• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #94: Rat binnen Real

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Is er serieus niemand die op iemand durft te stemmen voor de lynch?

Dan stem ik wel. Opvallend veel stemmen op Ydeger. Ik heb niets tegen hem natuurlijk, maar het valt wel op dat er opeens zo veel mensen op hem stemmen. Toeval? Ik denk het niet. Ydeger.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik ga gewoon heel ego voor Kyraco.

Lynch: Ydeger.

E: Imra, gedachtelezer o_O
In elk geval, ik stem niet op Ydeger door de vele BM-stemmen, ik stem op Ydeger omdat hij voor BM op Adi stemt met een in mijn ogen waardeloze reden. Het lijkt eerder een reden die aangekaart is zodat zijn bm-stem op een medewolf niet te wolfish is.
 

DeletedUser

Gast
Sanhal, random stem. Lijkt me logisch want er zijn geen verdachten.
 

DeletedUser10470

Gast
Mensen, NIET op Ydeger stemmen. Hij heeft iets verkeerd gedaan waardoor ik zijn rol weet, stem op een ander. Random, op MoonMonkey.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Mensen, NIET op Ydeger stemmen. Hij heeft iets verkeerd gedaan waardoor ik zijn rol weet, stem op een ander. Random, op MoonMonkey.

Je mag niet netwerken dus dat lijkt me niet...
Of de leiding moet zeggen dat er idd is genetwerkt

E: o, ik had je nieuwste bericht nog niet gelezen.
 

DeletedUser

Gast
Uuuhm, heb ik nog wat gemist? :x

E: Lynchstem gaat naar Kyra co, wegens egoistisch spelen. Kyraco en mijn BM stem gaat heel egoistisch naar Animal
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Oeps?

Xabi Alonso had geen geluk die dag. Hij had zijn kruisbanden gescheurd op de training en om die reden lag hij er permanent uit. Niks genezing, nee, hij kon nooit meer voetballen. De directie besloot hem daarom weg te sturen, met zijn salaris nog meegestuurd, dat wel. Natuurlijk gaf dit niet echt voldoening aan Xabi, hij was net in een goede positie om de nieuwe leider te worden en zo alle ratten weg te jagen, maar nu kon hij daar jammer genoeg niet aan meedoen. Xabi Alonso speelt dus vanaf nu officieel niet meer bij Real Madrid:

Ydeger was jager en heeft zijn rol, per ongeluk, geclaimd
 

DeletedUser10470

Gast
Ik zal jullie vertellen hoe het is gegaan. Heel simpel, Yde dacht dat ik leider was en heeft zn PM naar mij en marco gestuurd ipv naar POTG. Zodoende het verhaal.
 

DeletedUser

Gast
Ik zal jullie vertellen hoe het is gegaan. Heel simpel, Yde dacht dat ik leider was en heeft zn PM naar mij en marco gestuurd ipv naar POTG. Zodoende het verhaal.

dat is inderdaad nogal jammer.
BM-stem op Animal
omdat ik er geen zin in heb dat iedereen straks 1 stem op zich heeft vanwege random, ik graag wat invloed heb en hij tot nu toe een van de enige is die iets heeft misdaan :p
Imrahil
 

DeletedUser

Gast
dat is inderdaad nogal jammer.
BM-stem op Animal
omdat ik er geen zin in heb dat iedereen straks 1 stem op zich heeft vanwege random, ik graag wat invloed heb en hij tot nu toe een van de enige is die iets heeft misdaan :p
Imrahil
Wat heb ik misdaan? :-/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan