• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9842

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Je kan via je htc desire wel op grepolis :) dat is handig voor soms even vlug te zien. maar niet voor grote dinges te doen :)

Ik weet dat het wel werkt (ook op mijn n97 mini, leuk tijdens de les) maar het is verre van ideaal en het laden duurt zo lang enzo.
En het is al beloofd dat we een mobiele versie krijgen :D
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

ik vind dat de kracht van de militie omlaag mag.

ik verlies veel meer omdat een andere speler ff wat minder GS krijgt.
en dan leid ik dubbel verlies, omdat ik ff niet meer kan farmen en ik verlies veel paarden.
 

DeletedUser9830

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

ja ik wil ook graag wat zeggen!
Meschien kennen jullie het al maar je kan grepolis 2.0 uitproberen op zz.grepolis.com Ik heb het geprobeert op mijn mobiel maar het wil niet opstarten. Hebben jullie hetzelfde probleem??
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

@ iPod touch werkt het gewoon (browser: safari).
 

DeletedUser8196

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Die spion moet een turbo-mogelijkheid krijgen...

Dus als ik op turbo druk dat ie 10 keer zo snel gaat:)
en dat kost je dan 400 gunst of zo...






zoals je al begrijpt...ik zit op me spion te wachten :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

En zeg er meteen bij NOS-injectie... Ik vind dit echt geen goed idee, welke god moet dit zijn?
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Ik zou graag zien dat je bij de kata's, net zoals bij Tribal Wars, zelf een gebouw kunt aanwijzen wat je wilt aanvallen. Dat zou het spel aantrekkelijker en strategischer maken.
Kun je iemand zijn opslagplaats/kazerne/haven plat gooien, zodat troepenopbouw minder snel gaat doordat je minder gs kunt opslaan. En zo zijn er natuurlijk nog tal van mogelijkheden.
 

DeletedUser9429

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Ik zou graag zien dat je bij de kata's, net zoals bij Tribal Wars, zelf een gebouw kunt aanwijzen wat je wilt aanvallen. Dat zou het spel aantrekkelijker en strategischer maken.
Kun je iemand zijn opslagplaats/kazerne/haven plat gooien, zodat troepenopbouw minder snel gaat doordat je minder gs kunt opslaan. En zo zijn er natuurlijk nog tal van mogelijkheden.

Het is wel de bedoeling dat Grepolis uniek blijft en niet alles gaat overnemen van TW, hè
 

DeletedUser10683

Gast
ik vind dat je met goud ook meer dingen moet kunnen doen en ook kunnen weggeven of zoiets of grondstoffen kopen

en dat als je iemand ondersteunt je ze onderweg kan terug halen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4003

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Dat Innogames betere 1 april grappen verzint :D
 

DeletedUser9842

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Dat Innogames betere 1 april grappen verzint :D
Lol je hebt gelijk.
En ik vind dat Innogames zjin hele houding tegenover de spelers zou moeten veranderen. Zoals zomaar alle pre-mades van Iota zonder waarschuwing weghalen. Dat is gewoon flauw en nergens voor nodig. Ik kan ook verschillende voorbeelden noemen die onterecht van vals spelen zijn beschuldigd en daardoor een achterstand hebben opgelopen op een wereld of zelfs voor altijd zijn geschorst. Wat maakt het uit als er eens een keer iemand valsspeelt, zolang het niet over wereldtop gaat en je door te streng en stug zijn alleen maar spelers wegjaagt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Je kan natuurlijk os geven maar als je meerde steden hebt kan je niet de os gebruiken als aanvals troepen dat vindt ik jammer
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Dat Innogames betere 1 april grappen verzint :D[/QUOTE
Lol je hebt gelijk.
En ik vind dat Innogames zjin hele houding tegenover de spelers zou moeten veranderen. Zoals zomaar alle pre-mades van Iota zonder waarschuwing weghalen. Dat is gewoon flauw en nergens voor nodig. Ik kan ook verschillende voorbeelden noemen die onterecht van vals spelen zijn beschuldigd en daardoor een achterstand hebben opgelopen op een wereld of zelfs voor altijd zijn geschorst. Wat maakt het uit als er eens een keer iemand valsspeelt, zolang het niet over wereldtop gaat en je door te streng en stug zijn alleen maar spelers wegjaagt

Die premades dat heeft niets te maken met Innogames ;) Dat komt door het moderator team.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Dat Innogames betere 1 april grappen verzint :D
Lol je hebt gelijk.
En ik vind dat Innogames zjin hele houding tegenover de spelers zou moeten veranderen. Zoals zomaar alle pre-mades van Iota zonder waarschuwing weghalen. Dat is gewoon flauw en nergens voor nodig. Ik kan ook verschillende voorbeelden noemen die onterecht van vals spelen zijn beschuldigd en daardoor een achterstand hebben opgelopen op een wereld of zelfs voor altijd zijn geschorst. Wat maakt het uit als er eens een keer iemand valsspeelt, zolang het niet over wereldtop gaat en je door te streng en stug zijn alleen maar spelers wegjaagt


Wat je nu zegt heeft geen betrekking tot innogames, Iota is gewoonweg verwijderd door de forummoderatoren, en spelers die 'onterecht' beschuldigd worden, gebeurt door de plaatselijke gamemoderatoren, Laat dat pre-made verhaal gewoon varen, Iota zal vanzelf wel in de lijst verschijnen.
 

DeletedUser9842

Gast
AW: Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Klopt, ik had "het Grepolis-team" moeten zeggen en niet "Innogames"
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Ze moeten iets tegen dodgen doen. Het is een belachelijke kunstmatige mogelijkheid die het spel suf maakt.
 

DeletedUser12440

Gast
Re: AW: Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Meer speciale awards of dat je meerdere keren een zilveren award kan krijgen
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Ze moeten iets tegen dodgen doen. Het is een belachelijke kunstmatige mogelijkheid die het spel suf maakt.

[off-topic] Hahahaha, beter en strakker timen. En veelvuldig met Kata`s aanvallen, leert spelers heel snel af om te dodgen :)

Daarnaast is dodgen niet zo suf, heb het vroeger als klein spelertje ook vaak genoeg gedaan om mijn troepen te sparen voor het enigste moment dat er toe doet. Namelijk de kolo aanval blokken.

[/off-topic]

[On-topic] Hoop dat er uiteindelijk beter geluisterd wordt naar de spelers en andere mensen in de community. [/on-topic]
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

[off-topic] Hahahaha, beter en strakker timen. En veelvuldig met Kata`s aanvallen, leert spelers heel snel af om te dodgen :)

Daarnaast is dodgen niet zo suf, heb het vroeger als klein spelertje ook vaak genoeg gedaan om mijn troepen te sparen voor het enigste moment dat er toe doet. Namelijk de kolo aanval blokken.

Het is mogelijk en voordelig, dus doen spelers het. Dat maakt het niet minder suf.

En als je het dan toch toestaat, waarom is het dan geen standaard optie?
Spelers die online kunnen zijn als een aanval arriveert hebben toch al een groot voordeel.

Nu is dit spelletje gereduceerd tot "wie is het meest online?".
Nogal suf als je denkt dat dat tactiek is.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Het is mogelijk en voordelig, dus doen spelers het. Dat maakt het niet minder suf.

En als je het dan toch toestaat, waarom is het dan geen standaard optie?
Spelers die online kunnen zijn als een aanval arriveert hebben toch al een groot voordeel.

Nu is dit spelletje gereduceerd tot "wie is het meest online?".
Nogal suf als je denkt dat dat tactiek is.

Elk online spelletje is een spelletje van wie het meest online kan zijn uiteindelijk. Niks aan te doen, maar daar draait het uiteindelijk wel om.

Tja als je dodgen gaat verbieden maak je het kleine spelers wel heel erg moeilijk als een grote speler hun stad wil veroveren. Dodgen vindt ik een tactiek van, wie niet sterk moet slim zijn.

En zo goedkoop is het niet, als jij je muur weer naar 25 terug moet opbouwen kost je dit ook de nodige tijd en GS.

Dan nog mijn vraag, hoe wil je dit een standaard optie maken? Met een bepaald onderzoek of wat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan