• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

DeletedUser7110

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

*Ivo* zei:
En feit blijft natuurlijk dat 2/3 2.0 fijner vindt spelen, dus dat je hier zeurt slaat nergens op. Ik kan ook wel een lijst dingen opschrijven die ik niet fijn vind aan 1.0.

Nee, de mensen hebben voor gestemd, dat wil niet zeggen dat ze ook weten waar ze het over hebben. :mad: En de uitslag van de stemming is redelijk manipulatief, zo heb ik vroeger ook verzekeringen verkocht....

Maar wat een onzin dit zeg, halverwege de spelregels veranderen.....eigenlijk zeggen ze nu dus, ik heb niet goed nagedacht over hoe dit spel moest gaan verlopen en nu lossen we het over de ruggen van de spelers wel weer even op.

Nou niet over mijn rug!

Byebye zodra 2.0 er is.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Maar wat gebeurt er als een alliantie alle wereldwonderen bouwt? stopt de wereld dan en heb je daarvoor 2 jaar lang gespeelt? om zomaar alles kwijt te raken.?
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Als men de aankondiging leest zullen vragen zoals, beëindigd een wereld als de wereldwonderen gebouwd zijn en wanneer was de einddatum van de stemming gewoon beantwoord worden.
 

Araluen

Manticore
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

De dingen die jij allemaal slecht vindt Araluen. Het meeste is trouwens nergens op gebaseerd, en je hebt ze gewoon opgeschreven zodat je kan zeggen dat je een lange lijst hebt.


En feit blijft natuurlijk dat 2/3 2.0 fijner vindt spelen, dus dat je hier zeurt slaat nergens op. Ik kan ook wel een lijst dingen opschrijven die ik niet fijn vind aan 1.0.

Ivo, je zegt ergens dat het een mening is:

NOU DAN!!!! wat zeur jij. het is een mening.

je hebt trouwens niks te klagen, 't gaat allemaal naar jouw zin dus je moet niet zeuren.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik heb om te kijken wat 2.0 nu precies inhoud even een acc gestart op 2.0, maar weet niet wat Innogames heeft verzonnen maar wat een onoverzichtelijke zooi is dat zeg..
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Laten we elkaar niet persoonlijk gaan aanvallen, nergens voor nodig. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

mogen we misschien weten hoeveel mensen hebben gestemd?

totaal bedoel ik dan ( niet in %)
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ach, ik ga lekker op een buitenlandse Grepolis spelen, waar dit niet het geval is. Ik ben weg zodra 2.0 op Zeta is. Dag Grepolis.nl!!

Slimpie, Nederland is de proef komt ook op de andere servers ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Slimpie, Nederland is de proef komt ook op de andere servers ;)

Ja, maar mag hopen dat ze die overgang wel hebben getest? (niet dat straks ineens een hele wereld word gereset)...
 

DeletedUser

Gast
AW:

Als jullie willen weten waar de uitslag staat:

Bij Spel aankondigingen en dan:

Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update
 

DeletedUser11295

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ja, maar mag hopen dat ze die overgang wel hebben getest? (niet dat straks ineens een hele wereld word gereset)...

dat hebben ze al bedacht toen toen ze begonnen met iota

op ogame duurt het al meer dan een jaar en het zijn pas 3 duitse werelden ofzo
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

IS en Blijft een Slecht idd!
 

Araluen

Manticore
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Hadden ze de proefnemingen niet op een andere server kunnen doen? :(

Othiana is er gewoon ingetrapt, ze hadden een iemand nodig die hen zou geloven en Othiana was de eerste.

Enja hoor, Er is weer een zeveraar online --''

hij heeft wel gelijk.

was ook niet de bedoeling, bedankt om da van araluen wat kleiner te zetten

O, ja hoor! 't is allemaal mijn schuld :rolleyes:
dank je voor het medeleven, je begint verschrikkelijk irritant te doen. laat me gewoon.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Othiana is er gewoon ingetrapt, ze hadden een iemand nodig die hen zou geloven en Othiana was de eerste.



hij heeft wel gelijk.



O, ja hoor! 't is allemaal mijn schuld :rolleyes:
dank je voor het medeleven, je begint verschrikkelijk irritant te doen. laat me gewoon.

Er werd al vroeger in dit topic gezegd dat dit op de Nederlandse grepolis zo snel kwam omdat er van vele spelers de vraag kwam om naar 2.0 over te schakelen. Vele spelers stopten omdat InnoGames, nadat ze de wereldwonderen e.d. aankondigden, geen wereldwonderen en een eindspel kwamen op de oude werelden. Er werd tegen Othiana en sommige mod's hierover zeer hard geklaagd. Nu dit eindelijk zal komen (na een peiling; hierdoor hebben alle spelers hierover iets te zeggen...) wordt er weer fel uitgehaald door sommige mensen naar Othiana en/of mod's. In een samenleving is nooit iedereen tevreden; het is onmogelijk om iedereen zijn wil te geven, zeker nu niet. Maar er werd gestemd en de meerderheid heeft gekozen om 2.0 te krijgen op de oude werelden.
 
Bovenaan