• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #209 Algemeen Forum gehackt

DeletedUser26715

Gast
ydeger vanwaar dat je opeens zo trollerig bent?
ik dacht dat je een van de top spelers was
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
ydeger vanwaar dat je opeens zo trollerig bent?
ik dacht dat je een van de top spelers was

mXyupD1.gif


Mijn sig ivm verlies van mijn vorige sig:
tniqz3T.gif
 

DeletedUser21575

Gast
Volgens roy was voetbal wel verdacht

Aeneas.

Tevens gaat iedereen wel vrij makkelijk mee op Voetbal. Hij is niet slim bezig, maar tbh had ik dat ook nog niet verwacht op dag 0.
Dutchgirl, na gisteren één van mijn drie verdachten (zeker dat er één slechtje tussen zit).

Mijn sig ivm verlies van mijn vorige sig:
tniqz3T.gif

[21:37:07] Alysha: zou bijna denken dat jij de vierde wolf was
[21:37:53] Roy | Aeneas: Dat ben ik ook?

Ari Aeneas

WAAROM BLIJFT IEDEREEN HET OVER ROY / AENEAS HEBBEN. DIE DOET NIET MEE?
EN INDIEN ARICHIBI NIET DOOD IS > ARICHIBI WANT SARACENEN MOETEN DOOD!

(ZE WAS DAN WEL TARGET VAN DE WOLVEN, MAAR STRAKS WINT ZE ALSNOG DE POT IN D'R EENTJE.)
zodra je lijstje volledig juist is, win jij in je eentje het spel.
 

DeletedUser9104

Gast
Het is godzijdank niet zo'n ramp als 3 kwartier vertraging hebben en daardoor dus de laatste bus missen.
Maargoed.

Eens trouwens met capslock-assasinpersoonding. Al blijft Ari leven (lijkt me sterk) zullen we haar toch dood moeten hebben.

Dus voor nu Ari. Voor het geval ik morgen door al m'n dingen de dl weer vergeet.
 

DeletedUser9104

Gast
Naja, je bent en blijft wss toch dood (heel lullig, maar het is nu eenmaal niet anders)
 

DeletedUser26399

Gast
Ik moest weg en aangezien ik toch nog de DL wilde doen ervoor heb ik me te veel gehaast. Kwam thuis, maar moest 10min later al weer weg. Sorry, als het goed is, wil ik de pot herstarten. En zal dan normaal geen probleem meer mogen zijn. Had hier geen rekening mee gehouden.


Ik stem voor het stilleggen van deze pot.
Alysha is onterecht benadeeld door de spelleider.

Those in favor say yay.
Ik zou dit zelf ook voorstellen, Ari had moeten blijven leven. Dus ik maakte een fout. Mijn schuld.
Wacht is ze nu dood of niet, Graecus?
Ik vrees dat het potje stilvalt
Graecus is pitten, die komt morgen weer terug
Nope, was ik niet, om 23u was ik nog op.
Morgen om 7 uur de epische ontknoping van:

Wat verkloot Graecus deze keer?
Nou, je hebt gelijk, is 7u
Wie heeft Graecus gehackt en Alysha vermoord?
Het daarop steken zou een beetje gemakkelijk zijn, dus dat gaan we niet doen. Is mijn schuld, ik zal proberen het op te lossen.
Persoonlijk heb ik er als goedje geen probleem mee dat er neutraaltjes dood gaan :)
Nou, ik wel, vooral omdat het potje nu verpest is.
 

DeletedUser21575

Gast
BALEN GRAECUS. GEEN ZORGEN JE BENT NIET DE EERSTE SPELLEIDER DIE EEN FOUT MAAKT. HET KAN DE BESTE OVERKOMEN.

EEN RESTART IS WEL BEST LASTIG OMDAT VEEL MENSEN NU AL EEN HELE HOOP INFO OVER DE POT HEBBEN DIE 2 DAGEN TERUG NOG NIET BESCHIKBAAR WAS. BIJV. DE ROLLEN.
 

DeletedUser26399

Gast
Daar heb je wel gelijk in, wat mij verbaasde is eigenlijk hoe snel de wolven ieders rol wisten
 
Bovenaan