• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Beste moderator,

Bij de spionnagerapport moet ook staan: resterende tijd van de stadswacht.
mvg,

Luuk

Puur mijn persoonlijke mening: Ik ben 't er niet mee eens. Stel je eens voor dat Grepolis echt zou zijn, dan zou een verkenner van een afstandje kunnen zien dat er in een vijandige polis een stadswacht actief is, maar het lijkt mij voor die verkenner vrij lastig te zien hoe lang die mensjes daar nog voor de poort gaan staan. Ik vind het dus realistischer om die tijden niet te weergeven.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

realistisch is het spel allang niet meer
(net of ze een slag binnen 0,0001 sec. uitvechten of ze 10 seconden wachten voordat ze gaan vechten (anti-timing)

maar ik vind ook van niet anders ziet dat er ook zo vol uit op het rapport
 

Noorddam

Harpij
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

realistisch is het spel allang niet meer
(net of ze een slag binnen 0,0001 sec. uitvechten of ze 10 seconden wachten voordat ze gaan vechten (anti-timing)

maar ik vind ook van niet anders ziet dat er ook zo vol uit op het rapport
Moet het spel realistisch zijn? Naar mening niet. Als een aanval al 40 uur duurt (iets wat erg dom is :p) en dat het vechten dat nu 0,001 sec. duurt het dubbele zou worden van de reis die je troepen afleggen. (stel je voor :O) dan ben je nog 80 uur aan het vechten. Plus je moet nog terugkeren nog eens 40 uur. Alles samen geeft 160 uur dat zijn dus ong. 6 dagen.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Precies dezelfde discussie over realisme wordt gevoerd bij "vaartijden kloppen voor geen meter."
Zucht, wees origineel mensen.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

ik zou graag dat er inderdaad twee nieuwe soorten gevechtschepen zouden komen.

1) Katapult schepen die de romein ok gebruikten en dat afgeleid hadden van de grieken dus dat er een aanvals waarde van 350 komt en een verdedigings waarde van 120
2) schepen die pijlen weg schieten in de bodem van de schepen van de vijanden. waardoor er mer aanvals, deze zouden dan een aancals waarde van 240 moetn hebben en een verdedigings waarde van 100
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

dit zou tot meer actie leiden in het spel, want ik zie dat spelers puur hun verdedigign aan het bouwen zijn en dat alleen de big players aan het aanvallen zijn
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

ik zou graag dat er inderdaad twee nieuwe soorten gevechtschepen zouden komen.

1) Katapult schepen die de romein ok gebruikten en dat afgeleid hadden van de grieken dus dat er een aanvals waarde van 350 komt en een verdedigings waarde van 120
2) schepen die pijlen weg schieten in de bodem van de schepen van de vijanden. waardoor er mer aanvals, deze zouden dan een aancals waarde van 240 moetn hebben en een verdedigings waarde van 100

Een beetje overbodig naar mijn mening. VS en biremen voldoen toch wel aan de meeste eisen? En als je een combo schip wilt, pak je de trireem.
 

Kr33log


Community Manager
Grepolis Team
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

ik zou graag dat er inderdaad twee nieuwe soorten gevechtschepen zouden komen.

1) Katapult schepen die de romein ok gebruikten en dat afgeleid hadden van de grieken dus dat er een aanvals waarde van 350 komt en een verdedigings waarde van 120
2) schepen die pijlen weg schieten in de bodem van de schepen van de vijanden. waardoor er mer aanvals, deze zouden dan een aancals waarde van 240 moetn hebben en een verdedigings waarde van 100

Mhh nog eens 2 schepen meer??? nee het zijn er nu al zoveel en zal waarschijnlijk nooit goedgekeurd worden + is veel te kort besproken. vaartijden + kosten staan er niet bij...
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Nochtans is er op Hades na niets van nieuwe eenheden of goden doorgevoerd sinds de start van Grepolis, en wat mij betreft blijft dat onveranderd. Maakt 't alleen maar complexer.
 

DeletedUser12160

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Ik denk dat ze niet snel meer nieuwe eenheden er bij zullen doen
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Met schepen word er maar op 1 manier gevechten (zeekracht aanval VS zeekracht verdediging); in tegenstelling tot de landeenheden (steekwapens, slagwapens en afstandswapens aanval VS steekwapens, slagwapens en afstandswapens verdediging). Hierdoor kan je makkelijk 1 eenheid als "de beste" zien; zo heb je in de aanval de vuurschepen, in de verdediging biremen/branders*.
*Branders gebruiken een ander systeem als biremen...

Als je nieuwe schepen gaat toevoegen, zal je of een nieuw systeem (zoals de branders); of een nieuw soort aanvalstype nodig hebben. Anders zal de conclusie voor de meeste spelers snel getrokken zijn; vuurschepen of het nieuwe schip, of biremen of het nieuwe schip? Welke is het sterkst per inwoner?
Zo zullen slechts weinig mensen de schepen gaan gebruiken, waardoor ze niet echt nuttig zijn aan het spel en eigenlijk een nutteloos spelonderdeel zullen vormen. Daarom zullen er niet snel nieuwe schepen komen. Misschien kan het, als er ooit misschien een nieuwe god komt, wie weet, dat er daarbij een mythisch zeewezen (zoals de Hydra van Poseidon) zitten, dat weer speciale krachten heeft; zodat je't heel snel kan maken, of zodat deze schepen enorm snel of enorm traag zijn; of zodat deze op een andere manier verdedigen (zoals de brander een ander systeem heeft als een bireem of een vuurschip).

Snap je waarom ik het geen goed idee vind? :p
 

DeletedUser12160

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Ik ben het volledig met je eens
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Ik vind dat er een klachten commisie moet komen over de moderatoren van het spel. ik heb klachten, maar aangezien die worden behandelt door de moderators zelf word er weinig mee gedaan. Er staat dat ik me moet wenden tot support maar als ik dat doe en ze vragen of ik mijn klacht uitgebreider wil uitleggen krijg ik der gewoon geen antwoord meer op. aangezien hier gevraagt word wat er verbeterd kan worden vind ik dat er een onafhankelijke klachten commisie hoort te zijn waar je op terug kan vallen als je een klacht hebt of ergens niet mee eens bent.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Als je bij coördinaten 999/999 invoert, kom je in oceaan 1010 :O nogal raar als er maar 100 oceanen zijn.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

ik wil dat als je dagenlijkse bonus dag 30 hebt gehad dat het gewoon verder gaat en niet opnieuw begint met 200 gs of 20 gunst
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Wat er mag verbeteren?
Als je bondgenoot bent met een andere Ally dat je dan via chat ook kan chatten
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

inderdaad, dat zou fijn zijn.
 

DeletedUser16082

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

het zou een hele verbetering zijn dat je troepen naar een stad kan sturen en vanaf die stad ook weer meteen doorsturen
zo kan de afstand van stad a naar b 40 minuten zijn en die van b naar c 2 minuten jij stuurt os van a naar b maar dan word je aangevallen in c en vanaf b kun je niet die 2 minuten varen naar c maar moet je eerst weer terug naar a alvorens naar c te kunnen


en

het stichten van een stad kun je niet annuleren zo probeerde ik een kolo naar een spookstad te sturen klikte ik er per ongeluk naast en nu heb ik een verdomd klein stadje
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

het zou een hele verbetering zijn dat je troepen naar een stad kan sturen en vanaf die stad ook weer meteen doorsturen
zo kan de afstand van stad a naar b 40 minuten zijn en die van b naar c 2 minuten jij stuurt os van a naar b maar dan word je aangevallen in c en vanaf b kun je niet die 2 minuten varen naar c maar moet je eerst weer terug naar a alvorens naar c te kunnen


en

het stichten van een stad kun je niet annuleren zo probeerde ik een kolo naar een spookstad te sturen klikte ik er per ongeluk naast en nu heb ik een verdomd klein stadje
Allebei voorgesteld in het ideeënforum. Het eerste afgekeurd, het tweede niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan