• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Oktoberfest

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

ehm nou haha oke , rechtsonderin staat een plaatje waar je op klik , je komt in een nieuw schermpje daar staan 2 meters , 1 van hop (tot 2000) en 1 van amphoren (tot 15), hop krijg je door van boerendorpen te eisen , hoeveel gs je eist krijg je ook in Hop , amphoren zijn potten verspreid over de map die je moet zoeken , voor 100 hop en 1 amforen kan je 10 liter bier maken , je kan maximaal 4000 liter bier maken en als je dat hebt gemaakt krijg je 200 goud en onderweg ook nog wat leuke prijsjes :)

Vragen , PM me maar?

Dus, je moet gewoon dingen opeisen van de boerendorpen?
Je kan er daarnaast toch wel grondstoffen van op eisen, anders zou ik het niet echt handig vinden voor PI waar de WW's voor de deur staan...
 

DeletedUser16395

Gast
Re: het oktoberfest

Dat is echt veel beter weet je, kan je tenminste ook wat goud halen als je het niet uitgeeft XD

Ik heb al 30 bier XD
 

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

mss een noob vraag hoor..maar hoe werkt dit spel? Ik heb 2000hop klaar staan en ik kan er niks mee. Alle vakjes blijven onklikbaar, niet versleepbaar of wat dan ook.
 

DeletedUser16395

Gast
Re: het oktoberfest

je moet gewoon in de zee naar die drijvende bier kratten zoeken als je zoeits heb kan je het pas aanklikken, meer vragen misschien?
 

DeletedUser14052

Gast
Re: het oktoberfest

Je moet in de oceanen amforen verzamelen ;)
Wel jammer dat er geen ranglijst bij is :(
Heb nu 50 bier :))
 

DeletedUser16395

Gast
Re: het oktoberfest

ik heb er zo 55 bier (10:40) moet zo namelijk ff offline maar ik denk dat ik heel misschien 2de sta ofzo XD

Mail me anders ff over een paar dagen hoeveel jij er heb
 

DeletedUser12867

Gast
Re: het oktoberfest

Dat is echt veel beter weet je, kan je tenminste ook wat goud halen als je het niet uitgeeft XD

Ik heb al 30 bier XD

stiekem kost het je wel goud, hoe wil je anders al die hop verzamelen?? grondstoffen eisen of plunderen bij je boerendorpen moet je of handmatig ieder dorpje aanklikken of via kapitein en tja dan kost het je toch goud.
 

DeletedUser18396

Gast
Re: het oktoberfest

hoe werkt dat oktoberfest
of waar (welke link?) kan ik er meer over vinden?
 

DeletedUser14052

Gast
Re: het oktoberfest

stiekem kost het je wel goud, hoe wil je anders al die hop verzamelen?? grondstoffen eisen of plunderen bij je
boerendorpen moet je of handmatig ieder dorpje aanklikken of via kapitein en tja dan kost het je toch goud.
Je hoeft maar 1 keer een aantal dorpen langs te gaan en dan heb je zo 2000 hop hoor zijn die op doe je het nog een keer simpel.
En die hop is niet hoplieten maar zo heet het :p
 

DeletedUser14052

Gast
Re: het oktoberfest

hoe werkt dat oktoberfest
of waar (welke link?) kan ik er meer over vinden?

je moet boerendorpen GS eisen/plunderen dan krijg je 'hop'
Dan in de Oceanen moet je op amforen klikken, je moet 100 'hop'hebben en 1 amfoor voor 10 bier.
De 'hop'gaat maar tot 2000, op het moment dat die op is moet je nog wat GS bij je boerendorpen eisen/plunderen en dan kan je weer, ook zorgen dat je genoeg amforen hebt.
 

DeletedUser16395

Gast
Re: het oktoberfest

Haha ik heb 33 steden op Lambda en al 90 bier, ik heb hier 4 steden voor genomen met een paar boerendorp waar ik die gs op haal heb er wel veel meer hoor maar je hoeft hier echt geen kapitein voor gebruiken bijv. gewoon 1x voor 90 minuten opeisen als je dan een paar boerendorpen heb kan je wel weer een tijdje verder
 

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

Haha ik heb 33 steden op Lambda en al 90 bier, ik heb hier 4 steden voor genomen met een paar boerendorp waar ik die gs op haal heb er wel veel meer hoor maar je hoeft hier echt geen kapitein voor gebruiken bijv. gewoon 1x voor 90 minuten opeisen als je dan een paar boerendorpen heb kan je wel weer een tijdje verder

Gewoon elke 5 minuten eisen, dan krijg je de meeste grondstoffen. zit nu op 50 bier, met 1 stad
 

DeletedUser12725

Gast
bierfeest lijkt mij net zo leuk als carnaval,op beide feesten wordt nogal flink gedronken!
 

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

Eindelijk een evenement waar je niet met goud de productie kan versnellen. Eerlijk tegenover iedereen. Zo zien we het graag Innogames! Complimenten! Dat mag ook wel eens gezegd worden ;)
 
Bovenaan