• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #94: Rat binnen Real

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ehm gekko had al gezegd dat hij vandaag niet echt online zou zijn geloof ik door carnaval. Zijn bm stem kan ik wel een beetje bij inkomen maar die bm stem van ydeger niet echt. Adi is aardig maar ik denk dat ik liever iemand anders als bm heb.
Het probleem is niet echt dat Adi geen goede BM zou zijn/dat ik het Adi niet gun BM te zijn, het probleem is dat ik niet inzie waarom yde op Adi zou stemmen om BM te worden...
 

DeletedUser20542

Gast
Ben ik de enige die deze stemmen raar vindt...?
Nou, dat bovenste is helemaal niet gek ;)

Nee, Adi is nogal vermoeid door het steeds opnieuw lynch dag 1 zijn,vooral bij Speed WvW, gewoon omdat hij het is. Ik heb nu niet zomaar mensen die ik vertrouw, dus dat verdient Adi mijn stem.
 

DeletedUser19654

Gast
Zo ver ik weet houd adi over het algemeen langer vol dan dat ik doe. Hij blijft toch wel redelijk lang leven in WvW
En ik vind het nogal waardeloos om te zeggen "omdat hij het is" want zo speel je namelijk geen WvW.

Adi kan bijvoorbeeld een ziener zijn en als we die dan lynchen omdat hij is het is... raken de goedjes gewoon fucked up dus daar zit geen logica in. Niemand gaat elkaar hier lynchen onder het mom van "omdat hij het is" en dat zouden jij en adi gewoon moeten weten vind ik.
Dit maakt jou en adi gewoon juist verdacht op deze manier.

Ik weet nog niet precies hoe laat ik vandaag wegga, dus misschien toch nog na de deadline om te stemmen :)
Want heb vanavond Carnaval feestje! En dinsdag denk ik ook nog eentje, dan is het helaas voorbij.
 

DeletedUser21204

Gast
Nou, dat bovenste is helemaal niet gek ;)

Nee, Adi is nogal vermoeid door het steeds opnieuw lynch dag 1 zijn,vooral bij Speed WvW, gewoon omdat hij het is. Ik heb nu niet zomaar mensen die ik vertrouw, dus dat verdient Adi mijn stem.

Dus als ik zou gaan klagen over dat ik steeds gelyncht wordt, krijg ik ook stemmen? :D Klinkt als een tactiek.
 

DeletedUser

Gast
BM : Kyraco omdat ik het haar gun <3 arme schat

Lynch : Alice omdat ik een zwak voor der heb <3
 

DeletedUser19654

Gast
hmm... is mijn stuk wel gelezen?
Want zoals ik daar al zei, als adi vaak in het begin word gelyncht zal dat meer al zijn speelkwaliteiten komen dan om de reden "omdat hij het is"

Als hij er ook zo mee zit dat hij vaak snel gelyncht word, waarom zorgt hij er dan nu niet voor om gewoon verder te komen dmv een fatsoenlijke bijdrage te leveren. Want dat hierboven slaat nergens op.
 

DeletedUser

Gast
hmm... is mijn stuk wel gelezen?
Want zoals ik daar al zei, als adi vaak in het begin word gelyncht zal dat meer al zijn speelkwaliteiten komen dan om de reden "omdat hij het is"

Als hij er ook zo mee zit dat hij vaak snel gelyncht word, waarom zorgt hij er dan nu niet voor om gewoon verder te komen dmv een fatsoenlijke bijdrage te leveren. Want dat hierboven slaat nergens op.
Waar heb ik wat gezegd? :^)
 

DeletedUser

Gast
Mensen, er zijn 2 leiders dus jullie PM's moeten ook twee ontvangers hebben.
 

DeletedUser10470

Gast
Beetje laat, maar ik stel mezelf ook beschikbaar als BM :) (DonFrank dus:)) Lynch weet ik nog niet.
 

DeletedUser19654

Gast
Waar heb ik wat gezegd? :^)
Nou dat zegt yde over jou... en ik had niet het gevoel dat hij erover loog.
Dus je zit er niet zo mee dat je vaak ergens in het begin word gelyncht vanwege de reden dat mensen je niet mogen.

Tenminste daar doelde yde op toen hij zijn bm stem aan je gaf als argumentatie.
 

DeletedUser

Gast
Nou dat zegt yde over jou... en ik had niet het gevoel dat hij erover loog.
Dus je zit er niet zo mee dat je vaak ergens in het begin word gelyncht vanwege de reden dat mensen je niet mogen.

Tenminste daar doelde yde op toen hij zijn bm stem aan je gaf als argumentatie.

wvw =/= speedwvw
 

DeletedUser19654

Gast
Dan vraag ik me af wat speed WvW in hier mee te maken heeft, want dat heeft voor mijn gevoel totaal niks met elkaar te maken en is wat yde eigenlijk allemaal zegt best wel onzin.
 

DeletedUser

Gast
Ik stem vanavond random op Fireas.
Ik heb nog geen verdachten, er word in mijn ogen namelijk nog niet echt verdacht gepost. Stem kan nog wel eens veranderen, het is nog geen 20:30.
Overigens gaat mijn BM stem naar Tristan.
 

Genius0615

Erinys
Ydeger, doet het de laatste tijd wel goed.

Tristan, nog niet echt verdachten, daarom ga ik maar op een inactiefje (nog 0 berichten hier dus.)
 

DeletedUser19654

Gast
Ik gun het Don wel om bm te zijn. Zo speciaal is het eigenlijk niet en volgens mij is hij het nog nooit geweest.
Omdat ik nu weg moet stem ik dan ook maar random op bezem

Morgen ga ik nergens heen, maar dinsdag wellicht opnieuw weg carnaval vieren.
 

DeletedUser20542

Gast
Dan vraag ik me af wat speed WvW in hier mee te maken heeft, want dat heeft voor mijn gevoel totaal niks met elkaar te maken en is wat yde eigenlijk allemaal zegt best wel onzin.
Wat ik zeg klopt ongeveer, en ik gun Adi gewoon eens een functie als BM. Maar in jouw stem hier stem jij op Don, ook gewoon omdat je het hem gunt. Lekker tegenstrijdig, dus dan is dat ook niet bepaald een argument. En dan lynch je nog random. Liev hoor, iemand verdenken, maar soms moet je ook even naar jezelf kijken.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Vandaag nog niet veel verdachts gezien, maar ik stem als bm toch op ydeger, hij heeft het goed gedaan de afgelopen paar potjes en ik denk dat hij een goede bm zou zijn.
Mijn lynch stem is random op imrahil.
 

DeletedUser

Gast
Voor burgemeester stem ik op Kyraco, zoals eerder al aangegeven.

Hebben we misschien vrijwilligers voor de lynch?

Edit: Nou ja zeg Sanhal :O
 

DeletedUser

Gast
aantal theoriën:
- Imrahil is wolf - sterke theorie, niet per se altijd waar, maar wel iets waar je als groep aan vast kan houden
- Marc is wolf. euhmm... die doet niet mee, maar er is ene marcoknight (verdacht :O ), maar dat is dan weer de spelleider...

tikje serieuzer: moeilijk om in het begin theorien te bedenken. Mensen die als eerste een bm stem posten zijn makkelijker target voor een lynchstem omdat op basis van hun stemmen de eerste theorien bedacht kunnen worden...? Niet heel sterk, maar misschien wel goed om over na te denken en voor op te passen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan