• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

aliëns

Araluen

Manticore
AW: aliëns

tja, als er buitenaards leven bestaat zal het niet lijken op ons, waarschijnlijk hebben ze geen hoofd en ledematen, omdat dat iets van de aarde is.
het zal eerder iets zijn van bacteriën of een soort gelatine achtig wezen.
of iets wat je niet kan raden.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Ik denk dat je onderschat hoe intelligent een ras moet zijn om ruimtevaart mogelijk te maken en hoe dom een ras op dat punt moet zijn om niet uit te zoeken waarom mensen bij bosjes dood gaan aan een muggeprik en niet iets te zoeken om daar tegen in te gaan bij een bezoek.

Maar jij kijkt vanuit het menselijk perspectief, omdat het voor de mensheid zo is gelopen geeft dat geen garantie dat het ook zo verloopt elders. Nee jij onderschat hoe gevaarlijk het is om een ander leefbare planeet te bezoeken.
 

Araluen

Manticore
AW: aliëns

ja joh, misschien worden we wel opgezogen door een een ofander beest met een lange slurf. :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Maar jij kijkt vanuit het menselijk perspectief, omdat het voor de mensheid zo is gelopen geeft dat geen garantie dat het ook zo verloopt elders. Nee jij onderschat hoe gevaarlijk het is om een ander leefbare planeet te bezoeken.

Ja, daarom zoek je éérst uit hoe je er kunt overleven en dáárna ga je er naar toe :p

Ik bedoel wij zijn ook op de maan geland, veel onleefbaarder wordt het niet. Maar als je genoeg onderzoek doet dan vind je wel een manier om het te overleven.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Ja, daarom zoek je éérst uit hoe je er kunt overleven en dáárna ga je er naar toe :p

Ik bedoel wij zijn ook op de maan geland, veel onleefbaarder wordt het niet. Maar als je genoeg onderzoek doet dan vind je wel een manier om het te overleven.

Ja maar aliens zullen nooit kunnen leven op aarde, tenzij ze speciale ruimte pakken ontwikkelen. Want de kans is nihil dat ze de zwaartekracht en luchtdruk aankunnen.

De maan is niet echt een heel goed voorbeeld, aangezien daar geen micro organismen leven. Qua zwaartekracht en luchtdruk (met een ruimte pak kan dat tijdelijk) kunnen wij daar ook niet leven.
 

Araluen

Manticore
AW: aliëns

dat is waar, ik denk trouwens niet dat we dood gaan aan ziektes omdat op een andere planeet misschien helemaal geen ziektes hebben ontwikkeld.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Ik geloof alleen zulke "zever" als het door de NASA of iets dergelijks wordt uitgezonden, maar dan nog. Maar jouw filmpje is dikke zever! Ik heb onlangs naar een documentaire gekeken over graancirkels, die kunnen perfect worden nagemaakt door mensen en het is zelf bekend door sommige graancirkelmakers.
Hoe je een zwevende lichtbal maakt, je doet het gewoon met een plastieken, witte zak.


Dus
ZEVER!!!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6513

Gast
AW: aliëns

nou misschien doen ze dit wel om je te laten denken van, o die zijn er toch niet. maar misschien is het waar. (denk ik niet):)
 

DeletedUser11507

Gast
haha, ah joh van mij mogen ze zeggen wat ze willen. Greoof het toch niet, wil het eerst zien en waarschijnlijk als ik ereen zie moet ik keihard gaan lachen of juist niet?
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

ik geloof er wel in
van al die biljoenen planeten in de ruimte is er echt wel 1 met aliëns erop
maar dat ze op aarde zijn half
kijk maar de film the fourht kind waargebeurd en anders die mysterieuse lichten overal op de wereld
zelfs op nachtkijkers (waar alles groen is) zijn ze blauw geen enkel element op aarde kan dat.
_____________________________________________________________
als ijs zo leuk is waarom zie je pinguins en ijsberen dan nooit schaatsen
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Ik denk niet dat The Fourth Kind is gebaseerd op een gebeurtenis. De beelden die je te zien krijgt (en die echt lijken), zijn ook in scene gezet. De vrouw die je dan te zien krijgt is ook een actrice.
 

