• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #93: Puur

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Moon, dat is wel heel gemakkelijk? Er staat duidelijk in de instellingen van deze inschrijving dat dat verboden is. Ik ga ervanuit dat jij dit wist, waarom dan zo'n flutargument? moonmonkey

E: verder heb ik nergens gezegd dat ik zo nuttig ben dit potje, dat zeggen anderen.
E2: verder worden ervaren en slimme spelers idd beloond? Zij dragen meer bij aan het spel en dat is dus gewoon logisch
E3: ik weet dat je dit leest, niet reageren maakt je er niet minder verdacht op
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser19654

Gast
Stem op rabbid ^^

@rabbid je snapt toch zelf ook dat je argumentatie niets waard is.
Trouwes dat laatste punt ik reageer gewoon niet op waardeloze argumenten zoals jij die geeft in je verdediging.

Maar omdat je het zo lief vroeg:
Jou verdediging bestaat uit niets... nee het staat gewoon in de regels dat random is verboden en als jij zo goed zou moeten zijn snap ik niet waarom je daar zo hard op inhamert.

Waar slaat het op... zeggen dat je nuttig bezig bent. Dat laat je zien ipv zeggen. Het is nog waardelozer dan het eerste punt. Je doet door je waardeloze niets toevoegende tunnelvisie op POTG van gisteren even laten zien met mooie woordjes dat je wat doet en dus "nuttig" bent maar dat totaal niet bent als je een beetje nadenkt want je bereikt er niks mee.

Als laatste ydeger en animal. Die verdienen het meer als tris en rabbid maar ik zal me er niet druk over maken die uitslag stond al dagen vast in mijn hoofd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik zie eigenlijk niet wat er waardeloos is aan mijn 'gedoe'

Ik wil niet heel flauw doen ofzo, maar ergens heeft Moonmonkey wel een punt. Dag 1 kun je niks serieus ergens van afleiden, plus als je om de een of andere reden niet meer online kan zijn...

E: Robin, hoezo is het logisch dat 'ervaren' spelers beloond worden? Het gaat niet om wat je aan het spel bijdraagt, maar om te winnen. Als je een wolf eruit haalt om een flut reden is het net zo effectief als je een wolf eruit haalt om een pro reden.
 

DeletedUser

Gast
Hij geeft ook aan dat hij morgen ook niet online zal kunnen komen.

E: Robin, hoezo is het logisch dat 'ervaren' spelers beloond worden? Het gaat niet om wat je aan het spel bijdraagt, maar om te winnen. Als je een wolf eruit haalt om een flut reden is het net zo effectief als je een wolf eruit haalt om een pro reden.

De kans lijkt me iets groter dat een wolf eruitgaat met een goede reden dan met een slechte reden.
 

DeletedUser21204

Gast
Bij een goede reden weet je dat het misschien nog wel vaker kan gebeuren, bij een slechte reden wordt het eerder afgedaan als een "geluk", "toeval".
 

DeletedUser21204

Gast
Gisterenavond oudergesprekken, niet zo'n best rapport, je ziet het al aankomen..
Ik ga weer een internetloze periode tegemoet.
(eigenlijk zou ik nu ook geen internet hebben, mijn ipod had het namelijk niet en toen ik het vroeg was het "het internet van al je apparaten is afgezet, omdat je meer voor school moet doen". Is een foutje dat ik het nu op mn pc heb dus).
Toen ik over het bovenstaande meer informatie vroeg, zei ze dat ik echt helemaal geen internet zou hebben, gewoon 24/7 niet.
Onder het kopje "school" heb ik ervan kunnen maken dat ik vanavond in overleg met mn vader 1 uur per dag kan krijgen per dag waarin ik op de pc kan.
Of dit tijdens de wvw-deadline zal vallen weet ik nog niet, dat zal ik ervan proberen te maken.

En ik weet dat sommigen dit misschien zullen afdoen als "ze is wolf en wil niet opvallen" ofzoiets, maar de mensen die me al een tijdje kennen weten dat dit de standaard methode van mijn ouders is, internet eraf halen.
 

DeletedUser199

Gast
Je spreekt jezelf tegen. Ik gedraag me zo behalve de vorige keer dat ik wolf was, voor de rest ga ik hier geen woorden aan besteden, aangezien het nergens op slaat.

Doe wat je denkt het beste is.

Het argument van een wolf... "Doe wat je denkt dat het beste is" & "Ik gedroeg me de vorige keer dat ik wolf was anders"
Wat zeg je nu eigenlijk? Juist, helemaal niets. Als je wilt dat mensen je serieus nemen, raad ik je aan om eens serieus te posten. Je bent niet fantastisch, je bent niet perfect, je bent niet onmisbaar. Je bent... vervangbaar.

rabbid sinds wanneer is random stemmen verboden??
Trouwens voor mij ben je hoofdverdachte nummer 1. Je zet je nogal verdacht sterk in gister... maar eigenlijk was het voor mij gezien een waardeloze tunnelvisie op potg waarmee je niks gong bereiken.

Nu je inzet vertoont door veel "inhoudelijk" te posten krijgt ie zeker ook veel DO stemmen. Of moet ik me er nu echt bij neerleggen dat dit potje gewoon zo waardeloos word dat de "ervaren" spelers lekker bevooroordeeld worden?

Sinds wanneer is Randomstemmen verboden... Wauw. Dit verklaart wel waarom het niveau van WvW op Grepolis zo bar en bar slecht is. Lees eens de inschrijvingen. Om het even voor je te quoten: "Extra: Stemregel
Stemmen zonder uitleg en random stemmen zijn allebei verboden.
Reden: Spreekt voor zich"
Stem op rabbid ^^

@rabbid je snapt toch zelf ook dat je argumentatie niets waard is.
Trouwes dat laatste punt ik reageer gewoon niet op waardeloze argumenten zoals jij die geeft in je verdediging.

Maar omdat je het zo lief vroeg:
Jou verdediging bestaat uit niets... nee het staat gewoon in de regels dat random is verboden en als jij zo goed zou moeten zijn snap ik niet waarom je daar zo hard op inhamert.

Waar slaat het op... zeggen dat je nuttig bezig bent. Dat laat je zien ipv zeggen. Het is nog waardelozer dan het eerste punt. Je doet door je waardeloze niets toevoegende tunnelvisie op POTG van gisteren even laten zien met mooie woordjes dat je wat doet en dus "nuttig" bent maar dat totaal niet bent als je een beetje nadenkt want je bereikt er niks mee.

Als laatste ydeger en animal. Die verdienen het meer als tris en rabbid maar ik zal me er niet druk over maken die uitslag stond al dagen vast in mijn hoofd.

Ik ben benieuwd naar je argumentatie omtrent de laatste zin. Wat hebben Ydeger en Animal dan gedaan dat ze het zoveel verdienen? Want vooralsnog is het enige dat ik zie twee hele rare Dorpoudste-stemmen, je probeert je op te stellen alsof de reden "Algemeen bekend is." Correct me if I am wrong, maar Ydeger, noch Animal, staat bekend als een fantastische WvW-speler. Leg de simpele stervelingen, zoals moi, daarom eens uit waarom je op deze twee individuen stemt?

Dat valt nog wel mee hoor. Vorige pot ging Alice de Wolf enkel dood door een ongelukige doodsdrank die nogal random was.

Dit, mijn beste, is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Dat het een slecht idee is on een reden te zoeken waarom we iemand kunnen lynchen en dat gewoon een beetje gokken een beter idee is? En dat alles vanwege "Het is ooit goed gegaan." Ik zal je wat vertellen. Dit is PUUR WvW. We kunnen hier niet mensen gaan lynchen om te zien wie de waarheid spreekt, dat kunnen we gewoon niet. Deal with it.
 

DeletedUser

Gast
Het argument van een wolf... "Doe wat je denkt dat het beste is" & "Ik gedroeg me de vorige keer dat ik wolf was anders"
Wat zeg je nu eigenlijk? Juist, helemaal niets. Als je wilt dat mensen je serieus nemen, raad ik je aan om eens serieus te posten. Je bent niet fantastisch, je bent niet perfect, je bent niet onmisbaar. Je bent... vervangbaar.

En jij bent een arrogante, vervelende etter, die ik het liefste nooit meer zou tegen komen waar dan ook. Wat zeg je nu eigenlijk met jou post? Juist, helemaal niets wat ook maar enige nut kan hebben.

Sinds wanneer is Randomstemmen verboden... Wauw. Dit verklaart wel waarom het niveau van WvW op Grepolis zo bar en bar slecht is. Lees eens de inschrijvingen. Om het even voor je te quoten: "Extra: Stemregel
Stemmen zonder uitleg en random stemmen zijn allebei verboden.
Reden: Spreekt voor zich"


Ik ben benieuwd naar je argumentatie omtrent de laatste zin. Wat hebben Ydeger en Animal dan gedaan dat ze het zoveel verdienen? Want vooralsnog is het enige dat ik zie twee hele rare Dorpoudste-stemmen, je probeert je op te stellen alsof de reden "Algemeen bekend is." Correct me if I am wrong, maar Ydeger, noch Animal, staat bekend als een fantastische WvW-speler. Leg de simpele stervelingen, zoals moi, daarom eens uit waarom je op deze twee individuen stemt?

Persoonlijk, zijn de stemmen de op jou ook nogal vreemd, omdat je de laatste 2 potjes waar aan je mee deed, geen ene reet uitvoerde.

Dit, mijn beste, is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Dat het een slecht idee is on een reden te zoeken waarom we iemand kunnen lynchen en dat gewoon een beetje gokken een beter idee is? En dat alles vanwege "Het is ooit goed gegaan." Ik zal je wat vertellen. Dit is PUUR WvW. We kunnen hier niet mensen gaan lynchen om te zien wie de waarheid spreekt, dat kunnen we gewoon niet. Deal with it.

Ik zeg dat wat hij zegt niet altijd klopt.

:O .
 

DeletedUser19654

Gast
een goede en ervaren speler en moet beloond worden.

Dat klinkt niet eens meer als een keuze, nee dat is gewoon een standaard verplichting in WvW hoe je dat zegt.
Nou op die manier kun je beter in je eentje WvW spelen, want zo hoort het niet vind ik.
 

DeletedUser

Gast
Dat is niet exact wat ik zeg. Ervaren en goede spelers moeten worden beloond. Met andere woorden de spelers die goed zijn in WvW. Dat is logisch want zij helpen het potje ook?

Maak dan een wvw aan met enkel ervaren spelers erin? Geweldig, potje met 5 mensen!
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Jullie lezen de helft van mijn post en quoten dan het stuk dat jullie goed uitkomt. Ik zeg nergens dat dat moet, maar als er iemand beloond moet worden is dat in mijn ogen het liefst een ervaren en goede speler. In mijn ogen is dat perfect logisch, misschien bij jullie niet en komt het daarom vrij scheef over. Maar nu zijn jullie gewoon het topic aan het volspammen met een discussie waar niemand iets aan heeft. Stop met spammen alsjeblieft en vecht dit soort dingen liever in de chat/privé uit. Zo'n spam staat alleen maar in de weg.
 

DeletedUser199

Gast
En jij bent een arrogante, vervelende etter, die ik het liefste nooit meer zou tegen komen waar dan ook. Wat zeg je nu eigenlijk met jou post? Juist, helemaal niets wat ook maar enige nut kan hebben.

"En jij bent een arrogante, vervelende etter"
Wauw. Wat wil je hier nou eigenlijk mee bereiken? Dat ik me gekwetst voel? Doe ik niet. Ik ben arrogant, dat heb ik nooit ontkend en ik ben van mening dat ik het recht heb om arrogant te zijn. Of ik een vervelende etter ben? Dunno, dat is aan anderen om te bepalen. Maar wat ik net heb gepost had zeer zeker wel nut, als je dat niet inziet, snap je het spelletje niet helemaal.

Persoonlijk, zijn de stemmen de op jou ook nogal vreemd, omdat je de laatste 2 potjes waar aan je mee deed, geen ene reet uitvoerde.

Laten we eens kijken naar mijn laatste 2 potjes...
Het "anonieme" potje & Sinterklaas WvW.
Het anonieme potje is algemeen bekend, en toendertijd ook doorgegeven aan de spelleiding, dat ik 1 dag na het begin van het potje was gedumpt door mijn vriendin. Dat was nogal vervelend en mijn gedachten waren niet echt bij WvW. Problemen mee? Niet erg, want zolang je niet weet hoe het voelt, neem ik je niet kwalijk dat je er geen begrip voor hebt.

Het Sinterklaas potje was ik gewoon actief hoor :). Ik maakte een fout door er geen rekening mee te houden dat een G/S koppel mogelijk was, maar dat ik actief was, staat buitenkijk. Geen dingen roepen als je niet weet of ze kloppen :)


Ik zeg dat wat hij zegt niet altijd klopt.

Net zoals je altijd aan de snelheidslimiet houden niet betekent dat je nooit verongelukt. Maar aangezien het de kans aanzienlijk vergroot, kiezen we er vaak wel voor om het te doen.
 

DeletedUser

Gast
Oke, ik heb juist eens alles vlug bijgelezen, moet straks gaan schermen, dus ik heb niet veel tijd. Wie me opvielen waren Tristiano, ik heb hem eigenlijk nog nooit zien spelen in een potje zonder netwerken, dus ik geef hem het voordeel van twijfel. @Animal, wat jij zegt, dat hij niets deed de afgelopen 2 potjes, hij zei zelf ook dat hij beter speelde in potjes zonder netwerken. Dan nog MoonMonkey en Animal die wel heel hard op rabbid gaan. Ik, persoonlijk, vind dat beiden een punt hebben. Ervaren spelers gaan hun team meer helpen, en als ze bij de goedjes zijn kan dit handig zijn. Dus daar geef ik rabbid in gelijk, maar dat ze MOETEN worden beloond vind ik overdreven. Over MoonMonkey gesproken, hij zegt dat hij zijn DO stemmen al dagen in zijn hoofd had. Dat snap ik niet, je weet je rollen dan nog niet, dus dat vind ik vrij ... dom.
Mijn tweede DO stem gaat naar rabbidrobin, hij zegt zelf dat hij niet zo een super goede speler is (zeg als ik het verkeerd begreep :p), maar in de potjes die ik met hem speelde en wat ik me nog herinner speelde hij vrij goed
Mijn BM is tevens Tristiano, zelfde redenen als DO.

E: sorry dat er geen quotes bij zijn, zoals ik al zei, nu heb ik weinig tijd.
E2: Had Tristans bericht nog niet gelezen, en dat was ik vergeten :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan