• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Laat de Spelen beginnen!

DeletedUser

Gast
wat zitten jullie te klagen over die spelen? ik gebruik geen goud en stond deze morgen op rang 6 in Rho :s windt jullie toch niet zo op... jezus.

Welke rang je hebt in de spelen is hier het probleem niet. Wat je kunt aanrichten in de maingame met wat die dankzij de spelen kunt aanschaffen, DAT is het probleem.

Zoals een stad van 26k punten, en een muur van lvl50+ (and counting), zie hiervoor de bugs sectie op dit forum, waar dit gemeld is
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Dat is wel waar wat hier allemaal gezegd wordt. Ik ken games waarin je moet groeien met levels en met een personage die je zelf bent. Er zijn wel honderden levels in die game, maar als je niet betaald, hou je het nauwelijks uit tot level 15. Wat ik wil zeggen is: er staat overal dat je gratis kan registreren en spelen, maar als het erop aankomt moet je betalen om echt al snel en goed te groeien.

Ik weet dat dit bij grepolis momenteel minder het geval is: hier kan je eindeloos doorgroeien ook zonder geld, maar hoe verder het spel vordert, hoe meer ik die indruk wel krijg.
 

DeletedUser

Gast
Oh lekker zeg kan je muren oneindig omhoog doen , belachelijk ze zouden hun troep eerst eens moeten checken voordat ze het laten ingaan. :@
 

DeletedUser15593

Gast
Dat is wel waar wat hier allemaal gezegd wordt. Ik ken games waarin je moet groeien met levels en met een personage die je zelf bent. Er zijn wel honderden levels in die game, maar als je niet betaald, hou je het nauwelijks uit tot level 15. Wat ik wil zeggen is: er staat overal dat je gratis kan registreren en spelen, maar als het erop aankomt moet je betalen om echt al snel en goed te groeien.

Ik weet dat dit bij grepolis momenteel minder het geval is: hier kan je eindeloos doorgroeien ook zonder geld, maar hoe verder het spel vordert, hoe meer ik die indruk wel krijg.

Ze laten je eerst door het spel verslaven tot je goed in de ranglijst komt maar dan moet je wel betalen anders kom je gewoon niet verder als je bijv. 100 steden hebt zonder bestuurder wens ik je sterkte!
 

DeletedUser

Gast
Ze laten je eerst door het spel verslaven tot je goed in de ranglijst komt maar dan moet je wel betalen anders kom je gewoon niet verder als je bijv. 100 steden hebt zonder bestuurder wens ik je sterkte!

Het is niet noodzakelijk om goud te kopen, je kunt ook gratis goud verdienen door vragenlijsten e.d. in te vullen
 

DeletedUser16395

Gast
Op Achilles kan je geen mythische eenheden van Artemis inzetten :(
 

DeletedUser

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

Als je geld vraagt voor een product, dan heb je ook de daarbij behorende verantwoordelijkheid om een goed product te leveren. Daar mag jij als betalende klant dan ook wel wat voor terug verwachten: een goed product met de daarbij behorende service.

Ook in het weekend!

Het zijn niet enkel de niet betalende spelers die hinder hebben van deze bugs, het zijn vooral ook de betalende klanten die hier hinder van ondervinden. Lijkt mij, dat je dan als de bliksem aan de slag gaat om het probleem te verhelpen!

Het eerste software programma dat 100% zonder bug wordt uitgebracht moet nog worden geprogrammeerd!!!

Met alle respect, maar het is niet normaal dat een heel legertje aan programmeurs wordt teruggeroepen van hun vrije weekend vanwege een bug. Innogames zal een aantal programmeurs ook in het weekend op kantoor zitten en deze zullen het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Doorgaans kost het wat tijd op zoiets op te lossen en ook de oplossing zal eerst goed getest moeten worden en daarna op alle servers worden geïnstalleerd.

Het is voor Innogames gewoon handel, net als je provider van je mobiele telefoon, of de bakker op de hoek, etc etc en daar is niks mis mee. Als je er zoveel moeite mee hebt dat een bedrijf geld verdient, dan wordt het misschien tijd dat je verhuist naar Noord-Korea, daar heb je tenminste geen bedrijven die op winstbejacht zijn.

Inmiddels super Off Topic, dus ik stop met reageren!!
 

DeletedUser

Gast
WTF!

Ik zit te wachten op mijn vrije races (op Rho en op Achilles), en op het moment dat dat zou moeten kunnen, gaat die klok gewoon weer opnieuw lopen.

Niks vrije race!

Ik vind die Paralympics niet zo heel erg leuk, al met al.

En die ellende gaat nog erg lang duren.
 

DeletedUser16131

Gast
Ik verwacht een vergoeding hoor mannen !

Ik heb ook speciaal zitten wachten om die race te kunnen doen zodat ik toch minstens die 70 laurierbladerenkon hebben om meteen in te wisselen. Nu gaat die klok gewoon weer op 24u wachttijd, zonder kans op race !
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
WTF!

Ik zit te wachten op mijn vrije races (op Rho en op Achilles), en op het moment dat dat zou moeten kunnen, gaat die klok gewoon weer opnieuw lopen.

Niks vrije race!

Ik vind die Paralympics niet zo heel erg leuk, al met al.

En die ellende gaat nog erg lang duren.

Dat had je kunnen weten dat is gezegd geweest, maar de mods kunnen daar niks aan doen, dat weet je zelf ook wel.
Laten we nu niet allemaal allerlei negatieve dingen zitten zoeken om het slechter te maken. Het is wat het is en je moet je er maar bij neerleggen.
 

DeletedUser

Gast
Het eerste software programma dat 100% zonder bug wordt uitgebracht moet nog worden geprogrammeerd!!!

Met alle respect, maar het is niet normaal dat een heel legertje aan programmeurs wordt teruggeroepen van hun vrije weekend vanwege een bug. Innogames zal een aantal programmeurs ook in het weekend op kantoor zitten en deze zullen het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Doorgaans kost het wat tijd op zoiets op te lossen en ook de oplossing zal eerst goed getest moeten worden en daarna op alle servers worden geïnstalleerd.

Het is voor Innogames gewoon handel, net als je provider van je mobiele telefoon, of de bakker op de hoek, etc etc en daar is niks mis mee. Als je er zoveel moeite mee hebt dat een bedrijf geld verdient, dan wordt het misschien tijd dat je verhuist naar Noord-Korea, daar heb je tenminste geen bedrijven die op winstbejacht zijn.

Inmiddels super Off Topic, dus ik stop met reageren!!

Wat een dramatische en over-emotionele reactie.

Grepolis is een product, het is handel. Er gaat veel geld in om. Innogames is geen filantropische instelling die mensen die geen leven hebben een beetje bezig weet te houden bij wijze van therapie. Als ik een wasmachine koop en het ding doet het niet, dan zit er garantie op. Ik krijg dan of mijn geld terug, of iig een nieuwe wasmachine die het wel doet. Dat is normaal. En desnoods komt er een monteur langs om de boel te fiksen, ook in het weekend!

Dat zelfde geldt voor die bakker die een brood verkoopt welke niet te vreten is. Ook dan is de klant koning. En jij wil niet weten hoe vroeg die bakker iedere ochtend (ook in het weekend!) zijn bed uit moet komen om voor jou een broodje te bakken. Maar dat is dan weer heel normaal. Bakkers hoeven geen weekend te vieren ;)

Met alle respect, Innogames heeft met de Grepolympics gewoon een slecht product geleverd.

Dat had je kunnen weten dat is gezegd geweest, maar de mods kunnen daar niks aan doen, dat weet je zelf ook wel.
Laten we nu niet allemaal allerlei negatieve dingen zitten zoeken om het slechter te maken. Het is wat het is en je moet je er maar bij neerleggen.

De mods kunnen daar zeker niets aan doen, die spreek ik hier dan ook niet op aan. De mods hebben enkel wat te doen met het forum. Daarom spreek ik Innogames hier op aan. Zij zijn de leverancier van dit slechte product.

Ik hoef mij daar als klant helemaal niet bij neer te leggen. Ik kan simpelweg besluiten om geen klant meer te zijn.

Er zijn nog vele andere leveranciers op de markt, van op zijn minst net zo leuke spelletjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

Dankjewel Mede-Limburger ;) Het klopt nu inderdaad, zijn muur is omlaag gegaan.
En krijgt aron60 een ban wegens valsspelen?
Of is het nu vergeten vergeven?


Dus door een fout van de makers moet hij gestraft worden??... Lekker eerlijk spelen is dat niet?
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Re: Muur kan oneindig groeien

We gaan hier wel serieus off-topic. We begonnen bij een muur die oneindig kan groeien en zitten nu al bij de klanten van innogames.
Ik vind deze discussies er serieus overgaan: je kunt programmeurs helemaal niet met bakkers vergelijken.
Als iemand het niet meer ziet zitten om grepolis te spelen wegens deze fouten, mij best. Moet dat alles dan altijd herhaald worden? Iedereen die zit te klagen en dreigen dat ze zouden stoppen met spelen, zou al lang gestopt zijn moesten ze het echt menen.
De personen die aan deze fouten werken, doen ook maar hun job. Ik geef toe dat ik niet veel van computers, internet... ken, maar het zou best kunnen dat bepaalde zaken erg moeilijk te regelen zijn. Heb respect voor hun werk. Zonder hen zou dit spel niet eens werken.
 

DeletedUser

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

We gaan hier wel serieus off-topic. We begonnen bij een muur die oneindig kan groeien en zitten nu al bij de klanten van innogames.
Ik vind deze discussies er serieus overgaan: je kunt programmeurs helemaal niet met bakkers vergelijken.
Als iemand het niet meer ziet zitten om grepolis te spelen wegens deze fouten, mij best. Moet dat alles dan altijd herhaald worden? Iedereen die zit te klagen en dreigen dat ze zouden stoppen met spelen, zou al lang gestopt zijn moesten ze het echt menen.
De personen die aan deze fouten werken, doen ook maar hun job. Ik geef toe dat ik niet veel van computers, internet... ken, maar het zou best kunnen dat bepaalde zaken erg moeilijk te regelen zijn. Heb respect voor hun werk. Zonder hen zou dit spel niet eens werken.

je kwam zelf met die bakker aandraven (lees je eigen reactie nog maar eens door, waar ik vervolgens op reageerde).

En stoppen met spelen is nooit een dreigement. Ik bepaal zelf wel hoe ik mijn vrije tijd wil doorbrengen, en waar ik plezier in vind. Welk dreigement denk jij daar in terug te vinden?

Voel jij je werkelijk bedreigd als ik morgen ga ping-pongen ipv Grepolis spelen?

PS: jij was het niet die over die bakker begon, het was Erkie999.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Re: Muur kan oneindig groeien

ik voel me niet bedreigd, maar het kan als dreigement overkomen tegenover de werknemers van innogames gezien ze een 'klant' verliezen.
Ikzelf ben nooit begonnen over een bakker, maar dat speelt zoals ik al zei geen enkele rol.
Ik had het trouwens niet specifiek tegen jou maar over het algemeen
 

DeletedUser

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

Wat een dramatische en over-emotionele reactie.

De enige die dramatisch en over-emotioneel reageert ben jezelf.

Je haalt de vergelijking over de bakker volledig uit zijn verband, maar de door jou ingeslagen weg te vervolgen:
het is zondagochtend rond een uur of 10 en je wilt een lekker ontbijtje maken, maar dan blijkt dat het brood niet voldoende lang gebakken is. Ga jij dan op zondagochtend naar de bakker, die lekker van zijn vrije zondag aan het genieten is en van hem eisen dat hij binnen een uur voor jou (en eventuele andere kopers) een nieuw brood gaat bakken??

Of de wasmachine: je zal toch echt moeten wachten totdat je aan de beurt bent en die monteur zal zeker niet 's nachts of in het weekend komen.

Ja, Innogames moet een deugdelijk product leveren indien zij dit niet doen heb je rechten. Volgens de Nederlandse wet heeft de leverancier van een defect product 14 dagen de tijd om het defecte product te repareren of te vervangen.
 

DeletedUser

Gast
Om op die bakker terug te komen.... Ja hoor, ik woon in de Randstad, en morgenochtend kan ik hier bij de bakker zo een versgebakken broodje kopen. Dat is niet omdat ik dat van hem eis, maar de bakker weet dat hij klanten heeft die graag een versgebakken broodje willen eten op zondagochtend. En daarom staat hij er over ongeveer 2 uurtjes speciaal voor op. Dat is geen liefdadigheid, hij verdient daar namelijk zijn eigen broodje weer mee.

Vorige week, had ik hier midden in de nacht nog een monteur. Spoedgevalletje... overstroming. Shit happens. Hoort bij het beroep wat je hebt gekozen. Net zoals de dokter niet roept dat wanneer je op vrijdagavond een hartaanval hebt, je maandagmorgen op consult kunt komen. Ook de dokter doet niet aan liefdadigheid, die zit ook gewoon zijn salaris bij elkaar te verdienen. Desnoods aan jouw hartaanval.

En ik denk niet, dat jij erg veel van de wet af weet ;)

ik voel me niet bedreigd, maar het kan als dreigement overkomen tegenover de werknemers van innogames gezien ze een 'klant' verliezen.
Ikzelf ben nooit begonnen over een bakker, maar dat speelt zoals ik al zei geen enkele rol.
Ik had het trouwens niet specifiek tegen jou maar over het algemeen

Het is geen dreigement. Het is gewoon de realiteit. Klanten krijg je en weet je te binden door het leveren van een goed product, je verliest ze ook weer wanneer je een slecht product levert.

Er zijn meerdere kapers op de kust.

Dat noemen ze ook wel concurrentie. Als ik stop met Grepolis, weet ik wel een andere plek (zelfs meerdere) waar ik me met iets heel soortgelijks kan vermaken. Dat willen ontkennen, is niets anders dan domme hoogmoed waarmee je je klanten onderschat.

Ik ben niet afhankelijk van Innogames, voor wat fun in mijn leven. Innogames daarentegen is wel afhankelijk van ons, die die fun bij hen komen zoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

Wat is nou de beste skillpoint set-up voor de hoplieten race??
 
Bovenaan