• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #207 - De Efteling deel 2

DeletedUser21575

Gast
Oprecht zou de eerste lynch overslaan een goed idee zijn, ware het niet dat daardoor ook de tweede dag alleen maar bullshit komt.
Maak je niet te veel zorgen over iemand kiezen waarvoor je zelf geen argumenten heeft, iedereen doet t /loopt mee en zolang je niet te raar doet overleef je het toch wel :x
Eerste dag overslaan is alleen voor de wolven interessant. Die lunchen elke dag immers door. Een dag niet gelyncht is een kans op een dode wolf misgelopen.
 

DeletedUser26715

Gast
Volgens mij is de eerste lynch gewoon lastig of je die nou morgen doet of vandaag het blijft lastig
 

DeletedUser27931

Gast
Eerste dag overslaan is alleen voor de wolven interessant. Die lunchen elke dag immers door. Een dag niet gelyncht is een kans op een dode wolf misgelopen.

Dat is waar, daar had ik nog niet over nagedacht
Volgens mij is de eerste lynch gewoon lastig of je die nou morgen doet of vandaag het blijft lastig

Dat is ook zeker waar, dus misschien is uitstellen niet zo handig, want dan word het gewoon uitstel van executie.... (letterlijk :p)
 

DeletedUser27931

Gast
ik stem op Ydeger
Reden? omdat ik gewoon op namenloten alle namen heb ingevoerd en gekeken wie er uit kwam ;) (ik weet niet hoe ik me eerste stem anders kan verzinnen....)
Waarom ik zo vroeg stem, dat is omdat ik vanavond weg ga en ik wss niet meer voor 22:00 online kom. (ik kan het ook over 2 uur doen, maar dan vergeet ik het wss dus doe het nu maar even...)

iedereen succes met stemmen!

En sorry Ydeger niks persoonlijks hoor :)
 

DeletedUser27931

Gast
wat wil je anders?
geef me dan een andere persoon met een goed argument?
wss heb je die niet...
dus daarom doe ik het zo....
 

DeletedUser26715

Gast
Je hebt nog tot half 7 nu al een random stem op ydeger is een beetje overdreven
 

DeletedUser21575

Gast
Arichibi
Waarom? Tja, erg awkward gedrag hiero met simpele pogingen om Graecus 2.0 er makkelijk uit te lynchen op dag 1. Ik zie liever een doordachte stem dan een makkelijke meeloop starten op een newbie die zich toch niet fatsoenlijk kan verdedigen.

En voetbalp10, zelfde geldt voor jou. Kom met een degelijke stem verdomme. Aan rng-lynches hebben we geen fck.
 

DeletedUser25931

Gast
Arichibi
Waarom? Tja, erg awkward gedrag hiero met simpele pogingen om Graecus 2.0 er makkelijk uit te lynchen op dag 1. Ik zie liever een doordachte stem dan een makkelijke meeloop starten op een newbie die zich toch niet fatsoenlijk kan verdedigen.

En voetbalp10, zelfde geldt voor jou. Kom met een degelijke stem verdomme. Aan rng-lynches hebben we geen fck.
Kijk niss, ik ben t met je eens dat een doordachte stem beter is dan de meeloop zoals ari dat wel vaker doet, en ik neem t ari wel enigszins kwalijk sinds zij gewoon nog online gaat zijn wss.

Maar wat moet voetbalp10 dan doen als hij niet meer on denkt te zijn voor de DL? Ik snap dat hij niet een inactiviteitspunt wil krijgen omdat hij gewoon niet weet wie hij wil lynchen. Is er ook maar iets gebeurt waarvoor jij iemand zou kunnen verdenken? ( Behalve ari dan, maar ari doet dit ook elke keer dus idk of t verdacht is al dan gewoon een rotmanier om te stemmen) . Als jij het niet eens weet en pas suggestie wekt op ari nadat ari stemde om voetbal vanwege zijn post, hoe moet voetbal dat dan weten?
Eens dat random stemmen niet de manier is, maar dag 1 is nou eenmaal zo slecht in serieusheid hier dat er niet zo veel valt te doen, zeker niet als je in de avond niet meer on komt.
 

AriChibi

Hydra
Ik zie liever een doordachte stem dan een makkelijke meeloop starten op een newbie die zich toch niet fatsoenlijk kan verdedigen.
Hij gedraagt zich anders dan normaal en een stem op iemand die nog niks heeft gezegd is sowieso random. Daarbij is niks nog definitief. Sowieso zou ik de eerste dag alleen tactische last-minute stemmen in the heat of the moment zetten als ik onverdacht over zou willen komen.
 

DeletedUser26715

Gast
Als je niet online kan komen stem dan op iemand die nog niet online is geweest ofzo

Vind solarwolf wel een beetje verdacht of dat aan het feit ligt dat hij keihard voetbal verdedigd of aan zijn naam weet ik niet. Wss beide.

E: voetbal gedraagde zich de vorige potjes ook wel redelijk suicidaal (zoals hij zelf ook al zei) dus als hij hierdoor gelyncht word is dat niks nieuws
 

DeletedUser21356

Gast
Vind solarwolf wel een beetje verdacht of dat aan het feit ligt dat hij keihard voetbal verdedigd of aan zijn naam weet ik niet. Wss beide.
Ik hoop dat je dat van die naam niet meent? Dat zou namelijk een achterlijke redenering zijn, aangezien Solarwolf dan letterlijk elk potje Wolf zou moeten zijn. :/
 

DeletedUser27931

Gast
Hij gedraagt zich anders dan normaal en een stem op iemand die nog niks heeft gezegd is sowieso random. Daarbij is niks nog definitief. Sowieso zou ik de eerste dag alleen tactische last-minute stemmen in the heat of the moment zetten als ik onverdacht over zou willen komen.

laten we het zo zeggen. Ik heb net gegeten en ik moet nu weg. Dus wat verwacht je dat ik doe?
Ik doe het idd random, maar ja dat doet iedereen zoals solarwolf zei....

En ik geef je 1 tip elke zaterdag ben ik 's avonds niet meer echt online (prive dingen) dus als je dat als verdacht vind geef ik je groot gelijk.
voor de rest, na nog ff na gedacht te hebben onder het eten. Is het misschien wel goed dat ik op ydeger stem, want ik denk persoonlijk niet dat hij verdacht is. Zo herhalen mijn fouten zich niet meer....
voor de rest GL iedereen!
ik moet nu gaan, tot vanavond. (en misschien zie ik latdekat wel in de hell :p)
 

DeletedUser25931

Gast
Als je niet online kan komen stem dan op iemand die nog niet online is geweest ofzo

Vind solarwolf wel een beetje verdacht of dat aan het feit ligt dat hij keihard voetbal verdedigd of aan zijn naam weet ik niet. Wss beide.

E: voetbal gedraagde zich de vorige potjes ook wel redelijk suicidaal (zoals hij zelf ook al zei) dus als hij hierdoor gelyncht word is dat niks nieuws
En op een random inactieverd stemmen is beter omdat? Ik verwijs naar aeneas zijn beredenering van een aantal potjes geleden, waarin als er een lunch is geweest, ondanks de ontzettend kleine verschillen niet volgens kansberekening het beste voor een inactieverd moet worden gekozen, maar een actieverd. Inactieven stemmen is juist goed om jezelf er makkelijk van af te maken; Ja random stemmen is ook slecht, maar er word eerder op je gehaat omdat je gewoon random stemt dan dat je er een inactieverd uitgooit.

Ik verdedig voetbal niet perse; Wat ik gewoon in algemeenheid probeer te stellen is dat alhoewel ik het randomstemmen totaal niet aanraadt, en het zelf ook nooit 100% random zal gaan doen, je tegelijkertijd niet iemand verdacht moet vinden omdat hij op dag 1 random stemt als er daarvoor letterlijk 0 spelinhoud is geweest.

Maargoed, t ging mij niet zozeer in die post om voetbal te verdedigen, alswel niss te verwijten dat hij wel een heel makkelijk iets schreeuwt, waardoor het lijkt alsof hij random stemmen afstoot ( wat een wolf minder snel zou doen, afin)maar vervolgens zelf totaal niet aangeeft hoe voetbal dan wel zou moeten stemmen. Een beetje té makkelijk om jezelf mogelijk minder verdacht te maken in mijn opzichte, en dat wou ik gewoon aankaarten.
 

DeletedUser21356

Gast
laten we het zo zeggen. Ik heb net gegeten en ik moet nu weg. Dus wat verwacht je dat ik doe?
Ik doe het idd random, maar ja dat doet iedereen zoals solarwolf zei....

En ik geef je 1 tip elke zaterdag ben ik 's avonds niet meer echt online (prive dingen) dus als je dat als verdacht vind geef ik je groot gelijk.
voor de rest, na nog ff na gedacht te hebben onder het eten. Is het misschien wel goed dat ik op ydeger stem, want ik denk persoonlijk niet dat hij verdacht is. Zo herhalen mijn fouten zich niet meer....
voor de rest GL iedereen!
ik moet nu gaan, tot vanavond. (en misschien zie ik latdekat wel in de hell :p)
Dus, als iemand niet verdacht is, is een stem op die persoon met behulp van een RNG gerechtvaardigd?
 

DeletedUser22926

Gast
laten we het zo zeggen. Ik heb net gegeten en ik moet nu weg. Dus wat verwacht je dat ik doe?
Ik doe het idd random, maar ja dat doet iedereen zoals solarwolf zei....

En ik geef je 1 tip elke zaterdag ben ik 's avonds niet meer echt online (prive dingen) dus als je dat als verdacht vind geef ik je groot gelijk.
voor de rest, na nog ff na gedacht te hebben onder het eten. Is het misschien wel goed dat ik op ydeger stem, want ik denk persoonlijk niet dat hij verdacht is. Zo herhalen mijn fouten zich niet meer....
voor de rest GL iedereen!
ik moet nu gaan, tot vanavond. (en misschien zie ik latdekat wel in de hell :p)

Ik reageer dalijk op alles (nu ff pws life)

Maar dit zag ik daarnet even en het triggerde mij.

Voetbal. Als iedereen random gaat stemmen, wat gebeurt er dan? Aan welke info komen we dan door te kijken naar de stemmen? Juist ja, geen. Dan zijn we een dag verder met 2 doden extra en geen info. Probeer iets te verzinnen, ook al is het shit, en maak je theorie. Het hoeft niet goed te zijn op dag 1, zolang je het maar probeert. Uiteindelijk komt er dan echt wel wat uit.
 
Bovenaan