zodra ze online komt gewoon nog een keer beulen. Als ze dat niet doet kunnen we haar lynchen. Easy peasy.
Met twee wolven denk ik niet dat Rabbid Graecus wolf zou maken. En wat mezelf betreft, ik stem wel vaker op Jaspenia omdat zijn manier van redeneren mij de laatste vissenkommen positief opvalt.
Nou, ik claim bij deze
Sultan van Agrabah
Dorpoudste

Vandaar dat ik mezelf ook als prima BM zag, ik ben niet direct lunchbaar.
Ik ben geneigd dit voor nu in ieder geval te geloven, alleen wie van Lat, Kyraco, Heart en eventueel Graecus dan wolf is?
 

DeletedUser21575

Gast
Met twee wolven denk ik niet dat Rabbid Graecus wolf zou maken. En wat mezelf betreft, ik stem wel vaker op Jaspenia omdat zijn manier van redeneren mij de laatste vissenkommen positief opvalt.

Ik ben geneigd dit voor nu in ieder geval te geloven, alleen wie van Lat, Kyraco, Heart en eventueel Graecus dan wolf is?
Ik mag aannemen dat Rabbid de rollen random uitstuurt.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik claim wel gewoon, gezien mijn rol me op dit punt zeer nuttig lijkt.
Ik ben de magische geest uit de lamp.
Ik kan mensen wensen geven, die dan info geven, ga ik verder niet geheel specificeren, het zijn dingen als te weten komen hoeveel slechtjes er in totaal zijn enzo.
Echter, als ik iemand een zo'n wens geef, en diegene verwerpt mijn wens en wenst mij vrij, dan is diegene als dank voor 2 deadline's gewoon onsterfelijk (uiteraard kan ik mezelf niet kiezen).
Dus, ik denk dat ik dit maar even zal inzetten op 1 van de bewezen goedjes.

Dat zijn Artifex en Ilja, toch?
Welke zou dan het nuttigst zijn? Ik denk zelf Ilja, want die kan nog beulen (vandaar dat ik hierboven ook wou weten of Ilja haar beulactie nog heeft, maar lijkt me wel), en zo hoeft ze niet nu meteen te beulen, en kan ze het afwachten tot een van de laatste deadlines.
 

DeletedUser21204

Gast
Dat is zo verholpen. Ilja kan zodra ze online komt gewoon nog een keer beulen. Als ze dat niet doet kunnen we haar lynchen. Easy peasy.

Jij denkt echt dat ze een beulactie gaat faken, terwijl ze al denkt dood te zijn? Dat geloof je toch zelf zeker niet.
 

DeletedUser22926

Gast
Dankzij mij is jas dood. Ik ben vliegend tapijt en ik heb zijn actie gespiegeld deze nacht: aka de lunch. Daardoor werd hij zelf lunch.
 
Bovenaan