• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

in ieder geval uitstellen omdat wel 1/3 van alle spelers tegen heeft gestemd.

Beste Araluen,

Ik geloof dat het nu wel duidelijk is dat jij tegen bent. Meer posts gaan dat niet verder verduidelijken. Je opmerking hierboven slaat wat mij betreft nergens op.
Als in het parlement 2/3 voor is dan gaat een wet ook niet uitgesteld worden omdat 1/3 tegen is.

Op dit moment zijn er voor elke tegenstemmer ruim 2 mensen die voro hebben gestemd. Een duidelijke uitslag lijkt me.

Molfort
 

DeletedUser9104

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik vind het jammer dat 2.0 op de 1.0 werelden gaat komen. Vooral omdat je dan straks niet meer de keuze hebt tussen 1.0 en 2.0. Plus dat 2.0 niet voor iedereen goed toegankelijk is bijvoorbeeld op de iPhone/iPod werken de 2.0 werelden niet.

Ik heb nu een jammer maar helaas momentje.
 

DeletedUser12794

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Hij moet leren voor zijn toetsen hé! hahahahaha.

Ik vind het allemaal best joh die 2.0 werelden, vroeg of laat komen er meer updates, ik hoop gewoon te kunnen spelen, en dat zal wel lukken ;).

afstel en uitstel... komt er niet, grepolis zal pas updaten over een poosje en dan zal het worden aangekondigd dus ach... wie intereseert het?
we kunnen met zijn allen gaat boos doen maar daar helpen we niets mee.

dusja gewoon de positieve kant ervan zien hé
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Zodra 2.0 wordt ingevoerd op Zeta is Grepolis voor mij voorbij. Ik ben een actief speler sinds maart 2010. Ik heb hele prachtige tijden meegemaakt. Ik heb een eigen alliantie die 10de staat, hoger dan ik ooit had gegokt. Dit kan niet. Alle werelden hebben een eigen identiteit, herinneringen, en dat wordt nu kapot gemaakt. Vele spelers zullen stoppen en het zal nooit meer zo zijn als dat het nu is. Als Innogames het zo wil laten gaan, dan is het zo. Maar geld zullen ze er niet op verdienen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

waarom denken jullie toch altijd dat alles draait om geld wat denk alles wordt vernieuwd je hebt nu toch ook niet dezelfde pc als 20 jaar geleden het wordt vernieuwd leer er mee leven
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Het is niet omdat jullie met 20 op het forum zeggen dat je het niet wil dat de andere 50 000 dit ook willen.
Laten we even tellen hoeveel mensen op dit topic voor en tegen 2.0 zijn...
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

ik ben al blij met de nieuwe overzichten van 2.0 fulscreen map en dat soort dingen
het nieuwe farming systeem wereld wonderen hoeven niet van mijn maar mag wel

hades zou ik ook graag willen zien
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik begrijpt niet waarom innogames niet meer moeite doet om de 1.0 werelden interessant te houden zoals ze zijn. Ik begrijp dat van die acties veel moeite kosten maar ze worden wel op alle servers georganiseerd en zorgen voor een boost in het spel. Of is iedereen de opwinding rond Xerxes vergeten? Toen zijn toch alle ally's in actie geschoten.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Dit topic gaat niet over hoe slim je bent of over hoe aardig je bent ;)
 

DeletedUser8927

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Zakkenvullers zijn jullie! 1972 geeft z'n mening (die niet positief was) en bye bye hij is geblockt van het forum, kom op wat een zever is dit nu?
Ik heb een vraag, soms mag ik niet op de computer en moet ik met gsm op internet maar dat gaat niet op 2.0 maak die app dus maar rap of ik kap er voor goed mee!

Oja, gaan we die wereldwonderen op Alpha boycotten? :) Al is het om inno te kl*ten =D
en iedereen sponsorpay kopen krijgt inno lekker niks van alpha kan je daar alleen in het duits mails naar sturen? Anders krijgen ze over een paar uurtjes een scheldmailtje in het nederlands in de bus ;D

Gilles.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Wij klagen hier omdat wij ertegen zijn. Mag je er op wijzen dat er op we wereldfora van 1 van de werelden een topic was waar de mensen zaten te klagen voor 2.0.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Wij klagen hier omdat wij ertegen zijn. Mag je er op wijzen dat er op we wereldfora van 1 van de werelden een topic was waar de mensen zaten te klagen voor 2.0.
Met het verschil dat dit klagen van jullie geen zin heeft en alleen maar is om jullie boosheid te uiten, en jullie niet kunnen aanvaarden dat er meer mensen zijn die iets willen wat jullie niet willen.
Dat andere was meer om te laten zien dat er mensen waren die voor de invoering van 2.0 waren.
 

DeletedUser13702

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ook ik heb niet kunnen stemmen. Ze hadden er toch wel wat meer oproepen aan mogen geven. 1 bericht gestuurt aan alle spelers met het verzoek om te stemmen over een belangrijk onderwerp, niet eens een herinnering; denk eraan om te stemmen. Daar blijkt ook wel uit waar innogames op uit is. Op werelden met 2.0 ben ik gestopt omdat je ipad bv. er niet goed mee werkt en ik 1.0 leuker vond om te spelen. Laat mensen gewoon die keus houden. Ik speel rustig verder tot 2.0 komt daarna bye bye Grepolis.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Met het verschil dat dit klagen van jullie geen zin heeft en alleen maar is om jullie boosheid te uiten, en jullie niet kunnen aanvaarden dat er meer mensen zijn die iets willen wat jullie niet willen.
Dat andere was meer om te laten zien dat er mensen waren die voor de invoering van 2.0 waren.

Ok maar leg mij dan eens uit waarom het zo nodig is om te discusieeren. Toch omdat 2 partijen het niet eens zijn? Dus is het beste om beide partijen een beetje tevreden te stellen dan 1 van beiden. Dat er weinig gebeurt heeft verschillende redenen zoals het CP probleem maar moet daarom het resultaat van sommige mensen die hard ervoor hebben gewerkt zomaar verdwijnen? Innogames moet zelf zorgen voor actie op de 1.0 werelden.

Hoe denk je dat die 2.0 werelden er later gaan uitzien? Op dezelfde manier. En waarom kiest men meer 2.0 nu? Omdat het makkelijker is en als beter wordt aangeschreven. En daardoor zijn volgens mij mensen veel minder bereid nog op een oude versie te spelen. Omdat ze er niet mee in contact komen.

Als je als mens altijd een auto kan nemen, waarom dan nog leren fietsen? Een auto is toch gemakkelijker. En als je dat eenmaal gewoon bent geworden is het niet echt leuk als je moet fietsen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

De uitslag is bekend, maar roept wel vragen op omdat niemand deze voortgang qua stemmen heeft kunnen volgen, maar laten we er gemakshalve van uit gaan dat het allemaal niet gemanipuleerd is, dan roept het nog de vraag op, kan de ene wereld voor de andere wereld beslissen, is een stemming per wereld gekoppeld aan de daadwerkelijke spelers niet eerlijker en geeft dat geen evenwichtiger en beter beeld, is dit niet een bonzaiboompje snoeien met een elektrische heggenschaar? Wellicht dat een en ander eens beter overwogen en evenwichtiger en eerlijker kan worden opgezet, maar dat is natuurlijk aan het gp-team dan wel Innogames, ik kan enkel de voorzet geven hier ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ach, ik ga lekker op een buitenlandse Grepolis spelen, waar dit niet het geval is. Ik ben weg zodra 2.0 op Zeta is. Dag Grepolis.nl!!
 
Bovenaan