• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #209 Algemeen Forum gehackt

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Eig gaf ari teveel info door

Was duidelijk dat ze neutraal was, maar de info die ze gaf kon ik wel mee leven:p.





Mijn sig ivm verlies van mijn vorige sig:
tniqz3T.gif
 

DeletedUser18003

Gast
Had ik al verwacht na je claim. Maar ik hoopte dat ik geluncht zou worden, ik ben namelijk een reiziger die 2x weg mag en als die dan geluncht wordt, gaat er een random wolf dood.
Tevens kreeg ik er veel info door.

E:



Mijn sig ivm verlies van mijn vorige sig:
tniqz3T.gif
Ah ik sliep bij jou die nacht, dus dan hadden we een citytrip samen ;)
 

DeletedUser26399

Gast
1. Sanhal
Journalist:(Goed)
Jij bent journalist, jij gaat daardoor vaak op reis. Je vakgebied is informatica, je weet er dan ook veel over. Komen ze je PC hacken terwijl je op reis bent voor je werk, da zal je zelf geknutselde alarminstallatie een willekeurig slechtje doodschieten.

2.Latdekat
Hacker:(Slecht)
Jij bent een hacker een gewone wolf, maar jij kan eenmaal een dubbele stem gebruiken, zonder dat iemand dit weet, dit doe je door in je PM met mij alleen te reageren.

3. AriChibi
Forumgebruiker:(Neutraal)
Jij bent lid van het forum en hebt als een van de weinigen gezien dat het AF gehackt is. Je bent volledig geobsedeerd geraakt van de machtige hackers die dit hebben gekund. Jouw doel is om alle hackers te vinden, hiervoor mag je elke nacht een lijstje van spelers opsturen, zodra je lijstje volledig juist is, win jij in je eentje het spel. Als er maar 2 slechtjes meer over zijn, verlies jij je goden en sterf je. Om je te helpen zal ik zeggen hoeveel je er juist hebt, je lijstje mag maximaal 6 namen lang zijn. Als je geluncht word zal je i.p.v. de naam van een slechtje te weten komen. Je kan dus niet sterven aan de lunch, wel aan andere doodsoorzaken. Jij kan posten op de klaagmuur.

4. Neusje
Computerfreak:(Goed)
Jij bent een echte computerfreak en kan zo dus zelf computers maken alsook programma's schrijven. (Je hebt 2 levens* en je kan orakels sturen(*De eerste keer dat je zou moeten sterven blijf je leven.)Jij kan posten op de klaagmuur.

5. Genius
Ontwikkelaar:(Goed)
Jij hebt het AF ontwikkelt en bent er volledig van ondersteboven dat het is gehackt, jij zult er alles aan doen om de hackers te stoppen. Jij kan iedere nacht raad gaan vragen aan je helper. (Jij kan er iedere DL voor kiezen om bij een andere speler te zijn, wordt die geluncht, jij ook. Wordt jij geluncht, dan heb je geluk, dan blijf je leven.)

6. Kalgarino
Hacker:(Slecht)
Jij bent een hacker een gewone wolf, maar jij kan eenmaal een dubbele stem gebruiken, zonder dat iemand dit weet, dit doe je door in je PM met mij alleen te reageren.

7. Ydeger
Secret service medewerker:(Goed)
Jij werkt voor de CIA, daardoor kan je om de nacht of een speler zieneren of een vraag stellen aan de spelleiding.Jij kan posten op de klaagmuur.

8.voetbalp10
Secret service medewerker:(Goed)
Jij werkt voor de CIA, daardoor kan je om de nacht of een speler zieneren of een vraag stellen aan de spelleiding.
Als etraatje als jij de hacker van de secret service kan vinden, dan worden jullie samen een groep neutraaltjes. (koppeltje)Je hebt dus een verborgen agenda. Jij kan posten op de klaagmuur.

9. Artifex
Computernerd:(Goed)
Jij prutst nogal graag op je computer en kan zo eenmaal iemands computer genezen en eenmaal iemands computer een virus sturen. (Heks met 1 doodsdrankje en 1 levensdrankje). Je stuurt beiden op in PM, je krijgt de naam te horen van de persoon die je hebt gered.

10. Nissassa
Secret service hacker:(Slecht)
Jij kan de geheime dienst hacken en zodoende eenmaal een lek uit te CIA bestanden veroorzaken. Hierdoor krijg je een mogelijke rollen te horen. Alsook kan je eenmaal de NSA hacken en zo een van je medewolven laten zieneren als goed. (Als een medewerker van de CIA je ontmaskert, dan worden jullie een G/S koppeltje dat zal moeten proberen alleen over te blijven.)(Je zal dit wel merken, je hart zal in vuur en vlam staan en de vlinders fladderen in je buik.)

11. DutchGirl
Ontwikkelaar:(Goed)
Jij hebt het AF ontwikkelt en bent er volledig van ondersteboven dat het is gehackt, jij zult er alles aan doen om de hackers te stoppen. Jij kan iedere nacht raad gaan vragen aan je helper. (Jij kan er iedere DL voor kiezen om bij een andere speler te zijn, wordt die geluncht, jij ook. Wordt jij geluncht, dan heb je geluk, dan blijf je leven.)

12. Jaspenia
Computernerd:(Goed)
Jij prutst nogal graag op je computer en kan zo op de even dagen iemand redden van de lunch (Dag 0-2-4-6)

13. Ilja
Computernerd:(Goed)
Jij prutst nogal graag op je computer en kan zo op de oneven dagen iemand redden van de lunch (Dag 1-3-5-7)Jij kan posten op de klaagmuur.

14. Kyraco
Hacker:(Slecht)
Jij bent een hacker een gewone wolf, maar jij kan eenmaal een dubbele stem gebruiken, zonder dat iemand dit weet, dit doe je door in je PM met mij alleen te reageren.

15. Dasios
Ethische hacker:(Slecht)
Jij bent een ethische hacker, doordat jij bedrijven hackt die dingen doen die echt niet kunnen, kun je eenmaal een speler overtuigen zich bij jullie aan te sluiten (infectie)(op dag 3 (Na de DL is de speler dan slecht))

Nu je zin
 

DeletedUser21204

Gast
Had ik al verwacht na je claim. Maar ik hoopte dat ik geluncht zou worden, ik ben namelijk een reiziger die 2x weg mag en als die dan geluncht wordt, gaat er een random wolf dood.
Tevens kreeg ik er veel info door.

E:



Mijn sig ivm verlies van mijn vorige sig:
tniqz3T.gif

Kalgar wist dit, dus we gingen je nooit lunchen. Je moet zulke plannen niet aan iedereen vertellen x)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Kalgar wist dit, dus we gingen je nooit lunchen. Je moet zulke plannen niet aan iedereen vertellen x)

Ik heb dat nooit tegen Kalgar gezegd hoor, dan heeft hij zelf gewoon gezegd dat ik niet geluncht moest worden, ook iets dat goed is;).





Mijn sig ivm verlies van mijn vorige sig:
tniqz3T.gif
 

DeletedUser21575

Gast
Ik heb dat nooit tegen Kalgar gezegd hoor, dan heeft hij zelf gewoon gezegd dat ik niet geluncht moest worden, ook iets dat goed is;).





Mijn sig ivm verlies van mijn vorige sig:
tniqz3T.gif
We wisten specifiek dat je reiziger was.. ;)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
We wisten specifiek dat je reiziger was.. ;)

Dan heeft Alysha dat tegen hem gezegd wss. Ik had verwacht dat ze zoiets niet zou zeggen omdat ze neutraal was x).

Btw @Graecus 001 zijn de rollen random verdeeld of heb je ervoor gekozen om mensen bepaalde rollen te geven?



Mijn sig ivm verlies van mijn vorige sig:
tniqz3T.gif
 

DeletedUser26715

Gast
Zegt de man die me na een zin meteen vertrouwde en zijn rol naar me wierp. Achteraf is alles makkelijk gezegd :p

dat was mijn rol niet....
was even puur vertrouwen winnen en blijkbaar werkte het aangezien je daarna ook meteen sanhals acties doorgaf
 

DeletedUser26715

Gast
Het was wel de bedoeling dat ze mij lunchten, Kalgar wist niet dat ik de lunch kon overleven namelijk :p. Heb voor de rest ook bij Nissassa gedropt dat ik ziener was en geluncht kon worden.
zelfs als die lunch op jou mislukt was hadden we fijne info over sanhal
 

DeletedUser18003

Gast
Ari was neutraal, wat zou t haar kunnen schelen dat Sanhals rol op straat lag x) Ze hoefde alleen maar alle wolven te raden. Dan is t juist leuk om een beetje chaos te stichten.

Overigens, 5 wolven kan ik al moeilijk inkomen, maar dan ook nog met een aantal met een enkele dubbele stem en een zienend-achtige? Holy
 
Bovenaan