• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #197 - Aanslag op de Paashaas

DeletedUser25006

Gast
Daardoor blijft er weinig anders over.. arti

Om te beginnen, je post is 22:00u dus te laat.

Dan om af te sluiten, kun je is even snel verklaren waarom je op mij stemt?

E: Want wat ik zie is hier een counter op mijn stem op Dasios, wat mij eigenlijk alleen maar meer doet vermoeden dat jij en Dasios samen in een schuitje zitten, een slecht schuitje wel te verstaan.
 

DeletedUser21575

Gast
Om te beginnen, je post is 22:00u dus te laat.

Dan om af te sluiten, kun je is even snel verklaren waarom je op mij stemt?

E: Want wat ik zie is hier een counter op mijn stem op Dasios, wat mij eigenlijk alleen maar meer doet vermoeden dat jij en Dasios samen in een schuitje zitten, een slecht schuitje wel te verstaan.
Nou ik heb mn stem op gekko weggehaald. Moest wel nog stemmen en ik vertrouw de rest net iets meer dan ik jou vertrouw. Maar nà de dl komt iemand op skype al dat de cherubclaim niet klopt. Dus ik baal er nu al van. Logt het op laptopskype wel verder toe over half uurtje.
 

DeletedUser21356

Gast
@iedereen: lees de rollenbeschrijving van Cherub nog eens zorgvuldig.
1 insturen => 2 beschermen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Lynch Dag 3 / Lunch dag 3



Gekko, Rood Ei is lynch.
Rood Ei
Er zijn 2 rode eieren. Samen zijn jullie de slechtjes. Jullie mogen elke lunchdeadline een speler opsturen.
Als beide rode eieren dezelfde speler opsturen zal die ook gelunched worden.

Als één van jullie een perfecte lijst kan opsturen van alle gekleurde eitjes en hun kleuren, dan krijgen jullie een infectie cadeau.

Goedjes hebben als rolnaam (kleur) ei, kan handig zijn om te claimen

Jaspenia, Uitgebroed Oranje Ei is lunch.
Uitgebroed Oranje Ei
Wanneer een rood ei sterft, krijg je een priesterdrankje.
Wanneer een geel ei sterft, krijg je een jagersschot.
Wanneer alle rode en gele eieren dood zijn, sterf je.

Daarnaast ben je ook uitgebroed. En je bent nu dus neutraal en niet meer goed.

Volgende deadline: Lynch / Lunch Dag 3 - Vrijdag 15/12 22.00 uur (Uitslag later).
 

DeletedUser21575

Gast
Dus regenboog eieren bestaan toch niet x) weten we iig waarom de lunches niet doorgingen. Ze hadden elkaar niet gevonden.
 

DeletedUser21575

Gast
Dan is neus de andere rode?
E: ik priester neus

E2: mocht neus niet een / het laatste slechtje zijn hier alsnog mijn volledige claim.

Broedkip (goed)
Jij bent een broedse kip, daarom ben je een beetje zielig. Je hebt geen eieren en kan zelf geen eieren leggen.
Daarom zal jij elke nacht proberen om een ei uit te broeden. Jij stuurt elke nacht een speler + kleur op.
Als die speler dat kleurtje ei is, broed jij dat eitje ook uit;
- Jij zal jij zijn/haar rol krijgen. Jij krijgt dus de rol die hij/zij heeft gekregen (rolkrachten zoals drankjes/DO/Prinskrachten worden bijgevuld).
- Die speler zal verder spelen als uitgebroed eitje. Wat dit precies inhoud varieert per kleur.

Wanneer je een eitje succesvol uitbroedt, zal je niet nog eens een eitje kunnen uitbroeden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Wie blijft over? Heartlion Dasios Artifex

Vgm is de kans dat Heart slecht is het grootst.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik maak een rationele afweging. Van Dasios en Artifex heb ik toevallig was info, en die lijken me daarom goed. De enige die dan niet zo bevestigd is, ben jij. Maar zoals je ziet heb ik verder geen harde bewijzen. En ik doe ook voorzichtig met stemmen, want je claimt nog steeds beul.
 
Bovenaan