DeletedUser8129

Gast
AW: aliëns

Ik denk niet dat The Fourth Kind is gebaseerd op een gebeurtenis. De beelden die je te zien krijgt (en die echt lijken), zijn ook in scene gezet. De vrouw die je dan te zien krijgt is ook een actrice.
Dat kun je niet zomaar oordelen, die vrouw zegt dat het echt is, en er zijn altijd sceptici die zeggen dat het nep is.

Ik ben er voor mezelf zeer van overtuigt dat aliens bestaan,
het is niet zo toevallig dat we precies op aarde kunnen leven,
van die miljoenen planeten die we hebben,
moet er minstens 1 op een goede afstand van de zon staan.
En op deze afstand moet er leven komen.

En zo zullen er nog wel een paar duizend planeten zijn zoals de aarde,
omdat het er toch al zoveel zijn.

Ik denk ook dat ze al op aarde zijn geweest,
er zijn miljoenen foto's en videos van aliens, ze kunnen niet allemaal gefaked zijn of met een andere verklaring.
Sceptici hebben de phoenix lights nooit kunnen verklaren,
dat zijn lichtbollen die in 1 rijtje over mexico vliegen en over grote steden,
duizenden mensen hebben ze gezien:
http://www.youtube.com/watch?v=S6Y5RjhOThM&feature=related
De link hierboven verwijst naar de meest beroemce video van de phoenix lights.

Maar er zijn ook andere dingen, weer in mexico,
zoals die enorme hoeveelheid bollen die soms, jaja, niet 1x gebeurt,
boven grote steden vliegen, aanschouw en oordeel:
http://www.youtube.com/watch?v=UJEYzrrGt4Y
Bovenstaande video geeft genoeg beelden weer hoop ik,
het zijn in ieder geval geen ballon omdat ze ook tegen de wind in gaan :)

Conclusie: ik ben er van overtuigd dat ze bestaan :)

EDIT: de fourth kind is gebaseerd op wat er echt gebeurt is, de mensen in de videos zijn niet de enige die er mee te maken hebben gehad, in de tijd dat het gebeurde kon niemand het verklaren, iets wat we nu nog steeds niet goed kunnen. Maar nogmaals wat ik duidelijk wil maken is dat er heel en heel veel mensen daarbij betrokken waren.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

denk wel dat ze bestaan.
maar denk niet dat ze op de aarde zijn geweest.
hoop ik voor de aliens. anders zouden de machtige landen ze doden en onderzoeken
 

Araluen

Manticore
AW: aliëns

er is inderdaad een grote kans dat de aliens bestaan. maar die zullen er niet uitzien als mensen of dieren, dus waarschijnlijk niet iets met armen of benen.
dat betekent dat het iets is dat wij waarschijnlijk niet kunnen verzinnen. ze zullen ook niet in een volautomatisch technologisch ruimteschip aan komen vliegen en hun vertaal machine pakken en na 2 sec. zeggen, wij komen de aarde vernietigen. misschien zijn ze wel hier geweest, maar op een heel andere manier.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Dat kun je niet zomaar oordelen, die vrouw zegt dat het echt is, en er zijn altijd sceptici die zeggen dat het nep is.

Ik ben er voor mezelf zeer van overtuigt dat aliens bestaan,
het is niet zo toevallig dat we precies op aarde kunnen leven,
van die miljoenen planeten die we hebben,
moet er minstens 1 op een goede afstand van de zon staan.
En op deze afstand moet er leven komen.

En zo zullen er nog wel een paar duizend planeten zijn zoals de aarde,
omdat het er toch al zoveel zijn.

Ik denk ook dat ze al op aarde zijn geweest,
er zijn miljoenen foto's en videos van aliens, ze kunnen niet allemaal gefaked zijn of met een andere verklaring.
Sceptici hebben de phoenix lights nooit kunnen verklaren,
dat zijn lichtbollen die in 1 rijtje over mexico vliegen en over grote steden,
duizenden mensen hebben ze gezien:
http://www.youtube.com/watch?v=S6Y5RjhOThM&feature=related
De link hierboven verwijst naar de meest beroemce video van de phoenix lights.

Maar er zijn ook andere dingen, weer in mexico,
zoals die enorme hoeveelheid bollen die soms, jaja, niet 1x gebeurt,
boven grote steden vliegen, aanschouw en oordeel:
http://www.youtube.com/watch?v=UJEYzrrGt4Y
Bovenstaande video geeft genoeg beelden weer hoop ik,
het zijn in ieder geval geen ballon omdat ze ook tegen de wind in gaan :)

Conclusie: ik ben er van overtuigd dat ze bestaan :)

EDIT: de fourth kind is gebaseerd op wat er echt gebeurt is, de mensen in de videos zijn niet de enige die er mee te maken hebben gehad, in de tijd dat het gebeurde kon niemand het verklaren, iets wat we nu nog steeds niet goed kunnen. Maar nogmaals wat ik duidelijk wil maken is dat er heel en heel veel mensen daarbij betrokken waren.

Ik denk ook wel dat er aliens bestaan, maar ik ben er niet van overtuigt dat die aliens ook intelligent zijn. Het kunnen namelijk net zo goed micro-organismen zijn. Daarnaast is de kans heel erg klein dat er nog meer planeten zoals de Aarde bestaan. Water is niet perse noodzakelijk voor leven, het is best reëel dat buitenaardsleven totaal anders is opgebouwd en dus andere levensbehoeften heeft. Hier op aarde leven ook organisme die niet kunnen leven met de aanwezigheid van zuurstof.

Het idee dat er ooit aliens onze planeet hebben bezocht, vind ik ook zeer onwaarschijnlijk. De afstanden in het heelal zijn te groot, en zodra aliens hier aankomen in ons atmosfeer zijn de risico te groot voor ze. De video's waar jij naar verwijst bewijzen helemaal niks. De beelden zijn te onduidelijk, om te zeggen wat het is. Des te meer reden om te denken dat het nep is. Zodat het niet al te veel opvalt dat het simpel bedrog is.

Op Discovery Channel heb ook ooit een docu gezien over mensen die dachten dat ze waren ontvoerd door aliens. Maar hier geldt hetzelfde, het is allemaal zo vaag. Hallucinaties van aliens is namelijk niet iets nieuws.

Geloven in aliens is niks mis mee, maar wees wel altijd sceptisch.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

ben het eens met handsome.
andere atmosfeer en die video's zijn echt onduidelijk
de mensen die zeggen dat ze ontvoert zijn willen gewoon aandacht of het was een droom.
heb ik ook al een gehad dat ik het droomde.
waarom zouden ze naar deze planeet komen?? zou ik niet doen als ik een alien was
 

DeletedUser8129

Gast
AW: aliëns

Wie zegt dat ze geen technologiën hebben?
Er zijn veelsteveel foto's en filmpjes om te zeggen dat ze hier nog nooit zijn geweest.

En als je een planeet zoals de aarde hebt, krijgen de organismen vanzelf handen en voeten, zonder kun je niet op aarde.

Mensen hier zeggen ook dat ze er helemaal niet zo uit zien als in de film,
maar de films zijn niet de dingen die aliens bedachten en een uiterlijk gaven.
Ze worden al sinds het begin van de Egyptische beschaving waargenomen.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Vergeet niet dat er heel veel dingen zijn die heel lang worden waargenomen, zoals mannen die praten met brandende struiken, mannen die de zee kunnen splitsen en mannen die water in wijn kunnen veranderen.

Vroeger waren er heel veel dingen die mensen niet begrepen, en die dan "dus" bovennatuurlijk waren en goden/aliens/geesten/whatevs.

Tegenwoordig zijn er nog steeds mensen die veel dingen niet begrijpen en die "dus" aliens en ruimteschepen zien.

Het zou best kunnen dat er aliens op aarde geweest zijn, maar het grootste deel van de verhalen is gewoon zwets van mensen die iets heel normaals en natuurlijks zagen maar het zelf niet door hadden.
 
Bovenaan