• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #93: Puur

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Dag 3

Lynch
Even leek het er op dat de Wakkerdammers niet tot een unaniem besluit konden komen. Maar op de valreep werd er dan toch nog veel gediscussieerd en was DonFrank de persoon waar door de meeste mensen naar werd gewezen.
DonFrank zag zijn lot aankomen. Hij was vol wrok over het feit, dat hij, uitgerekend hij, de onschuldigheid zelve, zou worden gedood! Hij zag de strop al voor hem klaar en besloot toen dat het zijn eer te na was om op deze manier te sterven. DonFrank sprak zijn laatste woorden:
[24-02-14 19:56:59] Don/3DiMeNSioNaaL/Opa: Oke, BB
slikte een overdosis speed en was al snel niet meer onder de levenden. Zo stierf ook deze burger.

Lunch
Die nacht gingen de Wakkerdammers vol vrees naar hun slaapplaatsen toe. Waarschijnlijk zou iemand de komende nacht niet overleven. En iedereen hoopte dat zelf niet te zijn.
De volgende ochtend werd Blueknife.s bed leeg aangetroffen. Het was duidelijk dat hier deze nacht een hevig gevecht was geleverd. In de muur stak een blauw mes met nog een plukje wolvenhaar eraan. Maar helaas had Blueknife. toch het leven moeten laten.

Stemmen
PartOfTheGame => Tristiano
Noobje783 =>
Kyraco => PartOfTheGame
Tristiano => DonFrank
Fireas => Kyraco
RabbidRobin => DonFrank
owen666 =>
DutchGirl =>
Blueknife. => DonFrank
Ydeger => owen666
Donny => DutchGirl

Inactiviteit
Noobje had in computerspelletjes geleerd dat je van drie hoog uit een verdieping kon springen en dan levend op de bodem kon terechtkomen. Hij dacht dat dat in het echt kon. Wat een noob. De burger belandde in de noobjeshemel.
DutchGirl krijgt bij deze een waarschuwing.

Mededeling
Morgen is de deadline twee uur verlaat!
 

DeletedUser

Gast
Dag 3

Lynch
Even leek het er op dat de Wakkerdammers niet tot een unaniem besluit konden komen. Maar op de valreep werd er dan toch nog veel gediscussieerd en was DonFrank de persoon waar door de meeste mensen naar werd gewezen.
DonFrank zag zijn lot aankomen. Hij was vol wrok over het feit, dat hij, uitgerekend hij, de onschuldigheid zelve, zou worden gedood! Hij zag de strop al voor hem klaar en besloot toen dat het zijn eer te na was om op deze manier te sterven. DonFrank sprak zijn laatste woorden:
[24-02-14 19:56:59] Don/3DiMeNSioNaaL/Opa: Oke, BB
slikte een overdosis speed en was al snel niet meer onder de levenden. Zo stierf ook deze burger.

Lunch
Die nacht gingen de Wakkerdammers vol vrees naar hun slaapplaatsen toe. Waarschijnlijk zou iemand de komende nacht niet overleven. En iedereen hoopte dat zelf niet te zijn.
De volgende ochtend werd Blueknife.s bed leeg aangetroffen. Het was duidelijk dat hier deze nacht een hevig gevecht was geleverd. In de muur stak een blauw mes met nog een plukje wolvenhaar eraan. Maar helaas had Blueknife. toch het leven moeten laten.

Stemmen
PartOfTheGame => Tristiano
Noobje783 =>
Kyraco => PartOfTheGame
Tristiano => DonFrank
Fireas => Kyraco
RabbidRobin => DonFrank
owen666 =>
DutchGirl =>
Blueknife. => DonFrank
Ydeger => owen666
Donny => DutchGirl

Inactiviteit
Noobje had in computerspelletjes geleerd dat je van drie hoog uit een verdieping kon springen en dan levend op de bodem kon terechtkomen. Hij dacht dat dat in het echt kon. Wat een noob. De burger belandde in de noobjeshemel.
DutchGirl krijgt bij deze een waarschuwing.

Mededeling
Morgen is de deadline twee uur verlaat!

Genade ik heb wel gestemd ze.
 

DeletedUser

Gast
Oke nu ben ik boos. Jullie zijn hier wel goed in zeg. Sorry dat ik het zeg maar ik ben het zooooooo zat ieder potje als de grootste noob gezien te worden en dan weer te worden genegeerd Dat de slechtjes het doen, oke, maar het kunnen niet alleen slechtjes zijn geweest die op Frank hadden gestemd, terwijl ik hem nog nadrukkelijk goed had genoemd.

Ik denk eigenlijk dat een wolf niet eens het lef zou hebben om op me stemmen, dus kyra hoeft vandaag iig nog niet dood.

Tristan daarentegen tja jongen je maakt het me niet moeilijk.

E: Ydeger dag 4 geen verdachten is wel raar, iemand moet op z'n minst wel licht verdacht overkomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Weet je wat ik switch naar Tristan-->Yde

1. Dag 3 geen verdachten
2. Hij reageerde anders op mijn verdenkingen dan normaal, normaal zou die me gewoon noob noemen en er niet op ingaan maar nu ging hij er serieus op in.
 

DeletedUser199

Gast
Oke nu ben ik boos. Jullie zijn hier wel goed in zeg. Sorry dat ik het zeg maar ik ben het zooooooo zat ieder potje als de grootste noob gezien te worden en dan weer te worden genegeerd Dat de slechtjes het doen, oke, maar het kunnen niet alleen slechtjes zijn geweest die op Frank hadden gestemd, terwijl ik hem nog nadrukkelijk goed had genoemd.

Ik denk eigenlijk dat een wolf niet eens het lef zou hebben om op me stemmen, dus kyra hoeft vandaag iig nog niet dood.

Tristan daarentegen tja jongen je maakt het me niet moeilijk.

E: Ydeger dag 4 geen verdachten is wel raar, iemand moet op z'n minst wel licht verdacht overkomen.

Lol, dus omdat ik niet op jou stem, ben ik verdacht x)?
Dat is de slechtste redenatie die ik in een hele lange tijd heb gehoord...

@Als iedereen die dood is, ook gewoon buiten het topic zou willen blijven...
 

DeletedUser

Gast
Yde-->Tristan

Ik bedacht me opeens dat Tristan bm was en aangezien ik er helemaal zeker van ben dat ie wolf is mag hij eerst dood. Mocht het nodig zijn licht ik dit nog toe maar ten eerst heeft hij nog helemaal NIETS gedaan en ten tweede doet hij ook gewoon zijn best om supersupersuperobvious te doen. Zie bijvoorbeeld het feit dat hij zijn posts met onnodige tekens opvult, wss vindt hij dat grappig om te doen als wolf. Owja en het feit dat hij het hinderlijk vindt dat Maan post zegt genoeg, alleen wolven zouden dat hinderlijk vinden want eigk zegt Maan in zijn post:'waarom doen jullie zo wolfs'

Kyra verdedigde Tristan toen hij zgn niet op tijd was om te stemmen, hij kwam weer toevallig 5 over aan en de rest vd dag had hij ook niets gedaan. Conclusie--->kyra wolf

Yde/Robin zit wolf nr.3 tussen, ik neig nu naar yde. Alhoewel ik Owen verdacht actief vind, had die gozer allang inactiefdood verwacht als niet-wolf eigenlijk.

@Maan dit soort dingen in het discussietopic
 

DeletedUser199

Gast
Yde-->Tristan

Ik bedacht me opeens dat Tristan bm was en aangezien ik er helemaal zeker van ben dat ie wolf is mag hij eerst dood. Mocht het nodig zijn licht ik dit nog toe maar ten eerst heeft hij nog helemaal NIETS gedaan en ten tweede doet hij ook gewoon zijn best om supersupersuperobvious te doen. Zie bijvoorbeeld het feit dat hij zijn posts met onnodige tekens opvult, wss vindt hij dat grappig om te doen als wolf. Owja en het feit dat hij het hinderlijk vindt dat Maan post zegt genoeg, alleen wolven zouden dat hinderlijk vinden want eigk zegt Maan in zijn post:'waarom doen jullie zo wolfs'

Kyra verdedigde Tristan toen hij zgn niet op tijd was om te stemmen, hij kwam weer toevallig 5 over aan en de rest vd dag had hij ook niets gedaan. Conclusie--->kyra wolf

Yde/Robin zit wolf nr.3 tussen, ik neig nu naar yde. Alhoewel ik Owen verdacht actief vind, had die gozer allang inactiefdood verwacht als niet-wolf eigenlijk.

@Maan dit soort dingen in het discussietopic

PartOfTheGame

We zijn momenteel met zijn zevenen over, als de lynch vanavond geen wolf is, hebben de goedjes gewonnen. En raad eens wie met de meest idiote standpunten probeert te lynchen? Juist ;)
"Alleen een wolf zou het hinderlijk vinden?"
Komop zeg, Dood = Dood, dat weet jij ook wel. Als je als "dode" wat te posten hebt, dan doe je dat in het discussie-topic, niet in het speeltopic, in het speeltopic posten is zelfs verboden.

De reden dat Kyra me "verdedigde" omdat ik er niet was? Doordat Kyra wist dat ik er niet zo zijn die dag, net zoals Cynthia. Cynthia heeft om 19:00 nog een Whatsapp'je van me gekregen met een foto van mijzelf in de trein, denk je niet dat dat heel erg ver gaat als alibi voor WvW x)? Weet je wie trouwens ook op de hoogte was dat ik er zondag niet zou zijn? Rabbid. Vier mensen waren dagen van te voren al op de hoogte dat ik er zondag niet zou zijn, dus dat argument slaat nergens op.

"Onnodige tekens"
Wauw, gaan we nu bepalen wat ik precies mag posten en wat niet? Ik zit vrij ruim boven de minimale hoeveelheid van 300 tekens, dus nee, beste PotG, ik heb het "toevoegen van extra tekens" niet nodig, dat hoor jij ook wel te weten. Ik heb niet zo gek veel gedaan nee, echter ben ik niet degene die MM liet doodgaan nadat hij zo goed als bewezen was en was het toch echt de theorie van je geliefde BlueKnife die ervoor zorgde dat Don doodging. Als Don zich sowieso normaal had opgesteld in de discussie inplaatsvan direct na een beschuldiging de chat te verlaten en te zeggen dat het hem niet uitmaakte, tjah...
 

DeletedUser

Gast
Onnodige tekens zal ik wel even dikdrukken voor je bewezen wolfje:

Na heel erg lang twijfelen, heb ik er uiteindelijk voor gekozen om PotG te vertrouwen en Genius te stemmen.
Zijn argumenten richting MM raken kant nog wal en om eerlijk te zijn heb ik geen tijd meer om nog wat nuttigs te typen dus typ ik nog maar wat in de hoop dat Genade mijn post niet leest want dat doet hij vast niet en dat hoop ik zo vreselijk graag, ty schat.

Deze volgende post ben je ook puur bezig met woorden vullen, daarnaast nog een vraagje aan je, waarom had je toen niet gewoon de uitleg over Maan gegeven? Kwam dat je niet goed uit?
Oke, mijn exiclluces, hel dag bezig geweedt, dus ik heb geen tijd gehad om me actief met wvw te bemoeien. Ik vertrouw Moonmonkey (uitleg komt zodra ik thuisben). En ben bereid het een kans te geven, wegens zijn rare, nutteloze theorie van gisteren, voel ik mezelf geneigd om op *rood*Owen666*rood*[b/] te stemmen. Ik moet weer overstappen dus bye x)
 

DeletedUser

Gast
Owja, daarnaast:

-Mooie counter
-Ik vond dat van Maan geenszins irritant nee, waarom niet vraag je? Omdat het niet op mij slaat. Het gaat over de inactieve mensen. Echter: inactieve mensen zijn niet vaak alleen goedjes, die dus gewoon falers zijn, nee vaak is het ook gewoon een wolventactiek. Jij voelt jezelf als wolf zijnde bedreigd door die post van Maan, want zeg nou zelf, zo actief ben je niet, en dus reageer je zo. Mooi voorbeeld: Het potje van Animal en Kyra, een paar potjes geleden, deed DonFrank als wolf zijnde hetzelfde.
 

DeletedUser199

Gast
Onnodige tekens zal ik wel even dikdrukken voor je bewezen wolfje:



Deze volgende post ben je ook puur bezig met woorden vullen, daarnaast nog een vraagje aan je, waarom had je toen niet gewoon de uitleg over Maan gegeven? Kwam dat je niet goed uit?

Zucht, je maakt jezelf nogal belachelijk met dit soort argumenten.
Lees eens terug op Skype, JIJ was degene die me om 19:58 vroeg om op Genius te stemmen, dan heb ik helaas geen tijd meer om een fatsoenlijke uitleg te typen dus dan ga ik dat ook niet doen.

"Kwam dat je niet goed uit"

Weet jij nog wat de reden was dat MM voor mij bewezen goedje was? Juist, dat Genade de dag daarvoor hem en Genius door elkaar had gehaald, ik kon dit alleen bewijzen met logjes. Logjes die ik, juist, niet bij me had in de trein. Als ik zoiets had geroepen zonder enige vorm van bewijs, was er geen hond geweest die me had geloofd, om nog maar te zwijgen over het gevolg als ik het geprobeerd logjes te vervalsen.

Vooralsnog is het enige dat ik zie een PartOfTheGame die zijn dekmantel net 1 dag te vroeg heeft laten vallen, je had nog heel even moeten proberen te doen alsof je probeerde er wolven uit te halen, in plaats van het oordelen of ik al dan niet afwezig mag zijn. Is Rabbid dan toevallig jouw medewolf? Dat het je totaal niet uitmaakt dat hij offline is, maar zodra ik dat aangeef, en for gods sake zelfs nog Wi-Fi zoek om toch enige bijdrage aan WvW te hebben, is de wereld opeens te klein? Juist...

Heel leuk dat je me probeert op te laten draaien voor de dood van Genius, maar jij was degene die zo van overtuigd was dat hij wolf was, niet ik.

[22-2-2014 19:57:30] PartOfTheGame: Stem op genius
[22-2-2014 19:57:32] PartOfTheGame: Of don

(Algemene chat, dus het mag!)

Dus heel erg leuk wat je probeert te doen, maar het werkt alleen maar tegen je, jij bent degene met de nutteloze stemmen en je "Ik weet het zeker" gedoe.
 

DeletedUser199

Gast
Owja, daarnaast:

-Mooie counter
-Ik vond dat van Maan geenszins irritant nee, waarom niet vraag je? Omdat het niet op mij slaat. Het gaat over de inactieve mensen. Echter: inactieve mensen zijn niet vaak alleen goedjes, die dus gewoon falers zijn, nee vaak is het ook gewoon een wolventactiek. Jij voelt jezelf als wolf zijnde bedreigd door die post van Maan, want zeg nou zelf, zo actief ben je niet, en dus reageer je zo. Mooi voorbeeld: Het potje van Animal en Kyra, een paar potjes geleden, deed DonFrank als wolf zijnde hetzelfde.

Geen woorden in de mond leggen he.
Ik zeg "Iedereen die dood is" daarmee doel ik op zowel MoonMonkey als op BlueKnife, want ik ben van mening dat ze geen van beide in dit topic thuishoren. Dat jij enkel praat over MoonMonkey is weer een fantastisch voorbeeld van hoe je me woorden in de mond probeert te leggen, die ik helemaal niet gezegd heb.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik denk eigenlijk dat een wolf niet eens het lef zou hebben om op me stemmen, dus kyra hoeft vandaag iig nog niet dood..

Wat stelt dit voor? Je geeft eerst aan dat een wolf het lef niet zou hebben op jou te stemmen, en ik dus goedje zou zijn, en dan vervolgens zeg je dat ik "vandaag igg" nog niet dood hoef. Dit is al vrij wolfish. Je zegt namelijk eerst dat ik in jouw ogen geen wolf ben, en daarna dat je me eigenlijk wel wil lynchen, maar dat dat nog niet vandaag hoeft. Dat is echt een indirecte "jou lynchen komt nog wel als we met de wolven in de meerderheid zijn".

Kyra verdedigde Tristan toen hij zgn niet op tijd was om te stemmen, hij kwam weer toevallig 5 over aan en de rest vd dag had hij ook niets gedaan. Conclusie--->kyra wolf

Hier kom ik al helemaal geen wijs uit. Wat probeer je hier nu eigenlijk te zeggen? Gaat dit over zondag, toen ik zei dat hij misschien de deadline niet zou halen? Wel, zoals Tristan al zei, kan het misschien voorkomen dat mensen een dag weg zijn, en anderen hiervan op de hoogte zijn? Maakt het mij wolf als ik door iemand ingelicht wordt dat diegene er de hele dag niet gaat zijn? Natuurlijk, dat kan dan in de wolvenchat geplaatst zijn, etc. Maar al eens aan gedacht dat we misschien ook gewoon in prive praten, en hij daar buiten de wvw-context aangeeft de hele dag weg te zijn?

Onnodige tekens zal ik wel even dikdrukken voor je bewezen wolfje:

Deze volgende post ben je ook puur bezig met woorden vullen, daarnaast nog een vraagje aan je, waarom had je toen niet gewoon de uitleg over Maan gegeven? Kwam dat je niet goed uit?

"Bewezen wolfje"? Ik heb ondertussen al door dat je hem verdenkt, maar maakt jouw verdenking hem een bewezen wolf?

Het was al duidelijk dat Tris die dag weg was, en denk je dat als hij in de trein wifi heeft gevonden, en er nog achter zet dat hij nu moet overstappen, hij de tijd heeft om uit te leggen waarom Moon goedje was?

En ook dat voorbeeld later van "Mooi voorbeeld: Het potje van Animal en Kyra, een paar potjes geleden, deed DonFrank als wolf zijnde hetzelfde." slaat helemaal nergens op, aangezien elke speler als wolf anders speelt. Je kan niet zeggen "DonFrank deed dit als wolf, en nu doet Tristan het, dus Tristan is wolf".
 

DeletedUser

Gast
Je schuift nu alles op mij af je bent slim genoeg om zelf na te denken en je hebt dat dit potje gewoon niet gedaan.

Daarnaast had je dat echt wel zonder logs kunnen roepen, kom op zeg, je kan me niet wijsmaken dat dat niet kon. Logjes mogen uberhaupt niet dus ik snap niet wat je probeert te beweren. En alsof wolven niet ook even gaan zitten reageren op WvW. En heb ik iets gezegd over de dood van Genius? Nee, jij vraagt iets over onnodige tekens, ik quote. Dat genius in die post voorkomt dat is toeval, of eerder gezegd niet want toen kwam je blijkbaar tekens tekort, evenals bij die post daarna.

Dekmantel 1 dag te vroeg laten vallen, ja hé. Dit is echt zo'n goede conclusie je baseert het nergens op maar goede conclusie sorry dat ik wel uit mezelf inhoudelijk reageer.

Ik zie niet wat er zo hinderlijk aan is en het feit dat jij ze allebei weg wil hebben zorgt ervoor dat ik aanneem dat jij iets tegen de info hebt die een van beide verspreidt. Dan kom ik uit bij Maan Aap. Je kan me niet zeggen dat je zonder reden niet wilt dat ze niet posten, wat maakt het je nou uit? Wordt het er onoverzichtelijk door, nee, want je ziet geen posts over het hoofd als er uberhaupt niemand post. Dus dan kom ik vrij snel uit bij die conclusie.
 

DeletedUser21204

Gast
Fireas' logs waren legaal.

Logjes van de algemene chat mogen.

Rest ga ik zo op in :p even lezen enzo

E: Oke, eigenlijk valt er niet op in te gaan, want je zegt gewoon vrij weinig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
ik zal ff kort zijn want ik moet weg. ben vanavond ergens laat wel on voor Skype. Ik blijf straks gewoon bij kyra. Die is gewoon wolf en ik begrijp niet hoe daar steeds de aandacht vanaf gehaald kan worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan