• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Moderators gezocht!

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Als je nooit verder dan één dorpje bent gekomen, heb je ook nooit de moeite genomen om op het AF te komen en weet je niet of nauwelijks wat de taak van een moderator inhoudt. Dan is de kans dat je een goede sollicitatie neerschrijft miniem. Ik zou ook niet weten waarom je dan anoniem gaat modereren want je hebt waarschijnlijk én geen vrienden én geen vijanden op Grepolis.

dat weet je niet, iemand kan wel een totale noob ingame zijn maar op het AF volop posten ;)
 

DeletedUser9429

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

dat weet je niet, iemand kan wel een totale noob ingame zijn maar op het AF volop posten ;)

DuPatron, ik ben ingame de grootste noob die er is, denk je dat ik daardoor een slechte gamemoderator ben?

Trouwens, hoelang kan je nog solliciteren? Er staat "Augustus 2011",
betekent dat tot 31 augustus?
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

DuPatron, ik ben ingame de grootste noob die er is, denk je dat ik daardoor een slechte gamemoderator ben?

Trouwens, hoelang kan je nog solliciteren? Er staat "Augustus 2011",
betekent dat tot 31 augustus?

ja dat denk ik ja, want je kunt je totaal niet verplaatsen in problemen en uitdagingen waar grotere spelers zich voor geplaatst zien als je dat zelf niet ervaren hebt ;)
 

DeletedUser9429

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

ja dat denk ik ja, want je kunt je totaal niet verplaatsen in problemen en uitdagingen waar grotere spelers zich voor geplaatst zien als je dat zelf niet ervaren hebt ;)

Geef eens een voorbeeld in welke situatie ik mij niet zou kunnen vinden ;)
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Trouwens, hoelang kan je nog solliciteren? Er staat "Augustus 2011",
betekent dat tot 31 augustus?
Neen dat betekent de sollicitatieronde van augustus. Deze zal voorlopig niet gesloten worden, maak je geen zorgen. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Gefeliciteerd de nieuwe game-mods JustOne, P.R.E.D.A.T.O.R en Bosmeester en veel succes ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Welkom terug als forummod HappyPineapple, hopelijk doe je het net zo goed als toen ;) :p
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Iedereen gefeliciteerd, en welkom terug Ananasje ;)
 

DeletedUser

Gast

DeletedUser3865

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

gefeliciteerd P.R.E.D.A.T.O.R, bosmeester, Justone en Tirion :)
 

DeletedUser

Gast
AW: [Discussie] Moderators gezocht!

Gefeliciteerd ananasje! Hopelijk heb je weer een leuke tijd hier.;) Othiana had geen betere keuze kunnen maken.;)

De rest ook gefeliciteerd! ;)
 
Bovenaan