• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WVW #211 - Op Wolfenjacht

AriChibi

Hydra
Speedrun WvW


Hunting%20%E2%80%93%20Wolf%20Hunt%20%E2%80%93%20%20Hunter%20Grasping%20Wolf.jpg


Er was eens een klein stropersdorpje genaamd 'Wakkerdam'. Keer op keer werden er dorpelingen geïnfecteerd door weerwolven en ieder week moesten ze hetzelfde oude lynchfestijn uitvoeren. Het was ook wel vreemd dat alle dorpelingen na die wekelijkse genocide gewoon altijd weer opnieuw tot leven kwamen om vervolgens wéér een week lang iedereen systematisch uit te roeien.

'Maar wacht', zei stroper Willem, 'Als we toch ieder potje weer tot leven komen, kunnen we net zo goed iedereen overhoop knallen. Dan hebben we de wolven er zó uit!'

De rest van de triggerhappy bende kon zich daar wel in vinden, dus was het snel geregeld. Dit potje zou iedereen zijn jagersgeweer uit de kast trekken.


Regeltjes:
Netwerken: Oké dan, want daar heb je wat aan
Claimen: Heb je wss niet eens tijd voor, maar goed
Hints: Nee
Afscheidsbrief: Ja
Klaagmuur: Ja

Er is geen BM of lynch. Zet je schot. Stuur je lunch in. Spray and pray.

Rollen: 1/3e Wolf, rest Jager V2
DL: 22u​

Spelers:
1. Kyraco - Jager (dag 2)
2. Sanhal - Wolf (dag 1)
3. Nissa - Wolf (dag 2)
4. Graecus - Jager (dag 4)
5. Heartlion
6. Le Grill - Jager (dag 4)
7. Voetbalp10 - Jager (dag 1)

8. Dasios
9. Matty - Jager (dag 4)
10. JOEL - Jager (dag 1)
11. Ilja - Wolf (dag 3)
12. Matsken - Jager (dag 1)

13. Ydeger
14. Gekko - Jager (dag 3)
15. ROY - Wolf (dag 4)

Ik verwacht namen in m'n privé om 22u morgen. Er is geen lynch en geen BM-stemming. Je wordt niet gestraft voor inactiviteit oid als je besluit om je jagerschot niet in te zetten.

Disclaimer: ik like memes.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser26715

Gast
Ik claim zieke lunch mij

of ik claim toch maar jager V2
 
Bovenaan