• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WVW #211 - Op Wolfenjacht

DeletedUser9104

Gast
Beter kun je je afvragen waarom jullie beide dood moeten, want anders had Graecus wel gezegd dat voetbal moesten lynchen (ondanks dat er geen lynch is)
 

DeletedUser26715

Gast
Stem op Kalgar als BM en ik beloof dat ik een eerlijke claim zet zodra ik BM ben
 

DeletedUser26715

Gast
Gaan we nou al stemmen zonder redelijke beargumentatie?


Ari omdat we te lang moeten wachten op de uitslag
 

AriChibi

Hydra
Dag 1:
De jagers gingen vrolijk het bos in om, wel, te jagen. Al snel hoorden ze het gejank van de wolven, maar in het donker konden ze niet echt zien welke dorpsgenoot nou waar gestationeerd zat. Opeens schoot er een bliksemschicht vanuit de lucht en de hemel opende. Vanuit het grote, gapende gat tussen de sterren kwam Imrahil. De wolven hadden hem vannacht proberen te lunchen, maar helaas deed deze WvW-god niet mee. Toch nam hij als eeuwige medewolf de taak van zijn dommere roedelgenoten over en richtte hij zijn volgende bliksemschicht op rsmats (Genius0615). Deze jager viel dood neer, maar vanwege zijn katachtige reflexen kon hij toch nog zijn trekker overhalen. Dit schot belandde op Voetbal, ook een jager, die net zo razendsnel zijn eigen schot niet wilde verspillen. Neusje, de derde jager, kon alleen vloeken toen hij de kogel door zijn rug voelde snijden. Tilted schoot hij op het enige rode puntje dat hij kon vinden, in de roos, beter gezegd Sanhals rode krullen. Dat was ook makkelijk, want in zijn wolvenvorm zat zijn hele lichaam onder die rode haren.

Samenvatting:
Dode jagers: Genius0615, voetbal, neusje
Dode wolf: Sanhal(, Imrahil)​
 
Bovenaan