• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser27427

Gast
Hier alle posts van Dasios. Begint met een bm-stem op Kyra, waarom? niemand weet het, oke, een hele onderbouwing is niet nodig, maar je kan wel een korte reden geven. Lijkt me dat hij gewoon weer een van die meelopertjes van Kyra is, en die kan Kyra veel te makkelijk naar haar hand zetten. Ik heb nog een keer een potje meegespeeld waardoor Kyra als wolfje won door al die meelopertjes van haar voor haar de goedjes er uit te laten lynchen.
Vervolgens een beetje stokerij.
En de derde post van hem is een hele lege post die geen nut heeft en er meer gepost lijkt te zijn om dan toch maar iets meer te posten, alsof dat door andere wolfjes tegen hem gezegd is.

Dit is allemaal niet heel erg veel reden om op hem te stemmen natuurlijk. Maar voor mij genoeg voor de eerste dag.
Ik ben het met Nissassa eens dat mijn bm-stem geen heel logische reden is om me te verdenken. Ik denk niet dat een wolf snel een medewolf zal pushen om op haar te stemmen.

Verder ben ik het eens met degenen die op Arichibi stemmen. In Eli heb ik meer vertrouwen omdat ze nog wel haar best lijkt te doen.
 

DeletedUser23442

Gast
Neus

E. Reden: Ik probeerde snel nog terug te zoeken wie als eerste meeliep op deze onzinstemmen.

Ik heb alleen niet goed meer kunnen zoeken, dus misschien heb ik de verkeerde maar had daar geen tijd meer voor, zal ik nu doen
 

DeletedUser

Gast
also @Karel Doorman waarom deze veel te makkelijke stem als het allang duidelijk is dat de lynch tussen 2 mensen gaat? Probeer je gewoon te stemmen op een 'veilige keuze', waaraan geen consequenties verbonden zijn?
 

DeletedUser12379

Gast
Vreemd dat mensen op het laatste moment nog stemmen op iemand waar ze van weten dat ze er toch nooit een meerderheid meer mee gaan halen. Of ligt het aan mij?
 

DeletedUser22926

Gast
Mijn definitieve keuze: omdat de eerste lynch in mijn ogen altijd random is zou ik hier eender elke naam kunnen zeggen, maar omdat Robin op mij stemde, stem ik gewoon terug x RabbidRobin
Ben niet heel actief geweest maar ik zet toch nog heel even een stem neer. Naarmate het spel vordert zal ik een stuk actiever zijn zoals normaal, aka als de vak voorbij is.
Ik ga zoals je aan het citaat misschien kan zien op Luksss. Hij speelt het spel een beetje ongemakkelijk, hij weet niet precies op wie hij moet stemmen en wilt zoals je kunt zien erg graag van zijn stem af. Die ongemakkelijkheid van stemmen zie ik vaker bij een noob die wolf is: een noob goedje zou eerder tunnelen of meelopen. Het slechtje weet echter niet helemaal wat ie moet doen: moet ie nou juist zich verbergen of juist aanvallen qua stem en standpunt om niet verdacht te lijken, wat leidt tot een awkward stemsessie.
 

DeletedUser21575

Gast
1. ik bepaal zelf wel wat ik doe
2. ik stem liever op spelers waarvan we weten dat ze niks kunnen (graecus, ebola...) dan op goede spelers die de eerste dag een beetje lopen te trollen
3. je mag iets minder pretentieus doen en de volgende keer mijn hele post lezen, tenzij dat te moeilijk is of je aandachtspanne te kort.

Voor nu: donfrank -> eliebolanaomi
1. Wolven ook.
2a. Stop eens met mensen uit te maken voor een ziekte, en toon eens wat meer respect ;) Dat gedrag kan naar mijn mening echt niet. Ook al ben je zo 'rebels' dat je zelf wel bepaalt wat je doet, er zijn nog altijd grenzen hè.
2b. Tot dusver heb ik Graecus in de afgelopen potjes meer zien bereiken en bijdragen dan jij. Dus kijk eerst eens naar jezelf alvorens je dat soort uitspraken doet over anderen.
3. Ik heb je hele post gelezen, je kreeg er één hele zin uit. Chapeau. Dat ik echter reageer op dat stukje wat me het meeste tegen staat en niet de rest wil niet zeggen dat jouw posts te moeilijk zijn. Verre van zelfs. Je posts zijn zo achterlijk dat ik op de helft niet eens wil reageren. Ook al zeg je Greacus > Inactiefjes > Arichibi e.d., zet je alsnog Inactiefjes boven Arichibi. En ik heb je al uitgelegd waarom ik dat een kwalijke zaak vond. Dus maak gebruik van je eigen advies. Lees aandachtig door wat ik typ en als dat niet lukt is i.v.m. je aandachtspanne of de moeilijkheidsgraad van mijn posts moet je gewoon maar even in het spellenforum op zoek naar een spelletje wat meer bij jou past. Woordslang lijkt me wel redelijk op jouw niveau.
 

DeletedUser12379

Gast
Ben niet heel actief geweest maar ik zet toch nog heel even een stem neer. Naarmate het spel vordert zal ik een stuk actiever zijn zoals normaal, aka als de vak voorbij is.
Ik ga zoals je aan het citaat misschien kan zien op Luksss. Hij speelt het spel een beetje ongemakkelijk, hij weet niet precies op wie hij moet stemmen en wilt zoals je kunt zien erg graag van zijn stem af. Die ongemakkelijkheid van stemmen zie ik vaker bij een noob die wolf is: een noob goedje zou eerder tunnelen of meelopen. Het slechtje weet echter niet helemaal wat ie moet doen: moet ie nou juist zich verbergen of juist aanvallen qua stem en standpunt om niet verdacht te lijken, wat leidt tot een awkward stemsessie.
RabbidRobin Eli
Luksss heeft op het laatste moment nog meegelopen, op eli.
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22926

Gast
Luksss heeft op het laatste moment nog meegelopen, op eli.
.
Oh dat ging dan nog langs me heen en verwerpt een deel van mijn theorie, maar de ongemakkelijke stemsessie blijft bestaan naar mijn idee.

E: ik doel daarnaast meer op een afwachtende meeloop, weinig posten en dan ineens je stem gooien omdat een oudje het zegt.
 

DeletedUser23442

Gast
Vreemd dat mensen op het laatste moment nog stemmen op iemand waar ze van weten dat ze er toch nooit een meerderheid meer mee gaan halen. Of ligt het aan mij?
Klopt.

Omdat ik de stemmen op Eli en Ari op weinig vond slaan. Dan ga ik niet op een van beide meelopen.

Wie ik wel moest stemmen wist ik niet helemaal en ik was ook tegelijk met andere dingen bezig dus kwam neus er uit als niet sterke stem.
 
Bovenaan