• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Laat de Spelen beginnen!

DeletedUser

Gast
lekker als er ook nog een bug in het systeem zit....
als innogames verstandig is neutraliseren ze het hele spel en zetten een backup terug van voor de spelen
als ze dan eerst eens alle loops en bugs eruit halen....
nu maken ze er een zootje van....
gezien de voorgaande discussies...want ik ben het nu langzamerhand helemaal zat aan het worden....mods en admins..kom nou verdomme eens in beweging...jullie zien gewoon dat er zaken gebeuren die onbedoelde bijwerkingen hebben enm jullie doen niks anders dan piepen dat je er niks aan kunt doen...
PURE ANTI RECLAME!
 

DeletedUser16455

Gast
ik dacht eerst dat dit eindelijk een goede wedstrijd zou zijn maar ik zat gister non-stop op grepo tot vannacht omdat ik toch moest wachten.

heb ik alles aanstaan word ik in de ochtend wakker is er iemand met 20meter meer. dat gaat dan iedere dag gebeuren.
het is weer een spel om zoveel mogelijk geld binnen te halen, nooit zal er iets komen waar de spelers zonder goud ook een kans bij maken.

er kunnen beter 2 wedstrijden zijn, 1 zonder goud en 1 met goud. dan kan een speler zonder goud ook winnen.

helaas zal dit nooit gebeuren omdat dit allemaal om geld draait, geld geld en nog een geld.
ik vind dit allemaal een triest gebeuren. sorry dat ik het zeg
 

DeletedUser

Gast
Ik laat deze Spelen even aan mij voorbijgaan. Over 4 jaar een nieuwe kans om mee te doen :)
 

DeletedUser13380

Gast
Het probleem is dat (vooral op de nieuwere werelden) de kleinere veel minder kans hebben dan de grote. De kleintjes (rond de 1000) kunnen amper eenheden erin stoppen terwijl groten dit een uitgelegen kans vinden om een dump te doen. Klopt niet!!!
 

DeletedUser18604

Gast
Aiai jongens, je hebt de post toch gelezen: niet te veel kritiek meer geven. Anders zal het topic gesloten worden. We moeten allemaal blij zijn dat er Spelen zijn op Grepolis en alle randverschijnselen negeren!

Doet me een beetje denken aan de echte Spelen in Peking...
 

DeletedUser

Gast
We moeten allemaal blij zijn dat er Spelen zijn op Grepolis en alle randverschijnselen negeren!
Daar ben ik het niet mee eens. Dit zou het geval zijn als de Spelen waren bedoeld om ons spelplezier te vergroten; in dit geval moet je een gegeven paard niet in de bek kijken. Maar dat is nou net niet de bedoeling van de Spelen.

Nou ja, Innogames zal wel zien wat voor consequenties dit heeft.
 

DeletedUser

Gast
spel wordt nu opgekocht door enkele spelers die er honderden euros instoppen....innogames ziet dat dit gebeurt en doet helemaal niks....
heb nu enkele aanvallen op zo'n speler lopen....als dat niks uithaalt dan is mijn stelling bewezen en stop ik met de game
 

DeletedUser

Gast
Ok.... Nu in caps....

Geen verzoek meer, maar een eis aan de mods en admins....

We vallen nu met meerdere mensen 1 stad aan van een speler die er onbeperkt geld in stopt....
Hij heeft nu een muur buiten proporties, bouwt in enkele uren een nieuwe kleine stad uit tot een volledig aanvalskamp
hij heeft in een nacht tijd 23 medusas gebouwd
er staan 500 milities

dus met geld is de game te koop

de game is nu stuk en helemaal verknald....ik eis een reset van de game van voor de start van de olympisch spelen....anders stop ik acuut.....

Mods en admins, jullie zien wat er gebeurt....grijp nu eens in en laat innogames weten wat er leeft onder de spelers....
Ik heb jullie vanaf het begin hiervan voor gewaarschuwd en ik ben steeds afgewimpeld en afgezeken door jullie....
 

DeletedUser

Gast
weet iemand de beste verdeling van vaardigheidspunten voor de hoplietenrace? :)
 

DeletedUser18363

Gast
Zo te zien hebben ze alles fantastisch voorbereid en zitten er geen bugs in :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Nee, alleen muren die groeien, en groeien, en groeien, nu al een muur van lvl 52 :(
 

DeletedUser

Gast
Ok.... Nu in caps....

Geen verzoek meer, maar een eis aan de mods en admins....

We vallen nu met meerdere mensen 1 stad aan van een speler die er onbeperkt geld in stopt....
Hij heeft nu een muur buiten proporties, bouwt in enkele uren een nieuwe kleine stad uit tot een volledig aanvalskamp
hij heeft in een nacht tijd 23 medusas gebouwd
er staan 500 milities

dus met geld is de game te koop

de game is nu stuk en helemaal verknald....ik eis een reset van de game van voor de start van de olympisch spelen....anders stop ik acuut.....

Mods en admins, jullie zien wat er gebeurt....grijp nu eens in en laat innogames weten wat er leeft onder de spelers....
Ik heb jullie vanaf het begin hiervan voor gewaarschuwd en ik ben steeds afgewimpeld en afgezeken door jullie....

Doen ze toch niet ;) zijn allemaal van die online-game bedrijven die er geen moer omgeven en het geld hun kant zien op rollen , Innogames is daar niet de enige in kan ik je vertellen , maakt het geen geliefd bedrijf dat sowieso

ook nu weer gezien dat een speler in 1 nacht tijd ff 500 man opbouwt + 50 bireem. :/
 

DeletedUser

Gast
Ik ben bij deze echt gestopt met de game....waardeloos
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18604

Gast
Ben niet zo goed in computerspulletjes om te printscreenen enzo, maar Aron60 heeft nu een stad van meer dan 26.000 punten :) Zesentwintigduizend , 1 stad !!
Ongetwijfeld kan er een mod of iemand anders op Tau een printje van maken :)
Eigenlijk ook wel een beetje grappig...
 

DeletedUser15593

Gast
Ben niet zo goed in computerspulletjes om te printscreenen enzo, maar Aron60 heeft nu een stad van meer dan 26.000 punten :) Zesentwintigduizend , 1 stad !!
Ongetwijfeld kan er een mod of iemand anders op Tau een printje van maken :)
Eigenlijk ook wel een beetje grappig...


LOL hoezo is die stad onoverwinnelijk? :p

Veel mods klagen soms als iemand met een idee komt die het spel kan wijzigen.
Ik vraag me nu af wat mensen van die spelen vinden ze hebben het hele spel veranderd in een webshop!
Als je betaald krijg je wat zo niet dan krijg je bijna niks!
 

DeletedUser18363

Gast
Die bug(s) wordt/worden niet gefixed....

Kroenuh zei:
Wij zijn dus op de hoogte van dit probleem en betreuren het ten zeerste. Echter kunnen wij, als Grepolis.nl team, hoe erg wij dit ook vinden, hier om dit moment niets aan veranderen. Uiteraard hebben wij dit probleem bekend gemaakt bij Innogames zodat ze hieraan gaan werken
 

DeletedUser

Gast
wat zitten jullie te klagen over die spelen? ik gebruik geen goud en stond deze morgen op rang 6 in Rho :s windt jullie toch niet zo op... jezus.
 

DeletedUser18363

Gast
wat zitten jullie te klagen over die spelen? ik gebruik geen goud en stond deze morgen op rang 6 in Rho :s windt jullie toch niet zo op... jezus.

Het gaat erom dat je met de goud-opties dingen kan doen die gewoon té overpowerd zijn, zoals Ekrades zei.
 
Bovenaan