• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #93: Puur

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Dubbelpost vandaar

Kyra en Donfrank waren mij ook opgevallen, vooral kyra. Kyra is wel vrijwel altijd actief, zowel als goed als als slechtje. Wat mij vooral opviel was dat ze makkelijk op Alice stemde die voor haar doen normaal speelde. Daarnaast stemde ze ook op Maan Aap.

DonFrank speelt vgm wel altijd hetzelfde, maar de argumentatie bij zijn stem was ook niet heel goed.

Waarom kunnen ze eigenlijk niet allebei wolf zijn, yde en Robin?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Bijboorbeeld Rabbid Robin, als ik op pc ben zal ik die post eens in stukken zetten, maar na flitsen van wat ik gelezen heb vond ik dat redelijk verdacht. Jullie zijn vrij om zelf eens zijn post te analyseren. Mijn verdenking jegens Tristan is minder geworden. Verder; Kyra en Donfrank. Hoe spelen zij normaal gesproken? (die vielen mij voornamelijk op)

Ik wacht hier eigenlijk nog steeds op. Je geeft wel je commentaar en zo, maar blijkbaar heb je niet genoeg tijd om ze deftig uit te werken en hier neer te zetten?
 

DeletedUser20542

Gast
Alle posts op een rijtje:

Tja, raar dat hij mij niet als DO wilde. Maar nu even serieus: hij noemt me verdacht, maar noemt daar geen redenen voor. Dat is toch wel raar. Daarnaast is hij een voorstander van een BM die ook DO is, terwijl dat ook vrij nadelig kan zijn.

Hier dan zijn argumentatie, nadat ik erom gevraagd heb: mijn BM stemmen. Maar hoevaak kan je een BM stem nou verdacht noemen? Het kan wel, ik heb zelfs al wel eens wolven eruit gehaald doordat zij raar BM stemden, en dan gaat het vooral om hun uitleg ernaast, maar als ik zonder uitleg BM stem dan kan je moeilijk me verdacht vinden vanwege mijn BM stem, dat is alleen maar raar. Zeker als je bedenkt dat ik altijd op Blueknife en mezelf voor DO willen toch wel bij mijn gedrag past.

Dit ging over de rollen van Tristan en Robin. Opeens gaat hij er zonder meer vanuit dat ze goed zijn. Dat is toch wel raar, als hij zelfs in zijn DO stempost niet over hun rol rept.

Makkelijke stem op Animal.

Makkelijke stem op Maan Aap. Daarnaast, waarom is het verdacht om op een BM en DO te stemmen? Alsof de wolven obvious alle DO's eruit gaan lynchen.
1 en 2. Ik noem geen redenen zeg je. Dat doe ik dus wel, in puntje twee. Maar waarom moet jij dan gaan zeiken dat je om uitleg moet gaan vragen - wees blij dat ik antwoord? Verder, ik haalde dus aan dat ik het eerder vreemd vind dat jij wordt gekozen dan normaal en ook goed, omdat je dus - ALWEER - zonder enig extra woordje aan reden komt, en het is wel fijn om te weten waarom je stemt. Op jezelf stemmen getuigt van ego en is vaak een wolvenstreek, en de stem op Blueknife vind je wel zo logisch omdat je dat altijd - zijn tweede potje hier - doet. TW boeit me namelijk geen reet, en daar ga je dus niet op terugkomen als reden voor Grepo. Verder geef je zelf toe dat er zeker iets in mijn argumentatie kan zitten, zo'n liev zinnetje tussendoor, dus daar houdt voor mij ook jouw beschuldiging op. Verder zeg je helemaal in het begin nog dat het nadelig is om een DO ook BM te laten zijn. Dus jij wil graag dat de BM als die een beetje goed bezig is simpelweg wordt geluncht?

3. Denk jij, allerliefste Ot, dat ik mijn stemmen toe ga vertrouwen aan mensen die ik voor geen ene millimeter vertrouw? Nee, inderdaad. Dat doe ik dan ook niet, ik vind beiden goede spelers. Niemand doet dat, lijkt mij.

4. Waarom die stem, vraag jij je af. Wel, vijf minuten na deze post ging ik mezelf er weer eens aan herinneren dat ik, verrassing verrassing, een leven heb. Ik ging weg, om na negenen weer thuis te komen. Stemmen wou ik wel, dus dan moet dat maar even met wat minder argumentjes. Dus ik vind dit niet bepaald een reden. Ik heb uit dat tabelletje van Tris afgeleid dat de verdenkingen op Adi het sterkst waren. Dan ga ik mijn ouders niet kwaad maken, ze hadden wat haast, door zelf een theorie op te gaan stellen.

5. Fijn hoor, dat makkelijk. Je bent zelf niet zo makkelijk, als ik het zo zie. Het derde onzinnige argument op een rij. Ik vind het verdacht dat Moon gewoon countert, want als er twee mensen counteren is er meestal eentje wolf. Rabbid, naar ik vermoed, is dat niet (weet je ook al als je dit echt leest). Dus dan zal Moon de wolf, of in ieder geval degene met de grootste kans op het zijn ervan, zijn.
 

DeletedUser

Gast
1 en 2. Ik noem geen redenen zeg je. Dat doe ik dus wel, in puntje twee. Maar waarom moet jij dan gaan zeiken dat je om uitleg moet gaan vragen - wees blij dat ik antwoord? Verder, ik haalde dus aan dat ik het eerder vreemd vind dat jij wordt gekozen dan normaal en ook goed, omdat je dus - ALWEER - zonder enig extra woordje aan reden komt, en het is wel fijn om te weten waarom je stemt. Op jezelf stemmen getuigt van ego en is vaak een wolvenstreek, en de stem op Blueknife vind je wel zo logisch omdat je dat altijd - zijn tweede potje hier - doet. TW boeit me namelijk geen reet, en daar ga je dus niet op terugkomen als reden voor Grepo. Verder geef je zelf toe dat er zeker iets in mijn argumentatie kan zitten, zo'n liev zinnetje tussendoor, dus daar houdt voor mij ook jouw beschuldiging op. Verder zeg je helemaal in het begin nog dat het nadelig is om een DO ook BM te laten zijn. Dus jij wil graag dat de BM als die een beetje goed bezig is simpelweg wordt geluncht?

3. Denk jij, allerliefste Ot, dat ik mijn stemmen toe ga vertrouwen aan mensen die ik voor geen ene millimeter vertrouw? Nee, inderdaad. Dat doe ik dan ook niet, ik vind beiden goede spelers. Niemand doet dat, lijkt mij.

4. Waarom die stem, vraag jij je af. Wel, vijf minuten na deze post ging ik mezelf er weer eens aan herinneren dat ik, verrassing verrassing, een leven heb. Ik ging weg, om na negenen weer thuis te komen. Stemmen wou ik wel, dus dan moet dat maar even met wat minder argumentjes. Dus ik vind dit niet bepaald een reden. Ik heb uit dat tabelletje van Tris afgeleid dat de verdenkingen op Adi het sterkst waren. Dan ga ik mijn ouders niet kwaad maken, ze hadden wat haast, door zelf een theorie op te gaan stellen.

5. Fijn hoor, dat makkelijk. Je bent zelf niet zo makkelijk, als ik het zo zie. Het derde onzinnige argument op een rij. Ik vind het verdacht dat Moon gewoon countert, want als er twee mensen counteren is er meestal eentje wolf. Rabbid, naar ik vermoed, is dat niet (weet je ook al als je dit echt leest). Dus dan zal Moon de wolf, of in ieder geval degene met de grootste kans op het zijn ervan, zijn.

1 en 2: Het lijkt me dat als je me verdacht vindt, je daar een reden voor hebt. Nu was het meer van: 'Robin is aan het beuken op hem, zonder reden, dus ik noem hem ook wel verdacht'. En nu dan nogmaals die argumentatie die je later geeft: die klopt niet. En dat vind ik zo raar, eerst zonder argumenten en vervolgens noem je het enige wat ik tot dan toe heb gedaan, BM stemmen, direct als verdacht.

'Op jezelf BM stemmen is een wolvenstreek'- ik weet 99÷ zeker dat de afgelopen 10 potjes hier geen enkele wolf op zichzelf heeft gestemd. Dat is mijn vermoeden, dus daarop gebaseerd klopt jouw uitspraak niet. En nogmaals, ik snap niet wat er zo verdacht is aan een stem op Blueknife.

3: Het ging niet over het feit dat ze goede spelers waren als in goed in het spelletje, nee je noemde ze goed als in ze behoren tot de goede partij, de burgers. En dat kon je toen nog imo niet weten, tenzij je natuurlijk de slechtjes al kent.

4: Hier kan ik niet op ingaan, je had dus haast en dat geloof ik dan wel.

5: Mijn vraag is dan: waarom Rabbid niet? Wat heeft hij gedaan dat hij in jouw ogen bewezen is? Ik vond de argumenten tegen Moon vrij slecht, alhoewel het vrij gemakkelijk is om achteraf te zeggen(niet dat ik het niet ervoor had gezegd), en daarom is het logisch dat hij countert op mensen die met slechte argumenten op hem stemmen. Vandaar ook dat ik het raar vind dat persoon na persoon op hem stemt. Daarnaast kwam je stempost raar op me over.
 

DeletedUser20542

Gast
1 en 2: Het lijkt me dat als je me verdacht vindt, je daar een reden voor hebt. Nu was het meer van: 'Robin is aan het beuken op hem, zonder reden, dus ik noem hem ook wel verdacht'. En nu dan nogmaals die argumentatie die je later geeft: die klopt niet. En dat vind ik zo raar, eerst zonder argumenten en vervolgens noem je het enige wat ik tot dan toe heb gedaan, BM stemmen, direct als verdacht.

'Op jezelf BM stemmen is een wolvenstreek'- ik weet 99÷ zeker dat de afgelopen 10 potjes hier geen enkele wolf op zichzelf heeft gestemd. Dat is mijn vermoeden, dus daarop gebaseerd klopt jouw uitspraak niet. En nogmaals, ik snap niet wat er zo verdacht is aan een stem op Blueknife.

3: Het ging niet over het feit dat ze goede spelers waren als in goed in het spelletje, nee je noemde ze goed als in ze behoren tot de goede partij, de burgers. En dat kon je toen nog imo niet weten, tenzij je natuurlijk de slechtjes al kent.

4: Hier kan ik niet op ingaan, je had dus haast en dat geloof ik dan wel.

5: Mijn vraag is dan: waarom Rabbid niet? Wat heeft hij gedaan dat hij in jouw ogen bewezen is? Ik vond de argumenten tegen Moon vrij slecht, alhoewel het vrij gemakkelijk is om achteraf te zeggen(niet dat ik het niet ervoor had gezegd), en daarom is het logisch dat hij countert op mensen die met slechte argumenten op hem stemmen. Vandaar ook dat ik het raar vind dat persoon na persoon op hem stemt. Daarnaast kwam je stempost raar op me over.
1 en 2. Dat eerste zeg ik idd. De argumentatie klopt niet zeg jij, en waarom niet precies? (als ik nu rare dingen zeg zal ik ff teruglezen) Verder is dat tweede van mezelf ook een inschatting, ik ben het niet nagegaan ofzo, maar dacht dat dit toch eerder bij wolven voorkomt. En dan over die stem: ik heb er zelf geen idee van of Blue effectief erg ervaren is. Dat wil ik dan wel in het midden laten, maar dat zeg je er dan ten minste bij, lijkt me.

3. Met goed bedoel ik in de eerste plaats ervaren. Maar in die post had ik het idd over goed qua rol. Maar ik haalde al aan, waar jij hier niet op antwoordt, dat niemand die goed is zijn BM- en in dit geval ook DO-stemmen op iemand zet die hij eerder verdenkt.

4 is afgesloten, dus dan maken we van 5 wel...
4. Jij leest niet helemaal goed zeker, eventjes terug heb ik gisteren gepost waarom ik Rabbid vertrouw. Elk woord in die post meen ik 20 uur later nog steeds, dus dan is dat ook afgehandeld. Verder kan ik je niet tegenspreken. Nu, na de lynch van gisteren, blijkt dat de theorie niet klopt. Eigenlijk blijkt mijn theorie nu dus gewoon onzinnig. Maar dus vertrouw ik Rabbid voor een zeer groot percentage. Dan lijkt dit puntje me ook afgehandeld, niet?
 

DeletedUser

Gast
Hee DutchGirl (l)

Verder zijn er wel vies veel meelopers op Moon, terwijl het gewoon vanaf moment 1 duidelijk was dat hij goedje was. Ook zie ik dat mensen vertrouwen weten te winnen dmv lange posts. Bijboorbeeld Rabbid Robin, als ik op pc ben zal ik die post eens in stukken zetten, maar na flitsen van wat ik gelezen heb vond ik dat redelijk verdacht. Jullie zijn vrij om zelf eens zijn post te analyseren. Mijn verdenking jegens Tristan is minder geworden. Verder; Kyra en Donfrank. Hoe spelen zij normaal gesproken? (die vielen mij voornamelijk op)



Hmm ydeger is ook wel verdacht als ik het zo lees. Iig lijkt het me niet dat ydeger en RR samen wilf wolf zijn. Ydeger speelt op een iets lompere manier, waardoor ik iets meer naar hem neig. Daarbij komend dat RR een Do is.

Waarom, Ik verdenk hem nog steeds.
 

DeletedUser

Gast
Tristan, wat Owen en Blauw Mes zeggen/zeiden. Als ik het teruglees valt het op.

Mij lynchen kan nu want ik ben weg.
 

DeletedUser

Gast
Zelfde verhaal als gistern. Moest naar mijn gevoelens Kyra erg vaak vragen naar dingen ipv dat ze zelf fanatiek opzoek ging ed. Pas de laatste 10 minuten kwam ze weer in actie. Ik moet ergens houvast zien te vinden, dus blijf ik bij mijn stem van gisteren.
 

DeletedUser21204

Gast
omdat t hier denk ik de verkeerde kant op lijkt te gaan: een stem op Kyra

hoewel Moon zich inderdaad enigszins tegenstrijdig in de chat gedraagt (zegt eerst dat DO's bevoorrecht worden, terwijl iedereen "gelijk" zou moeten zijn en vervolgens bevoorrecht hij ze zelf), heeft hij in mijn ogen niet echt een goede kans gekregen. Hij is nogal in een hoek gedreven door Rabbid en Kyra. Kyra verteld mij vervolgens dat ze mij zeer verdacht vindt en vraagt om mijn defense. Na deze gegeven te hebben kijkt ze niet meer op of om maar duikt vrolijk op moon.

Verder heeft ze zicht (behalve de laatste 10 minuten in de chat) vrij passief gedragen zowel hier als in de chat. Veel makkelijke vragen stellen en weinig zelf toevoegen.

Kyra wegens haar makkelijke stem op alice gisteren.



Waarom, Ik verdenk hem nog steeds.

Tristan, wat Owen en Blauw Mes zeggen/zeiden. Als ik het teruglees valt het op.

Mij lynchen kan nu want ik ben weg.

Ik vind dit opvallend. Twee keer is POTG nu al met de post voor hem meegelopen. Er zit niet eens tijd tussen, het lijkt alsof hij gewoon dit topic opent, kijkt naar de stem boven hem, en besluit daar ook maar gewoon op te stemmen. Dit kan afgesproken als wolf zijn, maar dat weet ik niet.

Nog geen stem, ik kijk eerst nog even of anderen wellicht met wat goede argumenten komen, wel een verdenking.
 

DeletedUser20542

Gast
Kyra, nog geen stem met een dl over 5 minuten...

Verder komt POTG ondanks vreemd gedrag niet echt als een wolf over. Eerder iemand die, al is het met fouten, toch probeert wat wolfjes te pakken.
 

DeletedUser10470

Gast
Dutchgirl houd zich erg afwezig deze ronde. Ik zie weinig posts die nuttig zijn en dat in combinatie met op dit moment geen verdachten wordt Dutchgirl de lynch voor mij. Tevens zijn er in de Skype chat enkele reacties dat ik "Dingen heb gezegd toen ik wolf was" en Twan: "Je speelt en reageert als een wolf" (Niet letterlijk overgenomen ofc). Ik kan jullie verzekeren dat ik Burger ben, maarja, daar komen jullie pas na de deadline achter. Zo te zien ben ik Lynch, jammer dat jullie deze verprutsen. Kijk liever naar de meelopers (Rabbid/Tristan!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik vind dit opvallend. Twee keer is POTG nu al met de post voor hem meegelopen. Er zit niet eens tijd tussen, het lijkt alsof hij gewoon dit topic opent, kijkt naar de stem boven hem, en besluit daar ook maar gewoon op te stemmen. Dit kan afgesproken als wolf zijn, maar dat weet ik niet.

Nog geen stem, ik kijk eerst nog even of anderen wellicht met wat goede argumenten komen, wel een verdenking.

Niet zo achterlijk doen. Ik stem overigens Donfrank, ik ben net thuis en binnen het aantal minuten ben ik niet in staat een verhaal erbij te zetten voor de deadline, echter zal ik nog wel quotes opzoeken zodat ik mijn enigzins kan rechtvaardigen. (voor degene die dit niet vertrouwt -> Zie mijn eerdere posts + hij zei op skype al: 'oke stem maar op mij')
 

DeletedUser10470

Gast
Niet zo achterlijk doen. Ik stem overigens Donfrank, ik ben net thuis en binnen het aantal minuten ben ik niet in staat een verhaal erbij te zetten voor de deadline, echter zal ik nog wel quotes opzoeken zodat ik mijn enigzins kan rechtvaardigen. (voor degene die dit niet vertrouwt -> Zie mijn eerdere posts + hij zei op skype al: 'oke stem maar op mij')

Heb ik inderdaad gezegd. Wat moet ik anders? Ik schiet er niks mee op om een gehele discussie te beginnen voor 2 minuten, redden we niet af. Goedje weg, jammer dat jullie geen vertrouwen hebben.
 

DeletedUser199

Gast
Na heel wat overleg op de chat, heb ik besloten dat DonFrank het voorzichzelf verknald heeft door de chat te verlaten nadat bekend was dat hij wellicht lynch was. Ik twijfel enorm, want het liefst zou ik op Owen stemmen, maar dat zou nogal laf zijn, dus dat doe ik niet :)
 

DeletedUser21204

Gast
Ik ga voor deze ronde op POTG wegens eerder aangekaarte argumenten, en vooral bij gebrek aan beter.
(En wegens het te snel naderen van de deadline)
 

DeletedUser20542

Gast
Ik stem vandaag op Owen. De redenen postte k al in de chat:
Mijn stem valt vandaag op Owen, omdat die aan het tunnelen is op Tris, en vorig potje tunnelde hij ook, toen was hij wolf en de tunnel ook (dit is geen vermoeden over de rol van Tris). Dus waarom nu ook niet. Ik heb verder niet echt een hoofdverdachte, want eigenlijk heb ik gewoon helemaal niet het idee dat we met wolven spelen. Iedereen is gewoon niet verdacht.

Net hierna kwamen enkele vreemde en vage reacties. Verder lijkt Don me meer een actie uit tijdnood oid. Dus ik doe weer eens tegendraads, hoewel mensen mij ineens meeloper noemen.
 

DeletedUser

Gast
Mijn lynch stem blijft het zelfde als die van gisteren ... Tristiano
Net zoals gisteren en eergisteren heb ik deze reden.

Waarom: Hij trekt misschien alle aandacht naar hem (dat niet gewoon is als wolf) , maar hij zegt weinig zinnigs tot nu toe. Oke hij heeft een schema gezet voor de "verduidelijking". Al wat deze zegt heeft half en half te maken met WvW dus waarom zou hij geen wolf zijn? Hij is misschien een wolf die graag in de picture wilt staan.
Ook noemt die mijn theorie raar en nutteloos, dat in mijn ogen niet is en heeft niet gereageerd waarom dat dan zou moeten zijn.
(hij antwoord ook niet op mijn vraag dus ja)
 

DeletedUser10470

Gast
Ik wijzig mijn stem naar Tristan. Niet direct een counter, maar die komt verdachter over dan DG. Indien ik nog leef zal ik extra uitleg geven, maar het zit erin dat dat telaat is.
 

DeletedUser

Gast
Ydeger, ik ben geen idioot , als ik wolf zou zijn geweest zou ik deze techniek zeker niet toe passen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan