• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

aliëns

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Je kan wel geld verdienen door dit door te verkopen aan de media, maar of het de moeite waard is... :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

ik geloof wel over leven elders in het heelal

maar geen gifgroene, halfverminkte wezen die uit een ufo komen zeilen:D:D
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

ik weet niet hoe het zit met aliens,geloof er wel in.

maar ik weet zeker dat grote overheden zoals: amerika, rusland & china er meer van af weten dan ze zeggen.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

ik weet niet hoe het zit met aliens,geloof er wel in.

maar ik weet zeker dat grote overheden zoals: amerika, rusland & china er meer van af weten dan ze zeggen.
Denk je dat die overheden er dan wat van weten? Ik denk dat ze voorlopig nog geen leven gaan vinden...
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

ik weet niet hoe het zit met aliens,geloof er wel in.

maar ik weet zeker dat grote overheden zoals: amerika, rusland & china er meer van af weten dan ze zeggen.

Hoe weet je dat zo zeker? Welke informatie heb jij uit deze landen die wij niet hebben?
 

DeletedUser6722

Gast
AW: aliëns

Het bleek een kip te zijn. (verder onderzoek).
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Aliëns bestaan en er is er al 1 gevonden op aarde maar niet in Rusland.
Het was in 1947 dat er een ufo neerstortte in het Amerikaans stadje Roswell.
In de ufo die op een graanveld was neergestort zat een echte aliën. De wetenschappers hebben de aliën ingevrozen omdat ze dachten dat de wetenschap toen niet ver genoeg stond om onderzoeken te doen op de aliën.
Pas zo'n 20 jaar later hebben ze de aliën onderzocht. En het was duidelijk niets dat vanaf deze planeet afkomstig was. Sommige zeiden dat het een neergestorte luchtballon was met een pop maar dat moet je echt niet geloven want ze hebben toen in die tijd heel de stad afgesloten. Als het om een luchtballon ging dan was dat niet eens in het nieuws gekomen en zou de beurt zeker niet zijn afgesloten. Dus er is zeker een echte aliën teruggevonden maar het is niet zeker dat alles hier van waar is. Hier een video waarbij de wetenschappers onderzoek doen op de aliën.
http://www.youtube.com/watch?v=QzmmlaZ9b9I
Zoals je ziet lijkt de aliën op de mens alleen kan je zien dat zij hoofd anders is (andere oren, helemaal kaal, 12 tenen, 12 vingers...)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

ik denk wel dat wij niet de enige zijn
er is laatst een planeet gevonden die precies hetzelfde is als onze planeet ze weten alleen niet of je er kan leven en of er leven is
trouwens mooie pop 8-):p
 

DeletedUser11507

Gast
AW: aliëns

Aliëns bestaan en er is er al 1 gevonden op aarde maar niet in Rusland.
Het was in 1947 dat er een ufo neerstortte in het Amerikaans stadje Roswell.
In de ufo die op een graanveld was neergestort zat een echte aliën. De wetenschappers hebben de aliën ingevrozen omdat ze dachten dat de wetenschap toen niet ver genoeg stond om onderzoeken te doen op de aliën.
Pas zo'n 20 jaar later hebben ze de aliën onderzocht. En het was duidelijk niets dat vanaf deze planeet afkomstig was. Sommige zeiden dat het een neergestorte luchtballon was met een pop maar dat moet je echt niet geloven want ze hebben toen in die tijd heel de stad afgesloten. Als het om een luchtballon ging dan was dat niet eens in het nieuws gekomen en zou de beurt zeker niet zijn afgesloten. Dus er is zeker een echte aliën teruggevonden maar het is niet zeker dat alles hier van waar is. Hier een video waarbij de wetenschappers onderzoek doen op de aliën.
http://www.youtube.com/watch?v=QzmmlaZ9b9I
Zoals je ziet lijkt de aliën op de mens alleen kan je zien dat zij hoofd anders is (andere oren, helemaal kaal, 12 tenen, 12 vingers...)

Hij knipperd met ze ogen op 10 minuut 30
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Aliëns bestaan en er is er al 1 gevonden op aarde maar niet in Rusland.
Het was in 1947 dat er een ufo neerstortte in het Amerikaans stadje Roswell.
In de ufo die op een graanveld was neergestort zat een echte aliën. De wetenschappers hebben de aliën ingevrozen omdat ze dachten dat de wetenschap toen niet ver genoeg stond om onderzoeken te doen op de aliën.
Pas zo'n 20 jaar later hebben ze de aliën onderzocht. En het was duidelijk niets dat vanaf deze planeet afkomstig was. Sommige zeiden dat het een neergestorte luchtballon was met een pop maar dat moet je echt niet geloven want ze hebben toen in die tijd heel de stad afgesloten. Als het om een luchtballon ging dan was dat niet eens in het nieuws gekomen en zou de beurt zeker niet zijn afgesloten. Dus er is zeker een echte aliën teruggevonden maar het is niet zeker dat alles hier van waar is. Hier een video waarbij de wetenschappers onderzoek doen op de aliën.
http://www.youtube.com/watch?v=QzmmlaZ9b9I
Zoals je ziet lijkt de aliën op de mens alleen kan je zien dat zij hoofd anders is (andere oren, helemaal kaal, 12 tenen, 12 vingers...)

het is al lang bewezen dat dat fake was :p
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Nooit zullen hier aliens komen, als je War of the Worlds kent weet je wel waarom.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Ja want bacteriën hebben vast effect op wezens die een totaal andere biologie hebben dan ons :p

En na miljoenen jaren het ras bestudeerd te hebben, hebben ze vast nog nooit iemand gezien die ziek werd van iets.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Ik denk dat de aliens zitten te wachten tot de mensheid intelligent wordt.

Als iedereen Grepolis gaat spelen.... :)

Ik denk dat aliens ons dan heel intelligent vinden.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Ja want bacteriën hebben vast effect op wezens die een totaal andere biologie hebben dan ons :p

En na miljoenen jaren het ras bestudeerd te hebben, hebben ze vast nog nooit iemand gezien die ziek werd van iets.

Zeker weten dat ze ziek zullen worden, dat is een natuurlijk proces. Toen Columbus aankwam in Amerika zijn hele volksstammen gestorven aan een griepje dat overkwam vanuit Europa. Simpelweg omdat ze nog nooit in aanraking waren gekomen met het virus, en dus geen immuniteit daar tegen hebben.

En met bestuderen alleen kun je niks genezen, ze zullen ooit in aanraking komen met ziektekiemen zodra ze onze lucht in ademen. Daarnaast spelen meer dingen een rol, hun planeet zal niet hetzelfde zijn als de Aarde (denk aan andere luchtdruk, zwaartekracht, etc). Dus nee de kans is nihil dat we star trek taferelen gaan krijgen.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Je weet dat vaccinatie tegen ziektes hééééééél lang voor interplanetaire ruimtevaart wordt uitgevonden, toch? Er is geen reden om aan te nemen dat eventuele bezoekers zichzelf vaccineren voordat ze hierheen komen.

Columbus en de indianen gingen dood omdat ze niet bekend waren met ziektekiemen, aliens zullen dat probleem niet hebben.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Het is nep. de mensen die dit hebben gemaakt hadden toegegeven dat ze het met kippen botjes en nog wat dingen hadden gemaakt. maar ik weet het zelf ook niet 100% of het wel echt of nep is.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Je weet dat vaccinatie tegen ziektes hééééééél lang voor interplanetaire ruimtevaart wordt uitgevonden, toch? Er is geen reden om aan te nemen dat eventuele bezoekers zichzelf vaccineren voordat ze hierheen komen.

Columbus en de indianen gingen dood omdat ze niet bekend waren met ziektekiemen, aliens zullen dat probleem niet hebben.

In ons geval werden ziektekiemen eerder ontdekt dan dat we de ruimte in konden. Maar dat is geen garantie dat zoiets geldt voor elk intelligent ras. Eventuele aliens zullen ook niet bekend zijn met de ziektes hier op Aarde. Simpelweg omdat ze er nooit mee in aanraking zijn gekomen, dus zijn vaccinaties kul.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Ik denk dat je onderschat hoe intelligent een ras moet zijn om ruimtevaart mogelijk te maken en hoe dom een ras op dat punt moet zijn om niet uit te zoeken waarom mensen bij bosjes dood gaan aan een muggeprik en niet iets te zoeken om daar tegen in te gaan bij een bezoek.
 
Bovenaan