• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Re: AW: Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Elk online spelletje is een spelletje van wie het meest online kan zijn uiteindelijk. Niks aan te doen, maar daar draait het uiteindelijk wel om.
Bij een strategisch spelletje niet.

Tja als je dodgen gaat verbieden maak je het kleine spelers wel heel erg moeilijk als een grote speler hun stad wil veroveren. Dodgen vindt ik een tactiek van, wie niet sterk moet slim zijn.
Dodgen is geen tactiek. Als een grote speler je wil overnemen komt hij met een kolo, dus wat is dan het verschil?

En zo goedkoop is het niet, als jij je muur weer naar 25 terug moet opbouwen kost je dit ook de nodige tijd en GS.
Welke muur? Als je vaak online kan zijn heb je toch alleen maar aanvallende units.

Dan nog mijn vraag, hoe wil je dit een standaard optie maken? Met een bepaald onderzoek of wat?
Gewoon een checkbox bij elke stad of je troepen vechten als er iets aankomt of niet.
 

DeletedUser12982

Gast
Re: AW: Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Dan dodg je de kolo :p

Ik vind dodgen best slim. Gewoon voor de kolo timen!
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Bij een strategisch spelletje niet.
Dodgen is geen tactiek. Als een grote speler je wil overnemen komt hij met een kolo, dus wat is dan het verschil?

Juist als een grote speler komt met heel veel aanvallen kan je beter je troepen sparen tot de kolo aanval

Welke muur? Als je vaak online kan zijn heb je toch alleen maar aanvallende units.
Weet niet welke tactiek dit is, maar uiteindelijk heeft iedereen een muur aangezien iedereen wel een keer aangevallen kan worden, dus dan is het wijs om een beetje deff en een muur te hebben


Gewoon een checkbox bij elke stad of je troepen vechten als er iets aankomt of niet.
Dan zou je dit spel een bijna automatisch spel maken waarbij je helemaal niks zelf hoeft te doen en niet meer online hoeft te komen, plus dat je dan idd een kolo zou kunnen dodgen. Nee, slechte verandering. Laat mensen nu zelf kiezen welke tactiek ze willen doen. Of dodgen of blocken. Ik vindt spelers die met hun off troepen dodgen best slim als ze nog niet zo groot zijn. Daarnaast, zodra je meerdere steden hebt ga je uiteindelijk toch voor de optie blocken omdat dit ook wat oplevert.

Dik gedrukt ;)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Bij een strategisch spelletje niet.
Dodgen is geen tactiek. Als een grote speler je wil overnemen komt hij met een kolo, dus wat is dan het verschil?

Juist als een grote speler komt met heel veel aanvallen kan je beter je troepen sparen tot de kolo aanval
OMG... alsof ik het tegen een muur heb.
NATUURLIJK is dat wat je wilt ..... het is belachelijk om het niet te doen.
Om dit een tactiek te noemen is al even stom, want het enige waar het om gaat is of je online kan zijn om het doen.


Welke muur? Als je vaak online kan zijn heb je toch alleen maar aanvallende units.
Weet niet welke tactiek dit is, maar uiteindelijk heeft iedereen een muur aangezien iedereen wel een keer aangevallen kan worden, dus dan is het wijs om een beetje deff en een muur te hebben
Nog een keer...
als je online kan zijn om te dodgen heb je geen muur nodig want dan valt er toch nooit wat in je stad te halen. Je hebt dan dus alleen maar aanvallende troepen!! Deze zijn nooit thuis als er een aanval komt, want die dodge je.
mocht er een kolo komen, dan dodge je deze ook en je valt dan dus de kolo aan met je aanvalstroepen als deze bij je stad ligt.

Gewoon een checkbox bij elke stad of je troepen vechten als er iets aankomt of niet.
Dan zou je dit spel een bijna automatisch spel maken waarbij je helemaal niks zelf hoeft te doen en niet meer online hoeft te komen, plus dat je dan idd een kolo zou kunnen dodgen. Nee, slechte verandering. Laat mensen nu zelf kiezen welke tactiek ze willen doen. Of dodgen of blocken. Ik vindt spelers die met hun off troepen dodgen best slim als ze nog niet zo groot zijn. Daarnaast, zodra je meerdere steden hebt ga je uiteindelijk toch voor de optie blocken omdat dit ook wat oplevert.
bedenk zelf maar waarom dit onzin is..
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Alsof ik het tegen een muur heb.

Nee hoor, maar jij wil iets verbieden, wat eigenlijk gewoon heel slim is. Check je ingame mailbox zou ik zeggen...

Nog een keer...
als je online kan zijn om te dodgen heb je geen muur nodig want dan valt er toch nooit wat in je stad te halen. Je hebt dan dus alleen maar aanvallende troepen!! Deze zijn nooit thuis als er een aanval komt, want die dodge je.
mocht er een kolo komen, dan dodge je deze ook en je valt dan dus de kolo aan met je aanvalstroepen als deze bij je stad ligt.

Ik denk dat ik geen enkele speler ken die 24/7 online is en geen muur bouwt.....

Mijn mening blijft slechte verandering. En ik leg je Ingame wel uit waarom...
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Nee hoor, maar jij wil iets verbieden, wat eigenlijk gewoon heel slim is.

Je blijft me verbazen dat je denkt dat het een slimme tactiek is om online te zijn (om te dodgen).
Persoonijk vind ik het online zijn geen tactiek..... maarja dat heb ik nu al een paar keer gezegd.

Ik denk dat ik geen enkele speler ken die 24/7 online is en geen muur bouwt.....
Tja.... slechte tactiek om niet 24/7 online te zijn (als ik je goed begrijp).

Ik vind dit maar een suf spelletje als je moet hopen dat je tegenstander niet online is...
(ook als je het op elk uur van de dag kan proberen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

dat ze een wereld zouden aanmaken die speciaal, en alleen voor newbies en noobs bedoeld is, en bijgevolg ook een trage snelheid en moraal heeft.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Onderhoud/updates etc in de nachtelijke uren laten plaatsvinden.

Het spel is op het moment van plaatsen al meer dan 10 minuten uit de lucht, en net als een maand geleden kan het ook nu weer een grote stad gaan kosten.

Ik had 8 minuten en 39 seconde (ja ik zet soms de kookwekker zodat ik het niet kan vergeten/missen) voordat ik een stel biremen op pad moest gaan sturen om een kolonisatie te verijdelen, helaas hadden mijn biremen inmiddels 5 minuten geleden weg moeten zijn. Nu hoop ik dat er alliantieleden wel de gelegenheid hebben om alsnog wat biremen die stad in te varen, anders ........... bedankt Grepolis!!

Oja ook dit onderhoud was weer prima aangekondigd!!

Downtime inmiddels meer dan 30 minuten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Dat ze moraal gewoon afschaffen
Is al een stuk beter
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Speel pas paar daagjes. Ik wordt gek van mijn grondstof overschotten.
Ik kan ze niet stoppen in de gebouwen waar ze nodig zijn. Ik ren als een gek achter de zilverstukken die uit mijn overvolle pakhuizen rollen en bouwtijden stapelen maar op.
Al dat overschot overleef je wel, het irriteerd me dat ik toch alles moet oplevelen voordat ik andere steden echt kan raiden.
Scheid het leger en diplomacy. Of iets in die richting, een vijand kapotfarmen is toch niet mogelijk met zulke grondstoffen overschotten en of verdediging. Cultuurpunten zouden niet de limiterende factor hoeven te zijn. Legers kunnen nu al behoorlijk sterk zijn.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

de premies op grepolis zijn veel duurder in vergelijking met tribalwars why?:O
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

tv reclame?, dit spel is wat meer marketing gericht ;).
Ohw ultieme gevechtsstrategie is die er al :D
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Een n00bfilter zou fijn zijn...
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Iedereen heeft een andere definitie van N00B hé. (:
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Beste moderator,

Iedereen mag maar een keer per dag stadswacht oproepen. Dat vind ik juist!!
mvg,

Luuk11963
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

het kan maar om de 3 uur opgeroepen worden, dus dan val je niet effectief genoeg aan ;)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Beste moderator,

Bij de spionnagerapport moet ook staan: resterende tijd van de stadswacht.
mvg,

Luuk
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

vindt ik niet, je moet gewoon effectief aanvallen.
als je alles wil doorvoeren wat je wilt, dan is het geen spelletje meer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan