• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis mobile

DeletedUser9011

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Ik kom op de inlog pagina maar als ik dan op aanmelden staat dan krijg ik "Je bent niet aangemeld". Weet iemand wat ik verkeerd doe?
 

DeletedUser12982

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Jongens,

Ik kan er niet meer op.
Ik typ gewoon grepolis.nl in en ik kom op de normale versie

Wellicht dat ik iets fout doe!
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Ik vind dit echt geweldig. 'Snel' even opeisen, wat troepen opbouwen. Maar er mist nog zo veel! Waaronder alliantie (met al zijn functies), ranglijst, premium kopen enz. Maar een goed begin!
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Dacht dat je er vanzelf naartoe zou gaan als je grepolis.nl intypte op je mobiele device? Nu ga ik steeds weer naar de gewone site, mag wel verandering in komen :|
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Dacht dat je er vanzelf naartoe zou gaan als je grepolis.nl intypte op je mobiele device? Nu ga ik steeds weer naar de gewone site, mag wel verandering in komen :|

nl.grepolis.com/mobile ;)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Ik kan er niet op, op mijn BlackBerry bold 9700! Hoe kan dat?
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Ik kom wel op de site en dan heb ik mijn spelersnaam en wachtwoord ingetypt maar dan kom ik er niet in hij zegt ook niet 'onjuist wachtwoord' ofzo.
 

DeletedUser12982

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Weet ik, maar ik ben lui hé :)

Had verwacht dat het (zoals de eerste keer toen ik er naar surfte met m'n iPod) automatisch die site zou detecteren :)

Mijn ipod doet het ook niet meer ;)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Hebben jullie ook dat als je op een bericht wilt antwoorden met grepolis mobile dat je dan weer een nieuw bericht (conversatie) begint?
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Hebben jullie ook dat als je op een bericht wilt antwoorden met grepolis mobile dat je dan weer een nieuw bericht (conversatie) begint?
Laat dit nu voor mij de belangrijkste reden (samen met de BB-codes naast speler die er niet in staan) zijn waarom ik zoals het er nu naar uitziet de website niet zal gebruiken.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Ik kan alleen via wifi erop, niet met 3g.
Heb standaard browser en firefox geprobeerd. HTC desire. Hi telefonie.

Hebben meer mensen dit? Of weet iemand een oplossing?
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Ik kom wel op de site en dan heb ik mijn spelersnaam en wachtwoord ingetypt maar dan kom ik er niet in hij zegt ook niet 'onjuist wachtwoord' ofzo.
 

DeletedUser15496

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Dat heb ik ook probeer het met Opera en dan kom je wel binnen
 

DeletedUser15496

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Ik kan alleen via wifi erop, niet met 3g.
Heb standaard browser en firefox geprobeerd. HTC desire. Hi telefonie.

Hebben meer mensen dit? Of weet iemand een oplossing?
Opera, die moet je proberen
 
Bovenaan