• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #93: Puur

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser199

Gast
Even voor de duidelijkheid, zo graag wil ik rabbid er eigenlijk helemaal niet uit.
Hij was op dat moment mijn enige verdachte dus wat moet je anders doen? Op iemand gaan die je niet verdacht vind?

Op dit moment vind ik dat don veel verdachter bezig is. Hij moet toch wel doorhebben dat wij hij nu allemaal zegt en doet nergens meer over gaat? Helaas is hij deze avond dan ook weg *zucht*


Oke, mijn exiclluces, hel dag bezig geweedt, dus ik heb geen tijd gehad om me actief met wvw te bemoeien. Ik vertrouw Moonmonkey (uitleg komt zodra ik thuisben). En ben bereid het een kans te geven, wegens zijn rare, nutteloze theorie van gisteren, voel ik mezelf geneigd om op *rood*Owen666*rood*[b/] te stemmen. Ik moet weer overstappen dus bye x)
 

DeletedUser21204

Gast
Ik ga voor MoonMonkey.

- Zijn verdediging raakt kant noch wal.
- Het ene moment verdedigt hij Tristan, en het andere moment valt hij hem aan. Nogal tegenstrijdig dus.
- Wat je aan dat hierboven ziet, is dat hij er gewoon alles aan doet om zelf te overleven. Of hij hiervoor nu de DO/BM verdacht moet gaan maken met redenen die nergens op slaan, of niet. Hierdoor spreekt hij zichzelf vaak tegen.
 

DeletedUser

Gast
Oke, mijn exiclluces, hel dag bezig geweedt, dus ik heb geen tijd gehad om me actief met wvw te bemoeien. Ik vertrouw Moonmonkey (uitleg komt zodra ik thuisben). En ben bereid het een kans te geven, wegens zijn rare, nutteloze theorie van gisteren, voel ik mezelf geneigd om op *rood*Owen666*rood*[b/] te stemmen. Ik moet weer overstappen dus bye x)


Zeg me wat je zo raar en nutteloos aan mijn theorie vindt, je zou een wolf kunnen zijn , of niet soms.
Deze reactie wekt bij mij nog meer het gevoel op dat je wolf bent.
 

DeletedUser21356

Gast
Wat draagt deze post exact bij aan de discussie, als ik vragen mag? Hij lijkt interessant, maar hij is het eigenlijk niet.
Ik zag er het nut van in, anders had ik het niet gepost. Als jij vindt van niet, is dat jouw punt/beslissing.
E: En om maar even op Robin in te gaan zonder te dubbelposten, dat van Gekko was me ook al opgevallen, alleen toen bedacht ik me dat ie wel niet zo'n enorm slechte wolf zou zijn en dat het té gemakkelijk zou zijn om hem om die redenen aan te vallen. Ik vind hem sws vaak verdacht spelen.
Zoals hierboven al gezegd, ik zag het nut van m'n post in. Dat denk ik wel vaker, echter zien anderen het nut er niet van in. En dat is volkomen hun beslissing.


Zo meteen stem ik wel voor de Lynch, eerst eens kijken naar wat sommige mensen nog te zeggen hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21356

Gast
Het is handig voor het overzicht en je weet meteen waar je voor staat.

Sommigen zullen dit natuurlijk niet nuttig vinden, maar ja.

E:
Aangezien de deadline om 20u00 is, ga ik ook maar stemmen. :O
Mijn stem gaat vandaag op Moonmonkey.
Waarom?
-Wel hij ontwijkt de vragen over z'n stem op Rabbid.
-Hij probeert zich te verdedigen, echter slaat zijn verdediging niet op veel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
(Ook) mijn stem zal op MoonMonkey gaan, omdat hij weinig toevoegt, buiten een countertheorie op Rabbid die hij toch ineens weer terugtrekt. En dat is naar mijn mening wel een aspect van een wolf, slechts een slappe theorie neerleggen, en dan nog wel op een DO + BM. Dat laatste maakt hem nog verdachter. Dus vandaar de stem van mij.
 

DeletedUser18003

Gast
Wegens een gebrek aan tijd vandaag (Olympische spelen kijken en kamer opruimen) ga ik mee met de verdenkingen op MoonMonkey (ik kan me ook wel vinden in de dingen die er over hem gezegd zijn). Ik zal mijn best doen me voor morgen weer bij te lezen, en moedig mensen ook aan om een praatje met me te komen te maken op Skype, zodat ik binnen een dag weer op volle snelheid mee kan WvW'en. :)
 

DeletedUser

Gast
omdat t hier denk ik de verkeerde kant op lijkt te gaan: een stem op Kyra

hoewel Moon zich inderdaad enigszins tegenstrijdig in de chat gedraagt (zegt eerst dat DO's bevoorrecht worden, terwijl iedereen "gelijk" zou moeten zijn en vervolgens bevoorrecht hij ze zelf), heeft hij in mijn ogen niet echt een goede kans gekregen. Hij is nogal in een hoek gedreven door Rabbid en Kyra. Kyra verteld mij vervolgens dat ze mij zeer verdacht vindt en vraagt om mijn defense. Na deze gegeven te hebben kijkt ze niet meer op of om maar duikt vrolijk op moon.

Verder heeft ze zicht (behalve de laatste 10 minuten in de chat) vrij passief gedragen zowel hier als in de chat. Veel makkelijke vragen stellen en weinig zelf toevoegen.
 

DeletedUser

Gast
Mijn lynch stem blijft het zelfde als die van gisteren ... Tristiano
Net zoals gisteren heb ik deze reden.

Waarom: Hij trekt misschien alle aandacht naar hem (dat niet gewoon is als wolf) , maar hij zegt weinig zinnigs tot nu toe. Oke hij heeft een schema gezet voor de "verduidelijking". Al wat deze zegt heeft half en half te maken met WvW dus waarom zou hij geen wolf zijn? Hij is misschien een wolf die graag in de picture wilt staan.
Ook noemt die mijn theorie raar en nutteloos, dat in mijn ogen niet is en heeft niet gereageerd waarom dat dan zou moeten zijn.
(oke, hij had wel weinig tijd maar de bewijzen zijn tegen hem)
 

DeletedUser21204

Gast
Fireas, mijn verdenkingen op jou heb ik geuit voordat Moon zichzelf begon tegen te spreken. Aangezien ik de hele dag weg was, viel ik ergens halverwege een discussie waarin Rabbid nogal op Moon ging binnen, en ik was dan ook niet meteen helemaal mee waarom Rabbid hem nu verdacht. Hierdoor verdacht ik eerst jou, redenen heb ik je gegeven. Maar vervolgens begon Moon zichzelf zo tegen te spreken, dat hij mij toch verdachter leek dan jou. Dat wil niet zeggen dat ik jou niet verdenk, integendeel, dat wil gewoon zeggen dat ik Moon op het moment verdachter vind dan jou.

Ik heb mij ook niet heel passief gedragen hier op het forum, aangezien ik de hele dag weg was. Ik had dus een hoop gemist, wat ik eerst even wou bijlezen, zodat ik goed op de hoogte zou zijn. Toen ik hiermee klaar was, waren dat dus de laatste 10 minuten in de chat.
 

DeletedUser19654

Gast
laat ik gewoon voor de fun op tristan gaan.
De argumentatie is:
Ik ben te laat voor de deadline
Hij is goed in WvW
Hij verdedigt mij
 

DeletedUser

Gast
Dag 2

Ik heb behoorlijk hoofdpijn en ga meteen naar bed. Geen verhaaltjes. (Dus het ligt niet aan jullie, schatten. (hug) )

EDIT: Stemmen:
PartOfTheGame => Kyraco
Moonmonkey => DonFrank
Gekko => MoonMonkey
Noobje783 =>
Kyraco => MoonMonkey
Tristiano => owen666
Fireas => Kyraco
RabbidRobin => MoonMonkey
owen666 =>
DutchGirl => MoonMonkey
Blueknife. =>
Ydeger => MoonMonkey
Jo 10 =>
Donny => MoonMonkey

MoonMonkey is lynch en burger.
Gekko is lunch. Wat zou hij toch zijn? WOWO eh... burger.

Jo 10 is een inactieve burger en bij deze dood. Misschien vergeet ik nog wat andere boefjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Rabbid. Ik zei in de chat dat ik hem vertrouw, maar dat werd blijkbaar niet helemaal gesnapt, zo tunnelvisie (of toch een beetje) en niet bepaald nagedacht. Ik bewijs hier het tegendeel.

Ik ben mijn volste vertrouwen in PartOfTheGame en Tristiano, zij krijgen van mij ook mijn dorpsoudstestemmen. Mocht één van de 2 inactief blijken en morgenmiddag nog niet gereageerd hebben, kan het nog zijn dat ik deze verander. Anders is de kans klein dat ik nog van gedachte verander.
E: Potg stemt op zichzelf en doet vrij arrogant, geen stem van mij in dat geval.
Je stemt op POTG, niet omdat je hem ineens vertrouwt, maar omdat je hem een kans wil geven omdat hij vrij ervaren is. Maar je bent zo eerlijk om dat eerste toe te geven, want uiteindelijk blijkt dat hij inderdaad wat verdacht doet. Een wolf zou imo eerder proberen zo veel mogelijk op de achtergrond te blijven, en dan dus ook niet op een vreemd gedrag van POTG ingaan, wat jij wel doet;
Hij heeft zijn koppie nog niet eens laten zien. Voor het zelfde geld duikt hij niet op, verschijnt hij niet en zit jij daar met een inactieve DO die na een tijdje van inactiviteit sterft. Verder is dit potje puur op gedrag, waar hij bijvoorbeeld niet zo heel veel aan heeft, hij kent ons niet echt heel goed.

Waarom zouden we in godsnaam jou moeten laten leven en dus die DO-stem geven? Dit slaagt alles, er zijn inderdaad geen speciale rollen. Hoe wil jij exact wolven gaan zoeken en erachter komen wie slecht is? Juist ja, gedrag. Hierbij gebruik je alle info die je hebt, dus ook over dode spelers. Als een dode speler een burger is, zijn er dingen die je daaruit kunt concluderen. Vermoedens inderdaad, geen harde bewijzen. Maar waar wil je die vandaan toveren? Dit is gewoon helemaal gebaseerd op vermoedens, heel dit potje. Dus dit slaagt werkelijk alles.

Oeh, je stemt altijd op hem. Hoe vaak is dat, tweemaal? Wel, de kans dat jullie beide wolven zijn is inderdaad niet zo heel groot, ik zoek enkel een verklaring voor je rare, verdachte verdrag en dit was dan ongeveer de enige logische uitweg. Verder zou jij dat evengoed wel doen, want tot mij was er niemand die er iets over opmerkte, je zou er dus zomaar weg mee kunnen komen. Alle mensen die al hebben gereageerd maar er niets over hebben gezegd zetten je toch niet in de kijker, waarom zou je ervan uitgaan dat dat wel gebeurt?

Ok, Animal zegt idd nog wel iets, maar dat is animal, de raget altijd veel te hard. Dus daar letten over het algemeen niet heel veel mensen op ^^.
Nah, op de stem op Blueknife kan ik nog inkomen, daarintegen is en blijft het een waardeloze stem die ik sws anders zou doen. Verder is het wel heel gemakkelijk om het zo af te stempelen. Ja, op mezelf stemmen is logisch, duh. Dat zou een goedje inderdaad zeggen, maar ook een wolf zou dat argument aanhalen.

Verder komt op dag 1 het overzicht qua verdenkingen van Tris, en blijkt dat je zo actief bent geweest om alle theorieen bedacht te hebben. Wat wil zeggen: op zoek naar wolven. Enkel die van Moon, op jou, wordt niet door jou gedeeld, wat me logisch lijkt.

Vandaag kom je met een uitgebreider theorie tegen Moon. Daar kan ik me zo ver mijn post zojuist strekt in vinden. Dus ik vertrouw jou, om het ff samen te vatten, omdat je overstroomt van de theorieen.
 

DeletedUser

Gast
Alle posts op een rijtje:
Succes allemaal! Goedjes ftw!
-

Wat is eigenlijk de reden dat POTG do-stemmen krijgt? Hij lijkt me naar gevoel eerder verdacht dan ongetwijfeld te vertrouwen. Dat vind ik dus vrij vreemd. Zelf zal ik ook gelijk mijn (voorlopige) stemmen neergooien. Dorpsoudste zie ik het liefst Tristan en Rabbid worden, dat zijn genoeg ervaren spelers die we naar mijn mening liever niet al te snel tussen het brood van de wolven hebben liggen. Om mijn post van daarnet, het DO maken van de BM of omgekeerd, op te volgen, stem ik op Rabbid als BM zonder speciale reden er bij.

Tja, raar dat hij mij niet als DO wilde. Maar nu even serieus: hij noemt me verdacht, maar noemt daar geen redenen voor. Dat is toch wel raar. Daarnaast is hij een voorstander van een BM die ook DO is, terwijl dat ook vrij nadelig kan zijn.

Jouw stemmen, deel ik de mening van Rabbid, waren niet speciaal diepgaand. Verder wil ik er vooral op duiden dat ik niet zo goed snap waarom mensen nogal uit het niets, dus Tris bvb en Rabbid bijna, op jou stemmen voor DO.

Hier dan zijn argumentatie, nadat ik erom gevraagd heb: mijn BM stemmen. Maar hoevaak kan je een BM stem nou verdacht noemen? Het kan wel, ik heb zelfs al wel eens wolven eruit gehaald doordat zij raar BM stemden, en dan gaat het vooral om hun uitleg ernaast, maar als ik zonder uitleg BM stem dan kan je moeilijk me verdacht vinden vanwege mijn BM stem, dat is alleen maar raar. Zeker als je bedenkt dat ik altijd op Blueknife en mezelf voor DO willen toch wel bij mijn gedrag past.

Hij zal er - net als ik, zo getuigen mijn stemmen - wel van uit gaan dat ze beiden burger zijn.

En bedankt voor al het vertrouwen in me, de DO-stemmers ben ik allemaal even dankbaar.

Dit ging over de rollen van Tristan en Robin. Opeens gaat hij er zonder meer vanuit dat ze goed zijn. Dat is toch wel raar, als hij zelfs in zijn DO stempost niet over hun rol rept.

Sorry, ik heb het vnv nogal druk, en meng me daarom niet in een discussie. Mijn stem gaat op Animal->Fireas, omdat ik me in die theorie het best vinden kan. Het spijt me als ik nu stomme dingen doe, tijdsdruk en zo. Ook geen idee of ik 300 tekens haal. Maar excuus, vanaf morgen zal ik eens wat actiever worden en wat serieuze theorieen neerzetten, zodat wij de wolven uit kunnen roeien.

Makkelijke stem op Animal.

(Ook) mijn stem zal op MoonMonkey gaan, omdat hij weinig toevoegt, buiten een countertheorie op Rabbid die hij toch ineens weer terugtrekt. En dat is naar mijn mening wel een aspect van een wolf, slechts een slappe theorie neerleggen, en dan nog wel op een DO + BM. Dat laatste maakt hem nog verdachter. Dus vandaar de stem van mij.

Makkelijke stem op Maan Aap. Daarnaast, waarom is het verdacht om op een BM en DO te stemmen? Alsof de wolven obvious alle DO's eruit gaan lynchen.
 

DeletedUser

Gast
Imrahil is wolf. ^^

Hee DutchGirl (l)

Verder zijn er wel vies veel meelopers op Moon, terwijl het gewoon vanaf moment 1 duidelijk was dat hij goedje was. Ook zie ik dat mensen vertrouwen weten te winnen dmv lange posts. Bijboorbeeld Rabbid Robin, als ik op pc ben zal ik die post eens in stukken zetten, maar na flitsen van wat ik gelezen heb vond ik dat redelijk verdacht. Jullie zijn vrij om zelf eens zijn post te analyseren. Mijn verdenking jegens Tristan is minder geworden. Verder; Kyra en Donfrank. Hoe spelen zij normaal gesproken? (die vielen mij voornamelijk op)



Hmm ydeger is ook wel verdacht als ik het zo lees. Iig lijkt het me niet dat ydeger en RR samen wilf wolf zijn. Ydeger speelt op een iets lompere manier, waardoor ik iets meer naar hem neig. Daarbij komend dat RR een Do is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan