• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #93: Puur

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19654

Gast
Over MoonMonkey gesproken, hij zegt dat hij zijn DO stemmen al dagen in zijn hoofd had. Dat snap ik niet, je weet je rollen dan nog niet, dus dat vind ik vrij ... dom.
Mineos nu komt er een verassing, ik ken de rollen nu wel :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22163

Gast
bm: ik zou animal als BM willen hebben. Hij heeft ervaring en kan best wel leiden denk ik

dorpoudste; zou ik graag Moon en Ydeger als dorpoudste hebben
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Weet jij dan wat de rollen van Tristan en Robin zijn?

Hij zal er - net als ik, zo getuigen mijn stemmen - wel van uit gaan dat ze beiden burger zijn.

En bedankt voor al het vertrouwen in me, de DO-stemmers ben ik allemaal even dankbaar.
 

Genius0615

Erinys
rabbid sinds wanneer is random stemmen verboden??
Trouwens voor mij ben je hoofdverdachte nummer 1. Je zet je nogal verdacht sterk in gister... maar eigenlijk was het voor mij gezien een waardeloze tunnelvisie op potg waarmee je niks gong bereiken.

Nu je inzet vertoont door veel "inhoudelijk" te posten krijgt ie zeker ook veel DO stemmen. Of moet ik me er nu echt bij neerleggen dat dit potje gewoon zo waardeloos word dat de "ervaren" spelers lekker bevooroordeeld worden?

Dafuck? Ben jij pro-random stemmen ofzo? Dat is altijd al waardeloos geweest.
Stem op rabbid ^^

@rabbid je snapt toch zelf ook dat je argumentatie niets waard is.
Trouwes dat laatste punt ik reageer gewoon niet op waardeloze argumenten zoals jij die geeft in je verdediging.

Maar omdat je het zo lief vroeg:
Jou verdediging bestaat uit niets... nee het staat gewoon in de regels dat random is verboden en als jij zo goed zou moeten zijn snap ik niet waarom je daar zo hard op inhamert.

Waar slaat het op... zeggen dat je nuttig bezig bent. Dat laat je zien ipv zeggen. Het is nog waardelozer dan het eerste punt. Je doet door je waardeloze niets toevoegende tunnelvisie op POTG van gisteren even laten zien met mooie woordjes dat je wat doet en dus "nuttig" bent maar dat totaal niet bent als je een beetje nadenkt want je bereikt er niks mee.

Als laatste ydeger en animal. Die verdienen het meer als tris en rabbid maar ik zal me er niet druk over maken die uitslag stond al dagen vast in mijn hoofd.

Waarom verdienen zij het meer? Tristan en Rabbid zijn zeer goede spelers, en gezien hun posts, gaan ze ook hier weer belangrijk zijn (mits ze goed zijn ofc.), en Yde en Adi zijn redelijke spelers maar echte topspelers ook weer niet.

Moon, voor mij, aangezien hij er blijkbaar op gebrand is om alle ervaren spelers te lynchen, te beginnen met Rabbid, dit kan wolfisch zijn, om tegenstand in de toekomst te vermijden.
 

DeletedUser21356

Gast
Wat ik nu zie is een tunnelvisie van Moonmonkey op Rabbid, en Tristan en Animal die niet echt lief voor elkaar zijn, een discussie hebben waarin ik Tristan net iets meer gelijk geef, vooral om dat Animal niet echt veel post dat nuttig is voor de discussie.

Daarnaast had Rabbid gisteren een discussie met Potg, die uiteindelijk niets uithaalde.
Verder stemt Moonmonkey op Rabbid, deels met de reden dat Rabbid zegt dat random stemmen verboden is. Wat ook nog waar is, dus ik snap niet waarom hij dat als argument aanhaalt, alhoewel dat waarschijnlijk weer aan mij gaat liggen.

Dan is er nog Vinie die hier vreemd stemt:
bm: ik zou animal als BM willen hebben. Hij heeft ervaring en kan best wel leiden denk ik

dorpoudste; zou ik graag Moon en Ydeger als dorpoudste hebben
Animal als BM? Ok, hij is misschien ervaren, maar ik denk niet dat hij een goede BM is (niet persoonlijk bedoeld), gewoon omdat hij meestal spamt of onzinnige discussies heeft.
Dan Moonmonkey als Dorpsoudste, hij wilt juist Rabbid lynchen zonder fatsoenlijke redenen? Die logica mis ik weer even.

=>Moonmonkey is het verdachtst. Ik stem nog niet voor de Lynch omdat er nog meer ontwikkelingen kunnen komen i.v.m. Moonmonkey.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik moet zometeen weg en daarom nu nog even deze post. Mijn lynch staat momenteel op Moon, hij blijft verdacht doen en ik hou mijn stem dan ook op hem. Dit betekent niet dat jullie nu als makke schaapjes moeten meelopen *kuch* Genius *kuch*, want het is nu niet zo dat ie sowieso wolf. Hij doet verdacht, maar dat durven burgertjes ook wel eens te doen. Dus, denk zelf nog wat na, post nog wat en dan vinden jullie hopelijk een betere lynch dan mijn gebrekkig target.

Verder heb ik nog steeds geen BM aangeduid, Tristan is weer in vorm dit potje zo te zien. Andere degelijke spelers hebben zich nog niet echt laten zien of zijn in mijn ogen toch wel een beetje verdacht aan het doen. Of het aan mij ligt of niet laat ik tussen beide, maar dan kies ik toch voor safe.
 

DeletedUser22163

Gast
ik vind zelf dat POTG ook wel vreemd doen maar nog geen lynch raar. en ik ben er vanavond niet dus niet te veel spammen aub, anders moet ik alles lezen
 

DeletedUser21204

Gast
Badminton, en kom niet meer terug voor de deadline. Verwacht nu dan ook geen groot bericht, want ik moet over 5 minuten volledig omgekleed enzo klaarstaan :p

Mijn DO-stemmen gaan naar een ouwerd die zichzelf in mijn ogen al vaak genoeg heeft bewezen, en een nieuwerd die zichzelf een paar potjes heeft bewezen, en die ik graag een kans wil geven dit nog een keer te doen:
Tristan & Ydeger

Mijn BM-stem gaat dan natuurlijk ook naar 1 van deze 2, en omdat Tristan als BM toch iets meer zekerheid geeft dan iemand die zich slechts een paar potjes heeft bewezen, gaat mijn stem hiervoor naar Tristan.
 

DeletedUser

Gast
Ik moet zometeen weg en daarom nu nog even deze post. Mijn lynch staat momenteel op Moon, hij blijft verdacht doen en ik hou mijn stem dan ook op hem. Dit betekent niet dat jullie nu als makke schaapjes moeten meelopen *kuch* Genius *kuch*, want het is nu niet zo dat ie sowieso wolf. Hij doet verdacht, maar dat durven burgertjes ook wel eens te doen. Dus, denk zelf nog wat na, post nog wat en dan vinden jullie hopelijk een betere lynch dan mijn gebrekkig target.

Verder heb ik nog steeds geen BM aangeduid, Tristan is weer in vorm dit potje zo te zien. Andere degelijke spelers hebben zich nog niet echt laten zien of zijn in mijn ogen toch wel een beetje verdacht aan het doen. Of het aan mij ligt of niet laat ik tussen beide, maar dan kies ik toch voor safe.

Je counterde op Maan, want zeg nou zelf, hij had wel gelijk toen hij zei dat je argumenten tegen mij niet zo goed waren. Vervolgens zet hij een stem op je en wat doe jij? Jij zet een stem op hem omdat hij een stem op jou zet.

Ik zou graag de argumenten tegen hem willen zien.

Vinie, kun je even uitleggen wat je raar vindt aan mijn gedrag?

Genius een wolf die alle ervaren spelers eruit gaat lynchen is nief echt realistisch, niet?
 

DeletedUser

Gast
Ah, ik heb mijn pass geraden. Ik doe vanaf nu actief mee.
Overigens morgen Dorpsoudste stemmen ook naar mij :)

Ik ga nu posts analyseren.
Is er vanavond een lynch?
 

DeletedUser

Gast
Ik houd er niet van om mensen succes te wensen. De kant waar ik bij hoor zal dat niet nodig hebben, de kant waar ik niet bij hoor, tjah, die moeten verliezen, toch? Allereerst het hele "dorpsoudste' gebeuren. First things first:

Dorpsoudste): Tenzij ik me enorm vergis, maakt het vrij weinig uit of een wolf wel of niet dorpsoudste is. We hebben 1 "overlevende lunch" minder, maar die persoon zouden we wolven sowieso niet lunchen, dus als met al laat me dat nogal koud. Ik nomineer als eventuele gegadigden RabbidRobin, PartOfTheGame en, lekker arrogant maar wel terecht, mezelf. Waarom? Puur vanwege de redenen die Genade al heeft aangegeven. De meest ervaren, beste spelers. Ik ben geneigd om vervolgens maar voor mezelf (Tristiano) en PotG te gaan, puur doordat Robin zich vooral onderscheidt in potjes waarbij er genetwerkt kan worden. Iets wat in dit potje, gelukkig, niet mogelijk is.

Burgemeester) Hier ga ik niet heel erg veel woorden aan vuilmaken. Ik weet wat ik aan mezelf heb, jullie weten wat jullie aan me hebben, als jullie dat niet weten, is er niets dat ik kan zeggen om jullie alsnog te overtuigen. Ik denk dat we kunnen zeggen dat, zonder netwerken en claimen, eik een van de beste spelers ben op Grepolis. Dit maakt me tegelijkertijd een van de gevaarlijkere burgemeesters, mits ik wolf zou zijn, maar uiteindelijk gaat het allemaal om het nemen van risico's.

Aha, post 1. Een iets langere post dan het gemiddelde. Maar wat zeg je hier nu eigenlijk in? Eigenlijk helemaal niks, behalve het feit dat je jezelf behoorlijk aanbidt. Wist je trouwens dat arrogantie tussen mijn lijstje van wolvenkenmerken staat?
Je betoog om jouw dorpsoudste en burgemeester te maken is behoorlijk gefaald, maargoed, ik zie al dat er genoeg anderen zijn die erin trappen.

Natuurlijk mogen stemmen ook altijd op mij. Welke dan ook (voor deze ronde he).
Waarom?
Dat bedenk je zelf maar, en als je het niet zelf kan bedenken gaat je stem toch niet op mij, en ga ik ook niet de moeite doen je te overtuigen.

Deze quote staat hier vanwege een latere reactie van Tristan.

Het argument van een wolf... "Doe wat je denkt dat het beste is" & "Ik gedroeg me de vorige keer dat ik wolf was anders"
Wat zeg je nu eigenlijk? Juist, helemaal niets. Als je wilt dat mensen je serieus nemen, raad ik je aan om eens serieus te posten. Je bent niet fantastisch, je bent niet perfect, je bent niet onmisbaar. Je bent... vervangbaar.

Ah daar hebben we hem. 'Het argument van een wolf', maar mijn beste Tristan, jij doet een vergelijkbare uitspraak. En ik mag toch hopen dat zo'n geweldenaar als jij jezelf toch niet zal tegenspreken? Wat is trouwens de toegevoegde waarde van je laatste zin? Iemand een schop nageven, wat ben jij voor een irritant kereltje, om toch maar even op de man te spelen.



Sinds wanneer is Randomstemmen verboden... Wauw. Dit verklaart wel waarom het niveau van WvW op Grepolis zo bar en bar slecht is. Lees eens de inschrijvingen. Om het even voor je te quoten: "Extra: Stemregel
Stemmen zonder uitleg en random stemmen zijn allebei verboden.
Reden: Spreekt voor zich"

Weer inhoudsloos, de overige reacties eronder heb ik er gewoon uitgedaan. Ook weer allemaal inhoudsloos en reagerend op dingetjes over de instellingen van het spel. Jij bent voor nu vooral bezig met het fixen van bm en do stemmen, en niet op zoek naar een wolf.
Vanwege je tegenspreking, je arrogantie en het argument hierboven staat mijn stem voorlopig op jou.
Tristan

Mijn Burgemeestersstem gaat naar PartOfTheGame, gezien ik hem het best ken hier, en hem nu inschat als goedje. Mijn do stemmen zijn daarom ook logisch: PartOfTheGame, Blueknife
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Wat is eigenlijk de reden dat POTG do-stemmen krijgt? Hij lijkt me naar gevoel eerder verdacht dan ongetwijfeld te vertrouwen. Dat vind ik dus vrij vreemd. Zelf zal ik ook gelijk mijn (voorlopige) stemmen neergooien. Dorpsoudste zie ik het liefst Tristan en Rabbid worden, dat zijn genoeg ervaren spelers die we naar mijn mening liever niet al te snel tussen het brood van de wolven hebben liggen. Om mijn post van daarnet, het DO maken van de BM of omgekeerd, op te volgen, stem ik op Rabbid als BM zonder speciale reden er bij.

Wie vind je verdacht? Degene die op hem stemmen, of Potg zelf? En waarom?
 

DeletedUser10470

Gast
Momenteel (na alles gelezen te hebben), vind ik dat Tristan met de beste Theorieën komt (Nogmaals: Tristan) Ook Rabbid maakt goede Theorieën. Tevens vind ik dat momenteel MoonMonkey het meest verdacht overkomt.

Ik heb echt totaal geen zin op dit waardeloos gedoe van je in te gaan.

Als je goed bent, ga je altijd op posts in. Je bent namelijk zelf degene die bij andere iets los moet krijgen.

@rabbid je snapt toch zelf ook dat je argumentatie niets waard is.
Trouwes dat laatste punt ik reageer gewoon niet op waardeloze argumenten zoals jij die geeft in je verdediging.

Hierboven weer dezelfde reden.
 

DeletedUser

Gast
Momenteel (na alles gelezen te hebben), vind ik dat Tristan met de beste Theorieën komt (Nogmaals: Tristan) Ook Rabbid maakt goede Theorieën. Tevens vind ik dat momenteel MoonMonkey het meest verdacht overkomt.



Als je goed bent, ga je altijd op posts in. Je bent namelijk zelf degene die bij andere iets los moet krijgen.



Hierboven weer dezelfde reden.

Ah, ik heb blijkbaar iets gemist :rolleyes:, kun je die 'goede' theorieën van Tristan en Rabbid even quoten :)? Overigens, je argument is al bij meerdere mensen genoemd, waarom pak je moonmonkey eruit?
 

DeletedUser199

Gast
Aha, post 1. Een iets langere post dan het gemiddelde. Maar wat zeg je hier nu eigenlijk in? Eigenlijk helemaal niks, behalve het feit dat je jezelf behoorlijk aanbidt. Wist je trouwens dat arrogantie tussen mijn lijstje van wolvenkenmerken staat?
Je betoog om jouw dorpsoudste en burgemeester te maken is behoorlijk gefaald, maargoed, ik zie al dat er genoeg anderen zijn die erin trappen.

Ik aanbid mezelf enorm, wist je dat nog niet? Prima als arrogantie op je lijstje staat, ik ben niet van plan om mijn karakter te veranderen omdat jij dat zo graag wil. Kleine notitie hierbij: Je geeft hierbij aan jouw "lijstje van wolvenkenmerken" niet enkel is gebaseerd op WvW-gerelateerde eigenschappen, slechte eigenschap voor iemand die wolven wilt vangen... ;) Je spreekt jezelf tegen btw, als mijn betoog zou hebben gefaald, zouden er niet genoeg mensen zijn "ingetrapt". Want waar zijn ze precies ingetrapt? Leg me dat eens uit ;)

Deze quote staat hier vanwege een latere reactie van Tristan.



Ah daar hebben we hem. 'Het argument van een wolf', maar mijn beste Tristan, jij doet een vergelijkbare uitspraak. En ik mag toch hopen dat zo'n geweldenaar als jij jezelf toch niet zal tegenspreken? Wat is trouwens de toegevoegde waarde van je laatste zin? Iemand een schop nageven, wat ben jij voor een irritant kereltje, om toch maar even op de man te spelen.

Je probeert mij de schuld te geven van iets dat Kyra heeft gezegd?





Weer inhoudsloos, de overige reacties eronder heb ik er gewoon uitgedaan. Ook weer allemaal inhoudsloos en reagerend op dingetjes over de instellingen van het spel. Jij bent voor nu vooral bezig met het fixen van bm en do stemmen, en niet op zoek naar een wolf.
Vanwege je tegenspreking, en het argument hierboven staat mijn stem voorlopig op jou.
Tristan

Leg eens uit? Wat is er inhoudloos aan dan :)? Er stemt iemand random, Rabbid wijst erop dat dit verboden is, Rabbid wordt beschuldigd van "wolf zijn" omdat hij zou "liegen" over de instellingen. Mijn quote van de instellingen is dan gewoon een logische zet.

"Jij bent vooral bezig met het fixen van bm en DO stemmen."
Dat klopt. De lynch is pas morgen, dus ik heb daarbij niet zo heel veel haast, echter meen ik gewoon gereageerd te hebben op Animal, degene die ik tot nu toe nogal opvallend vond.


Mijn Burgemeestersstem gaat naar PartOfTheGame, gezien ik hem het best ken hier, en hem nu inschat als goedje. Mijn do stemmen zijn daarom ook logisch: PartOfTheGame, Blueknife

;) .
 

DeletedUser

Gast
Ik aanbid mezelf enorm, wist je dat nog niet? Prima als arrogantie op je lijstje staat, ik ben niet van plan om mijn karakter te veranderen omdat jij dat zo graag wil. Kleine notitie hierbij: Je geeft hierbij aan jouw "lijstje van wolvenkenmerken" niet enkel is gebaseerd op WvW-gerelateerde eigenschappen, slechte eigenschap voor iemand die wolven wilt vangen... Je spreekt jezelf tegen btw, als mijn betoog zou hebben gefaald, zouden er niet genoeg mensen zijn "ingetrapt". Want waar zijn ze precies ingetrapt? Leg me dat eens uit

Aangezien het antwoord tussen mijn quote in staat, zal ik alle dikgedrukte tekst opnieuw quoten. Je hoeft van mij niet te veranderen van karakter, daar zou ik trouwens ook helemaal geen inspraak op (mogen\kunnen) hebben. Het is alleen wel zo dat het kenmerk arrogantie niet zomaar op mijn lijstje van wolveneigenschappen is gekomen. Ik heb genoeg ervaring om te weten hoe een wolf zich gedraagt, en meestal is dat in de vorm van aggressieve reacties. Ik trap niet in je betoog, dat de rest dat doet heeft niks met een tegenspreking te maken.
Overigens moet je jezelf niet van den domme houden, jij weet dondersgoed wat ik bedoel. Maar aangezien anderen dit misschien niet door zullen hebben zal ik het nog een keer uitleggen -> Het is niet gebruikelijk dat er dorpsoudsten in het begin van het spel worden gekozen, zoals ik al eerder had gezegd was jouw post enkel en alleen om do en bm stemmen binnen te slepen, ik trap er dus gewoon niet in dat jij zo gemakkelijk alles krijgt wat je wilt naar een simpel betoogje, waar je jezelf ophemelt. Nee, sorry.



Je probeert mij de schuld te geven van iets dat Kyra heeft gezegd?

Oke, laat ik het anders uitleggen. Ik ben inderdaad iets vergeten toe te voegen, waarvoor mijn excuses. Waarom reageer je niet op Kyra en wel op Animal. En waarom zeg je het vervolgens in je eigen 'betoog' ook nog eens? (zie dikgedrukte tekst in eerste post)

Leg eens uit? Wat is er inhoudloos aan dan ? Er stemt iemand random, Rabbid wijst erop dat dit verboden is, Rabbid wordt beschuldigd van "wolf zijn" omdat hij zou "liegen" over de instellingen. Mijn quote van de instellingen is dan gewoon een logische zet.

Wat er inhoudsloos aan is, is dat het weer geen toegevoegde waarde heeft in de jacht naar een wolf. Je schiet weliswaar in de verdediging voor Rabbid (want natuurlijk niet verdacht is, want je hebt gewoon gelijk met die quote), maar je zoekt daarna ook niet verder.

"Jij bent vooral bezig met het fixen van bm en DO stemmen."
Dat klopt. De lynch is pas morgen, dus ik heb daarbij niet zo heel veel haast, echter meen ik gewoon gereageerd te hebben op Animal, degene die ik tot nu toe nogal opvallend vond.

Dan weet ik in ieder geval dat je nu nog niet op zoekt bent naar wolven, ik zou je graag verzoeken toch eens je verdachtes op te noemen. Al zijn het enkel gedachtes.
 

DeletedUser19654

Gast
rabbid sinds wanneer is random stemmen verboden??
Trouwens voor mij ben je hoofdverdachte nummer 1. Je zet je nogal verdacht sterk in gister... maar eigenlijk was het voor mij gezien een waardeloze tunnelvisie op potg waarmee je niks ging bereiken. Eerlijk gezegd vind ik je te fanatiek, maar dat kan aan mij liggen. Direct een waardeloze counter ben ik ook niet van je gewend. Dus iemand die op jouw stemt met een *** reden (zeg je zelf) is direct wolf. Nou, dan zie ik weer eens wat nieuws.

Nu je inzet vertoont door veel "inhoudelijk" te posten krijgt ie zeker ook veel DO stemmen. Of moet ik me er nu echt bij neerleggen dat dit potje gewoon zo waardeloos word dat de "ervaren" spelers lekker bevooroordeeld worden?
Zo misschien help ik dat eerste deel even uit de wereld... want verder komen jullie niet, lees ik nu meer dan 10x of zow.
Staat nu ook een aanvulling bij.

Ik vraag me ook af waarom rabbid niet zegt van:
Mensen aan mij heb je geen ene shit (sorry voor taalgebruik) want ik mijn dit hele weekend er toch niet. Aan mijn WvW kwaliteiten heb je dus een vrij lange tijd niets. Dan kunnen we toch beter een wat actievere DO aanstellen of ligt dat aan mij?

Dus moraal van het laatste stukje:
Late we er voor zorgen dat de wolven geen inactiefje gaan lunchen!!

Wat een failler zijn jullie soms echt niet normaal... WvW begint niet meer leuk te worden.
Ik heb nu ook geen hoop in dat rabbid verdacht overkomt met het feit dat hij DO "wil worden"
Als hij echt goed is laat hij ons toch niet opgescheept zitten met een inactieve DO! Zo ja... op basis van wat noemen jullie rabbid dan een "goede" WvW speler?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan