• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #197 - Aanslag op de Paashaas

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Lynch Dag 4 / Lunch dag 4



Heartlion, Rood Ei wordt gepriesterd.

Ydeger, Blauw Ei wordt gelynched.
Jij bent een blauw ei. Je bent gekoppeld(geliefden) met het andere blauwe ei.
Alleen kennen jullie elkaar niet. Je kan elke lunch 1 naam opsturen. Is dit je mede-ei, dan zul je dit te horen krijgen.
Vanaf dat jullie elkaar gevonden hebben, zijn jullie imuun voor dodende goedjes, infecties of koppelingen.
Ook zullen jullie vanaf dan elke nacht 1 van jullie 2 mogen uitkiezen die beschermd wordt tegen de lunch.

Dasios, Blauw Ei wordt gelunched.


Volgende deadline: Lynch / Lunch Dag 5 - Zondag 18/12 22.00 uur.
 

DeletedUser21575

Gast
Duidelijk.

Ik dacht dus dat ik het laatste slechtje gedood had. Met mijn priesteractie. (stop met beulen claimen als je niet kunt beulen, stelletje paashazen..) Aangezien dat neus de duidelijke BM / prins is, blijft er maar één mogelijkheid over. GG wp Artifex. Maar hier ga je dus alsnog verliezen.
 

DeletedUser25006

Gast
Dat is wat elk slechtje zou doen! Profiteren van de stem van iemand anders.

Neusje
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
De stemmen gaan niet meer veranderen, dus ik rond de pot af.
Lynch Dag 5 / Lunch dag 5



Artifex, Groen Ei wordt gelynched.
Groen Ei
Jij bent een groen ei.
Wanneer een geel ei sterft, krijg je de bijrol 'Prins'.
Wanneer een blauw ei sterft, krijg je de bijrol 'DO'.
Wanneer alle blauwe en gele eieren dood zijn, verlies je je krachten.

Neusje, Geel Ei wordt gelunched.
Jij bent een geel ei. Jij kan niet gelynched worden op oneven dagen.
Daarnaast ben je BM op even dagen.

Nissassa, Oranje Eend wint. Jaspenia wint met hem mee.

Eend(Neutraal)
Jij bent een (all)eend, daarom ben je een beetje zielig. Je hebt geen eieren en kan zelf geen eieren leggen.
Daarom zal jij elke nacht proberen om een ei uit te broeden. Jij stuurt elke lunch een speler + kleur op.
Als die speler dat kleurtje ei is, broed jij dat eitje ook uit;
- Jij zal jij zijn/haar rol stelen. Jij krijgt dus de rol die hij heeft gekregen (rolkrachten zoals drankjes/DO/Prinskrachten worden bijgevuld).
- Die speler zal verder ook samen met jou neutraal worden(krachten blijven behouden, alliantie niet). Jullie winnen door alleen over te blijven.
- Daarnaast mogen jullie, vanaf dat jullie elkaar hebben gevonden ook lunchen. Dit is ipv het proberen broeden.

Wanneer je een eitje succesvol uitbroedt, zal je niet nog eens een eitje kunnen uitbroeden.

Goedjes hebben als rolnaam (kleur) ei, kan handig zijn om te claimen.

GG WP.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik wist gewoon dat die broedkip/eend neutraal moest zijn x)
Het uitgebroedde eitje werd dat immers ook :p
Mja, ik deed weer niet mee he...
Was een nice potje om te lezen gwn tho :)
 

DeletedUser22926

Gast
Ik wist gewoon dat die broedkip/eend neutraal moest zijn x)
Het uitgebroedde eitje werd dat immers ook :p
Mja, ik deed weer niet mee he...
Was een nice potje om te lezen gwn tho :)
Huh wtf ik zie het nu pas x)
Gg nissa
 

DeletedUser23442

Gast
Same x)

Het was echt zo obvious dat Nissassa mijn mede-neutraal moest zijn.

Maarja...

Waarom claimde iedereen dit potje trouwens zo verschrikkelijk matig?
Je hoefde alleen maar een kleur te verzinnen en daar ei achter te zetten.

En dan komen mensen met 'regenboog' of gewoon eerlijk 'broeder' met een andere rolbeschrijving x)
 

DeletedUser21575

Gast
Ik dacht inderdaad direct RIP toen Jaspenia geluncht werd.. omdat er neutraal bij stond. Maar gelukkig viel het er een beetje weg. Het was wel weer duidelijk een potje waarin het meeste op Skype gebeurde.

GG WP mensen :)
 

DeletedUser22926

Gast
Same x)

Het was echt zo obvious dat Nissassa mijn mede-neutraal moest zijn.

Maarja...

Waarom claimde iedereen dit potje trouwens zo verschrikkelijk matig?
Je hoefde alleen maar een kleur te verzinnen en daar ei achter te zetten.

En dan komen mensen met 'regenboog' of gewoon eerlijk 'broeder' met een andere rolbeschrijving x)
Mijn eerste claim was ook zo fucking triest x) ik dacht toen al dat ik de lul was dus toen beulde ik Ilja maar om lynch op mij te voorkomen.
 

DeletedUser

Gast
Zucht. Door de rolbeschrijving van de slechtjes te lezen, had men kunnen weten dat er iets niet klopte.
Gekko, Rood Ei is lynch.

Rood Ei
Er zijn 2 rode eieren. Samen zijn jullie de slechtjes. Jullie mogen elke lunchdeadline een speler opsturen.
Als beide rode eieren dezelfde speler opsturen zal die ook gelunched worden.

Als één van jullie een perfecte lijst kan opsturen van alle gekleurde eitjes en hun kleuren, dan krijgen jullie een infectie cadeau.

Goedjes hebben als rolnaam (kleur) ei, kan handig zijn om te claimen

1) Hieruit blijkt dat er maar twee originele slechtjes in het spel zaten. Neus had dus kunnen weten dat Artifex geen origineel slechtje kón zijn.
2) Hier staat letterlijk dat alle goedjes als rolnaam (kleur) ei hebben. Vergelijk dit met Nissassa's claim (ook echt pas gedaan nadat al precies in het topic stond hoe je moest claimen om als goedje gezien te worden :p) :
Broedkip (goed)
 

DeletedUser25006

Gast
En heart ook... claim niet beul als je niet kunt beulen want ik lynch je direct...
 
Bovenaan