• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Oktoberfest

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Re: het oktoberfest

Eindelijk een evenement waar je niet met goud de productie kan versnellen. Eerlijk tegenover iedereen. Zo zien we het graag Innogames! Complimenten! Dat mag ook wel eens gezegd worden ;)
Wij luisteren toch wel een beetje naar jullie hoor :p
 

DeletedUser199

Gast
Re: het oktoberfest

Weet Innogames trouwens dat je met 200 goud ook gewoon 4 Olympische Spelen kan houden?
 

DeletedUser14052

Gast
Re: het oktoberfest

Wel beter dat je bij dit event geen goud kan gebruiken alleen wel jammer dat jullie er nu geen ranglijst bij hebben gezet is ook wel leuk.
 

DeletedUser12867

Gast
Re: het oktoberfest

yeah heb een award gehad voor het brouwen van 250ltr bier :D


hij is alleen onzichtbaar helaas
 

DeletedUser13872

Gast
Re: het oktoberfest

innogames neemt os iets te letterlijknde prijzn zijn zo laag alleen wat gs,
daar hebben de groten niks aan, ik speel wel maar alleen voor het goud.
 

DeletedUser7531

Gast
Re: het oktoberfest

kan je eigenlijk alle dingen kiezen? bijvoorbeeld scherpzinnigheid en goud....
 

DeletedUser15593

Gast
Re: het oktoberfest

kan je eigenlijk alle dingen kiezen? bijvoorbeeld scherpzinnigheid en goud....

Ik heb het berekend als je heel actief bent en je zo ongeveer elke 2 uur zo'n bier ding houd dan heb je na 7 dagen kan je maar 1x 200 goudenmunten ontvangen...

4000 is niet niks!!
 

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

kan je eigenlijk alle dingen kiezen? bijvoorbeeld scherpzinnigheid en goud....

Ja, alle beloningen kun je innen. Maar het is inderdaad best moeilijk om die 4000 liter te halen.
Als je met 5 minuten brouwen werkt gaat het sneller dan met 20 minuten enz. Maar ja, dan zit je constant achter de pc...
 

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

Weet Innogames trouwens dat je met 200 goud ook gewoon 4 Olympische Spelen kan houden?
Weet jij dat je, als je 4000 pintjes (biertjes voor de Nederlanders), je zowel 200 goud als 1 cultuurpunt kan krijgen? :p (in totaal dus 5 als je wilt :p)
 

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

Maar het is inderdaad best moeilijk om die 4000 liter te halen.
Als je met 5 minuten brouwen werkt gaat het sneller dan met 20 minuten enz. Maar ja, dan zit je constant achter de pc...

Ik heb net ook even een berekening gedaan:

Het feest duurt 8 dagen = 192 uur = 11520 minuten
Als je 4000 liter wilt produceren door elke 5 minten mee te doen moet je dus 400 (4000/10) x5 minuten = 2000 minuten achter je computer zitten dat is dus ongeveer 1/6 van de tijd oftewel ongeveer 4 uur per dag continu brouwen.
Als je wat luier bent en minder amforenw ilt zoeken en slechts elke 2 uur brouwt dan moet je 2 uur X 4000/85 = 94 uur brouwen, dat is iets minder dan de helft van de tijd (maar dan kan je wel 2 uur lang je computer met rust laten :) ).

Kortom 4000 liter halen is een redelijk grote inspanning (hoeveel amforen zweven er eigenlijk in de oceanen?)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Re: het oktoberfest

Ik heb net ook even een berekening gedaan:

Het feest duurt 8 dagen = 192 uur = 11520 minuten
Als je 4000 liter wilt produceren door elke 5 minten mee te doen moet je dus 400 (4000/10) x5 minuten = 2000 minuten achter je computer zitten dat is dus ongeveer 1/6 van de tijd oftewel ongeveer 4 uur per dag continu brouwen.
Als je wat luier bent en minder amforenw ilt zoeken en slechts elke 2 uur brouwt dan moet je 2 uur X 4000/85 = 94 uur brouwen, dat is iets minder dan de helft van de tijd (maar dan kan je wel 2 uur lang je computer met rust laten :) ).

Kortom 4000 liter halen is een redelijk grote inspanning (hoeveel amforen zweven er eigenlijk in de oceanen?)

Ik heb het gevoel dat ze aangevuld worden :O
 

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

Als je die 4000 hebt gehaald begin je dan weer overnieuw of is het dan klaar?
Want ik denk dat ik hem misschien wel 2x kan halen.
 
Bovenaan