• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Moderators gezocht!

DeletedUser9429

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Congratz Den John, ook al ben je voor mij vrijwel onbekend.

Maar we zullen je wel leren kennen hee ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Gefeliciteerd en succes Den John :)

Jepz, gefeliciteerd

Ook al ken ik hem niet :O

Congratz Den John, ook al ben je voor mij vrijwel onbekend.

Maar we zullen je wel leren kennen hee ;)

Den John zal vanaf vandaag ons team versterken als gamemoderator. Hij heeft ook gekozen om anoniem te modden, dit gaan we uiteraard respecteren.

Als je Den John al zou kennen zou me dat dus eerder verbazen :p
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Hehe, nou voel ik me vereerd dat enkel ik hem ken 8-)
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

:O

Waarom zou je eigenlijk anoniem willen modden vraag ik me dan af?

Anoniem modden is de enige manier van ''anonimiteit'' die ik kan begrijpen. Als je mod onder je eigen naam gaan er altijd eindeloze discussies en roddels in de rondte dat een ban, berisping of waarschuwing wordt gegeven omdat de mod in kwestie zogenaamd ingame ruzie heeft met een speler, of dan krijg je mensen die zeggen 'als je mij banned val ik jou aan op een andere wereld' en zo'n soort kinderachtige dingen. Ik begrijp dus wel dan Den John voor een anoniem mod account kies.

Ik wens 'm veel succes en vooral plezier als moderator! :)
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

:O

Waarom zou je eigenlijk anoniem willen modden vraag ik me dan af?

Anoniem modden heeft heel veel voordelen
  • spelers vallen je niet lastig ingame met vragen of klachten of discussies over blokkeringen
  • spelers hebben geen vooroordeel over je
  • je krijgt minder aanvallen
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Anoniem modden heeft heel veel voordelen
  • spelers vallen je niet lastig ingame met vragen of klachten of discussies over blokkeringen
  • spelers hebben geen vooroordeel over je
  • je krijgt minder aanvallen

Kan ook een voordeel zijn, ligt maar hoe je het bekijkt. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Veel succes & plezier met je taak Den John.:D

Anoniem modden is de enige manier van ''anonimiteit'' die ik kan begrijpen. Als je mod onder je eigen naam gaan er altijd eindeloze discussies en roddels in de rondte dat een ban, berisping of waarschuwing wordt gegeven omdat de mod in kwestie zogenaamd ingame ruzie heeft met een speler, of dan krijg je mensen die zeggen 'als je mij banned val ik jou aan op een andere wereld' en zo'n soort kinderachtige dingen. Ik begrijp dus wel dan Den John voor een anoniem mod account kies.

Ik wens 'm veel succes en vooral plezier als moderator! :)

Nou, ik weet nog dat jij het destijds 'laf' vond dat ik anoniem ging spelen.:p
 

DeletedUser9429

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Anoniem modden heeft heel veel voordelen
  • spelers vallen je niet lastig ingame met vragen of klachten of discussies over blokkeringen
  • spelers hebben geen vooroordeel over je
  • je krijgt minder aanvallen

Stel ik moest moderator zijn, zou ik toch op hetzelfde account modereren.
Waarom?
- Spelers hebben een meer vertrouwde indruk als ze een bekende naam zien.
- Ik denk dat je als moderator vooroordelen gewoon moet weerleggen of er mee om leren gaan.
- Je kan ook op dezelfde naam modereren maar ingame anoniem spelen
- Wat die minder aanvallen betreft; Met kritiek moet je kunnen omgaan. Je kan er uit willen leren en er rekening mee houden of het gewoon negeren en er niets mee doen.

Dat is geen voordeel othi :p

Ze bedoelt niet ingame Skull ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Ik denk dat het grootste voordeel wel is dat je "werk" en "privé" gescheiden kunt houden.
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Anoniem modden heeft heel veel voordelen
  • spelers vallen je niet lastig ingame met vragen of klachten of discussies over blokkeringen
  • spelers hebben geen vooroordeel over je
  • je krijgt minder aanvallen

juist wel een vooroordeel, nu zoek je het is de vorm van een noobje of een totale forummislukking zoals darkusy en dus is het vertrouwen veeeeeeel minder, maar ach psychologie is een lastig aspect ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Veel succes & plezier met je taak Den John.:D



Nou, ik weet nog dat jij het destijds 'laf' vond dat ik anoniem ging spelen.:p

Dat was gewoon op jou te pesten :p
Nee grapje, vond ik inderdaad toen laf maar wat dat betreft is mijn mening bijgedraaid wat anoniem spelende moderators. Dus nu vind ik het niet meer laf dat je dat ooit deed hoor Renétje! (A)
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Stel ik moest moderator zijn, zou ik toch op hetzelfde account modereren.
Waarom?
- Spelers hebben een meer vertrouwde indruk als ze een bekende naam zien.
- Ik denk dat je als moderator vooroordelen gewoon moet weerleggen of er mee om leren gaan.
- Je kan ook op dezelfde naam modereren maar ingame anoniem spelen
- Wat die minder aanvallen betreft; Met kritiek moet je kunnen omgaan. Je kan er uit willen leren en er rekening mee houden of het gewoon negeren en er niets mee doen.



Ze bedoelt niet ingame Skull ;)

De keuze is altijd aan de moderator in kwestie, het is geen verplichting ;)
 

DeletedUser9429

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Ik denk dat het grootste voordeel wel is dat je "werk" en "privé" gescheiden kunt houden.

Ja, daar geef ik je gelijk in

juist wel een vooroordeel, nu zoek je het is de vorm van een noobje of een totale forummislukking zoals darkusy en dus is het vertrouwen veeeeeeel minder, maar ach psychologie is een lastig aspect ;)

Als er wordt bijgezegd dat de moderator anoniem modereert, weet je zeker dat deze persoon al actief Grepolis heeft gespeeld aangezien hij liever niet door zijn mede-spelers/forumgangers herkend wordt. ;)

De keuze is altijd aan de moderator in kwestie, het is geen verplichting ;)

Nu wordt ik toch nieuwsgierig wie Den John is..
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Als er wordt bijgezegd dat de moderator anoniem modereert, weet je zeker dat deze persoon al actief Grepolis heeft gespeeld aangezien hij liever niet door zijn mede-spelers/forumgangers herkend wordt. ;)

ja en? dat sluit dus totaal mijn stellingname niet uit, iemand kan het ook doen omdat hij nooit verder dan 1 dorpje is gekomen etc, dus sorry die reactie slaat als een tang op een varken ;)
 

DeletedUser9429

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

ja en? dat sluit dus totaal mijn stellingname niet uit, iemand kan het ook doen omdat hij nooit verder dan 1 dorpje is gekomen etc, dus sorry die reactie slaat als een tang op een varken ;)

Als je nooit verder dan één dorpje bent gekomen, heb je ook nooit de moeite genomen om op het AF te komen en weet je niet of nauwelijks wat de taak van een moderator inhoudt. Dan is de kans dat je een goede sollicitatie neerschrijft miniem. Ik zou ook niet weten waarom je dan anoniem gaat modereren want je hebt waarschijnlijk én geen vrienden én geen vijanden op Grepolis.
 
Bovenaan