• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

aliëns

Araluen

Manticore
AW: aliëns

Wie zegt dat ze geen technologiën hebben?
Er zijn veelsteveel foto's en filmpjes om te zeggen dat ze hier nog nooit zijn geweest.

En als je een planeet zoals de aarde hebt, krijgen de organismen vanzelf handen en voeten, zonder kun je niet op aarde.

Mensen hier zeggen ook dat ze er helemaal niet zo uit zien als in de film,
maar de films zijn niet de dingen die aliens bedachten en een uiterlijk gaven.
Ze worden al sinds het begin van de Egyptische beschaving waargenomen.

wormen hebben toch ook geen poten? en de planten toch ook niet?
en er zijn genoeg filmpjes die bewijzen dat er geen aliens bestaan.
kijk maar:
http://www.youtube.com/watch?v=ixgCcCFXx58&feature=related
zie jij hier ergens een alien?

als er aliëns bestaan die groter zijn dan wij, dan denk ik dat ze geen vorm hebben, dus een beetje gelatine achtig, zoals de amoebe.
 

DeletedUser11507

Gast
AW: aliëns

Maar er zijn ook andere dingen, weer in mexico,
zoals die enorme hoeveelheid bollen die soms, jaja, niet 1x gebeurt,
boven grote steden vliegen, aanschouw en oordeel:
http://www.youtube.com/watch?v=UJEYzrrGt4Y
Bovenstaande video geeft genoeg beelden weer hoop ik,
het zijn in ieder geval geen ballon omdat ze ook tegen de wind in gaan :)

Conclusie: ik ben er van overtuigd dat ze bestaan :)



De groene mannetjes komen de wereld veroveren :O Wat denkt ge zelf. Kom op juh, en dat filmpje van je gaat ook nergens over. Is dat de invasie van de Aliens die begonnen is :confused:


Dus als ik een Ballon opblaas met Helium erin.
De ballon in de lucht laat vliegen als vorm van een ufo, denk jij dat het een ufo is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Araluen

Manticore
AW: aliëns

De groene mannetjes komen de wereld veroveren :O Wat denkt ge zelf. Kom op juh, en dat filmpje van je gaat ook nergens over. Is dat de invasie van de Aliens die begonnen is :confused:


Dus als ik een Ballon opblaas met Helium erin.
De ballon in de lucht laat vliegen als vorm van een ufo, denk jij dat het een ufo is?

idd.

als je een heleboel balonnen de lucht in laat, en dan ook nog je camera heen en weer bewegen, zodat het lijkt of ze bewegen, dan houd je zo iemand voor de gek. en dan kan je het bewerken, zodat ze vrolijk in een rijtje vliegen.
 

DeletedUser8129

Gast
AW: aliëns

Heel leuk bedacht allemaal maar het zijn geen ballonen,
ze vliegen ook tegen de wind in of staan compleet stil.

Invasie dingessen en zo?? xD
tuurlijk niet, maar we kunnen niet verklaren wat het zijn en ik durf nog wel te denken dat het van een andere planeet komt.

duizenden mensen hebben die bollen gezien, en niemand die wat kan verklaren,
want tot zover we weten heeft niemand het gepland.

Trouwens, als jullie geïntereseerd zijn, de komende woensdag avonden is er telkens om 21:00 op national geographic een documontaire over aliens :p

En by the way, ik zeg het nog 1 keer:
als er planeten zijn als de aarde, die er hoogstwaarschijnlijk zijn,
dan zullen de organismen daar poten en voeten hebben,
omdat je die dan nodig hebt om te overleven.

En die organismen worden vanzelf intiligent door de omstandigheden.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

goh je weet niet hoeveel je kunt bewerken op de computer.
waarom moeten ze intiligent zijn als de dingen dom zijn waar je leeft??
ik geloof in aliens maar je word aangetast door de films.
de ufo's komen ff om mee te spelen in een film whoo

denk dat het hetzelfde is met de wereld zou ondergaan
hoe vaak is het de afgelopen 10 jaar gebeud???
 

DeletedUser8129

Gast
AW: aliëns

ongeveer 10.000 keer minder als dat er videos en filmpjes zijn vastgelegd van ufo's.
zeker 1 moet er wel van waar zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

oh:mad:
ik bedoel dat het niet gebeurd is
het was maar als voorbeeld kon ook schrijven hoe vaak er is gevochten ??
ik geloof in aliens maar niet dat ze hier zijn
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

er zijn al meerdere levende organismen gevonden op meteorieten.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Vroeger dacht men dat je ziek werd omdat de goden boos zijn, nu weten we dat dat komt door bacterieën, virussen enz.
Nu denken we dat die vreemde lampen in de lucht van aliens komen, over 1000 jaar weten we mischien wel dat dat door iets anders komt.

Ik geloof zelf niet in aliens, en al helemaal niet in die standaard aliens, maar een film of spel over aliens vind ik altijd wel leuk.
 

DeletedUser11507

Gast
AW: aliëns

er zijn al meerdere levende organismen gevonden op meteorieten.

Er zijn inderdaad bacterien gevonden op meteorieten die vanuit het heelal op aarde terecht zijn gekomen.
Er is ook bewijs dat er water moet zijn geweest op mars.

Ik geloof zelf niet in aliens, en al helemaal niet in die standaard aliens, maar een film of spel over aliens vind ik altijd wel leuk.

Grappig spelletje over aliens en Obama :p

http://www.miniclip.com/games/obama-alien-defense/de/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8129

Gast
AW: aliëns

Ik snap gewoon niet hoe zo'n immens heelal geen ander leven kan bevatten?
Denk na, zo groot en wij zijn de enige?
 

DeletedUser11507

Gast
AW: aliëns

Ik snap gewoon niet hoe zo'n immens heelal geen ander leven kan bevatten?
Denk na, zo groot en wij zijn de enige?

Wat snap je er niet aan? Geen enkele wetenschapper sluit uit dat er geen leven is buitenaards.

Maar dit zijn enkel organismes. Dus nog heel erg klein(Wat je niet met het blote oog kan zien. Wellicht ze in de loop van de jaren nog verder ontwikkelen) Hoe wij ook ooit zijn begonnen. Dus we zitten in een soort van cycles...
^^

Maar dat wild niet zeggen, dat er ander leven is net zoiets als mensen of een wezen. Net zoiets als een koe of een geit.(Dus die maisvelden gedoe in Amerika is onzin, net als die balonnen of dat ze zogenaamd een alien hebben gevonden op aarde. Die precies hetzelfde lijk(en) als in de film(en).

Btw: Wat wel freaky is ze zijn bezig om Lucht proberen te creeeren op mars, zodat later hier de mens ook kan gaan leven.

Mag je zelf indenken hoe, door middel van de waterstoffen die ze ontdekt hebben en zo bomen te planten en hebben ze natuurlijk het stukje bescherming nodig tegen de zwaartekracht, kou en of zon. Dus wel degenlijk dat de mens een ozonlaag probeerd te schapen. Zijn ze dan ook een god????


Maar als ik jou was zal ik me maar niet teveel in verdiepen. Doen de Wetenschappers wel voor ons en de Archeologen;) Buiten dat voordat ze dit gelukt is, ben jij er al lang niet meer(of ik). Of de technologie en de kennis moet opeens een 100x zo snel gaan. en het gaat al aardig hard, dus ik denk het niet...

Anders zou je naar de stelling geloof moeten gaan;)

Voorbeeldje:
Ze hebben alweer een medicijn tegen kanker om het tegen te gaan, wat het proces verlangzaamd of de kanker cellen tijdelijk dood maakt, dat ze later pas weer tevoorschijn komen...(Weet het ook niet precies)
Ben niet alwetend <<<
Hierbij hebben we geen chemo kuren meer nodig. Waar de behandeling tevens erger zou moeten zijn dan de ziekte zelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8129

Gast
AW: aliëns

Ik zal erin blijven geloven en zuurstof creëren op mars klinkt nog niet zo gek als het lijkt, ze doen gewoon precies het zelfde daar als wat wij hier nu doen:

ze verwarmen de planeet met CO2 --> planten er bomen --> voila zuurstof
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Zelfs bomen planten is niet nodig. Ruimteveren (zoals de space shuttle en het internationaal ruimte station) hebben machines aan boord die CO2 omzetten in zuurstof.

Het enige enorme verschil tussen het ruimtestation en Mars is schaal.
 

DeletedUser11507

Gast
AW: aliëns

Ik zal erin blijven geloven en zuurstof creëren op mars klinkt nog niet zo gek als het lijkt, ze doen gewoon precies het zelfde daar als wat wij hier nu doen:

ze verwarmen de planeet met CO2 --> planten er bomen --> voila zuurstof

;)
Nu dus nog de beschermlaag, oftewel ozonlaag. Zodat niet alles regelrecht de ruimte in verdwijnt. (Van de zuurstof).

Verklaart ook waarom het zo koud is op mars.

Zelfs bomen planten is niet nodig. Ruimteveren (zoals de space shuttle en het internationaal ruimte station) hebben machines aan boord die CO2 omzetten in zuurstof.

Het enige enorme verschil tussen het ruimtestation en Mars is schaal.

Daarom moeten ook die bomen komen, denk ik...(Deze doen het op grote schaal) Ze zijn nu al een stuk verder omdat ze hebben ontdekt dat er water is geweest op mars.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Eh... de ozonlaag heeft niks met bescherming tegen wegblazen te maken. Mars is groot genoeg om zwaartekracht te hebben en zal dus vanzelf een dampkring ontwikkelen als je hem volpompt met gassen.

En het is zo koud op Mars omdat Mars verder van de zon afstaat.

Weet jij ooit wel waar je het over hebt? :/
 

DeletedUser11507

Gast
AW: aliëns

Ik weet dat mars verder van de zon staat.
Denk dat er geen enkel mens kan leven als het tegen de -120 graden is.

Daarom is er dus een beschermlaag, nodig en hoe jij het noemt een dampkring.
Door deze gassen, word het ook weer warmer en zal het warmer op mars worden omdat het binnen de dampkring blijft. (Dus de bescherm laag)
en mars heeft nog geen zwaartekracht. Deze moet dus onwikkelen, ook door middel van jouw dampkring.

Dus jij denkt, dat een mens normaal kan lopen op mars?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

...

Echt...

Mars heeft zwaartekracht. Je kunt er niet normaal lopen nee, dat komt omdat Mars te klein is. Je kunt die zwaartekracht ook niet verhogen, tenzij je de planeet zwaarder maakt, wat best wel lastig gaat worden.

Een dampkring maakt de planeet niet warmer, het houdt hoogstens de warmte beter vast waardoor je dichter bij een bepaalde temperatuur komt, maar je blijft ver van de zon verwijderd.

En warmte blijft niet binnen de dampkring. Dan zou de Aarde allang het kookpunt bereikt hebben namelijk. Warmte ontsnapt weer naar buiten, en nieuwe warmte komt binnen via de zon. Dus dichter bij de zon gaat dat makkelijker.
 

DeletedUser11507

Gast
AW: aliëns

...

Echt...

Mars heeft zwaartekracht. Je kunt er niet normaal lopen nee, dat komt omdat Mars te klein is. Je kunt die zwaartekracht ook niet verhogen, tenzij je de planeet zwaarder maakt, wat best wel lastig gaat worden.

Een dampkring maakt de planeet niet warmer, het houdt hoogstens de warmte beter vast waardoor je dichter bij een bepaalde temperatuur komt, maar je blijft ver van de zon verwijderd.

En warmte blijft niet binnen de dampkring. Dan zou de Aarde allang het kookpunt bereikt hebben namelijk. Warmte ontsnapt weer naar buiten, en nieuwe warmte komt binnen via de zon. Dus dichter bij de zon gaat dat makkelijker.

Dat zeg ik;) (Word het door gassen ook niet warmen dan?)
Misschien verklaard het dat het in de middelpunt van de aarde zo heet is? (Of het was er al gewoon)

En misschien gaat die technologie nog komen dat ze planeten zwaarder kunnen maken. Daarom zei ik toch ook dan zou de technologie 100x sneller moet gaan. + Waarschijnlijk tegen die tijd ben jij er al niet meer, wanneer dit misschien zover is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan